Haha, vooral die tweede. Met die opmerking vab Ted nog. Haha.quote:Op zondag 26 februari 2012 20:57 schreef Michael_Moore het volgende:
Hier nog wat Irvine fratsen:
En ik kan ook de docu "Living The Fast Life" van harte aanbevelen.
zeker. Lekker hard teruggeslagenquote:Op zondag 26 februari 2012 21:01 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Haha, vooral die tweede. Met die opmerking vab Ted nog. Haha.
Irvine heeft wel echt 100% gelijk hier.quote:Op zondag 26 februari 2012 20:57 schreef Michael_Moore het volgende:
Hier nog wat Irvine fratsen:
En ik kan ook de docu "Living The Fast Life" van harte aanbevelen.
Met nieuwe puntentelling wel :-)quote:Op zondag 26 februari 2012 21:03 schreef SjaakVilleneuve het volgende:
Irvine
Helaas geen WC
Dat zou wat zijn geweest in '99!
Ergens wel. Echter, het heeft wel actie die we al zolang willen opgeleverd.quote:Op zondag 26 februari 2012 21:31 schreef Dside het volgende:
[..]
Irvine heeft wel echt 100% gelijk hier.
Ja hij durft wel, als Eddie al weg isquote:Op zondag 26 februari 2012 21:01 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Haha, vooral die tweede. Met die opmerking vab Ted nog. Haha.
quote:Op maandag 27 februari 2012 01:18 schreef vosss het volgende:
http://www.racexpress.nl/index.php?nav=Artikel&nid=39377
Hier alle helmdesigns van de mensen die in 2012 aan de start staan
Williams was ook tijdens de lange runs niet slecht.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 18:37 schreef Glijdt_licht het volgende:
Sauber en Williams
Duidelijk weinig brandstof of veel te licht gereden. Zoals altijd te laatste jaren in de tests, puur om sponsoren te trekken..
Vorig jaar was Petrov duidelijk beter dan het jaar ervoor. Dat is ook iets wat Renault beaamde in de vergelijking met Heidfeld. Het was dus niet zo dat Heidfeld slecht was, maar Petrov duidelijk beter was dan vorig jaar. Alleen omdat Heidfeld (itt Kubica) niet echt de leidersrol op zich nam werd hij geloosd.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 21:41 schreef Marks het volgende:
[..]
Geweldig, dat moet Doornbos goed doen dat hij nog steeds fans heeft![]()
Heb deze week de BBC review van 2010 gekeken en ondanks dat het om de titelkandidaten ging, viel echt op dat Kubica er steeds bij zat... En een plek of 5 daarachter steevast pas Petrov. If If IF....na het zien daarvan vraag ik me echt af wat hij met de Lotus-Renault had kunnen doen afgelopen jaar.
Katie Price aka Jordanquote:Op zaterdag 25 februari 2012 12:31 schreef Sinister-D- het volgende:
Das toch Katie Price, volgens mij alleen maar wat naaktfoto's.
Het blijft zo goed als onmogelijk om te zeggen dat een coureur beter is dan het jaar ervoor. Dit kon volgens mij alleen gezegd worden als hij andermaal Kubica als teamgenoot had. Was het verschil tussen beiden kleiner, dan was hij inderdaad beter geworden. Maar nu zal men het nooit wetenquote:Op maandag 27 februari 2012 09:13 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Vorig jaar was Petrov duidelijk beter dan het jaar ervoor. Dat is ook iets wat Renault beaamde in de vergelijking met Heidfeld. Het was dus niet zo dat Heidfeld slecht was, maar Petrov duidelijk beter was dan vorig jaar. Alleen omdat Heidfeld (itt Kubica) niet echt de leidersrol op zich nam werd hij geloosd.
[..]
Katie Price aka Jordan
Dat rood wit blauw... net Verstappen , mooie combinatiequote:Op maandag 27 februari 2012 02:05 schreef vosss het volgende:
Inderdaad.
Petrov rijdt met deze:
[ afbeelding ]
Waarom, ze kunnen toch zien aan de data of hij zich verbeterd heeft? En dan gaat het niet alleen om rondetijdenquote:Op maandag 27 februari 2012 10:32 schreef Marks het volgende:
[..]
Het blijft zo goed als onmogelijk om te zeggen dat een coureur beter is dan het jaar ervoor. Dit kon volgens mij alleen gezegd worden als hij andermaal Kubica als teamgenoot had. Was het verschil tussen beiden kleiner, dan was hij inderdaad beter geworden. Maar nu zal men het nooit weten
Bijna niet denk ik, de auto´s van 2010 waren zo enorm anders dan 2011 met drs en uiteraard helemaal de Pirelli´squote:Op maandag 27 februari 2012 10:58 schreef Tarado het volgende:
[..]
Waarom, ze kunnen toch zien aan de data of hij zich verbeterd heeft? En dan gaat het niet alleen om rondetijden
Ik denk van wel ondanks de veranderingen aan de autoquote:Op maandag 27 februari 2012 11:01 schreef Marks het volgende:
[..]
Bijna niet denk ik, de auto´s van 2010 waren zo enorm anders dan 2011 met drs en uiteraard helemaal de Pirelli´s
dan vergelijk je m alsnog met kubica, en dat gaat niet :-)quote:Op maandag 27 februari 2012 10:32 schreef Marks het volgende:
[..]
Het blijft zo goed als onmogelijk om te zeggen dat een coureur beter is dan het jaar ervoor. Dit kon volgens mij alleen gezegd worden als hij andermaal Kubica als teamgenoot had. Was het verschil tussen beiden kleiner, dan was hij inderdaad beter geworden. Maar nu zal men het nooit weten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |