klopt. chassisproblemen voor Lotusquote:Op vrijdag 24 februari 2012 20:37 schreef Nober het volgende:
[..]
Even teruggekeken en ik zie maar 7 ronde's voor Grosjean en dat was het dan!?
Beter nu dan in Melbourne.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 20:38 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
klopt. chassisproblemen voor Lotus
Het verschil is dat in die Brawn nog wel heel veel ontwikkelingsgeld van Honda zat. Geld dat Sauber en Williams gewoonweg ontberen..quote:Op vrijdag 24 februari 2012 19:15 schreef Sinister-D- het volgende:
Ik bedoelde niet enkel dat deze trucjes gewoon nauwelijks werken. Maar ik bedoelde ook dat je niet enkel moet denken dat het weer een trucje is voor sponsoren aan te trekken. Getuige de snelheid van de Brawn bij de eerste GP's.
Dat is en blijft gewoon het tofste voorbeeld als men weer eens zo'n dingen roept over snelheid/sponsoren/trucjes met gewicht
Denk het wel, die antenne op de luchtinlaat zit er anders ook nooit opquote:Op vrijdag 24 februari 2012 21:22 schreef Atreidez het volgende:
[ afbeelding ]
Iemand die ongeveer weet wat dat ding op de voorvleugel ophanging is? Je ziet iets soortgelijks op andere auto's ook, en vaak geintegreerd in t bodywork (FI op neuspunt bv.), maar er zijn ook foto's van de McLaren dat t er niet op zit. Meetapparatuur
Geweldig, dat moet Doornbos goed doen dat hij nog steeds fans heeftquote:Op vrijdag 24 februari 2012 20:40 schreef Nober het volgende:
Deze al gezien?
[ afbeelding ]
[..]
Beter nu dan in Melbourne.
Dat zijn de verplichte camera's. Tijdens de race is het verplicht om te rijden met een camara van de FIA, danwel met een dummy van dezelfde afmetingen en gewicht. Voor zover ik weet mogen ze wel aerodynamisch gevormd zijn maar mogen ze geen neerwaartse kracht genereren. Vandaar dat ze ook altijd dezelfde druppel-achtige vorm hebben.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 21:42 schreef Atreidez het volgende:
Ja die periscopen ken ik wel.. Maar die zijn ook niet echt geintegreerd en schroef je er zo af. Ik zie m op de tweede foto van de McLaren trouwens toch, beetje vertekend beeld.. Maar t lijkt een verplicht onderdeel voor op elke auto dan, en ze mogen zelf bepalen waar. Aangezien hij bij Toro Rosso ingebouwd in de carosserie lijkt.
[ afbeelding ]
Soms denk ik wel eens dat de hele wereld gek geworden is.quote:
Verrek, dat is ook zo jaquote:Op vrijdag 24 februari 2012 22:38 schreef Sinister-D- het volgende:
Maar na een wat te lang intro verhaal: er zou dus nog een entree bewijs vrij moeten zijn voor dit seizoen. Maar daar heb ik niets meer van opgevangen de laatste tijd. Iemand anders hier überhaupt nog iets van gehoord?
Dat Stefan GP leek meer op een maffiabendequote:Op vrijdag 24 februari 2012 22:38 schreef Sinister-D- het volgende:
Ben wat via die Portal van Wikipedia aan het bladeren (wist helemaal niet dat dat bestond) en kwam uit op wat artikels van voorgaande jaren. Nu las ik bij 2010 dat er nog een entree bewijs zou zijn voor USf1 die ze zouden bewaren voor 2011 omdat ze de grid van 2010 niet zouden halen. 2011 konden ze al niet meer aan de start komen wegens een faillissement, en had Cypher dat boeltje opgekocht voor 2011. Maar die gingen natuurlijk ook failliet
Nu zou het GP2 team Durango ism Villeneuve dat entree bewijs willen hebben, maar de FIA keurde hun aanvraag af omdat ze niet genoeg financiële middelen zouden hebben of konden garanderen. En Stefan GP dook rond die tijd ook weer op, maar die werden ook weer geweigerd. Net als in 2010.
Maar na een wat te lang intro verhaal: er zou dus nog een entree bewijs vrij moeten zijn voor dit seizoen. Maar daar heb ik niets meer van opgevangen de laatste tijd. Iemand anders hier überhaupt nog iets van gehoord?
Staan wel een aantal GP's op youtube. Gisteren de GP van Monaco in 1997 teruggekeken, Schumacher die gewoon in 4 ronden tijd een gat van 16 seconden trekt in de regenquote:Op vrijdag 24 februari 2012 22:43 schreef vosss het volgende:
Thanks. Even kijken. Ik moet IETS te doen hebben tot half maart
Interesse er in?quote:Op vrijdag 24 februari 2012 22:38 schreef Sinister-D- het volgende:
Ben wat via die Portal van Wikipedia aan het bladeren (wist helemaal niet dat dat bestond) en kwam uit op wat artikels van voorgaande jaren. Nu las ik bij 2010 dat er nog een entree bewijs zou zijn voor USf1 die ze zouden bewaren voor 2011 omdat ze de grid van 2010 niet zouden halen. 2011 konden ze al niet meer aan de start komen wegens een faillissement, en had Cypher dat boeltje opgekocht voor 2011. Maar die gingen natuurlijk ook failliet
Nu zou het GP2 team Durango ism Villeneuve dat entree bewijs willen hebben, maar de FIA keurde hun aanvraag af omdat ze niet genoeg financiële middelen zouden hebben of konden garanderen. En Stefan GP dook rond die tijd ook weer op, maar die werden ook weer geweigerd. Net als in 2010.
Maar na een wat te lang intro verhaal: er zou dus nog een entree bewijs vrij moeten zijn voor dit seizoen. Maar daar heb ik niets meer van opgevangen de laatste tijd. Iemand anders hier überhaupt nog iets van gehoord?
Ik vond die graphics in beeld zo mooi toen.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 22:47 schreef M.Melandri het volgende:
[..]
Staan wel een aantal GP's op youtube. Gisteren de GP van Monaco in 1997 teruggekeken, Schumacher die gewoon in 4 ronden tijd een gat van 16 seconden trekt in de regen
ik was eens wat verder aan het zoeken naar dat ene entree bewijs, en kwam uit op een site van liefhebbers www.myf1dream.com. Die wilden dus dat entreebewijs hebben, en wilden alles bekostigen door aandelen te verkopen aan andere F1-fans, of via abonnementen op de site.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 22:54 schreef nils7 het volgende:
[..]
Interesse er in?
Schijnt een goede belegging te zijn ;-)
Goede race was dat inderdaad. Niet normaal hoe veel gas die geeft in die regen, kijk hem slip en slidenquote:Op vrijdag 24 februari 2012 22:47 schreef M.Melandri het volgende:
[..]
Staan wel een aantal GP's op youtube. Gisteren de GP van Monaco in 1997 teruggekeken, Schumacher die gewoon in 4 ronden tijd een gat van 16 seconden trekt in de regen
Mooi was datquote:Op vrijdag 24 februari 2012 23:27 schreef Dside het volgende:
[..]
Goede race was dat inderdaad. Niet normaal hoe veel gas die geeft in die regen, kijk hem slip en sliden.
Ferrari was toen al snel, maar hierdoor was de betrouwbaarheid nog ver te zoeken. De motor hield het vaker geen hele race vol.
Zij heeft ook een leuke film gemaakt.quote:Op zaterdag 25 februari 2012 11:25 schreef SjaakVilleneuve het volgende:
[ afbeelding ]
Jordan mokkels!
Laat me raden. Een pornofilm?quote:Op zaterdag 25 februari 2012 11:31 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Zij heeft ook een leuke film gemaakt.
Sowieso had vrijwel elk goed team zoiets vroeger (Maar Jordan wel het beste)quote:Op zaterdag 25 februari 2012 11:25 schreef SjaakVilleneuve het volgende:
[ afbeelding ]
Jordan mokkels!
Alleen jammer dat zij er niet altijd verstand van hebbenquote:Op zaterdag 25 februari 2012 12:04 schreef Marks het volgende:
vd Garde gaat ook in de GP2 racen, voor het team van Caterham! Goede keus lijkt me. En dan hopen dat Massa volgend jaar weg gaat bij Ferrari en Kovalainen zijn plek in gaat nemen. Dan kan Giedo zijn plek weer innemen.
Oja, en kudos voor de Telegraaf, waar ik dit nieuws weer in las terwijl het bijvoorbeeld op sport.fok.nl-formule 1 nog niet stond.![]()
Was 2 weken terug precies zo, in de Telegraaf las ik toen dat Giedo voor Caterham ging racen. Doen ze toch goed daar![]()
Insinueer je nu dat er momenten zijn bij de Telegraaf dat ze er een keer wel verstand van hebben? Dat mag wel in de krant.quote:Op zaterdag 25 februari 2012 15:19 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Alleen jammer dat zij er niet altijd verstand van hebben
Zo te zien halen ze in ieder geval de testsessie in Australië.quote:HRT passes all Formula 1 crash tests but Barcelona presence not certain
The HRT team has passed all the mandatory FIA crash tests, AUTOSPORT has learned, although its presence at the final Barcelona Formula 1 test is still in doubt.
HRT had hoped to debut its new car - the F112 - in the second test at Barcelona this week, but the failure to pass two crash tests forced the Spanish squad to alter its plans.
AUTOSPORT has learned that on Friday the team passed the final rollhoop test successfully and so its car is now homologated to test and to race.
The team's presence in the final test in Barcelona, however, is still in doubt, as HRT is facing a race against time to have the car ready. A source said the outfit is hopeful of at least testing for two days.
The final test of the 2012 pre-season kicks off on Thursday and ends on Monday.
''ontzagwekkende FW33 F1-bolide''quote:Megafactories: Williams F1
Een exclusieve blik achter de schermen in de futuristische fabriek van Williams, waar je de ontzagwekkende FW33 F1-bolide kunt bekijken.
Volgende tonen:
donderdag 15 maart om 21:00 - National Geographic Channel
Herhalingen:
donderdag 15 maart om 23:00 - National Geographic Channel
vrijdag 16 maart om 3:00 - National Geographic Channel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |