Als je wetenschappelijke artikelen kunt quoten die DOMS als een noodzaak zien voor spiergroei, zie ik die graag hier tegemoet.quote:Op woensdag 22 februari 2012 11:20 schreef Xlarge het volgende:
[..]
Oke bedankt, voor je antwoord.
Terwijl we het hier over hebben, zit ik meteen wat artikelen te lezen die jouw onderbouwing steunen,alhoewel ik veel tegenstrijdigheden lees.
Ik zal me er vandaag wat meer in verdiepen, en kijken of ik wellicht iets moet aanpassen in mijn trainigsschema.
Maximaal 2 dagen.quote:Op woensdag 22 februari 2012 09:39 schreef Xlarge het volgende:
[..]
Leg uit, aub.
Het is niet goed dat ik mijn belaste borst nog meerdere dagen voel ?
Ik heb ook wel is spierpijn wanneer ik ziek ben.... groei ik dan ook?quote:Op woensdag 22 februari 2012 14:52 schreef Snakey het volgende:
Ik heb soms wel spierpijn, of beter, dan ben ik een dag wat stijf in de spieren die ik getrained heb. Zeker als ik ergens mee omhoog ben gegaan in gewicht voel ik vaak wel.
Ik kan me dus voorstellen dat Xlarge spierpijn heeft omdat hij onlangs naar 100 kilo bench press is gegaan.
Jij wel.quote:Op woensdag 22 februari 2012 14:53 schreef DeRakker. het volgende:
[..]
Ik heb ook wel is spierpijn wanneer ik ziek ben.... groei ik dan ook?
Ze mag wat pull ups aan mijn stang doen...quote:Op woensdag 22 februari 2012 14:52 schreef DeRakker. het volgende:
[ afbeelding ]
Ff lekker chickie tussendoor die overduidelijk aan de gewichten hangt
quote:Op woensdag 22 februari 2012 14:55 schreef Snakey het volgende:
[..]
Jij wel.![]()
Ik zeg niet dat het iets met groei te maken heeft, maar dat spierpijn soms voorkomt, zeker als je wat zwaarder bent gaan trainen.
zijwaarts curlenquote:Op woensdag 22 februari 2012 14:56 schreef Snakey het volgende:
[..]
Ze mag wat pull ups aan mijn stang doen...
quote:Op woensdag 22 februari 2012 15:09 schreef seto het volgende:
handjob met overhand grip voor die tricep pump jwz
Bij een training spierpijn hebben van de vorige training is ook een slechte zaak tbh en dat kan nog wel gebeuren met 2/3 dagen spierpijn.quote:Op woensdag 22 februari 2012 14:47 schreef DeRakker. het volgende:
[..]
Maximaal 2 dagen.
Ook zegt het verder niks of je goed traint en of je spiergroei hebt.
Het is puur verzuring, een teken dat je het niet gewend bent.
quote:Op woensdag 22 februari 2012 14:52 schreef DeRakker. het volgende:
[ afbeelding ]
Wie is ditquote:Op woensdag 22 februari 2012 14:52 schreef DeRakker. het volgende:
[ afbeelding ]
Zo de teringquote:Op woensdag 22 februari 2012 14:52 schreef DeRakker. het volgende:
[ afbeelding ]
Waarschijnlijk staat er een add blocker aan. Dan vallen allerlei functies weg op FOK!quote:Op woensdag 22 februari 2012 15:59 schreef obsama het volgende:
Terugkomend op mijn verhaal:(quoten kan ik niet in firefox ?)
Een stekende pijn?quote:Op woensdag 22 februari 2012 15:59 schreef obsama het volgende:
Terugkomend op mijn verhaal:(quoten kan ik niet in firefox ?)
Ik heb niet echt spierpijn de dag erna (beetje opgeblazen gevoel). Echter tijdens de voetbal veranderd dit in een stekende pijn terwijl ik de spier dan niet echt belast.
Weet je zeker dat het dan spierpijn betreft? Het kan ook een blessure zijn natuurlijk.quote:Op woensdag 22 februari 2012 15:59 schreef obsama het volgende:
Ik heb niet echt spierpijn de dag erna (beetje opgeblazen gevoel). Echter tijdens de voetbal veranderd dit in een stekende pijn terwijl ik de spier dan niet echt belast.
wtfquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |