Haha, nee maar ff serieus, laten we geen aandacht besteden aan die kerel. Het ging net zo lekker imoquote:Op maandag 12 september 2011 18:54 schreef Stereotomy het volgende:
De schendingen van mensenrechten in Darfur, dát is pas belangrijk.
Had deze week 2x kramp in mn beide kuiten in de ochtend wanneer ik wakker word... fuckquote:Op maandag 12 september 2011 19:02 schreef Opdekop het volgende:
Ok dan maar aandacht voor mij? Ik heb de hele tijd kramp (benen, heupen), iets van magnesium tekort? Wat helpt tegen kramp? Volgende keer beter rekken en strekken ofzo wat helpt tegen kramp? Dat rekken en strekken zeiden ze vroeger altijd bij turnen tegen me lol. Geen idee of dat helpt of dat ik gewoon oudddd word.
Zenuwknelling. Ja gewoon goed dooreten. Maar ik lette dab ook op mijn ADH vet/koolyquote:Op maandag 12 september 2011 18:31 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
Waarom moest je eigenlijk revalideren als ik vragen mag? En ja snap dat het vervelend is, maar gelukkig ben je niet veel massa verloren dan...goed blijven eten gewoon?
In de gym is het ook stukken rustiger.quote:Op maandag 12 september 2011 19:03 schreef Luchtkoker het volgende:
Oke, laten we teruggaan naar dagboek posts, mensen die vragen waar ze pindakaas moeten smeren voor moOiuhh 6paCkS, trolls, etc. Voordeel: de zomer is weer voorbij, geen beachboys.
Omdat ze geen introducees toelaten?quote:Op maandag 12 september 2011 19:52 schreef SunTzu het volgende:
Ik was zondag naar een nieuwe gym gegaan met dat meidje omdat mijn gym geen introducé toelaat.. was toen tot de conclusie gekomen dat Fit4Free eigenlijk best klote is.
Idd. Waarom kun je op Fok niet users blocken of raten (met de mogelijkheid om in te stellen dat je (de posts van) users onder een bepaalde rating niet ziet). Idem voor post met Troll, Really?, U mad? etc. Doe dat maar op superdudes.nl of zo.quote:Op maandag 12 september 2011 11:20 schreef Mr.J het volgende:
Fuck, is die tyfusmongool ook weer aan het posten hier.
Hier is al tig keer over gepost in dit topic en in allerlei KLB topics. Waarom ben je daar gaan trainen??? Zie ook mijn reactie hier.quote:Op maandag 12 september 2011 19:52 schreef SunTzu het volgende:
Ik was zondag naar een nieuwe gym gegaan met dat meidje omdat mijn gym geen introducé toelaat.. was toen tot de conclusie gekomen dat Fit4Free eigenlijk best klote is.
quote:Op maandag 12 september 2011 22:59 schreef Zyzz het volgende:
vanmiddag met 8 kg bicepzz curls gemaakt
ik voelde me toen best wel gespierd
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Of toch du vader?
quote:Op maandag 12 september 2011 23:15 schreef Luchtkoker het volgende:
[..]
ectowaarom ga je me gelijk uitschelden voor ecto?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
denk je dat ik dat leuk vind? iedereen begon met weinig kg
ik train nu mijn armen bijna elke dag en voel dat mijn biceps groter zijn.
nog even en ik kan biceps curls doen met 18 kg, als ik dat niet zonder anabolen haal ga ik denk ik beginnen met een whey kuur.Zyzz, son of Zeus, brother of Hercules and father of modern day Aesthetics.
Ok zal wel f kijken of het weggaat!quote:Op maandag 12 september 2011 19:06 schreef DeRakker. het volgende:
[..]
Had deze week 2x kramp in mn beide kuiten in de ochtend wanneer ik wakker word... fuck![]()
Had die week geeneens getraind.... dus volgens mij boeit t niks.
helemaal niet?quote:Op maandag 12 september 2011 23:22 schreef Panzermaus het volgende:
Ik snap nooit die fascinatie over biceps (^ aware over hierboven though), je moet ze aanspannen om ze mooi te zien, ze zijn ontzettend cliché ('spierballen', Popeye, etc), en toch zie je al die jongens de hele dag curlen in de gym.
'Ja me armen mogen wel wat groter'
. En dan gaan ze dus hun biceps doen, terwijl het grotendeels om je triceps draait.
Jonge, gewoon veel melk drinken krijg je dikke en zware botten van. Wat lullen mensen over spieren, gaat om je botten.quote:Op maandag 12 september 2011 23:25 schreef Zyzz het volgende:
[..]
helemaal niet?
je armen bestaan uit biceps
maar ik wil geen zware botten. ik wil dikkere armen en een sixpackquote:Op maandag 12 september 2011 23:27 schreef Opdekop het volgende:
[..]
Jonge, gewoon veel melk drinken krijg je dikke en zware botten van. Wat lullen mensen over spieren, gaat om je botten.
Nep.quote:Op maandag 12 september 2011 23:30 schreef Zyzz het volgende:
[..]
maar ik wil geen zware botten. ik wil dikkere armen en een sixpack
dus wat moet ik doen zodat mijn thirts strak om mijn armen zijn?quote:
voor plaatsen?
Zelf je shirts eens proberen te wassen.quote:Op maandag 12 september 2011 23:34 schreef Zyzz het volgende:
[..]
dus wat moet ik doen zodat mijn thirts strak om mijn armen zijn?
Véél photoshop. Normaal getrained lichaam.quote:Op maandag 12 september 2011 23:37 schreef Panzermaus het volgende:
Is nu alweer leuk geweest ja.
Iets anders. Is dit een troll of niet.
Fotoboek van D-Dave
Hij traint 5x per week?
Huilquote:Op maandag 12 september 2011 23:36 schreef Stereotomy het volgende:
Kunnen we svp deze Zyzz:
1) Negeren
of
2) Er een topicreport [ afbeelding ] voor plaatsen?
Reageren heeft geen zin.
Kankerveel McDonalds eten.quote:Op maandag 12 september 2011 23:34 schreef Zyzz het volgende:
[..]
dus wat moet ik doen zodat mijn thirts strak om mijn armen zijn?
PUB is een stukje verderop knul.quote:
Nee snap ook niet wat die fascinatie isquote:Op maandag 12 september 2011 23:22 schreef Panzermaus het volgende:
Ik snap nooit die fascinatie over biceps (^ aware over hierboven though), je moet ze aanspannen om ze mooi te zien, ze zijn ontzettend cliché ('spierballen', Popeye, etc), en toch zie je al die jongens de hele dag curlen in de gym.
'Ja me armen mogen wel wat groter'
. En dan gaan ze dus hun biceps doen, terwijl het grotendeels om je triceps draait.
Die gast doet me wat denken aan een mindere versie van Chadé Roekaerts. Da's iemand die in m'n buurt woont en enkele jaren geleden de prijs voor beste belofte kreeg in de modellenwedstrijd Best Model of the World. Daarna volgden shows in Milaan en shoots voor Armani etc. Zoek ik deze laatste nog eens op via FB, blijkt dat hij nu op de cover staat van een magazine (profielfoto)... Knappe prestatie, ware het niet dat Têtu.com zichzelf omschrijft als: "le site du magazine gay et lesbien".quote:Op maandag 12 september 2011 23:37 schreef Panzermaus het volgende:
Fotoboek van D-Dave
Hij traint 5x per week?
Jaar jonger dan ik en 'n stuk minder buff.quote:Op maandag 12 september 2011 23:37 schreef Panzermaus het volgende:
Fotoboek van D-Dave
Hij traint 5x per week?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 13 september 2011 12:09 schreef Diabox het volgende:
[..]
Jaar jonger dan ik en 'n stuk minder buff.
Voor de geinteresseerden; ben een stukje over het menselijk metabolisme aan het schrijven. Iemand zin om 'n beetje te proofreaden?kankerslechtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Of toch du vader?
quote:Op dinsdag 13 september 2011 12:09 schreef Diabox het volgende:
Voor de geinteresseerden; ben een stukje over het menselijk metabolisme aan het schrijven. Iemand zin om 'n beetje te proofreaden?Wie is het doelpubliek? Is dat een (semi)wetenschappelijke groep of is het voor de doorsnee persoon? Dit stukje bezorgt me nachtmerries van de vroegere lessen biologieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik kwam al niet op een goed Nederlands woordquote:Op dinsdag 13 september 2011 12:16 schreef Opdekop het volgende:
Derde alinea, 'tesamen met blablabla' tesamen kan echt niet, gewoon 'samen' gebruiken.
De maag >> 'gehusseld' zou ik veranderen in ´gemixt´ of 'gemengd' of een ander woord daarvoor.
Leken die wel wetenschappelijke interesse hebben en dus wat meer de details ook willen weten.quote:Op dinsdag 13 september 2011 12:18 schreef DeMessias het volgende:
[..]
Wie is het doelpubliek? Is dat een (semi)wetenschappelijke groep of is het voor de doorsnee persoon? Dit stukje bezorgt me nachtmerries van de vroegere lessen biologie
Daar moet ik het mee eens zijn.quote:Op dinsdag 13 september 2011 12:02 schreef Seam het volgende:
Triceps vind ik dan sowieso een stuk mooier dan biceps. Maar delts en pecs zijn imo de mooiste spiergroepen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |