aah ja op die pics valt het inderdaad wel mee. kon me betere pics herinneren, achja =$ zometeen even mijn biceps opmeten.quote:Op woensdag 22 februari 2012 22:32 schreef Luchtkoker het volgende:
[..]
nee, ik ben aan het zoeken, maar alleen maar foto's van z'n oorbellen en Gucci draagtasjes
edit: gevonden. [Bodybuilding] #130 Ontopic. Wel een mooi fysiek, maar om nou te zeggen streeffysiek...
Beetje puffy areola's. Heb ik ook, in grotere mate, helaas. Courtesy van m'n hele leven een dikke big te zijn geweest.quote:Op woensdag 22 februari 2012 22:47 schreef seto het volgende:
Zyzz van hier had wel matige chest genetics zeg.
Jah, we wachten nog steeds op een foto, stereo.quote:Op woensdag 22 februari 2012 22:48 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Beetje puffy areola's. Heb ik ook, in grotere mate, helaas. Courtesy van m'n hele leven een dikke big te zijn geweest.
Dude, in dat topic waar Zyzz werd aangehaald, heb ik al een foto gepost. Je bent gewoon te laatquote:Op woensdag 22 februari 2012 22:51 schreef Snakey het volgende:
[..]
Jah, we wachten nog steeds op een foto, stereo.
Bull shit, and u know it.quote:Op woensdag 22 februari 2012 22:52 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Dude, in dat topic waar Zyzz werd aangehaald, heb ik al een foto gepost. Je bent gewoon te laat
Prima toch, hoe fatty zijn je armen?quote:Op woensdag 22 februari 2012 22:42 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
aah ja op die pics valt het inderdaad wel mee. kon me betere pics herinneren, achja =$ zometeen even mijn biceps opmeten.
edit: 36/37 cm. GUNSSS
kk ziek maatje, wat zijn je verdere stats + trainingstijd?quote:
Posten die plaatjes, ik wil die endo abs wel eens zien.quote:Op woensdag 22 februari 2012 22:52 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Dude, in dat topic waar Zyzz werd aangehaald, heb ik al een foto gepost. Je bent gewoon te laat
niks sicks aan. Biceps bovendien enige groep die ik echt nooooit train...quote:Op woensdag 22 februari 2012 22:27 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Sick, post eens wat pics.
[..]
Hardcore. Maar hey maatje, post jouw arm size + bodystats eens? Had jij niet dat zelfde relaxed-twijgjes syndroom?
[..]
Ja nou, ik vind rug enzo nog steeds belangrijker en mooier dan biceps, maar ze moeten natuurlijk niet uit verhouding zijn.
37,5 cmquote:Op woensdag 22 februari 2012 18:34 schreef Panzermaus het volgende:
Hoe groot zijn jullie armen (koud) bij welke lengte, gewicht en bf%? Serious question.
1.77m, 78kg, bf 12%. Maar ben over het algemeen achteruit gegaan qua kracht. Door school train ik nog maar 1 of met geluk 2x in de week. Hiervoor zat ik in het leger en zocht ik meer naar een mix van goede conditie en kracht, toen was mijn conditie ook echt top. Maar nu verwaarloos ik m'n conditie in vergelijking met toen.quote:Op woensdag 22 februari 2012 22:57 schreef Panzermaus het volgende:
kk ziek maatje, wat zijn je verdere stats + trainingstijd?
Moet trouwens zeggen dat ik '2x BW deadlift' wel veel vind, grip speelt mij toch parten. 1x BW BP = accomplished, 1.5x BW squat = moet lukken, heb al 5x115 gedaan, maar om nu ~ 80 * 2 = 160 kg van de grond te krijgen met goede form...Nee, dat gaat nog niet gebeuren hier.
wat ik me kan herinneren was het met verloochening van steroïden. Eerst posterboy en later was het uit den boze want politici dit dat alles.quote:Op woensdag 22 februari 2012 23:04 schreef spierbal het volgende:
Voor de mensen die toevallig de docu hebben gezien ; Bigger, Faster, Stronger...
Dan beetje aan het einde van de film, dan zijn ze weer in gold gym. En dan zie je dat ze alles posters en afbeeldingen van Arnold van de muur worden gehaald. Ik begreep even niet hoezo dit gebeurde.
Kan iemand mij dat zeggen ?
Clean bulken op 8%? Werkt dat?quote:Op woensdag 22 februari 2012 23:01 schreef spierbal het volgende:
[..]
37,5 cm
182 cm
75 kg
Vanaf Januari bezig met een eetschema en merk wel dat ik nou aanblijf komen. En mijn bodyfat blijft gewoon zoals het altijd was 8%
Twee keer zo sick dus. Ben benieuwd naar de pics.quote:Op woensdag 22 februari 2012 23:00 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
niks sicks aan. Biceps bovendien enige groep die ik echt nooooit train...
Mijn overgeklokte dubbelganger.quote:Op woensdag 22 februari 2012 23:01 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
1.77m, 78kg, bf 12%. Maar ben over het algemeen achteruit gegaan qua kracht. Door school train ik nog maar 1 of met geluk 2x in de week. Hiervoor zat ik in het leger en zocht ik meer naar een mix van goede conditie en kracht, toen was mijn conditie ook echt top. Maar nu verwaarloos ik m'n conditie in vergelijking met toen.
Nou.. ligt eraan waar je bij gaat, maar tijdens de opleiding van de relatief zwaardere infanterie eenheden verlies je zo 7kg.quote:Op woensdag 22 februari 2012 23:07 schreef Panzermaus het volgende:
Mijn overgeklokte dubbelganger.Tof man, misschien moet ik ook maar in het leger gaan. Heb zo'n vermoeden dat je daar die overgebleven ectostreken zo afleert.
ja dan kan je nauwelijks wat eten, je valt letterlijk kilo's af.quote:Op woensdag 22 februari 2012 23:11 schreef seto het volgende:
say goodbye to your gains als je bij het leger gaat
Wat is clean bulk ...quote:Op woensdag 22 februari 2012 23:07 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Clean bulken op 8%? Werkt dat?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If not now, then when.
Ja jij bent die dikke pinda die bij kelderwerk traint.quote:Op woensdag 22 februari 2012 23:36 schreef Jajong het volgende:
Lol mijn biceps zijn koud gespannen 42cm wat zijn jullie voor ecto noobs.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |