twitter:f1enigma twitterde op donderdag 23-02-2012 om 09:26:18German publication TZ suggests that we might have changes on engine softwares before start of season due to some "workaround" found by teams reageer retweet
twitter:f1enigma twitterde op donderdag 23-02-2012 om 09:26:39... that emulated the blown diffuser effect. Renault and Mercedes (as engine manufacturers) are mentioned as the ones passing the line. reageer retweet
Dat lijkt er inderdaad op...quote:Op donderdag 23 februari 2012 10:08 schreef nils7 het volgende:
Zou verklaren dat de Ferrari niet gaat als de Mercs en de Renaults een workaround hebben....
twitter:f1talks twitterde op donderdag 23-02-2012 om 10:15:35Team using Renault and Mercedes engines have to change maps before season start otherwise FIA will not allow them to race in Melbourne #F1 reageer retweet
quote:Lotus set to get extra day of running after pulling out of Barcelona F1 test
Lotus is set to add an extra day of private running to the final pre-season test after abandoning this week's Barcelona test with a chassis problem.
The Enstone team has applied for permission to have an extra day on track, which would require unanimous consent from the other teams.
AUTOSPORT understands that Lotus already has the required agreement from the majority of teams and given that Mercedes was granted an extra day before this week's Barcelona test after only running for three days in Jerez two weeks ago, it is likely to get permission.
It's not yet decided whether Lotus will run before or after the next Barcelona test, which runs from March 1-4, but sources indicate that the team is confident that it will have its chassis ready after making modifications to solve a problem believed to be related to the front suspension.
En dat zou niet mogen? Jammer :-(quote:Op donderdag 23 februari 2012 10:22 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dat lijkt er inderdaad op...twitter:f1talks twitterde op donderdag 23-02-2012 om 10:15:35Team using Renault and Mercedes engines have to change maps before season start otherwise FIA will not allow them to race in Melbourne #F1 reageer retweet
quote:Op donderdag 23 februari 2012 11:59 schreef JohnB52 het volgende:
[..]
En dat zou niet mogen? Jammer :-(
Fia=ferrari...
Eens!!quote:Op donderdag 23 februari 2012 12:22 schreef vosss het volgende:
Ook even gekeken. Die pass in eau rouge was toch potverdomme erg vet.
Inhaalactie van het jaar wmb![]()
Hoezo word Hamilton in de zeik genomen? Hij heeft dat gewoon gezegd, zeikt daarmee meer andere coureurs af.quote:Op donderdag 23 februari 2012 12:40 schreef MoriniStylr het volgende:
Dat filmpje is echt vet. Hamilton word in het filmpje wel een beetje in de zeik genomen
. "These drivers, they are freaking ridiculous".
Nee hoor, vorig jaar is afgesproken dat de motor aan bepaalde regels moet voldoen met betrekking tot de off-throttle mappings. Als ze daar niet aan voldoen moeten ze dat aanpassen.quote:Op donderdag 23 februari 2012 11:59 schreef JohnB52 het volgende:
[..]
En dat zou niet mogen? Jammer :-(
Fia=ferrari...
Net als in Silverstone toen de FIA Ferrari een race liet winnen.quote:Op donderdag 23 februari 2012 11:59 schreef JohnB52 het volgende:
[..]
En dat zou niet mogen? Jammer :-(
Fia=ferrari...
http://www.jamesallenonf1(...)-changes-f1-forever/quote:“It’s the most significant moment for F1 since the advent of satellites,” says Eddie Baker, the man responsible for broadcasting F1 TV and data around the world.
Today in London, F1′s commercial boss Bernie Ecclestone unveiled a deal which will transform the way live F1 races are broadcast and all forms of digital content are consumed.
It’s the key which opens up a door onto a new era for F1. Satellite TV revolutionised the sport in the late 1970s, by making it possible for millions of fans to watch races live around the world. This was Ecclestone’s first revolution, providing the platform which made F1 a global sport, raising billions in revenues.
This long-term deal with Tata Communications, providing fixed line connectivity, opens the door for endless possibilities, way beyond what satellites can do, including broadcasting F1 on the internet, for interactivity between audience and the broadcaster at the circuit.
Tata has the largest network of undersea cables in the world and using MPLS technology it’s very fast and cost effective compared to previous offerings.
The deal begins with Tata setting up fixed line connectivity at all the 20 Grands Prix for FOM to send its data, such as track maps. The capacity that FOM will start out with is ten times what is currently available. But they have proved out the model to 100x what’s currently available, so within a few years it will be the means by which the world feed TV pictures are broadcast, as there are no delays unlike satellite.
“Formula 1 wants to transform the way it broadcasts the races and we can and will be a big part of it,” said Vinod Kumar, CEO of Tata Communications.
It will also handle video playouts by all the broadcasters on site, all the communications by the media. It brings a standardisation to the means of delivery of content from F1 races. Basically it connects F1 to the world in a completely new way.
It increases the amount of connectivity time, as it’s always on, unlike a satellite which is on for a matter of hours and it’s bi-directional, which means it allows the audience to interact with the sport, rather than sit back and consume. It means the sport can have individual relationships with fans, can supply content on a global and even individual basis, looking well down the line.
It will also greatly reduce the tonnage of equipment that FOM TV sends around the world as images can be sent back instantly and processed at the FOM broadcast centre in the UK.
Ecclestone is renowned for being suspicious of the internet and has been accused of missing opportunities as a result. But according to Baker this deal opens the door to endless possibilities,
“It gives him the ability to be able to do whatever rights deals he feels are right without limitations,” said Baker. “That means he can assess every opportunity, he can react to every opportunity, he can move with the times in perhaps a way that we were not able to do in the past.”
Ecclestone himself quipped that he’d not done a deal like this previously because, “I’m getting old! “. But there’s no doubt that this is a complete game changer for the sport and the way fans receive it. As traditional broadcasters like ITV in the UK and TF1 in France struggle with the changing media model and the ability to afford massive rights deals, F1 will have to look in future to pay deals like SKY TV on the one hand and internet TV deals to find revenue and audience growth.
Whether he’s the man still doing the deals five years from now when this technology hits its stride remains to be seen. But it’s a deal F1 needed to do and it’s now well set for the future.
Ze gebruiken bestaande manieren die meer capaciteit hebben (en goedkoper zijn) dan via de satelliet zoals nu gebeurt. Enige nieuwe is dat ze extra lijnen aanleggen naar de circuits om ook daar die capaciteit (tot 100x zoveel als via de satelliet) te kunnen halen.quote:Op donderdag 23 februari 2012 13:23 schreef nils7 het volgende:
Ah interessant maar waarom ze daarvoor een gehele nieuwe infrastructuur van Tata zouden moeten hebben is me een raadsel.
Prima dat ze het in eigen beheer doen maar het kan op bestaande manieren.... ze gaan dus de media meer in eigen hand nemen.
quote:Tata has the largest network of undersea cables in the world and using MPLS technology it’s very fast and cost effective compared to previous offerings.
| 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 | 1 Maldonado Williams 1m22.391s 52 2 Schumacher Mercedes 1m23.384s +0.993 54 3 Kobayashi Sauber 1m23.582s +1.191 59 4 Button McLaren 1m23.918s +1.527 39 5 Vergne Toro Rosso 1m24.433s +2.042 42 6 Massa Ferrari 1m24.771s +2.380 48 7 Webber Red Bull 1m24.835s +2.444 26 8 Glock Marussia 1m26.173s +3.782 51 9 Petrov Caterham 1m26.929s +4.538 23 10 Di Resta Force India 1m27.180s +4.789 20 |
quote:Op donderdag 23 februari 2012 11:59 schreef JohnB52 het volgende:
[..]
En dat zou niet mogen? Jammer :-(
Fia=ferrari...
quote:FIA investigations about engine mappings was induced by Ferrari. Surprise, surprise...
Bron : F1talks
Hm, bericht dat verder geen bewijs heeft. Trek ik mij niet veel van aan. Aan de andere kant, als het illegaal is mag het gewoon niet. Of jan of piet de FIA daar dan op wijst doet verder niet terzake.quote:
Als Ferrari iets zou hebben wat illegaal zou kunnen zijn dan is McLaren of RBR er (terecht) ook als eerste bij om de FIA hierop te wijzenquote:Op donderdag 23 februari 2012 17:20 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Hm, bericht dat verder geen bewijs heeft. Trek ik mij niet veel van aan. Aan de andere kant, als het illegaal is mag het gewoon niet. Of jan of piet de FIA daar dan op wijst doet verder niet terzake.
Even serieus, Vettel is -exact- (misschien paar uur eerder of later) zo oud als ik, en toen Schumi wereldkampioen was, was ik al enkele jaren uit de luiers.quote:Op donderdag 23 februari 2012 12:22 schreef vosss het volgende:
Ow en leuk gemaakt met het contrast tussen Schumacher en Vettel. Toen die nog in de luiers zat was Schumacher al wereldkampioen.
Exact mijn punt dus.quote:Op donderdag 23 februari 2012 17:23 schreef Tarado het volgende:
[..]
Als Ferrari iets zou hebben wat illegaal zou kunnen zijn dan is McLaren of RBR er (terecht) ook als eerste bij om de FIA hierop te wijzen
Vrije trainingen zijn vrijdag overdag, zal wel te weinig kijkers opleveren denk ik zoquote:Op donderdag 23 februari 2012 20:11 schreef Quisho het volgende:
BTW waarom zend RTL de vrije trainingen niet uit? Lijkt mij raar als dat aparte rechten zijn.
Weet niet wat ze tijdens het F1 seizoen uitzenden, maar nu is het op RTL5 op vrijdagmiddag tellsell en tommy's teleshopping met max 1000 kijkers en een kijkdichtheid van 0,0quote:Op donderdag 23 februari 2012 20:13 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Vrije trainingen zijn vrijdag overdag, zal wel te weinig kijkers opleveren denk ik zo
Zou mij niet verbazen als RTL daarvoor betaald wordtquote:Op donderdag 23 februari 2012 20:22 schreef Bluurgh het volgende:
[..]
Weet niet wat ze tijdens het F1 seizoen uitzenden, maar nu is het op RTL5 op vrijdagmiddag tellsell en tommy's teleshopping met max 1000 kijkers en een kijkdichtheid van 0,0
Ja geld zal ongetwijfeld de reden zijn. Nou ja eigenlijk wel begrijpenlijk maar ik denk dat RTL wel de rechten heeft om vrije trainingen uit te zenden.quote:Op donderdag 23 februari 2012 20:25 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Zou mij niet verbazen als RTL daarvoor betaald wordt. Een training uitzenden waar niemand naar kijkt is dan een stuk duurder.
Wat een onzin, ze hebben gewoon een beperkt budget (geen belastingpot zoals BBC(!)) en ik vind dat de show het afgelopen jaar toch fors verbeterd is. Het enige wat ik vind is dat er gewoon iemand bij Mol moet zitten. Iemand als Verstappen, Lammers, Doornbos, Albers of gewoon Kalff erbij zetten.quote:Op donderdag 23 februari 2012 21:08 schreef Meike26 het volgende:
RTL heeft de Formule 1 rechten echt niet voor de fans. Op een zondag middag kijken er heel weinig mensen televisie en naar mijn idee heeft RTL de Formule 1 rechten gekocht voor de reclame inkomsten.
Op Zondag kijken er toch gemiddeld 1 miljoen mensen naar de F1 en bij populaire races als Monaco en Spa zelfs meer.
RTL maakte jaar na jaar winst op reclame inkomsten, maar heeft 0,0 geïnvesteerd in de kwaliteit van het programma. Uurtje voorbeschouwing met kwalificatie, interviewtje en oke, een leuk item met het ultieme rijderscircuit. Maar ondertussen wel ca 20 minuten reclame per race, geen commentator op locatie en na de race amper een halfuur om af te kondigen. Het plan van Olav om als Reportator de race te gaan verslaan (dus geen commentaar box meer nodig) werd alsnog afgewezen.
En dan RTL7 als mannenzender bestempelen ? De meest onnozele huisvrouw-commercials komen er tijdens een race voorbij.
Ja dat kloptquote:
http://www.autosport.com/news/report.php/id/97662quote:The FIA is to close off a loophole in Formula 1's new engine mapping regulations as part of a fresh clampdown on exhaust blowing, AUTOSPORT can reveal.
As teams continue to push the limits of the exhaust regulations, sources have revealed that the FIA has been alerted about a way in which teams could get around the stricter engine mapping limits laid down for this year.
Motor racing's governing body has been on a crusade to eradicate any form of exhaust blowing that is primarily aimed at producing an aerodynamic benefit.
As well as agreeing with teams on technical regulations that forced the now-standard periscope exhaust designs, AUTOSPORT revealed in October that the FIA was also imposing strict limits on engine mapping programmes to prevent the continued off-throttle blowing of them.
Although that move went some way to resolving the issue, sources have revealed that the FIA has now been tipped off by one engine maker that there remains the possibility in the current mapping configurations to get around those new limits.
AUTOSPORT understands that the issue relates to the extreme possibility of a team trying to make use of a bigger throttle opening than is allowed, to help increase the flow of exhaust gases by inducing a misfire.
Sources have confirmed that the FIA has worked with the manufacturer involved to cut off this potential avenue of development. An updated version of the software for F1's Standard ECU - which controls the engine maps - will be released before the season-opening Australian Grand Prix.
The FIA does not suspect that any team was making use of this loophole at the present time, although such an action could not have been ruled out if outfits had found out about it later in the campaign.
Williams chief operations engineer Mark Gillan said he remained confident that the FIA had a handle on the exhaust regulations for 2012 - and that the closing of such loopholes would be part and parcel of the build-up to the new season.
"The engine mapping technical directives, which have now been out for a few months, are very clear," said Gillan, when asked by AUTOSPORT about the situation during Barcelona testing.
"How you direct the exhausts is clear as well. As we can see down the pitlane, there are various options and we are investigating all of those options to see what benefit we can get.
"There's definitely performance to be had, but it's nowhere near the performance levels that we had last year. From our side, we have a good idea of the boundaries. There are a few minor technical directives coming out in terms of what is acceptable and what is not, but they are minor compared to the ones that came out in the tail end of last season."
Natuurlijk koopt RTL Nederland die rechten niet voor de 'fans', het is geen filantropische instelling daar in Hilversum!quote:Op donderdag 23 februari 2012 21:08 schreef Meike26 het volgende:
RTL heeft de Formule 1 rechten echt niet voor de fans. Op een zondag middag kijken er heel weinig mensen televisie en naar mijn idee heeft RTL de Formule 1 rechten gekocht voor de reclame inkomsten.
RTL7 komt niet eens in de buurt van 1 miljoen voor Formule 1 wedstrijden:quote:Op Zondag kijken er toch gemiddeld 1 miljoen mensen naar de F1 en bij populaire races als Monaco en Spa zelfs meer.
Ook dit is niet correct, een omroep koopt films vaak niet individueel aan, maar dit gaat in pakketten, dus bijvoorbeeld 20 blockbusters gecombineerd met 35 Steven Seagal films.quote:Op donderdag 23 februari 2012 21:40 schreef Meike26 het volgende:
Naar mijn idee is het juist geen onzin. Kijk eens naar het film aanbod van RTL 7 over een jaar gezien (Niet dat dat van SBS zo sprankelend is). Echte mannenfilms... jaja. Het hele jaar door kansloze filmpjes met Jean Claude van Fucking Damme en Steven Seagal... Nou nou.... Dit zijn spotgoedkope films voor RTL, want niemand wil ze hebben = vraagprijs laag.
Dat is geen toeval natuurlijk, kijkcijfer onderzoek zal hebben uitgewezen dat er zoveel vrouwen naar kijken dat een tampon reclame interessant is tijdens een VI commercial blok.quote:En zelfs daar falen ze soms best wel hard in, met tampon reclames op RTL7 tijdens VI als ultiem voorbeeld
En doe die tampon reclame blijft het voor de vrouw ook dragelijk om mee te moeten kijken. Met als de mannen reclames tijdens gtstquote:Op donderdag 23 februari 2012 21:54 schreef Meike26 het volgende:
True... jij kent de feiten beter dan ik
Aha. Maar waarom word het dan niet uitgezonden op RTL4 of RTL5? Volgens mij is daar bar weinig op om 2 uur 's middags.quote:Op donderdag 23 februari 2012 21:49 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Natuurlijk koopt RTL Nederland die rechten niet voor de 'fans', het is geen filantropische instelling daar in Hilversum!
Ze willen er winst op maken en terecht natuurlijk.
De kijkcijfers bepalen hoe groot het budget is dat RTL er tegenaan zal gooien en feit is dat sinds het vertrek van de laatste Nederlander(s) de kijkcijfers flink zijn gedaald.
De Jos Verstappen tijd van een miljoen kijkers is echt voorbij.
[..]
RTL7 komt niet eens in de buurt van 1 miljoen voor Formule 1 wedstrijden:
'De best bekeken Formule 1 GP bereikte een zenderaandeel van 40,5 procent (Mannen 20 – 49 jaar) en 656.000 kijkers.'
Zeg dus dat de gemiddelde Formule 1 wedstrijd 400.000-500.000 kijkers trekt, dan is de koek echt wel op.
Het simultaan weergeven van de reclame en de race in een geminimaliseerd scherm zal de inkomsten waarschijnlijk ook drukken vergeleken met een regulier reclameblok.
[..]
Ook dit is niet correct, een omroep koopt films vaak niet individueel aan, maar dit gaat in pakketten, dus bijvoorbeeld 20 blockbusters gecombineerd met 35 Steven Seagal films.
Omdat de rechten voor die films toch op de plank liggen worden ze uitgezonden op RTL7 of RTL8, de grote Hollywood producties worden uitgezonden op RTL4 (Avatar recent) en RTL5 omdat die zenders een groter publiek bereiken.
Het etiketje Mannenzender en Vrouwenzender is natuurlijk alleen marketing technisch interessant omdat men RTL7 en RTL8 daarmee onderscheidend maakt tov. RTL4 en RTL5.
Maar feit blijft dat RTL4 en RTL5 een grotere markt bedienen en dus ook de bekendere serie en filmtitels krijgen.
[..]
Dat is geen toeval natuurlijk, kijkcijfer onderzoek zal hebben uitgewezen dat er zoveel vrouwen naar kijken dat een tampon reclame interessant is tijdens een VI commercial blok.
Het was een metafoor lulhannesquote:Op donderdag 23 februari 2012 18:12 schreef Glijdt_licht het volgende:
[..]
Even serieus, Vettel is -exact- (misschien paar uur eerder of later) zo oud als ik, en toen Schumi wereldkampioen was, was ik al enkele jaren uit de luiers.
Omdat op RTL7 alle (mannen)sporten worden uitgezonden waarop RTL de rechten heeft.quote:Op donderdag 23 februari 2012 23:54 schreef Quisho het volgende:
[..]
Aha. Maar waarom word het dan niet uitgezonden op RTL4 of RTL5? Volgens mij is daar bar weinig op om 2 uur 's middags.
Wat onscherp voor een fotograaf van dat kaliber....quote:
quote:Germany's Auto Motor und Sport reports that the 2012 Marussia, which will be seen for the first time in Barcelona next week, also has a clean aerodynamic line at the front.
twitter:andrewbensonf1 twitterde op vrijdag 24-02-2012 om 09:37:25McLaren have a big update coming for the final test, though. Ferrari continues to look better than many are suggesting reageer retweet
Ziet er ook mooi uit. Zou wel een bak zijn als de teams zonder vogelbekneus de top 3 zouden gaan vormen.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 09:44 schreef sasquatsch het volgende:
Nieuwe Marussia zonder vogelbekneus
[ afbeelding ]
Als ik het goed begrijp was de McLaren in een race simulatie ruim een minuut langzamer dan RBR en over de Marussia is Glock niet zo enthousiast ook al heeft hij de auto alleen maar in de simulator "gereden"quote:Op vrijdag 24 februari 2012 09:51 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Ziet er ook mooi uit. Zou wel een bak zijn als de teams zonder vogelbekneus de top 3 zouden gaan vormen.
twitter:andrewbensonf1 twitterde op vrijdag 24-02-2012 om 09:35:41Number-crunching results time - @JensonButton did race distance at same time as @AussieGrit on Thursday and was more than a minute slower reageer retweet
STR of RBR, maakt mnij niets uitquote:Op vrijdag 24 februari 2012 09:37 schreef nils7 het volgende:
Het is een STR en de focus is expres zo volgens mij en gericht op de sidepod (die is wel scherp)
Ik snap ook wel dat het dromen is. Maar toch Mclaren, Marussia en HRT, het zou erg leuk zijn. En die testresultaten zeggen mij niet zoveel. Ik heb vertrouwen in Mclaren.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 09:59 schreef Tarado het volgende:
[..]
Als ik het goed begrijp was de McLaren in een race simulatie ruim een minuut langzamer dan RBR en over de Marussia is Glock niet zo enthousiast ook al heeft hij de auto alleen maar in de simulator "gereden"twitter:andrewbensonf1 twitterde op vrijdag 24-02-2012 om 09:35:41Number-crunching results time - @JensonButton did race distance at same time as @AussieGrit on Thursday and was more than a minute slower reageer retweet
Ja, klopt! Plaatje was van de 2011 Marussia (en heb ik dus weggehaald).quote:Op vrijdag 24 februari 2012 11:31 schreef El_Pinjo het volgende:
Marussia test toch nog alleen maar met de oude auto ?
quote:Op vrijdag 24 februari 2012 11:33 schreef Glijdt_licht het volgende:
Mercedes hiding new double diffuser concept
[ afbeelding ]
quote:When asked about the ‘ducts’, Rosberg and Schumacher played it coy: “What’s that?” Rosberg answered, while Schumacher joked that it sounds like something that should go “quack!”
McLaren zal altijd meedoen bovenin en je hebt wel gelijk over testen, het blijft koffiedik kijken, het verschil is al met zo'n 30 seconden geslonkenquote:Op vrijdag 24 februari 2012 10:58 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Ik snap ook wel dat het dromen is. Maar toch Mclaren, Marussia en HRT, het zou erg leuk zijn. En die testresultaten zeggen mij niet zoveel. Ik heb vertrouwen in Mclaren.
twitter:andrewbensonf1 twitterde op vrijdag 24-02-2012 om 11:58:11Spotted an error in my @JensonButton @AussieGrit comparison. Makes it better for McLaren but still half a minute slower. Apologies reageer retweet
Hahahaquote:
Zit zo'n sleuf niet al heel lang op F1 auto's? Volgens mij is dit er al veel langer.quote:
Ja, voor koeling van de coureur. Maar niet voor een dergelijk systeem.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 13:31 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Zit zo'n sleuf niet al heel lang op F1 auto's? Volgens mij is dit er al veel langer.
| 1 2 3 4 5 6 7 8 9 | 1 Kobayashi Sauber 1m22.312s 63 2 Maldonado Williams 1m22.561s +0.249 86 3 Button McLaren 1m23.200s +0.888 50 4 Di Resta Force India 1m23.304s +0.992 45 5 Massa Ferrari 1m23.563s +1.251 56 6 Webber Red Bull 1m23.774s +1.462 40 7 Vergne Toro Rosso 1m23.792s +1.480 45 8 Rosberg Mercedes 1m24.092s +1.780 92 9 Kovalainen Caterham 1m27.047s +4.735 16 |
Lijkt wel een beetje op deze soort dolfijn:quote:Op vrijdag 24 februari 2012 15:36 schreef Sinister-D- het volgende:
Bah, die Mercedes neus is nog lelijker dan al de andere afgetrapte neuzen![]()
[ afbeelding ]
Ziekenhuis? Ernstig?quote:Op vrijdag 24 februari 2012 14:06 schreef Fiorano het volgende:
Wihoe ben ook weer terug. Paar dagen ziekenhuis gehad, en fok op m'n mobiel was niet zo'n succes
Gelukkig weinig bijzonders gemist. Kan niet wachten tot dat het weer begint!
Ik vind 'm wel gaaf eigenlijk. Een soort uitgerekte tepel met een snor d'ronder.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 15:36 schreef Sinister-D- het volgende:
Bah, die Mercedes neus is nog lelijker dan al de andere afgetrapte neuzen![]()
[ afbeelding ]
Gaat goed met je, net zo groot als Alonso en net zo oud als Vettel, nu nog het talent van Schumacherquote:Op vrijdag 24 februari 2012 16:06 schreef Glijdt_licht het volgende:
Ik ben erachter gekomen dat ik Ferrari-proof ben. Ben nml net zo klein als Alonso.
Zolang je maar geen foto's van jezelf laat zien als je zo'n neus hebt als de Mercedesquote:Op vrijdag 24 februari 2012 16:06 schreef Glijdt_licht het volgende:
Ik ben erachter gekomen dat ik Ferrari-proof ben. Ben nml net zo klein als Alonso.
Renovatie aan m'n heup, hebben ze op 3 plekken gebroken en in de goede positie gezet. Ernstig dus niet echt, verrekte lastig wel. Mag 6 weken niet lopen enz....quote:
Klinkt toch vrij ernstigquote:Op vrijdag 24 februari 2012 16:13 schreef Fiorano het volgende:
[..]
Renovatie aan m'n heup, hebben ze op 3 plekken gebroken en in de goede positie gezet. Ernstig dus niet echt, verrekte lastig wel. Mag 6 weken niet lopen enz....
En het gewicht van Sato?quote:Op vrijdag 24 februari 2012 16:08 schreef Tarado het volgende:
[..]
Gaat goed met je, net zo groot als Alonso en net zo oud als Vettel, nu nog het talent van Schumacher
Kan je nog net de eerste GP meepikken liggend op de bank terwijl je vriendin bier en chips aan moet reikenquote:Op vrijdag 24 februari 2012 16:13 schreef Fiorano het volgende:
[..]
Renovatie aan m'n heup, hebben ze op 3 plekken gebroken en in de goede positie gezet. Ernstig dus niet echt, verrekte lastig wel. Mag 6 weken niet lopen enz....
Matig, beterschap man.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 16:13 schreef Fiorano het volgende:
[..]
Renovatie aan m'n heup, hebben ze op 3 plekken gebroken en in de goede positie gezet. Ernstig dus niet echt, verrekte lastig wel. Mag 6 weken niet lopen enz....
De tering wat een lelijk ding. Waarom moeten die neuzen eigenlijk veranderd worden?quote:Op vrijdag 24 februari 2012 15:36 schreef Sinister-D- het volgende:
Bah, die Mercedes neus is nog lelijker dan al de andere afgetrapte neuzen![]()
[ afbeelding ]
Haha meesterlijk plan. We beginnen a.s. zondagavond met TopGear. Mag alleen nog geen bier ivm pijnstilling....quote:Op vrijdag 24 februari 2012 16:18 schreef vosss het volgende:
[..]
Kan je nog net de eerste GP meepikken liggend op de bank terwijl je vriendin bier en chips aan moet reiken
Ralf Schumacher :-)quote:Op vrijdag 24 februari 2012 16:08 schreef Tarado het volgende:
[..]
Gaat goed met je, net zo groot als Alonso en net zo oud als Vettel, nu nog het talent van Schumacher
Ik heb een hele leuke vriendin jaquote:Op vrijdag 24 februari 2012 17:15 schreef Mikkie het volgende:
En een leuke zuster die je helpt met piesen?
quote:Op vrijdag 24 februari 2012 15:36 schreef Sinister-D- het volgende:
Bah, die Mercedes neus is nog lelijker dan al de andere afgetrapte neuzen![]()
[ afbeelding ]
Het lijkt net alsof een deel van de neus op een aambeeld heeft gelegen en de smid er met een grote hamer op heeft geslagen om het ding zo plat mogelijk te krijgen ...quote:Op vrijdag 24 februari 2012 15:36 schreef Sinister-D- het volgende:
Bah, die Mercedes neus is nog lelijker dan al de andere afgetrapte neuzen![]()
[ afbeelding ]
Ik vraag me af of nu niet de hele neus afbreekt als je daarmee iets raakt ipv alleen de voorvleugelquote:Op vrijdag 24 februari 2012 15:36 schreef Sinister-D- het volgende:
Bah, die Mercedes neus is nog lelijker dan al de andere afgetrapte neuzen![]()
[ afbeelding ]
| 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 | Pos Driver Team Time Laps 1. Kobayashi Sauber 1m22.312s 145 2. Maldonado Williams 1m22.561s +0.249 134 3. Di Resta Force India 1m23.119s +0.807 101 4. Button McLaren 1m23.200s +0.888 115 5. Massa Ferrari 1m23.563s +1.251 103 6. Webber Red Bull 1m23.774s +1.462 85 7. Vergne Toro Rosso 1m23.792s +1.480 92 8. Rosberg Mercedes 1m23.843s +1.531 139 9. Kovalainen Caterham 1m26.968s +4.656 70 |
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |