vosss | dinsdag 21 februari 2012 @ 14:56 | |
![]() Openingsposts van de Grands Prix van seizoen 2012: Openingsposts van de Grands Prix van afgelopen seizoen 2011: 1. Bahrein (13 maart) - geen topic, race afgelast - 2. Australië (27 maart) 2011 Formula 1 Qantas Australian Grand Prix #1 3. Maleisië (10 april) 2011 Formula 1 Petronas Malaysia Grand Prix #1 4. China (17 april) 2011 Formula 1 UBS Chinese Grand Prix #1 5. Turkije (8 mei) 2011 Formula 1 DHL Turkish Grand Prix #1 6. Spanje (22 mei) Formula 1 Gran Premio de España Santander 2011 #1 7. Monaco (29 mei) Formula 1 Grand Prix de Monaco 2011 #1 8. Canada (12 juni) Formula 1 Grand Prix du Canada 2011 #1 9. Europa (Valencia, Spanje) (26 juni) 2011 Formula 1 Grand Prix of Europe #1 10. Groot-Brittannië (10 juli) 2011 Formula 1 Santander British Grand Prix #1 11. Duitsland (24 juli) Formula 1 Grosser Preis Santander von Deutschland 2011 #1 12. Hongarije (31 juli) Formula 1 Eni Magjar Nagydíj 2011 (Grand Prix van Hongarije) #1 13. België (28 augustus) GP van België - Spa Francorchamps. 14. Italië (11 september) FORMULA 1 GRAN PREMIO SANTANDER D'ITALIA 2011 #1 15. Singapore (25 september) 2011 FORMULA 1 SINGTEL SINGAPORE GRAND PRIX 16. Japan (9 oktober) 2011 FORMULA 1 JAPANESE GRAND PRIX 17. Zuid-Korea (24 oktober) 18. India (30 oktober) 19. Abu Dhabi (13 november) 20. Brazilië (27 november) Eindstanden 2011 Nog geen link Teams: - Ferrari - Force India - Hispania Racing Team - Lotus F1 Team - McLaren - Mercedes AMG - Red Bull Racing - Sauber - Scuderia Toro Rosso - Caterham F1 Team - Marussia F1 Team - Williams Wie staan er in 2012 aan de start: Red Bull Racing WCC 2011 Chassis/Motor: RB8 - Renault RS27-2012 KERS: Ja 01. Sebastian Vettel WDC 2010/11 02. Mark Webber Vodafone McLaren Mercedes Chassis/Motor: McLaren MP4-27 - Mercedes FO108Z KERS: Ja 03. Jenson Button WDC 2009 04. Lewis Hamilton WDC 2008 Scuderia Ferrari Chassis/Motor: Ferrari F2012 - Ferrari 056 KERS: Ja 05. Fernando Alonso WDC 2005/06 06. Felipe Massa Mercedes AMG Petronas Formula One Team Chassis/Motor: Mercedes F1 W03 - Mercedes FO108Z KERS: Ja 07. Michael Schumacher WDC 94/95/00/01/02/03/04 08. Nico Rosberg Lotus F1 Team Chassis/Motor: Lotus E20 - Renault RS27-2012 KERS: Ja 09. Kimi Räikkönen WDC 2007 10. Romain Grosjean Sahara Force India F1 Team Chassis/Motor: Force India VJM05 - Mercedes FO108Z KERS: Ja 11. Paul Di Resta 12. Nico Hülkenberg Sauber F1 Team Chassis/Motor: Sauber C31 - Ferrari 056 KERS: Ja 14. Kamui Kobayashi 15. Sergio Pérez Scuderia Toro Rosso Chassis/Motor: Toro Rosso STR7 - Ferrari 056 KERS: Ja 16. Daniel Ricciardo 17. Jean-Éric Vergne AT&T Williams Chassis/Motor: Williams FW34 - Renault RS27-2012 KERS: Ja 18. Pastor Maldonado 19. Bruno Senna Caterham F1 Team Chassis/Motor: Caterham CT01 - Renault RS27-2012 KERS: Ja 20. Vitaly Petrov 21. Heikki Kovalainen HRT F1 Team Chassis/Motor: HRT F112 - Cosworth CA2012 KERS: Ja 22. Pedro de la Rosa 23. Narain Karthikeyan Marussia F1 Team Chassis/Motor: Marussia MR-01 - Cosworth CA2012 KERS: Nee 24. Timo Glock 25. Charles Pic Voor meer info zie het [F1] Silly season 2012-topic en de voorlopige entry list 2012 van de FIA (30-11-2011). F1 nieuws portal: - FOK!sport, Formule 1-gedeelte - NewsNow - NewsNow NL - Formule1.nl - F1 Racing - F1 Today - Autosport.com - Blog James Allen - Auto Motor und Sport - BBC F1 (Aankomende) Nederlandse coureurs: - Ho-Pin Tung - Christijan Albers - Robert Doornbos - Nigel Melker - Robin Frijns - Max & Jos Verstappen - Nyck de Vries - Jeroen Slaghekke - Kelvin Snoeks Zie verder het topic over Nederlandse Talenten Official F1 Sites: - The Official Formula 1 Site - FIA - Live Timing (F1.com) Sporting & Technical Regulations + gerelateerden (o.a. apendices) Regulations pagina van FIA Teampresentaties • Caterham - 26 januari 2012 • McLaren - 1 februari 2012 • Ferrari - 3 februari 2012 • Force India - 3 februari 2012 • Red Bull Racing - 6 februari 2012 • Sauber F1 Team - 6 februari 2012 • Williams - 7 februari 2012 Testschema 2012 ![]() De kalender voor 2012 met 20 races ![]() Uitzendingen van BBC Tv-gids voor BBC One. Overzicht van Upcoming Formula 1 Events. Denk aan het uur verschil met Engeland! De GP's die live worden uitgezonden: China - 15 April Spain - 13 May Monaco - 27 May Europe - 24 June Britain - 8 July Belgium - 2 September Singapore - 23 September Korea - 14 October Abu Dhabi - 4 November Brazil - 25 November ![]() FOK!sport F1-gedeelte FOK! Formule 1-manager 2011 De OP is hier te vinden | ||
vosss | dinsdag 21 februari 2012 @ 14:57 | |
http://live.autosport.com/commentary.php/id/439 Livetiming en comments ![]() | ||
vosss | dinsdag 21 februari 2012 @ 14:57 | |
Waarom is dit topic niet gereekds? ![]() | ||
Peterselieman | dinsdag 21 februari 2012 @ 14:58 | |
Nu wel ![]() Uit vorig topic:
| ||
vosss | dinsdag 21 februari 2012 @ 14:59 | |
Hoe kwam dat? Ik had gewoon op nieuw topic geklikt. Dan maakt ie toch altijd een reeks van? Of kwam dat omdat ik dat gedaan had toen het topic nog niet vol was? ![]() | ||
Peterselieman | dinsdag 21 februari 2012 @ 15:00 | |
dat laatste | ||
Trystar | dinsdag 21 februari 2012 @ 15:43 | |
HRT 2012![]() http://www.hrtf1team.com/en/coche/el-f112.html | ||
vosss | dinsdag 21 februari 2012 @ 15:47 | |
Geen getrapte neus! Ik voorspel ze vooraan in de pack samen met McLaren ![]() | ||
Tarado | dinsdag 21 februari 2012 @ 15:48 | |
Ziet er zo op het eerste gezicht niet slecht uit, jammer dat we al weten dat het niet vooruit te branden zal zijn | ||
Funzel | dinsdag 21 februari 2012 @ 15:48 | |
Ze hebben nu in ieder geval een auto. Dat is al een hele prestatie. | ||
ArcticBlizzard | dinsdag 21 februari 2012 @ 15:55 | |
Mclaren op 1 en HRT met stip gestegen naar plaats 2. | ||
Kleffe_Dop | dinsdag 21 februari 2012 @ 15:56 | |
![]() Jubileum topic! ![]() | ||
Tarado | dinsdag 21 februari 2012 @ 15:57 | |
![]() ![]() | ||
vosss | dinsdag 21 februari 2012 @ 15:58 | |
Dat had ik niet eens gezien ![]() | ||
Tarado | dinsdag 21 februari 2012 @ 16:04 | |
| ||
MoriniStylr | dinsdag 21 februari 2012 @ 16:28 | |
Jammer, anders was ik ineens fan van HRT. Was vorig seizoen fan van Team Lotus, maar die zijn toch ietsjes gedaald in mijn lijstje omdat ze nu Caterham heten en ze Paytrov er neer hebben gegooid. Dit seizoen: Kimi!! ![]() | ||
Trystar | dinsdag 21 februari 2012 @ 16:41 | |
| ||
sasquatsch | dinsdag 21 februari 2012 @ 17:13 | |
En de tijden van vandaag:
| ||
SjaakVilleneuve | dinsdag 21 februari 2012 @ 17:31 | |
[ Bericht 100% gewijzigd door SjaakVilleneuve op 21-02-2012 17:33:24 (foutje) ] | ||
SjaakVilleneuve | dinsdag 21 februari 2012 @ 17:32 | |
100 ![]() | ||
SjaakVilleneuve | dinsdag 21 februari 2012 @ 17:33 | |
wh00ps, Carnaval ![]() ![]() | ||
Glijdt_licht | dinsdag 21 februari 2012 @ 18:24 | |
het geheim van Mercedes:![]() | ||
Glijdt_licht | dinsdag 21 februari 2012 @ 18:27 | |
Dat is gewoon de F111... - Oude Pirelli banden - Dat ding in het midde van de achtervleugel voor DRS wordt niet meer gebruikt ![]() | ||
vosss | dinsdag 21 februari 2012 @ 19:14 | |
Het geheim zit hem in de voorvleugel voor zover ik weet. De zogenaamde W-Duct ![]() | ||
vosss | dinsdag 21 februari 2012 @ 19:15 | |
En dat wordt daar haarfijn uit de doeken gedaan hoe dat ding werkt ![]() Zowel Mercedes als Ferrari zouden over een dergelijk systeem beschikken. | ||
Scheringa | dinsdag 21 februari 2012 @ 19:23 | |
Als die w-duct inderdaad werkt, dan is dat wel een mooie uitvinding! Heeft iemand trouwens al een idee waar de gaten in de neusbobbel van RBR voor dienen? Of heb ik dat gewoon al gemist ![]() | ||
Glijdt_licht | dinsdag 21 februari 2012 @ 19:28 | |
niet zo serieus jonge ![]() het gimng om de wieltjes onder de wagen | ||
Xebber | dinsdag 21 februari 2012 @ 19:29 | |
Glijdt_licht | ||
Dside | dinsdag 21 februari 2012 @ 19:58 | |
Formula 1 2012 - Schumacher Test Drive - New Mercedes W03 | ||
Xebber | dinsdag 21 februari 2012 @ 20:03 | |
| ||
koffiezwartsterk | dinsdag 21 februari 2012 @ 20:17 | |
Die benz ziet er erg goed uit! Ik hoop echt dat ze dit jaar om de overwinningen kunnen meedoen. Goeie video! Lotus heeft wel serieuze problemen als deze complete testweek cancelen ![]() | ||
sasquatsch | dinsdag 21 februari 2012 @ 20:29 | |
Lotus chassis probleem blijkt ook in eerste chassis te ziiten.Het vermoeden van autosport.com is dat het om de motorophanging gaat. [ Bericht 3% gewijzigd door sasquatsch op 21-02-2012 20:50:15 ] | ||
Atreidez | dinsdag 21 februari 2012 @ 20:52 | |
100 ![]() | ||
RingBewoner | dinsdag 21 februari 2012 @ 23:16 | |
Hm.... Klinkt niet goed. Hopelijk is het geen voorteken voor een slecht seizoen. | ||
alwaysonhold | dinsdag 21 februari 2012 @ 23:54 | |
Alle gereden rondjes op een rij van vandaag: http://f1tests.co.cc/2012.php Super handig.McLaren ziet er in de lange runs goed uit. | ||
vosss | dinsdag 21 februari 2012 @ 23:58 | |
OMG! Ik zat nog te denken, zal ie bedoelen met geheime wapen die wieltjes? Nee zal toch zeker niet ![]() Lulhannes ![]() | ||
Bonobo11 | woensdag 22 februari 2012 @ 00:00 | |
Ik kan niet meer wachten, heb vanmiddag wat classics gedownload. Suzuka 2005 Nurburgring 2007 Genieten hoor | ||
vosss | woensdag 22 februari 2012 @ 00:26 | |
Hier een mooi verhaal over Stewart: Klikkerdeklik! Met mooie foto's erbij ook. Dat waren helden met ballen waar de coureurs van nu alleen maar jaloers op kunnen zijn imo. Jammer dat ik die tijd niet meegemaakt heb. ![]() | ||
vosss | woensdag 22 februari 2012 @ 00:34 | |
Mooi dekt eik niet de lading. Indrukwekkende culumn is het eik meer. Klein stukje eruit:
| ||
JohnB52 | woensdag 22 februari 2012 @ 00:35 | |
Chassis bouwen duurt weekje of 3, dus dan zijn ze precies op tijd! | ||
vosss | woensdag 22 februari 2012 @ 00:42 | |
Men heeft inmiddels al een oplossing lees ik en volgende week zijn ze er weer bij. Tenminste volgens het laatste nieuws wat ik las dan ![]() | ||
JohnB52 | woensdag 22 februari 2012 @ 00:44 | |
Bron? | ||
vosss | woensdag 22 februari 2012 @ 00:51 | |
http://www.racexpress.nl/index.php?nav=Artikel&nid=39507 http://www.demorgen.be/dm(...)t-in-Barcelona.dhtml http://www.f1-club.be/nieuws/verslag.php?id=17494 Daar onder andere ![]() | ||
Black-beauty-babe | woensdag 22 februari 2012 @ 07:41 | |
Weet iemand of de A1GP een doorstart maakt? | ||
Tarado | woensdag 22 februari 2012 @ 09:11 | |
Er zijn al eerder pogingen gewaagd, of het deze keer gaat lukken geen idee, op "hun" website staat dat het nog iets van 22 weken gaat duren http://www.a1worldcup.com/ | ||
nils7 | woensdag 22 februari 2012 @ 09:54 | |
Oeh had me ooit eens opgegeven voor een stage daar... dat vonden ze toen interessant maar daarna was uiteindelijk nog maar 1 race gereden, dus dat ging helaas niet door ![]() | ||
Black-beauty-babe | woensdag 22 februari 2012 @ 10:02 | |
Hopen dat het deze keer wel lukt | ||
Black-beauty-babe | woensdag 22 februari 2012 @ 10:03 | |
Dat is balen | ||
Tarado | woensdag 22 februari 2012 @ 10:15 | |
Er is trouwens ook op FOK al een topic open over de A1 doorstart zie ik nu | ||
sasquatsch | woensdag 22 februari 2012 @ 10:56 | |
Schumacher nog twee jaar bij Mercedes?
| ||
Marks | woensdag 22 februari 2012 @ 11:30 | |
Mooi ![]() Ik blijf dromen van de eerste overwinning van Shumi in zijn tweede tijdperk. Dat gaat gewoon een van, zo niet DE meest historische gebeurtenis zijn in de F1 historie. In 2011 heeft hij laten zien waarom hij kampioen is geweest, zelfs 7 x (met meer geluk hadden dat er 9,10 kunnen zijn...) en waarom Rosberg dat waarschijnlijk nooit zal lukken. De punten pak je immers in de races, niet in kwalificatie. De race in Spa was het beste voorbeeld, waar Schumi vanaf de laatste plek 5e werd. Ook het gevecht met Hamilton op Spa laat zien dat hij echt niet opgeeft. Op die manier is hij kampioen geworden in 1994 al heeft hij het ook zo veroren in 1997... | ||
vosss | woensdag 22 februari 2012 @ 11:32 | |
Schumacher is overigens wel slim om niet meteen te roepen ja ik wil nog langer blijven! Dat is niet goed voor de waarde van zn contract. Maargoed, als die bak een beetje gaat en die van Kimi ook dan kijk ik erg uit naar de race in België ![]() | ||
Tarado | woensdag 22 februari 2012 @ 11:46 | |
Die van Kimi gaat voorlopig helemaal niet, is wel jammer omdat zo'n team aan het begin van het seizoen er nog aardig bij kan zitten maar altijd af moet haken bij gebrek aan voldoende in season development | ||
vosss | woensdag 22 februari 2012 @ 11:50 | |
Dat gebrek aan in season development vorig jaar daar ligt ook voor een deel aan de coureurs. Met Kubica erbij had vorig jaar er toch wel anders uitgezien denk ik. Hoe is het overigens met Kubica? Al een tijd niets meer over gehoord ![]() | ||
Tarado | woensdag 22 februari 2012 @ 11:56 | |
Had vorig jaar ook met hun ingewikkelde uitlaatsysteem te maken dacht ik, dat stond aero ontwikkelingen aardig in de weg, maar het blijft zo dat de topteams in een jaar meer tijd goed maken en ik reken Lotus niet tot een topteam, Mercedes zou er tegenaan moeten zitten, maar of die het de 'traditionele" top 3 gaan maken , geen idee maar ik hoop het wel. En Kubica, die heeft toch niet zo lang geleden z'n been gebroken? | ||
Dside | woensdag 22 februari 2012 @ 12:14 | |
Inderdaad, maar vergeet ook niet die regen race in Canada, waar hij de grootste kans had om op het podium te staan ![]() Schumacher - Canada 2011 | ||
vosss | woensdag 22 februari 2012 @ 12:26 | |
Dat weet ik. Maar dat is ook het laatste wat ik er van hoorde. Destijds zei men dat zijn mogelijke terugkeer met enkele weken vertraagd zou worden daardoor. Die enkele weken zijn reeds lang voorbij volgens mij, maar ik hoor er niks meer over verder ![]() | ||
Peterselieman | woensdag 22 februari 2012 @ 12:34 | |
reken maar niet op Kubica voor juni | ||
vosss | woensdag 22 februari 2012 @ 12:35 | |
Ik reken er eigenlijk helemaal niet meer op. Het duurt allemaal veel te lang en het is me veel te stil ![]() | ||
Peterselieman | woensdag 22 februari 2012 @ 12:37 | |
het lijkt me ook niet meer, maar wie weet komt hij volgend jaar als een duveltje uit een doosje tevoorschijn bij Ferrari. | ||
#ANONIEM | woensdag 22 februari 2012 @ 12:38 | |
Renault Lotus heeft in ieder geval aangegeven niet meer te willen wachten, begreep ik. Die hebben vervolgens Grosjean en Kimi gecontracteerd. | ||
vosss | woensdag 22 februari 2012 @ 12:40 | |
Kubica had een voorcontract bij Ferrari maar volgens mij zien ze daar van af. Aan de andere kant, als Massa dit jaar weer kansloos mee rijdt voor spek en bonen; zijn contract loopt tot eind dit jaar geloof ik. We zullen wel zien denk ik ![]() | ||
Garisson72 | woensdag 22 februari 2012 @ 13:31 | |
Been gebroken? Die had zijn hand verbrijzeld toch, die hij bijna nog had moeten missen? | ||
nils7 | woensdag 22 februari 2012 @ 13:32 | |
hij is pasgeleden ook uitgegleden waardoor die zn been heeft gebroken! | ||
Garisson72 | woensdag 22 februari 2012 @ 13:33 | |
Ook nog! manmanman. Dat heb ik nooit meegekregen. Zou ik echt zonde vinden als die nooit meer in F1 zou terugkeren. ![]() | ||
Tarado | woensdag 22 februari 2012 @ 13:40 | |
Dit is het meest recente wat ik over Kubica kon vinden;
| ||
Spooky4u | woensdag 22 februari 2012 @ 13:44 | |
Dit is van 10 feb: http://www.bbc.co.uk/blog(...)far_from_certa.html? | ||
vosss | woensdag 22 februari 2012 @ 13:47 | |
Opnieuw gebroken!! Dat had ie namelijk met die rallycrash ook al heel lelijk gebroken en dat is met dat uitglijden op ijs opnieuw gebroken op dezelfde plek(ken) ![]() | ||
Tarado | woensdag 22 februari 2012 @ 13:50 | |
Lullig voor hem maar dat lijkt niet het grootste probleem, zolang de zenuwen in zijn hand nog niet zijn aangegroeid lijkt een terugkeer in F1 uitgesloten
| ||
M.Melandri | woensdag 22 februari 2012 @ 14:04 | |
Had gewoon meet geld te maken, daarom werd Heidfeld ook vervangen. Lotus is eigenlijk ook gewoon een prive team geworden. Grosjean is ook voornamelijk aangetrokken om Total als sponsor te behouden. Ik zie ze dan ook maximaal als 5e of 6e team op de grid, de top 4 heeft gewoon een veel groter budget. | ||
M.Melandri | woensdag 22 februari 2012 @ 14:07 | |
Hopelijk gaat hij nog wat jaartjes door ![]() | ||
MoriniStylr | woensdag 22 februari 2012 @ 14:12 | |
Hoop het ook. Hij heeft het nog steeds. Ik vind het af en toe alleen jammer van die 'beginnersfoutjes' ![]() | ||
Weltschmerz | woensdag 22 februari 2012 @ 14:19 | |
Je moet een goed verhaal niet met feiten verpesten, maar bij mijn weten was het Ceverts ongeluk waarover Stewart zei dat hij zo 'obviously dead' was om niet in details te hoeven treden. | ||
Tarado | woensdag 22 februari 2012 @ 14:20 | |
Ik weet niet of hij het nog steeds heeft, hij is toch vaak de mindere van Rosberg maar misschien is die wel supergoed, verder wel leuk als hij doorgaat maar een paar podiums of zelfs een overwinning dit jaar zou dat meer rechtvaardigen | ||
M.Melandri | woensdag 22 februari 2012 @ 14:23 | |
Op racepace waren ze gelijkwaardig, in de kwalificatie kreeg hij de banden vaak niet optimaal voor 1 vliegende ronde. | ||
Tarado | woensdag 22 februari 2012 @ 14:27 | |
Met de nieuwe Pirelli's schijnt hij zich beter te voelen, dus ik ben benieuwd en wat ik zeg, misschien is Rosberg wel supergoed. | ||
M.Melandri | woensdag 22 februari 2012 @ 14:33 | |
Zachte compound is idd makkelijker op temperatuur te krijgen, dus dat zou kunnen schelen. Rosbers is vooral in de kwalificaties heel erg snel, denk ook niet dat hij ver verwijderd zit van Alonso,Hamilton en Vettel, daarom was het ook wel leuk geweest als hij naar Ferrari gegaan was dan hadden we kunnen zien hoe goed hij werkelijk is. | ||
Kleffe_Dop | woensdag 22 februari 2012 @ 14:40 | |
Als een duveltje uit een doosje aanwezig op de perspresentatie in 2013 gaat het niet worden denk ik. Ferrari zal hem toch eerst flink wat kilometers willen laten maken om z'n gesteldheid te testen? Dan zit de pers er meteen bovenop. | ||
M.Melandri | woensdag 22 februari 2012 @ 15:00 | |
http://www.dailymotion.co(...)na-test-1-day-1_auto Verslag van gisteren op SKY sports | ||
Peterselieman | woensdag 22 februari 2012 @ 15:18 | |
ik bedoel ook meer bij wijze van spreken, want de Pool heeft gewoon nog een gigantisch lange weg te gaan voor hij weer enigszins op niveau kan zijn. | ||
RingBewoner | woensdag 22 februari 2012 @ 16:50 | |
Kubica? Die komt niet meer terug in de F1. Althans, niet op het niveau dat hij had. | ||
sanger | woensdag 22 februari 2012 @ 17:09 | |
Hmm, testdag afgelopen nu. Alonso ruim 5 tienden langzamer dan Hulkenberg. Beiden op de supersofts... | ||
sasquatsch | woensdag 22 februari 2012 @ 17:13 | |
Tijden van vandaag:
| ||
Spooky4u | woensdag 22 februari 2012 @ 17:15 | |
| ||
Peterselieman | woensdag 22 februari 2012 @ 17:18 | |
het zegt nog helemaal niets | ||
sanger | woensdag 22 februari 2012 @ 17:47 | |
weet ik ![]() | ||
sanger | woensdag 22 februari 2012 @ 17:49 | |
doe dan die foto waarop ik sutil interview.... | ||
Peterselieman | woensdag 22 februari 2012 @ 17:52 | |
dat zou kunnen. Als hij het met een halfvolle tank gedaan heeft dan zou dat mooi zijn, anders kan Ferrari een groot probleem hebben. | ||
Peterselieman | woensdag 22 februari 2012 @ 17:53 | |
die ander is ziggy of niet? | ||
sanger | woensdag 22 februari 2012 @ 18:09 | |
![]() | ||
Glijdt_licht | woensdag 22 februari 2012 @ 18:24 | |
De tijden van Sauber geloof ik niet zo. Waren ze vorig jaar ook niet telkens in de top.? Volgens mij is dat puur de zoektocht naar sponsoren. | ||
Spooky4u | woensdag 22 februari 2012 @ 19:40 | |
Nee, daar lijk je groot op ![]() | ||
sanger | woensdag 22 februari 2012 @ 19:56 | |
Slechte fotograaf ![]() | ||
M.Melandri | woensdag 22 februari 2012 @ 20:23 | |
Zo vreemd is het niet hoor, op low fuel run vlak achter een Force India is toch wel redelijk normaal... | ||
sanger | woensdag 22 februari 2012 @ 20:54 | |
Alleen geloof ik niet dat fi met low fuel gereden heeft... Als je de tijden van gisteren per run bekeek dan waren het allemaal middel lange runs. | ||
Tarado | woensdag 22 februari 2012 @ 21:48 | |
Alonso concedes Ferrari not the quickest car, but says it's too early to judge By Jonathan Noble and Edd Straw Wednesday, February 22nd 2012, 17:34 GMT http://www.autosport.com/news/report.php/id/97633 | ||
Glijdt_licht | woensdag 22 februari 2012 @ 21:53 | |
![]() | ||
LWD-Godius | woensdag 22 februari 2012 @ 22:09 | |
Eindelijk weer eens een driehoekige mooie airbox. | ||
Gebraden_Wombat | woensdag 22 februari 2012 @ 22:19 | |
![]() ![]() ![]() | ||
JohnB52 | woensdag 22 februari 2012 @ 22:52 | |
http://www.320x480.org/wp(...)/12/ferrari-lego.png | ||
Marks | woensdag 22 februari 2012 @ 23:24 | |
Opvallender vind ik de intermediate banden van Schumi? ![]() | ||
Glijdt_licht | donderdag 23 februari 2012 @ 00:26 | |
Nóg opvallender is dat het intermediates van 2011 zijn.. | ||
vosss | donderdag 23 februari 2012 @ 00:53 | |
Vorige testweek geloof ik een Ferrari met inters. Volgens mij hebben we het daar toen ook even over gehad. Ik weet niet meer waarom ze dat deden ![]() ![]() | ||
JohnB52 | donderdag 23 februari 2012 @ 00:57 | |
Om te kijken hoe lang ze meegaan op m droge baan | ||
Tarado | donderdag 23 februari 2012 @ 09:29 | |
| ||
nils7 | donderdag 23 februari 2012 @ 10:08 | |
Zou verklaren dat de Ferrari niet gaat als de Mercs en de Renaults een workaround hebben.... | ||
Tarado | donderdag 23 februari 2012 @ 10:22 | |
Dat lijkt er inderdaad op...
| ||
Trystar | donderdag 23 februari 2012 @ 10:45 | |
| ||
JohnB52 | donderdag 23 februari 2012 @ 11:59 | |
En dat zou niet mogen? Jammer :-( Fia=ferrari... | ||
sanger | donderdag 23 februari 2012 @ 12:05 | |
![]() | ||
RingBewoner | donderdag 23 februari 2012 @ 12:12 | |
Hèhè, Season review staat online op formula1.com. Leuk filmpje, mooie muziek van chase and status en altijd weer verbaas ik mij er over hoeveel er toch in een jaar gebeurt. | ||
vosss | donderdag 23 februari 2012 @ 12:16 | |
http://www.formula1.com/video/?uid=2012022120R Daar dus ![]() | ||
JohnB52 | donderdag 23 februari 2012 @ 12:21 | |
k wilde m bekijken \, dus ik log gewoon in, staat heel mn browser scheef, vreemd... | ||
vosss | donderdag 23 februari 2012 @ 12:22 | |
Ook even gekeken. Die pass in eau rouge was toch potverdomme erg vet. Inhaalactie van het jaar wmb ![]() ![]() | ||
vosss | donderdag 23 februari 2012 @ 12:22 | |
Ow en leuk gemaakt met het contrast tussen Schumacher en Vettel. Toen die nog in de luiers zat was Schumacher al wereldkampioen. ![]() | ||
JohnB52 | donderdag 23 februari 2012 @ 12:26 | |
Oja, idd humor met dat glaasje melk! | ||
Peterselieman | donderdag 23 februari 2012 @ 12:28 | |
mooie video trouwens. | ||
RingBewoner | donderdag 23 februari 2012 @ 12:35 | |
Eens!! | ||
MoriniStylr | donderdag 23 februari 2012 @ 12:40 | |
Dat filmpje is echt vet ![]() ![]() | ||
RingBewoner | donderdag 23 februari 2012 @ 12:43 | |
Hoezo word Hamilton in de zeik genomen? Hij heeft dat gewoon gezegd, zeikt daarmee meer andere coureurs af. | ||
sasquatsch | donderdag 23 februari 2012 @ 12:45 | |
Nee hoor, vorig jaar is afgesproken dat de motor aan bepaalde regels moet voldoen met betrekking tot de off-throttle mappings. Als ze daar niet aan voldoen moeten ze dat aanpassen. | ||
vosss | donderdag 23 februari 2012 @ 12:59 | |
Kobayashi rooie vlag? | ||
Peterselieman | donderdag 23 februari 2012 @ 13:01 | |
jup, maar dat is niet erg, want het zou sowieso nu een lunchpauze zijn geweest | ||
M.Melandri | donderdag 23 februari 2012 @ 13:01 | |
Net als in Silverstone toen de FIA Ferrari een race liet winnen. | ||
Tarado | donderdag 23 februari 2012 @ 13:17 | |
The deal that changes F1 foreverhttp://www.jamesallenonf1(...)-changes-f1-forever/ | ||
nils7 | donderdag 23 februari 2012 @ 13:23 | |
Ah interessant maar waarom ze daarvoor een gehele nieuwe infrastructuur van Tata zouden moeten hebben is me een raadsel. Prima dat ze het in eigen beheer doen maar het kan op bestaande manieren.... ze gaan dus de media meer in eigen hand nemen. | ||
sasquatsch | donderdag 23 februari 2012 @ 13:48 | |
Ze gebruiken bestaande manieren die meer capaciteit hebben (en goedkoper zijn) dan via de satelliet zoals nu gebeurt. Enige nieuwe is dat ze extra lijnen aanleggen naar de circuits om ook daar die capaciteit (tot 100x zoveel als via de satelliet) te kunnen halen.
| ||
sasquatsch | donderdag 23 februari 2012 @ 13:51 | |
En de tijden van vanochtend.
| ||
Marks | donderdag 23 februari 2012 @ 15:58 | |
Ik vind het filmpje wel erg gehaast overkomen... pff... | ||
Dside | donderdag 23 februari 2012 @ 16:48 | |
| ||
RingBewoner | donderdag 23 februari 2012 @ 17:20 | |
Hm, bericht dat verder geen bewijs heeft. Trek ik mij niet veel van aan. Aan de andere kant, als het illegaal is mag het gewoon niet. Of jan of piet de FIA daar dan op wijst doet verder niet terzake. | ||
Tarado | donderdag 23 februari 2012 @ 17:23 | |
Als Ferrari iets zou hebben wat illegaal zou kunnen zijn dan is McLaren of RBR er (terecht) ook als eerste bij om de FIA hierop te wijzen | ||
Glijdt_licht | donderdag 23 februari 2012 @ 18:12 | |
Even serieus, Vettel is -exact- (misschien paar uur eerder of later) zo oud als ik, en toen Schumi wereldkampioen was, was ik al enkele jaren uit de luiers. ![]() | ||
RingBewoner | donderdag 23 februari 2012 @ 18:25 | |
Exact mijn punt dus. | ||
Quisho | donderdag 23 februari 2012 @ 20:11 | |
BTW waarom zend RTL de vrije trainingen niet uit? Lijkt mij raar als dat aparte rechten zijn. | ||
H_T | donderdag 23 februari 2012 @ 20:13 | |
Vrije trainingen zijn vrijdag overdag, zal wel te weinig kijkers opleveren denk ik zo | ||
Bluurgh | donderdag 23 februari 2012 @ 20:22 | |
Weet niet wat ze tijdens het F1 seizoen uitzenden, maar nu is het op RTL5 op vrijdagmiddag tellsell en tommy's teleshopping met max 1000 kijkers en een kijkdichtheid van 0,0 ![]() | ||
H_T | donderdag 23 februari 2012 @ 20:25 | |
Zou mij niet verbazen als RTL daarvoor betaald wordt ![]() | ||
Quisho | donderdag 23 februari 2012 @ 21:07 | |
Ja geld zal ongetwijfeld de reden zijn. Nou ja eigenlijk wel begrijpenlijk maar ik denk dat RTL wel de rechten heeft om vrije trainingen uit te zenden. | ||
Meike26 | donderdag 23 februari 2012 @ 21:08 | |
RTL heeft de Formule 1 rechten echt niet voor de fans. Op een zondag middag kijken er heel weinig mensen televisie en naar mijn idee heeft RTL de Formule 1 rechten gekocht voor de reclame inkomsten. Op Zondag kijken er toch gemiddeld 1 miljoen mensen naar de F1 en bij populaire races als Monaco en Spa zelfs meer. RTL maakte jaar na jaar winst op reclame inkomsten, maar heeft 0,0 geïnvesteerd in de kwaliteit van het programma. Uurtje voorbeschouwing met kwalificatie, interviewtje en oke, een leuk item met het ultieme rijderscircuit. Maar ondertussen wel ca 20 minuten reclame per race, geen commentator op locatie en na de race amper een halfuur om af te kondigen. Het plan van Olav om als Reportator de race te gaan verslaan (dus geen commentaar box meer nodig) werd alsnog afgewezen. En dan RTL7 als mannenzender bestempelen ? De meest onnozele huisvrouw-commercials komen er tijdens een race voorbij. | ||
Marks | donderdag 23 februari 2012 @ 21:32 | |
Wat een onzin, ze hebben gewoon een beperkt budget (geen belastingpot zoals BBC(!)) en ik vind dat de show het afgelopen jaar toch fors verbeterd is. Het enige wat ik vind is dat er gewoon iemand bij Mol moet zitten. Iemand als Verstappen, Lammers, Doornbos, Albers of gewoon Kalff erbij zetten. | ||
Tarado | donderdag 23 februari 2012 @ 21:37 | |
Ja dat klopt ![]() FIA to eliminate potential for F1 exhaust blowing by closing off ECU loophole By Edd Straw and Jonathan Noble Thursday, February 23rd 2012, 20:11 GMT http://www.autosport.com/news/report.php/id/97662 | ||
Meike26 | donderdag 23 februari 2012 @ 21:40 | |
Naar mijn idee is het juist geen onzin. Kijk eens naar het film aanbod van RTL 7 over een jaar gezien (Niet dat dat van SBS zo sprankelend is). Echte mannenfilms... jaja. Het hele jaar door kansloze filmpjes met Jean Claude van Fucking Damme en Steven Seagal... Nou nou.... Dit zijn spotgoedkope films voor RTL, want niemand wil ze hebben = vraagprijs laag. RTL heeft RTL7 en RTL8 als doelgroep zenders om meer gericht commercials op de kijker af te vuren. En zelfs daar falen ze soms best wel hard in, met tampon reclames op RTL7 tijdens VI als ultiem voorbeeld ![]() | ||
Kleffe_Dop | donderdag 23 februari 2012 @ 21:49 | |
Natuurlijk koopt RTL Nederland die rechten niet voor de 'fans', het is geen filantropische instelling daar in Hilversum! Ze willen er winst op maken en terecht natuurlijk. De kijkcijfers bepalen hoe groot het budget is dat RTL er tegenaan zal gooien en feit is dat sinds het vertrek van de laatste Nederlander(s) de kijkcijfers flink zijn gedaald. De Jos Verstappen tijd van een miljoen kijkers is echt voorbij. RTL7 komt niet eens in de buurt van 1 miljoen voor Formule 1 wedstrijden: 'De best bekeken Formule 1 GP bereikte een zenderaandeel van 40,5 procent (Mannen 20 – 49 jaar) en 656.000 kijkers.' Zeg dus dat de gemiddelde Formule 1 wedstrijd 400.000-500.000 kijkers trekt, dan is de koek echt wel op. Het simultaan weergeven van de reclame en de race in een geminimaliseerd scherm zal de inkomsten waarschijnlijk ook drukken vergeleken met een regulier reclameblok. Ook dit is niet correct, een omroep koopt films vaak niet individueel aan, maar dit gaat in pakketten, dus bijvoorbeeld 20 blockbusters gecombineerd met 35 Steven Seagal films. Omdat de rechten voor die films toch op de plank liggen worden ze uitgezonden op RTL7 of RTL8, de grote Hollywood producties worden uitgezonden op RTL4 (Avatar recent) en RTL5 omdat die zenders een groter publiek bereiken. Het etiketje Mannenzender en Vrouwenzender is natuurlijk alleen marketing technisch interessant omdat men RTL7 en RTL8 daarmee onderscheidend maakt tov. RTL4 en RTL5. Maar feit blijft dat RTL4 en RTL5 een grotere markt bedienen en dus ook de bekendere serie en filmtitels krijgen. Dat is geen toeval natuurlijk, kijkcijfer onderzoek zal hebben uitgewezen dat er zoveel vrouwen naar kijken dat een tampon reclame interessant is tijdens een VI commercial blok. [ Bericht 1% gewijzigd door Kleffe_Dop op 23-02-2012 21:56:42 ] | ||
Meike26 | donderdag 23 februari 2012 @ 21:54 | |
True... jij kent de feiten beter dan ik ![]() | ||
sanger | donderdag 23 februari 2012 @ 22:09 | |
En doe die tampon reclame blijft het voor de vrouw ook dragelijk om mee te moeten kijken. Met als de mannen reclames tijdens gtst ![]() | ||
Quisho | donderdag 23 februari 2012 @ 23:54 | |
Aha. Maar waarom word het dan niet uitgezonden op RTL4 of RTL5? Volgens mij is daar bar weinig op om 2 uur 's middags. En misschien kijken er ook veel mensen op de BBC. In ieder geval iedereen die ik ken kijkt het op de BBC. | ||
vosss | vrijdag 24 februari 2012 @ 00:33 | |
Het was een metafoor lulhannes ![]() | ||
Kleffe_Dop | vrijdag 24 februari 2012 @ 01:07 | |
Omdat op RTL7 alle (mannen)sporten worden uitgezonden waarop RTL de rechten heeft. Als je het nagaat past sport ook eigenlijk niet bij het imago van RTL4(familiezender, Henk en Ingrid, ik-hou-van-Holland-publiek) en RTL5(Jeugdiger entertainment; Hollywood films/series, Jensen en consorten, Real Life soaps). | ||
nils7 | vrijdag 24 februari 2012 @ 08:39 | |
Mooie foto:![]() | ||
sanger | vrijdag 24 februari 2012 @ 09:04 | |
Wat onscherp voor een fotograaf van dat kaliber.... En dan bedoel ik de RBR he, niet de achtergrond ![]() | ||
nils7 | vrijdag 24 februari 2012 @ 09:37 | |
Het is een STR en de focus is expres zo volgens mij en gericht op de sidepod (die is wel scherp) | ||
sasquatsch | vrijdag 24 februari 2012 @ 09:44 | |
Nieuwe Marussia zonder vogelbekneus
[ Bericht 45% gewijzigd door sasquatsch op 24-02-2012 11:47:55 (plaatje weggehaald) ] | ||
Tarado | vrijdag 24 februari 2012 @ 09:50 | |
| ||
RingBewoner | vrijdag 24 februari 2012 @ 09:51 | |
Ziet er ook mooi uit. Zou wel een bak zijn als de teams zonder vogelbekneus de top 3 zouden gaan vormen. | ||
Tarado | vrijdag 24 februari 2012 @ 09:59 | |
Als ik het goed begrijp was de McLaren in een race simulatie ruim een minuut langzamer dan RBR en over de Marussia is Glock niet zo enthousiast ook al heeft hij de auto alleen maar in de simulator "gereden"
| ||
sanger | vrijdag 24 februari 2012 @ 10:39 | |
STR of RBR, maakt mnij niets uit ![]() En focus hoort op de coureur te liggen, althans zo wordt het je geleerd ![]() | ||
RingBewoner | vrijdag 24 februari 2012 @ 10:58 | |
Ik snap ook wel dat het dromen is. Maar toch Mclaren, Marussia en HRT, het zou erg leuk zijn. En die testresultaten zeggen mij niet zoveel. Ik heb vertrouwen in Mclaren. | ||
El_Pinjo | vrijdag 24 februari 2012 @ 11:31 | |
Marussia test toch nog alleen maar met de oude auto ? | ||
Glijdt_licht | vrijdag 24 februari 2012 @ 11:33 | |
Mercedes hiding new double diffuser concept![]() | ||
sasquatsch | vrijdag 24 februari 2012 @ 11:48 | |
Ja, klopt! Plaatje was van de 2011 Marussia (en heb ik dus weggehaald). Volgende week wordt de nieuwe Marussia pas onthuld. | ||
vosss | vrijdag 24 februari 2012 @ 12:01 | |
![]() | ||
Glijdt_licht | vrijdag 24 februari 2012 @ 12:05 | |
Laat wel zien dat Schumacher gewoon relaxt bezig, en zich nauwelijks druk maakt.. Logisch, hij hoeft zich niet te bewijzen. | ||
Tarado | vrijdag 24 februari 2012 @ 12:07 | |
McLaren zal altijd meedoen bovenin en je hebt wel gelijk over testen, het blijft koffiedik kijken, het verschil is al met zo'n 30 seconden geslonken ![]()
| ||
Marks | vrijdag 24 februari 2012 @ 12:56 | |
Hahaha Trouwens een mooi principe uit de goochelarij is hier gehanteerd: zorg dat mensen op punt a letten door daar de aandacht op te vestigen. En dan, punt b is waar het om gaat.... Bij Mercedes had men het over de neus, met een f duct achtig iets daar, terwijl de echte vondst dan aan de achterzijde zit | ||
vosss | vrijdag 24 februari 2012 @ 13:02 | |
Nou de W duct in de voorvleugel lijkt me ook wel een vondst hoor. Kijk dat filmpje eens hoe het werkt. Geniaal als je het mij vraagt en tegelijkertijd vraag ik me af waarom zo iets niet eerder zn intrede heeft gedaan in de F1. Het klinkt allemaal zo logisch als wat ![]() | ||
vosss | vrijdag 24 februari 2012 @ 13:03 | |
Die dus ![]() | ||
RingBewoner | vrijdag 24 februari 2012 @ 13:31 | |
Zit zo'n sleuf niet al heel lang op F1 auto's? Volgens mij is dit er al veel langer. | ||
Sinister-D- | vrijdag 24 februari 2012 @ 13:35 | |
Eindelijk terug en nuchter na een klein weekje carnaval ![]() Tof filmpje over dat W-duct gedoe ![]() Zijn er al foto's opgedoken van de sleuven in de voorvleugel die de lucht de juiste richting opsturen? Ja, voor koeling van de coureur. Maar niet voor een dergelijk systeem. | ||
sasquatsch | vrijdag 24 februari 2012 @ 13:35 | |
Tijden van vanochtend:
| ||
Fiorano | vrijdag 24 februari 2012 @ 14:06 | |
Wihoe ben ook weer terug. Paar dagen ziekenhuis gehad, en fok op m'n mobiel was niet zo'n succes ![]() Gelukkig weinig bijzonders gemist ![]() | ||
Funzel | vrijdag 24 februari 2012 @ 15:35 | |
Typisch dat Sauber en Williams met de testen bovenaan staan. ![]() | ||
Sinister-D- | vrijdag 24 februari 2012 @ 15:36 | |
Bah, die Mercedes neus is nog lelijker dan al de andere afgetrapte neuzen ![]() ![]() | ||
vosss | vrijdag 24 februari 2012 @ 15:41 | |
OMG dat is echt nasty. ![]() | ||
franklop | vrijdag 24 februari 2012 @ 15:49 | |
als je daar met je hand op slaat breekt het af ![]() | ||
ElmarO | vrijdag 24 februari 2012 @ 15:52 | |
Lijkt wel een beetje op deze soort dolfijn: ![]() | ||
RingBewoner | vrijdag 24 februari 2012 @ 15:53 | |
Ziekenhuis? Ernstig? | ||
rockstah | vrijdag 24 februari 2012 @ 16:01 | |
Ik vind 'm wel gaaf eigenlijk. Een soort uitgerekte tepel met een snor d'ronder. | ||
Tarado | vrijdag 24 februari 2012 @ 16:05 | |
Ferrari and Red Bull have decided to tweak the days on which they will run during the final pre-season test in Barcelona. All teams were initially scheduled to run from Thursday March 1 until Sunday March 4, but Ferrari decided to change their dates and opted to start on the Friday and continue until the Monday. Red Bull decided to follow suit with team boss Christian Horner saying it makes more sense from a "logistical perspective". "We have decided to join Ferrari in running from Friday to Monday as opposed to Thursday to Sunday. We're just moving it a day," Horner told Autosport. "We asked Ferrari if we could join them, they agreed. "It's in the test agreement and also within the test regs. We are within the time limit for that. It's something that we've elected to do." Lotus, meanwhile, are expected to do an extra day's testing after they pulled out of the first Barcelona test on Tuesday with a chassis problem | ||
Glijdt_licht | vrijdag 24 februari 2012 @ 16:06 | |
Ik ben erachter gekomen dat ik Ferrari-proof ben. Ben nml net zo klein als Alonso ![]() | ||
Tarado | vrijdag 24 februari 2012 @ 16:08 | |
Gaat goed met je, net zo groot als Alonso en net zo oud als Vettel, nu nog het talent van Schumacher ![]() | ||
Sinister-D- | vrijdag 24 februari 2012 @ 16:11 | |
Zolang je maar geen foto's van jezelf laat zien als je zo'n neus hebt als de Mercedes ![]() | ||
Fiorano | vrijdag 24 februari 2012 @ 16:13 | |
Renovatie aan m'n heup, hebben ze op 3 plekken gebroken en in de goede positie gezet. Ernstig dus niet echt, verrekte lastig wel. Mag 6 weken niet lopen enz.... | ||
Tarado | vrijdag 24 februari 2012 @ 16:15 | |
Klinkt toch vrij ernstig | ||
Glijdt_licht | vrijdag 24 februari 2012 @ 16:16 | |
En het gewicht van Sato? ![]() | ||
vosss | vrijdag 24 februari 2012 @ 16:18 | |
Kan je nog net de eerste GP meepikken liggend op de bank terwijl je vriendin bier en chips aan moet reiken ![]() | ||
RingBewoner | vrijdag 24 februari 2012 @ 16:33 | |
Matig, beterschap man. | ||
Mikkie | vrijdag 24 februari 2012 @ 17:01 | |
De tering wat een lelijk ding. Waarom moeten die neuzen eigenlijk veranderd worden? | ||
Fiorano | vrijdag 24 februari 2012 @ 17:02 | |
Haha meesterlijk plan. We beginnen a.s. zondagavond met TopGear. Mag alleen nog geen bier ivm pijnstilling.... Het was een aangeboren afwijking, kom was niet lang genoeg waardoor de kop teveel druk gaf op de kom. Met dit truukje verlengen ze je kom en heb ik minder last en slijtage. Dus de komende paar weken zat tijd om fok in de gaten te houden (vanaf een über chill ziekenhuisbed en m'n laptop aangesloten op de tv ![]() | ||
Mikkie | vrijdag 24 februari 2012 @ 17:15 | |
En een leuke zuster die je helpt met piesen? ![]() | ||
JohnB52 | vrijdag 24 februari 2012 @ 17:25 | |
Ralf Schumacher :-) | ||
Fiorano | vrijdag 24 februari 2012 @ 17:30 | |
Ik heb een hele leuke vriendin ja ![]() Overigens was de zuster in opleiding ook niet verkeerd de afgelopen dagen.... | ||
SjaakVilleneuve | vrijdag 24 februari 2012 @ 17:31 | |
![]() | ||
Peterselieman | vrijdag 24 februari 2012 @ 17:57 | |
Het lijkt net alsof een deel van de neus op een aambeeld heeft gelegen en de smid er met een grote hamer op heeft geslagen om het ding zo plat mogelijk te krijgen ... | ||
Nieuwschierig | vrijdag 24 februari 2012 @ 18:14 | |
Ik vraag me af of nu niet de hele neus afbreekt als je daarmee iets raakt ipv alleen de voorvleugel | ||
sanger | vrijdag 24 februari 2012 @ 18:15 | |
Volgens mijn is het ook niet dezelfde neus als eerder deze week? Of is dat optisch bedrog? | ||
ElmarO | vrijdag 24 februari 2012 @ 18:34 | |
De tijden van vandaag:
| ||
Glijdt_licht | vrijdag 24 februari 2012 @ 18:37 | |
Sauber en Williams ![]() Duidelijk weinig brandstof of veel te licht gereden. Zoals altijd te laatste jaren in de tests, puur om sponsoren te trekken.. | ||
Sinister-D- | vrijdag 24 februari 2012 @ 18:58 | |
Heb me eigenlijk altijd al afgevraagd of dat trucje wel werkt. Iedereen met een beetje verstand van F1 weet dat dat foefjes zijn, en grote bedrijven die miljoenen willen investeren zullen wel een mannetje in dienst hebben om te zien of ze wel de juiste deals sluiten. Die gasten zouden dat dan toch ook moeten doorhebben: gevalletje lege tank, nieuwe supersoft banden. Misschien nog wel wat ballast weghalen, en dan proberen te cashen. Ow wacht, zeiden we dat ook niet over de BrawnGP ![]() | ||
JohnB52 | vrijdag 24 februari 2012 @ 19:08 | |
Jaja, en dat werkte toch niet echt, getuige de witte wagen waar ze mee rondreden | ||
Sinister-D- | vrijdag 24 februari 2012 @ 19:15 | |
Ik bedoelde niet enkel dat deze trucjes gewoon nauwelijks werken. Maar ik bedoelde ook dat je niet enkel moet denken dat het weer een trucje is voor sponsoren aan te trekken. Getuige de snelheid van de Brawn bij de eerste GP's. Dat is en blijft gewoon het tofste voorbeeld als men weer eens zo'n dingen roept over snelheid/sponsoren/trucjes met gewicht ![]() | ||
Nober | vrijdag 24 februari 2012 @ 20:34 | |
Catalunya 1 Kobayashi (Sauber) 1:22.312 2 Maldonado (Williams) 1:22.391, +0.079 3 Hülkenberg (Force India) 1:22.608, + 0.296 4 Pérez (Sauber) 1:22.648, + 0.336 5 Vettel (Red Bull) 1:22.891, + 0.579 6 Di Resta (Force India) 1:23.119, + 0.807 7 Alonso (Ferrari) 1:23.180, + 0.868 8 Button (McLaren) 1:23.200, + 0.888 9 Schumacher (Mercedes) 1:23.384, + 1.072 10 Massa (Ferrari) 1:23.563, + 1.251 11 Hamilton (McLaren) 1:23.590, + 1.278 12 Ricciardo (Toro Rosso) 1:23.618, + 1.306 13 Webber (Red Bull) 1:23.774, + 1.462 14 Vergne (Toro Rosso) 1:23.792, + 1.480 15 Rosberg (Mercedes) 1:23.843, + 1.531 16 Senna (Williams) 1:25.711, + 3.399 17 Bottas (Williams) 1:25.738, + 3.426 18 Kovalainen (Caterham) 1:26.035, + 3.723 19 Glock (Marussia) 1:26.173, + 3.861 20 Petrov (Caterham) 1:26.448, + 4.136 21 Grosjean (Lotus) 1:26.809, + 4.497 22 Pic (Marussia) 1:27.343, + 5.031 Maar waar was Räikkönen? | ||
sanger | vrijdag 24 februari 2012 @ 20:35 | |
Niet gereden hè. | ||
Nober | vrijdag 24 februari 2012 @ 20:37 | |
Even teruggekeken en ik zie maar 7 ronde's voor Grosjean en dat was het dan!? ![]() | ||
Peterselieman | vrijdag 24 februari 2012 @ 20:38 | |
klopt. chassisproblemen voor Lotus | ||
Nober | vrijdag 24 februari 2012 @ 20:40 | |
Deze al gezien?![]() Beter nu dan in Melbourne. | ||
Glijdt_licht | vrijdag 24 februari 2012 @ 21:12 | |
Het verschil is dat in die Brawn nog wel heel veel ontwikkelingsgeld van Honda zat. Geld dat Sauber en Williams gewoonweg ontberen.. | ||
Atreidez | vrijdag 24 februari 2012 @ 21:22 | |
![]() Iemand die ongeveer weet wat dat ding op de voorvleugel ophanging is? Je ziet iets soortgelijks op andere auto's ook, en vaak geintegreerd in t bodywork (FI op neuspunt bv.), maar er zijn ook foto's van de McLaren dat t er niet op zit. Meetapparatuur ![]() | ||
H_T | vrijdag 24 februari 2012 @ 21:34 | |
Denk het wel, die antenne op de luchtinlaat zit er anders ook nooit op | ||
Marks | vrijdag 24 februari 2012 @ 21:41 | |
Geweldig, dat moet Doornbos goed doen dat hij nog steeds fans heeft ![]() Heb deze week de BBC review van 2010 gekeken en ondanks dat het om de titelkandidaten ging, viel echt op dat Kubica er steeds bij zat... En een plek of 5 daarachter steevast pas Petrov. If If IF....na het zien daarvan vraag ik me echt af wat hij met de Lotus-Renault had kunnen doen afgelopen jaar. ![]() | ||
Atreidez | vrijdag 24 februari 2012 @ 21:42 | |
Ja die periscopen ken ik wel.. Maar die zijn ook niet echt geintegreerd en schroef je er zo af. Ik zie m op de tweede foto van de McLaren trouwens toch, beetje vertekend beeld.. Maar t lijkt een verplicht onderdeel voor op elke auto dan, en ze mogen zelf bepalen waar. Aangezien hij bij Toro Rosso ingebouwd in de carosserie lijkt.![]() | ||
vosss | vrijdag 24 februari 2012 @ 22:10 | |
Zet eens een cirkeltje om het stuk wat je precies bedoeld? ![]() | ||
nils7 | vrijdag 24 februari 2012 @ 22:10 | |
die STR lijkt me ook wel rap... samen met de FI toch wel. Denk dat die erg kunnen verrassen en toch wel een podium kunnen pakken als de RB's en de Macs het vernaggelen. Weet alleen niet wat de invloed is van het alsnog/wederom/uiteindelijk verwijderen van de geblazen dif want als dat alleen op de mercedes en renault motoren zit lijkt STR toch behoorlijk snel! (Ferrari motoren) | ||
Sinister-D- | vrijdag 24 februari 2012 @ 22:13 | |
Dat zijn de verplichte camera's. Tijdens de race is het verplicht om te rijden met een camara van de FIA, danwel met een dummy van dezelfde afmetingen en gewicht. Voor zover ik weet mogen ze wel aerodynamisch gevormd zijn maar mogen ze geen neerwaartse kracht genereren. Vandaar dat ze ook altijd dezelfde druppel-achtige vorm hebben. edit: bedenk me net dat het er 2 zijn, zou goed kunnen dat in de ander de meetapparatuur zit voor de G-krachten, en de rest van de blabla om de graphics op beeld weer te kunnen geven voor de tv-kijkers. | ||
Atreidez | vrijdag 24 februari 2012 @ 22:17 | |
Oh ok, meer cameras dus ja ![]() | ||
vosss | vrijdag 24 februari 2012 @ 22:18 | |
Welke dingen bedoel je?![]() Die? Want die zie ik namelijk op de McLaren niet op de foto's die je liet zien. ![]() | ||
Sinister-D- | vrijdag 24 februari 2012 @ 22:23 | |
![]() ![]() | ||
vosss | vrijdag 24 februari 2012 @ 22:30 | |
Ja dat dacht ik ook dattie bedoelde maar dat zie ik bij die STR niet. Ja daar ligt een groot stuk piepschuim maar dat is het dan ook. Of mijn monitor is gaar. Of ik heb teveel bier op ![]() | ||
Sinister-D- | vrijdag 24 februari 2012 @ 22:31 | |
Dat wat jij omcirkelde is toch hetzelfde, alleen op een andere plaats ![]() | ||
vosss | vrijdag 24 februari 2012 @ 22:31 | |
Ow wacht even. Dat zijn diezelfde dingen toch? ![]() | ||
vosss | vrijdag 24 februari 2012 @ 22:32 | |
Juist ja. Ik zit weer lekker op te letten ![]() ![]() | ||
Sinister-D- | vrijdag 24 februari 2012 @ 22:32 | |
Aah typische Vosss momentjes dus ![]() ![]() | ||
Sinister-D- | vrijdag 24 februari 2012 @ 22:38 | |
Ben wat via die Portal van Wikipedia aan het bladeren (wist helemaal niet dat dat bestond ![]() ![]() Maar na een wat te lang intro verhaal: er zou dus nog een entree bewijs vrij moeten zijn voor dit seizoen. Maar daar heb ik niets meer van opgevangen de laatste tijd. Iemand anders hier überhaupt nog iets van gehoord? | ||
vosss | vrijdag 24 februari 2012 @ 22:39 | |
Soms denk ik wel eens dat de hele wereld gek geworden is. ![]() Vrij snel daarna realiseer ik me meestal wel dat de kans dat de hele wereld normaal is en ik de enige gek ben veel groter is. ![]() ![]() ![]() | ||
vosss | vrijdag 24 februari 2012 @ 22:41 | |
Verrek, dat is ook zo ja ![]() Niks meer over gehoord overigens. ps: welke portal heb je het over? ![]() | ||
Sinister-D- | vrijdag 24 februari 2012 @ 22:42 | |
http://en.wikipedia.org/wiki/Portal:Formula_One | ||
vosss | vrijdag 24 februari 2012 @ 22:43 | |
Thanks. Even kijken. Ik moet IETS te doen hebben tot half maart ![]() | ||
M.Melandri | vrijdag 24 februari 2012 @ 22:43 | |
Dat Stefan GP leek meer op een maffiabende | ||
M.Melandri | vrijdag 24 februari 2012 @ 22:47 | |
Staan wel een aantal GP's op youtube. Gisteren de GP van Monaco in 1997 teruggekeken, Schumacher die gewoon in 4 ronden tijd een gat van 16 seconden trekt in de regen ![]() | ||
nils7 | vrijdag 24 februari 2012 @ 22:54 | |
Interesse er in? Schijnt een goede belegging te zijn ;-) | ||
vosss | vrijdag 24 februari 2012 @ 22:57 | |
Ik vond die graphics in beeld zo mooi toen. ![]() Veel beter dan wat we nu hebben ![]() | ||
Sinister-D- | vrijdag 24 februari 2012 @ 23:04 | |
ik was eens wat verder aan het zoeken naar dat ene entree bewijs, en kwam uit op een site van liefhebbers www.myf1dream.com. Die wilden dus dat entreebewijs hebben, en wilden alles bekostigen door aandelen te verkopen aan andere F1-fans, of via abonnementen op de site. Helaas is dat grapje dus niet doorgegaan, en zijn ze zich gaan focussen op andere raceklasses. Maar als ik zo nog wat op die site rond blader zijn ze er nog niet helemaal mee klaar. | ||
vosss | vrijdag 24 februari 2012 @ 23:10 | |
Ja leuk idee, maar met nog geen 13K aan users ga je dat niet redden. Overigens denk ik dat ze hun plan al lang hebben laten varen. Ik zie alleen wat updates over de wintertest wat actueel is. | ||
Dside | vrijdag 24 februari 2012 @ 23:27 | |
Goede race was dat inderdaad. Niet normaal hoe veel gas die geeft in die regen, kijk hem slip en sliden ![]() Ferrari was toen al snel, maar hierdoor was de betrouwbaarheid nog ver te zoeken. De motor hield het vaker geen hele race vol. | ||
H_T | zaterdag 25 februari 2012 @ 09:28 | |
Mooi was dat ![]() | ||
Fiorano | zaterdag 25 februari 2012 @ 10:38 | |
Vroeger was alles beter, Die graphics. Die maffe Tyrell. Marlboro reclame. en een slidende gruwelijk hard stappende Schumachert. | ||
SjaakVilleneuve | zaterdag 25 februari 2012 @ 11:18 | |
Ricardo Rosset ![]() | ||
Schunckelstar | zaterdag 25 februari 2012 @ 11:20 | |
tosser ![]() ![]() | ||
SjaakVilleneuve | zaterdag 25 februari 2012 @ 11:25 | |
![]() Jordan mokkels! ![]() | ||
RingBewoner | zaterdag 25 februari 2012 @ 11:31 | |
Zij heeft ook een leuke film gemaakt. | ||
Marks | zaterdag 25 februari 2012 @ 12:04 | |
vd Garde gaat ook in de GP2 racen, voor het team van Caterham! Goede keus lijkt me. En dan hopen dat Massa volgend jaar weg gaat bij Ferrari en Kovalainen zijn plek in gaat nemen. Dan kan Giedo zijn plek weer innemen. ![]() Oja, en kudos voor de Telegraaf, waar ik dit nieuws weer in las terwijl het bijvoorbeeld op sport.fok.nl-formule 1 nog niet stond. ![]() Was 2 weken terug precies zo, in de Telegraaf las ik toen dat Giedo voor Caterham ging racen. Doen ze toch goed daar ![]() | ||
Fir3fly | zaterdag 25 februari 2012 @ 12:07 | |
Giedo moet toch wel een paar keer een race kunnen winnen dit jaar. Met een beetje mazzel ![]() | ||
vosss | zaterdag 25 februari 2012 @ 12:26 | |
Laat me raden. Een pornofilm? ![]() | ||
Sinister-D- | zaterdag 25 februari 2012 @ 12:31 | |
Das toch Katie Price, volgens mij alleen maar wat naaktfoto's. | ||
RingBewoner | zaterdag 25 februari 2012 @ 13:13 | |
Ja. | ||
Glijdt_licht | zaterdag 25 februari 2012 @ 13:19 | |
Sowieso had vrijwel elk goed team zoiets vroeger (Maar Jordan wel het beste) tegenwoordig hebben ze die neit meer. F1 is op veel vlakken gewoon keuiahrd achteruit gedonderd.. Ook echt de speciale sectie pitpoezen op f1.nl vroeger.. ![]() | ||
Peterselieman | zaterdag 25 februari 2012 @ 15:19 | |
Alleen jammer dat zij er niet altijd verstand van hebben ![]() | ||
ElmarO | zaterdag 25 februari 2012 @ 16:47 | |
Insinueer je nu dat er momenten zijn bij de Telegraaf dat ze er een keer wel verstand van hebben? Dat mag wel in de krant. | ||
ElmarO | zaterdag 25 februari 2012 @ 17:51 | |
Zo te zien halen ze in ieder geval de testsessie in Australië. ![]() | ||
Sinister-D- | zaterdag 25 februari 2012 @ 19:43 | |
Zijn er wel eens mensen die National Geographics kijkt? Binnenkort Megafactories: Williams F1''ontzagwekkende FW33 F1-bolide'' ![]() | ||
RingBewoner | zaterdag 25 februari 2012 @ 19:52 | |
Ja, herhaling. | ||
Sinister-D- | zaterdag 25 februari 2012 @ 19:57 | |
Nieuw seizoen, geen herhaling. | ||
RingBewoner | zaterdag 25 februari 2012 @ 20:00 | |
Ja als in, ik ga de herhaling van huppeldepup maart om 23 uur kijken. | ||
RingBewoner | zaterdag 25 februari 2012 @ 21:25 | |
Nog 3 week!!! ![]() ![]() ![]() | ||
SjaakVilleneuve | zondag 26 februari 2012 @ 10:20 | |
Alonso Jean Éric Vergne ![]() | ||
Kleffe_Dop | zondag 26 februari 2012 @ 10:46 | |
Tja een paar gridgirls kunnen anno 2012 best, maar het is maatschappelijk niet meer zo gewenst om een paar half aangeklede pornomeiden voor een F1 bolide hun kunstje te laten doen om vervolgens op schoot te gaan zitten bij de Teambaas. ![]() Als team is dat ook niet je Corporate image die je uit wil stralen. | ||
Tarado | zondag 26 februari 2012 @ 10:53 | |
Heeft denk ik ook wel te maken met de enorme slok geld uit het Midden-Oosten, deze hypocrieten doen alleen binnenskamers aan extravagante porno | ||
SjaakVilleneuve | zondag 26 februari 2012 @ 10:56 | |
Dat er bijna "geen" prive teams meer zijn .. lijkt me ook wel een grote factor ! | ||
Nieuwschierig | zondag 26 februari 2012 @ 11:05 | |
Bij de MotoGP is er gelukkig nog altijd iemand nodig om het papapluutje vast te houden![]() ![]() ![]() | ||
Kleffe_Dop | zondag 26 februari 2012 @ 11:12 | |
In teams waar dat geld volop aanwezig is zal het wel meespelen ja, hetzelfde zal gelden voor het voormalige Jordan waar nu geld uit India inzit. Maar ik denk dat het meer te maken heeft met de professionalisering die de Formule 1 heeft doorgemaakt. Zoals SjaakVilleneuve al zegt; de privé teams zijn tien jaar geleden verdwenen. Toen de fabrikanten hun intrede hebben gemaakt in de sport hebben zij hun corporate image verbonden aan het team, daarin past geen pornomodel met opgespoten tieten als vrouwelijk lustobject. Een vrouw neerzetten als lustobject (door een beurdgenoteerd bedrijf) past echt niet (meer) in de West Europese en Noord-Amerikaanse cultuur. ps. Overigens was Jordan ook wel een uitzondering hoor, niet ieder team had Katie Price achtige meiden rondlopen. | ||
Schunckelstar | zondag 26 februari 2012 @ 11:23 | |
die zijn er bij de f1 ook gewoon ![]() | ||
Peterselieman | zondag 26 februari 2012 @ 11:40 | |
er zijn juist bijna geen fabrieksteams meer | ||
sanger | zondag 26 februari 2012 @ 12:02 | |
Inderdaad. Eigenlijk alleen Ferrari en Mercedes. | ||
Sinister-D- | zondag 26 februari 2012 @ 12:08 | |
Hoe zit het dan met Lotus, Marussia en Caterham? Daar zit natuurlijk ook een autofabrikant achter, die rijden alleen niet met fabrieksmotoren. Worden die wel officieel als priveteam, of fabrikant? En Gpupdate heeft ook nog een sectie over gridbabes, eigenlijk alleen uit andere klasses. De rest wat je ziet zijn de hoertjes die gehuurd worden om in Monaco in een bubbelbad te gaan zitten. http://www.gpupdate.net/nl/fotos/159/babes/?page=1 | ||
Peterselieman | zondag 26 februari 2012 @ 12:13 | |
Het zijn in principe gewoon privéteams, want bij een fabrieksteam is ook de motor van eigen makelij en dat is bij die drie teams niet het geval. bovendien hebben die drie F1-teams weinig banden met het merk zelf. De naam is alleen maar om het merk te promoten, niet omdat ze vanuit het merk veel ondersteuning krijgen. | ||
SjaakVilleneuve | zondag 26 februari 2012 @ 12:15 | |
De meeste F1 teams zijn zo kapitaal sterk , dat je ze geen privé team's kunt noemen.. Daar zitten zo'n grote bedrijven achter! Ik zie Williams nog als enigste, | ||
Kleffe_Dop | zondag 26 februari 2012 @ 12:20 | |
True, maar het punt was dat de komst van fabrieksteams geleid heeft tot een professionaliseringsslag waarin geen plaats meer was voor Katie Price om voorovergebogen voor een Jordan te gaan staan. Dat geldt nu nog steeds, ook al zijn de fabrieksteams weer verdwenen. | ||
Sinister-D- | zondag 26 februari 2012 @ 12:21 | |
En Sauber ![]() True, ik had m'n eigen antwoord al in m'n vraag gewoon gegeven. Ik had het dus eigenlijk geweten ![]() ![]() | ||
SjaakVilleneuve | zondag 26 februari 2012 @ 12:54 | |
![]() | ||
sanger | zondag 26 februari 2012 @ 13:23 | |
Dan zien we een verschil in definitie. Een fabrieksteam is imo een team die vanuit de fabriek wordt aangehouden. Zoals Honda was, zoals Mercedes is etc. Er kunnen wel grote bedrijven achterzitten, maar dat zijn geen autofabrikanten. | ||
SjaakVilleneuve | zondag 26 februari 2012 @ 13:28 | |
Okey, ![]() McLaren & Redbull hebben in mijn ogen zeker toch wel een "fabrieks" status in mijn ogen | ||
RingBewoner | zondag 26 februari 2012 @ 15:43 | |
Vraag het op Twitter aan olaf. | ||
Glijdt_licht | zondag 26 februari 2012 @ 18:16 | |
Ik denk dat Irvine destijds bij Jordan er wel blij mee was ![]() maargoed, die ziet er tegenwoordig zo uit: ![]() Wel een van de weinige rijders die heeft gezegd dat het racen niet zo boeiend was, maar t geld wel.. | ||
Michael_Moore | zondag 26 februari 2012 @ 18:56 | |
Eddie. ![]()
![]() Haalde toen meteen een punt in z'n eerste GP, de held. ![]() | ||
Glijdt_licht | zondag 26 februari 2012 @ 20:06 | |
"I did have a chuckle when I unlapped Ayrton Senna in that race and was laughing my head off in the car." Aldus Eddie daar over.. | ||
Funzel | zondag 26 februari 2012 @ 20:22 | |
Sowieso Irvine, ouwe playboy. ![]() | ||
Kleffe_Dop | zondag 26 februari 2012 @ 20:31 | |
Hij begint er tegenwoordig uit te zien als een ouwe viezerik. ![]() | ||
Michael_Moore | zondag 26 februari 2012 @ 20:57 | |
Hier nog wat Irvine fratsen: En ik kan ook de docu "Living The Fast Life" van harte aanbevelen. ![]() | ||
RingBewoner | zondag 26 februari 2012 @ 21:01 | |
Haha, vooral die tweede. Met die opmerking vab Ted nog. Haha. | ||
SjaakVilleneuve | zondag 26 februari 2012 @ 21:03 | |
Irvine Helaas geen WC Dat zou wat zijn geweest in '99! ![]() | ||
Peterselieman | zondag 26 februari 2012 @ 21:07 | |
zeker. Lekker hard teruggeslagen ![]() | ||
Dside | zondag 26 februari 2012 @ 21:31 | |
Irvine heeft wel echt 100% gelijk hier. ![]() [ Bericht 6% gewijzigd door Dside op 26-02-2012 21:47:50 ] | ||
JohnB52 | zondag 26 februari 2012 @ 21:32 | |
Met nieuwe puntentelling wel :-) | ||
RingBewoner | zondag 26 februari 2012 @ 22:04 | |
Ergens wel. Echter, het heeft wel actie die we al zolang willen opgeleverd. | ||
Bonobo11 | maandag 27 februari 2012 @ 00:55 | |
Ja hij durft wel, als Eddie al weg is | ||
vosss | maandag 27 februari 2012 @ 01:18 | |
http://www.racexpress.nl/index.php?nav=Artikel&nid=39377 Hier alle helmdesigns van de mensen die in 2012 aan de start staan ![]() | ||
Tarado | maandag 27 februari 2012 @ 01:58 | |
![]() | ||
vosss | maandag 27 februari 2012 @ 02:05 | |
Inderdaad. Petrov rijdt met deze: ![]() ![]() | ||
vosss | maandag 27 februari 2012 @ 02:06 | |
http://www.yallaf1.com/2012-f1-driver-helmets/ Daar staan ze wel allemaal geloof ik ![]() | ||
Glijdt_licht | maandag 27 februari 2012 @ 03:01 | |
Eigenlijk wel triest hoeveel Red Bull de coureurs van RBR en STR op de zijkant op de helm hebben.. Soms gaat bijna t design verloren.. | ||
Bastard | maandag 27 februari 2012 @ 08:24 | |
Jullie kennen m vast wel maar ![]() | ||
Kleffe_Dop | maandag 27 februari 2012 @ 08:53 | |
1.![]() 2. ![]() 3. ![]() Lelijkste: ![]() ![]() Verder is het eigenlijk niet meer zoveel tegenwoordig. | ||
sasquatsch | maandag 27 februari 2012 @ 09:06 | |
Williams was ook tijdens de lange runs niet slecht. | ||
sasquatsch | maandag 27 februari 2012 @ 09:13 | |
Vorig jaar was Petrov duidelijk beter dan het jaar ervoor. Dat is ook iets wat Renault beaamde in de vergelijking met Heidfeld. Het was dus niet zo dat Heidfeld slecht was, maar Petrov duidelijk beter was dan vorig jaar. Alleen omdat Heidfeld (itt Kubica) niet echt de leidersrol op zich nam werd hij geloosd. Katie Price aka Jordan ![]() | ||
Marks | maandag 27 februari 2012 @ 10:32 | |
Het blijft zo goed als onmogelijk om te zeggen dat een coureur beter is dan het jaar ervoor. Dit kon volgens mij alleen gezegd worden als hij andermaal Kubica als teamgenoot had. Was het verschil tussen beiden kleiner, dan was hij inderdaad beter geworden. Maar nu zal men het nooit weten ![]() | ||
Marks | maandag 27 februari 2012 @ 10:42 | |
Dat rood wit blauw... net Verstappen , mooie combinatie ![]() | ||
Tarado | maandag 27 februari 2012 @ 10:58 | |
Waarom, ze kunnen toch zien aan de data of hij zich verbeterd heeft? En dan gaat het niet alleen om rondetijden | ||
Marks | maandag 27 februari 2012 @ 11:01 | |
Bijna niet denk ik, de auto´s van 2010 waren zo enorm anders dan 2011 met drs en uiteraard helemaal de Pirelli´s | ||
Tarado | maandag 27 februari 2012 @ 11:05 | |
Ik denk van wel ondanks de veranderingen aan de auto | ||
JohnB52 | maandag 27 februari 2012 @ 11:08 | |
dan vergelijk je m alsnog met kubica, en dat gaat niet :-) Kubica is geen constante factor, hij kan ook beter of slechter zijn geworden... | ||
Marks | maandag 27 februari 2012 @ 11:14 | |
Ja, ook dat ![]() |