Aardig van je om hem meteen af te kraken.quote:Op zondag 28 augustus 2011 20:22 schreef Angel-Joy het volgende:
Een kijk-hoe-sterk-ik-ben topic
en de 100ste sportschool topic
ts
Tsss.. wanneer train je die bierbuik er eens vanaf?quote:Op zondag 28 augustus 2011 20:22 schreef Angel-Joy het volgende:
Een kijk-hoe-sterk-ik-ben topic
en de 100ste sportschool topic
ts
logisch..quote:Op zondag 28 augustus 2011 20:27 schreef Fosfolipide het volgende:
Hahahhahaha Fit for Free, ik hoor dat dat een tokkie sportschool is. TS, ben jij een tokkie?
ik ben een meisje&ik heb geen bierbuikquote:Op zondag 28 augustus 2011 20:24 schreef Novacek het volgende:
[..]
Tsss.. wanneer train je die bierbuik er eens vanaf?
Jawel.. je heb een bierbuik. Ik heb het zelf gezien. En je kan zuipen als een kerel. En je fobo foto is oud.quote:Op zondag 28 augustus 2011 20:29 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
ik ben een meisje&ik heb geen bierbuik
Niet weten wat deadliften is.quote:Op zondag 28 augustus 2011 20:30 schreef Lemar het volgende:
Verkapt kijk mij is 120kg wegdrukken topic.
haha lolz, wat jij wilquote:Op zondag 28 augustus 2011 20:30 schreef Novacek het volgende:
[..]
Jawel.. je heb een bierbuik. Ik heb het zelf gezien. En je kan zuipen als een kerel. En je fobo foto is oud.
Abo.quote:Op zondag 28 augustus 2011 20:34 schreef ZuidGrens het volgende:
Wat een mongool die eigenaar, ik had meteen m'n abbo opgezegd.
met deadliften train je chest goed man mooi voor op strand volgend jaar ik ga lkkr goed mn bicepsen bijpompen met deadliften ook jaquote:Op zondag 28 augustus 2011 20:35 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
Kan je daarmee buik biceps borst trainen? Dan ga ik dat ook doen nl
Dat zal hem leren!quote:Op zondag 28 augustus 2011 20:34 schreef ZuidGrens het volgende:
Wat een mongool die eigenaar, ik had meteen m'n abbo opgezegd.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |