klopt. chassisproblemen voor Lotusquote:Op vrijdag 24 februari 2012 20:37 schreef Nober het volgende:
[..]
Even teruggekeken en ik zie maar 7 ronde's voor Grosjean en dat was het dan!?
Beter nu dan in Melbourne.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 20:38 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
klopt. chassisproblemen voor Lotus
Het verschil is dat in die Brawn nog wel heel veel ontwikkelingsgeld van Honda zat. Geld dat Sauber en Williams gewoonweg ontberen..quote:Op vrijdag 24 februari 2012 19:15 schreef Sinister-D- het volgende:
Ik bedoelde niet enkel dat deze trucjes gewoon nauwelijks werken. Maar ik bedoelde ook dat je niet enkel moet denken dat het weer een trucje is voor sponsoren aan te trekken. Getuige de snelheid van de Brawn bij de eerste GP's.
Dat is en blijft gewoon het tofste voorbeeld als men weer eens zo'n dingen roept over snelheid/sponsoren/trucjes met gewicht
Denk het wel, die antenne op de luchtinlaat zit er anders ook nooit opquote:Op vrijdag 24 februari 2012 21:22 schreef Atreidez het volgende:
[ afbeelding ]
Iemand die ongeveer weet wat dat ding op de voorvleugel ophanging is? Je ziet iets soortgelijks op andere auto's ook, en vaak geintegreerd in t bodywork (FI op neuspunt bv.), maar er zijn ook foto's van de McLaren dat t er niet op zit. Meetapparatuur
Geweldig, dat moet Doornbos goed doen dat hij nog steeds fans heeftquote:Op vrijdag 24 februari 2012 20:40 schreef Nober het volgende:
Deze al gezien?
[ afbeelding ]
[..]
Beter nu dan in Melbourne.
Dat zijn de verplichte camera's. Tijdens de race is het verplicht om te rijden met een camara van de FIA, danwel met een dummy van dezelfde afmetingen en gewicht. Voor zover ik weet mogen ze wel aerodynamisch gevormd zijn maar mogen ze geen neerwaartse kracht genereren. Vandaar dat ze ook altijd dezelfde druppel-achtige vorm hebben.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 21:42 schreef Atreidez het volgende:
Ja die periscopen ken ik wel.. Maar die zijn ook niet echt geintegreerd en schroef je er zo af. Ik zie m op de tweede foto van de McLaren trouwens toch, beetje vertekend beeld.. Maar t lijkt een verplicht onderdeel voor op elke auto dan, en ze mogen zelf bepalen waar. Aangezien hij bij Toro Rosso ingebouwd in de carosserie lijkt.
[ afbeelding ]
Soms denk ik wel eens dat de hele wereld gek geworden is.quote:
Verrek, dat is ook zo jaquote:Op vrijdag 24 februari 2012 22:38 schreef Sinister-D- het volgende:
Maar na een wat te lang intro verhaal: er zou dus nog een entree bewijs vrij moeten zijn voor dit seizoen. Maar daar heb ik niets meer van opgevangen de laatste tijd. Iemand anders hier überhaupt nog iets van gehoord?
Dat Stefan GP leek meer op een maffiabendequote:Op vrijdag 24 februari 2012 22:38 schreef Sinister-D- het volgende:
Ben wat via die Portal van Wikipedia aan het bladeren (wist helemaal niet dat dat bestond) en kwam uit op wat artikels van voorgaande jaren. Nu las ik bij 2010 dat er nog een entree bewijs zou zijn voor USf1 die ze zouden bewaren voor 2011 omdat ze de grid van 2010 niet zouden halen. 2011 konden ze al niet meer aan de start komen wegens een faillissement, en had Cypher dat boeltje opgekocht voor 2011. Maar die gingen natuurlijk ook failliet
Nu zou het GP2 team Durango ism Villeneuve dat entree bewijs willen hebben, maar de FIA keurde hun aanvraag af omdat ze niet genoeg financiële middelen zouden hebben of konden garanderen. En Stefan GP dook rond die tijd ook weer op, maar die werden ook weer geweigerd. Net als in 2010.
Maar na een wat te lang intro verhaal: er zou dus nog een entree bewijs vrij moeten zijn voor dit seizoen. Maar daar heb ik niets meer van opgevangen de laatste tijd. Iemand anders hier überhaupt nog iets van gehoord?
Staan wel een aantal GP's op youtube. Gisteren de GP van Monaco in 1997 teruggekeken, Schumacher die gewoon in 4 ronden tijd een gat van 16 seconden trekt in de regenquote:Op vrijdag 24 februari 2012 22:43 schreef vosss het volgende:
Thanks. Even kijken. Ik moet IETS te doen hebben tot half maart
Interesse er in?quote:Op vrijdag 24 februari 2012 22:38 schreef Sinister-D- het volgende:
Ben wat via die Portal van Wikipedia aan het bladeren (wist helemaal niet dat dat bestond) en kwam uit op wat artikels van voorgaande jaren. Nu las ik bij 2010 dat er nog een entree bewijs zou zijn voor USf1 die ze zouden bewaren voor 2011 omdat ze de grid van 2010 niet zouden halen. 2011 konden ze al niet meer aan de start komen wegens een faillissement, en had Cypher dat boeltje opgekocht voor 2011. Maar die gingen natuurlijk ook failliet
Nu zou het GP2 team Durango ism Villeneuve dat entree bewijs willen hebben, maar de FIA keurde hun aanvraag af omdat ze niet genoeg financiële middelen zouden hebben of konden garanderen. En Stefan GP dook rond die tijd ook weer op, maar die werden ook weer geweigerd. Net als in 2010.
Maar na een wat te lang intro verhaal: er zou dus nog een entree bewijs vrij moeten zijn voor dit seizoen. Maar daar heb ik niets meer van opgevangen de laatste tijd. Iemand anders hier überhaupt nog iets van gehoord?
Ik vond die graphics in beeld zo mooi toen.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 22:47 schreef M.Melandri het volgende:
[..]
Staan wel een aantal GP's op youtube. Gisteren de GP van Monaco in 1997 teruggekeken, Schumacher die gewoon in 4 ronden tijd een gat van 16 seconden trekt in de regen
ik was eens wat verder aan het zoeken naar dat ene entree bewijs, en kwam uit op een site van liefhebbers www.myf1dream.com. Die wilden dus dat entreebewijs hebben, en wilden alles bekostigen door aandelen te verkopen aan andere F1-fans, of via abonnementen op de site.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 22:54 schreef nils7 het volgende:
[..]
Interesse er in?
Schijnt een goede belegging te zijn ;-)
Goede race was dat inderdaad. Niet normaal hoe veel gas die geeft in die regen, kijk hem slip en slidenquote:Op vrijdag 24 februari 2012 22:47 schreef M.Melandri het volgende:
[..]
Staan wel een aantal GP's op youtube. Gisteren de GP van Monaco in 1997 teruggekeken, Schumacher die gewoon in 4 ronden tijd een gat van 16 seconden trekt in de regen
Mooi was datquote:Op vrijdag 24 februari 2012 23:27 schreef Dside het volgende:
[..]
Goede race was dat inderdaad. Niet normaal hoe veel gas die geeft in die regen, kijk hem slip en sliden.
Ferrari was toen al snel, maar hierdoor was de betrouwbaarheid nog ver te zoeken. De motor hield het vaker geen hele race vol.
Zij heeft ook een leuke film gemaakt.quote:Op zaterdag 25 februari 2012 11:25 schreef SjaakVilleneuve het volgende:
[ afbeelding ]
Jordan mokkels!
Laat me raden. Een pornofilm?quote:Op zaterdag 25 februari 2012 11:31 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Zij heeft ook een leuke film gemaakt.
Sowieso had vrijwel elk goed team zoiets vroeger (Maar Jordan wel het beste)quote:Op zaterdag 25 februari 2012 11:25 schreef SjaakVilleneuve het volgende:
[ afbeelding ]
Jordan mokkels!
Alleen jammer dat zij er niet altijd verstand van hebbenquote:Op zaterdag 25 februari 2012 12:04 schreef Marks het volgende:
vd Garde gaat ook in de GP2 racen, voor het team van Caterham! Goede keus lijkt me. En dan hopen dat Massa volgend jaar weg gaat bij Ferrari en Kovalainen zijn plek in gaat nemen. Dan kan Giedo zijn plek weer innemen.
Oja, en kudos voor de Telegraaf, waar ik dit nieuws weer in las terwijl het bijvoorbeeld op sport.fok.nl-formule 1 nog niet stond.![]()
Was 2 weken terug precies zo, in de Telegraaf las ik toen dat Giedo voor Caterham ging racen. Doen ze toch goed daar![]()
Insinueer je nu dat er momenten zijn bij de Telegraaf dat ze er een keer wel verstand van hebben? Dat mag wel in de krant.quote:Op zaterdag 25 februari 2012 15:19 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Alleen jammer dat zij er niet altijd verstand van hebben
Zo te zien halen ze in ieder geval de testsessie in Australië.quote:HRT passes all Formula 1 crash tests but Barcelona presence not certain
The HRT team has passed all the mandatory FIA crash tests, AUTOSPORT has learned, although its presence at the final Barcelona Formula 1 test is still in doubt.
HRT had hoped to debut its new car - the F112 - in the second test at Barcelona this week, but the failure to pass two crash tests forced the Spanish squad to alter its plans.
AUTOSPORT has learned that on Friday the team passed the final rollhoop test successfully and so its car is now homologated to test and to race.
The team's presence in the final test in Barcelona, however, is still in doubt, as HRT is facing a race against time to have the car ready. A source said the outfit is hopeful of at least testing for two days.
The final test of the 2012 pre-season kicks off on Thursday and ends on Monday.
''ontzagwekkende FW33 F1-bolide''quote:Megafactories: Williams F1
Een exclusieve blik achter de schermen in de futuristische fabriek van Williams, waar je de ontzagwekkende FW33 F1-bolide kunt bekijken.
Volgende tonen:
donderdag 15 maart om 21:00 - National Geographic Channel
Herhalingen:
donderdag 15 maart om 23:00 - National Geographic Channel
vrijdag 16 maart om 3:00 - National Geographic Channel
Ja, herhaling.quote:Op zaterdag 25 februari 2012 19:43 schreef Sinister-D- het volgende:
Zijn er wel eens mensen die National Geographics kijkt? Binnenkort Megafactories: Williams F1
[..]
''ontzagwekkende FW33 F1-bolide''
Ja als in, ik ga de herhaling van huppeldepup maart om 23 uur kijken.quote:
Tja een paar gridgirls kunnen anno 2012 best, maar het is maatschappelijk niet meer zo gewenst om een paar half aangeklede pornomeiden voor een F1 bolide hun kunstje te laten doen om vervolgens op schoot te gaan zitten bij de Teambaas.quote:Op zaterdag 25 februari 2012 13:19 schreef Glijdt_licht het volgende:
[..]
Sowieso had vrijwel elk goed team zoiets vroeger (Maar Jordan wel het beste)
tegenwoordig hebben ze die neit meer.
F1 is op veel vlakken gewoon keuiahrd achteruit gedonderd..
Ook echt de speciale sectie pitpoezen op f1.nl vroeger..
Heeft denk ik ook wel te maken met de enorme slok geld uit het Midden-Oosten, deze hypocrieten doen alleen binnenskamers aan extravagante pornoquote:Op zondag 26 februari 2012 10:46 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Tja een paar gridgirls kunnen anno 2012 best, maar het is maatschappelijk niet meer zo gewenst om een paar half aangeklede pornomeiden voor een F1 bolide hun kunstje te laten doen om vervolgens op schoot te gaan zitten bij de Teambaas.
Als team is dat ook niet je Corporate image die je uit wil stralen.
In teams waar dat geld volop aanwezig is zal het wel meespelen ja, hetzelfde zal gelden voor het voormalige Jordan waar nu geld uit India inzit.quote:Op zondag 26 februari 2012 10:53 schreef Tarado het volgende:
[..]
Heeft denk ik ook wel te maken met de enorme slok geld uit het Midden-Oosten, deze hypocrieten doen alleen binnenskamers aan extravagante porno
die zijn er bij de f1 ook gewoonquote:Op zondag 26 februari 2012 11:05 schreef Nieuwschierig het volgende:
Bij de MotoGP is er gelukkig nog altijd iemand nodig om het papapluutje vast te houden
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
er zijn juist bijna geen fabrieksteams meerquote:Op zondag 26 februari 2012 10:56 schreef SjaakVilleneuve het volgende:
Dat er bijna "geen" prive teams meer zijn .. lijkt me ook wel een grote factor !
Inderdaad. Eigenlijk alleen Ferrari en Mercedes.quote:Op zondag 26 februari 2012 11:40 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
er zijn juist bijna geen fabrieksteams meer
De meeste F1 teams zijn zo kapitaal sterk , dat je ze geen privé team's kunt noemen..quote:Op zondag 26 februari 2012 11:40 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
er zijn juist bijna geen fabrieksteams meer
True, maar het punt was dat de komst van fabrieksteams geleid heeft tot een professionaliseringsslag waarin geen plaats meer was voor Katie Price om voorovergebogen voor een Jordan te gaan staan.quote:Op zondag 26 februari 2012 11:40 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
er zijn juist bijna geen fabrieksteams meer
En Sauberquote:Op zondag 26 februari 2012 12:15 schreef SjaakVilleneuve het volgende:
[..]
De meeste F1 teams zijn zo kapitaal sterk , dat je ze geen privé team's kunt noemen..
Daar zitten zo'n grote bedrijven achter!
Ik zie Williams nog als enigste,
True, ik had m'n eigen antwoord al in m'n vraag gewoon gegeven. Ik had het dus eigenlijk gewetenquote:Op zondag 26 februari 2012 12:13 schreef Peterselieman het volgende:
Het zijn in principe gewoon privéteams, want bij een fabrieksteam is ook de motor van eigen makelij en dat is bij die drie teams niet het geval. bovendien hebben die drie F1-teams weinig banden met het merk zelf. De naam is alleen maar om het merk te promoten, niet omdat ze vanuit het merk veel ondersteuning krijgen.
quote:Op zondag 26 februari 2012 12:21 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
En SauberWaar de naamgever evengoed nog teambaas is.
Dan zien we een verschil in definitie. Een fabrieksteam is imo een team die vanuit de fabriek wordt aangehouden. Zoals Honda was, zoals Mercedes is etc.quote:Op zondag 26 februari 2012 12:15 schreef SjaakVilleneuve het volgende:
[..]
De meeste F1 teams zijn zo kapitaal sterk , dat je ze geen privé team's kunt noemen..
Daar zitten zo'n grote bedrijven achter!
Ik zie Williams nog als enigste,
Okey,quote:Op zondag 26 februari 2012 13:23 schreef sanger het volgende:
[..]
Dan zien we een verschil in definitie. Een fabrieksteam is imo een team die vanuit de fabriek wordt aangehouden. Zoals Honda was, zoals Mercedes is etc.
Er kunnen wel grote bedrijven achterzitten, maar dat zijn geen autofabrikanten.
Ik denk dat Irvine destijds bij Jordan er wel blij mee wasquote:Op zondag 26 februari 2012 10:46 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Tja een paar gridgirls kunnen anno 2012 best, maar het is maatschappelijk niet meer zo gewenst om een paar half aangeklede pornomeiden voor een F1 bolide hun kunstje te laten doen om vervolgens op schoot te gaan zitten bij de Teambaas.
Als team is dat ook niet je Corporate image die je uit wil stralen.
quote:Tijdens zijn debuut met Jordan in Suzuka in 1993 lag Irvine een ronde achter Ayrton Senna. Hoewel hoogst ongebruikelijk, haalde Irvine Senna in om zichzelf van de ronde achterstand te ontdoen en haalde daarop direct Damon Hill in, met wie hij in direct gevecht was. Na de race liep Senna de Jordan garage in en verkocht Irvine een klap.
"I did have a chuckle when I unlapped Ayrton Senna in that race and was laughing my head off in the car."quote:Op zondag 26 februari 2012 18:56 schreef Michael_Moore het volgende:
Eddie.
[..]![]()
Haalde toen meteen een punt in z'n eerste GP, de held.
Haha, vooral die tweede. Met die opmerking vab Ted nog. Haha.quote:Op zondag 26 februari 2012 20:57 schreef Michael_Moore het volgende:
Hier nog wat Irvine fratsen:
En ik kan ook de docu "Living The Fast Life" van harte aanbevelen.
zeker. Lekker hard teruggeslagenquote:Op zondag 26 februari 2012 21:01 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Haha, vooral die tweede. Met die opmerking vab Ted nog. Haha.
Irvine heeft wel echt 100% gelijk hier.quote:Op zondag 26 februari 2012 20:57 schreef Michael_Moore het volgende:
Hier nog wat Irvine fratsen:
En ik kan ook de docu "Living The Fast Life" van harte aanbevelen.
Met nieuwe puntentelling wel :-)quote:Op zondag 26 februari 2012 21:03 schreef SjaakVilleneuve het volgende:
Irvine
Helaas geen WC
Dat zou wat zijn geweest in '99!
Ergens wel. Echter, het heeft wel actie die we al zolang willen opgeleverd.quote:Op zondag 26 februari 2012 21:31 schreef Dside het volgende:
[..]
Irvine heeft wel echt 100% gelijk hier.
Ja hij durft wel, als Eddie al weg isquote:Op zondag 26 februari 2012 21:01 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Haha, vooral die tweede. Met die opmerking vab Ted nog. Haha.
quote:Op maandag 27 februari 2012 01:18 schreef vosss het volgende:
http://www.racexpress.nl/index.php?nav=Artikel&nid=39377
Hier alle helmdesigns van de mensen die in 2012 aan de start staan
Williams was ook tijdens de lange runs niet slecht.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 18:37 schreef Glijdt_licht het volgende:
Sauber en Williams
Duidelijk weinig brandstof of veel te licht gereden. Zoals altijd te laatste jaren in de tests, puur om sponsoren te trekken..
Vorig jaar was Petrov duidelijk beter dan het jaar ervoor. Dat is ook iets wat Renault beaamde in de vergelijking met Heidfeld. Het was dus niet zo dat Heidfeld slecht was, maar Petrov duidelijk beter was dan vorig jaar. Alleen omdat Heidfeld (itt Kubica) niet echt de leidersrol op zich nam werd hij geloosd.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 21:41 schreef Marks het volgende:
[..]
Geweldig, dat moet Doornbos goed doen dat hij nog steeds fans heeft![]()
Heb deze week de BBC review van 2010 gekeken en ondanks dat het om de titelkandidaten ging, viel echt op dat Kubica er steeds bij zat... En een plek of 5 daarachter steevast pas Petrov. If If IF....na het zien daarvan vraag ik me echt af wat hij met de Lotus-Renault had kunnen doen afgelopen jaar.
Katie Price aka Jordanquote:Op zaterdag 25 februari 2012 12:31 schreef Sinister-D- het volgende:
Das toch Katie Price, volgens mij alleen maar wat naaktfoto's.
Het blijft zo goed als onmogelijk om te zeggen dat een coureur beter is dan het jaar ervoor. Dit kon volgens mij alleen gezegd worden als hij andermaal Kubica als teamgenoot had. Was het verschil tussen beiden kleiner, dan was hij inderdaad beter geworden. Maar nu zal men het nooit wetenquote:Op maandag 27 februari 2012 09:13 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Vorig jaar was Petrov duidelijk beter dan het jaar ervoor. Dat is ook iets wat Renault beaamde in de vergelijking met Heidfeld. Het was dus niet zo dat Heidfeld slecht was, maar Petrov duidelijk beter was dan vorig jaar. Alleen omdat Heidfeld (itt Kubica) niet echt de leidersrol op zich nam werd hij geloosd.
[..]
Katie Price aka Jordan
Dat rood wit blauw... net Verstappen , mooie combinatiequote:Op maandag 27 februari 2012 02:05 schreef vosss het volgende:
Inderdaad.
Petrov rijdt met deze:
[ afbeelding ]
Waarom, ze kunnen toch zien aan de data of hij zich verbeterd heeft? En dan gaat het niet alleen om rondetijdenquote:Op maandag 27 februari 2012 10:32 schreef Marks het volgende:
[..]
Het blijft zo goed als onmogelijk om te zeggen dat een coureur beter is dan het jaar ervoor. Dit kon volgens mij alleen gezegd worden als hij andermaal Kubica als teamgenoot had. Was het verschil tussen beiden kleiner, dan was hij inderdaad beter geworden. Maar nu zal men het nooit weten
Bijna niet denk ik, de auto´s van 2010 waren zo enorm anders dan 2011 met drs en uiteraard helemaal de Pirelli´squote:Op maandag 27 februari 2012 10:58 schreef Tarado het volgende:
[..]
Waarom, ze kunnen toch zien aan de data of hij zich verbeterd heeft? En dan gaat het niet alleen om rondetijden
Ik denk van wel ondanks de veranderingen aan de autoquote:Op maandag 27 februari 2012 11:01 schreef Marks het volgende:
[..]
Bijna niet denk ik, de auto´s van 2010 waren zo enorm anders dan 2011 met drs en uiteraard helemaal de Pirelli´s
dan vergelijk je m alsnog met kubica, en dat gaat niet :-)quote:Op maandag 27 februari 2012 10:32 schreef Marks het volgende:
[..]
Het blijft zo goed als onmogelijk om te zeggen dat een coureur beter is dan het jaar ervoor. Dit kon volgens mij alleen gezegd worden als hij andermaal Kubica als teamgenoot had. Was het verschil tussen beiden kleiner, dan was hij inderdaad beter geworden. Maar nu zal men het nooit weten
Ja, ook datquote:Op maandag 27 februari 2012 11:08 schreef JohnB52 het volgende:
[..]
dan vergelijk je m alsnog met kubica, en dat gaat niet :-)
Kubica is geen constante factor, hij kan ook beter of slechter zijn geworden...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |