Ze gebruiken bestaande manieren die meer capaciteit hebben (en goedkoper zijn) dan via de satelliet zoals nu gebeurt. Enige nieuwe is dat ze extra lijnen aanleggen naar de circuits om ook daar die capaciteit (tot 100x zoveel als via de satelliet) te kunnen halen.quote:Op donderdag 23 februari 2012 13:23 schreef nils7 het volgende:
Ah interessant maar waarom ze daarvoor een gehele nieuwe infrastructuur van Tata zouden moeten hebben is me een raadsel.
Prima dat ze het in eigen beheer doen maar het kan op bestaande manieren.... ze gaan dus de media meer in eigen hand nemen.
quote:Tata has the largest network of undersea cables in the world and using MPLS technology it’s very fast and cost effective compared to previous offerings.
| 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 | 1 Maldonado Williams 1m22.391s 52 2 Schumacher Mercedes 1m23.384s +0.993 54 3 Kobayashi Sauber 1m23.582s +1.191 59 4 Button McLaren 1m23.918s +1.527 39 5 Vergne Toro Rosso 1m24.433s +2.042 42 6 Massa Ferrari 1m24.771s +2.380 48 7 Webber Red Bull 1m24.835s +2.444 26 8 Glock Marussia 1m26.173s +3.782 51 9 Petrov Caterham 1m26.929s +4.538 23 10 Di Resta Force India 1m27.180s +4.789 20 |
quote:Op donderdag 23 februari 2012 11:59 schreef JohnB52 het volgende:
[..]
En dat zou niet mogen? Jammer :-(
Fia=ferrari...
quote:FIA investigations about engine mappings was induced by Ferrari. Surprise, surprise...
Bron : F1talks
Hm, bericht dat verder geen bewijs heeft. Trek ik mij niet veel van aan. Aan de andere kant, als het illegaal is mag het gewoon niet. Of jan of piet de FIA daar dan op wijst doet verder niet terzake.quote:
Als Ferrari iets zou hebben wat illegaal zou kunnen zijn dan is McLaren of RBR er (terecht) ook als eerste bij om de FIA hierop te wijzenquote:Op donderdag 23 februari 2012 17:20 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Hm, bericht dat verder geen bewijs heeft. Trek ik mij niet veel van aan. Aan de andere kant, als het illegaal is mag het gewoon niet. Of jan of piet de FIA daar dan op wijst doet verder niet terzake.
Even serieus, Vettel is -exact- (misschien paar uur eerder of later) zo oud als ik, en toen Schumi wereldkampioen was, was ik al enkele jaren uit de luiers.quote:Op donderdag 23 februari 2012 12:22 schreef vosss het volgende:
Ow en leuk gemaakt met het contrast tussen Schumacher en Vettel. Toen die nog in de luiers zat was Schumacher al wereldkampioen.
Exact mijn punt dus.quote:Op donderdag 23 februari 2012 17:23 schreef Tarado het volgende:
[..]
Als Ferrari iets zou hebben wat illegaal zou kunnen zijn dan is McLaren of RBR er (terecht) ook als eerste bij om de FIA hierop te wijzen
Vrije trainingen zijn vrijdag overdag, zal wel te weinig kijkers opleveren denk ik zoquote:Op donderdag 23 februari 2012 20:11 schreef Quisho het volgende:
BTW waarom zend RTL de vrije trainingen niet uit? Lijkt mij raar als dat aparte rechten zijn.
Weet niet wat ze tijdens het F1 seizoen uitzenden, maar nu is het op RTL5 op vrijdagmiddag tellsell en tommy's teleshopping met max 1000 kijkers en een kijkdichtheid van 0,0quote:Op donderdag 23 februari 2012 20:13 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Vrije trainingen zijn vrijdag overdag, zal wel te weinig kijkers opleveren denk ik zo
Zou mij niet verbazen als RTL daarvoor betaald wordtquote:Op donderdag 23 februari 2012 20:22 schreef Bluurgh het volgende:
[..]
Weet niet wat ze tijdens het F1 seizoen uitzenden, maar nu is het op RTL5 op vrijdagmiddag tellsell en tommy's teleshopping met max 1000 kijkers en een kijkdichtheid van 0,0
Ja geld zal ongetwijfeld de reden zijn. Nou ja eigenlijk wel begrijpenlijk maar ik denk dat RTL wel de rechten heeft om vrije trainingen uit te zenden.quote:Op donderdag 23 februari 2012 20:25 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Zou mij niet verbazen als RTL daarvoor betaald wordt. Een training uitzenden waar niemand naar kijkt is dan een stuk duurder.
Wat een onzin, ze hebben gewoon een beperkt budget (geen belastingpot zoals BBC(!)) en ik vind dat de show het afgelopen jaar toch fors verbeterd is. Het enige wat ik vind is dat er gewoon iemand bij Mol moet zitten. Iemand als Verstappen, Lammers, Doornbos, Albers of gewoon Kalff erbij zetten.quote:Op donderdag 23 februari 2012 21:08 schreef Meike26 het volgende:
RTL heeft de Formule 1 rechten echt niet voor de fans. Op een zondag middag kijken er heel weinig mensen televisie en naar mijn idee heeft RTL de Formule 1 rechten gekocht voor de reclame inkomsten.
Op Zondag kijken er toch gemiddeld 1 miljoen mensen naar de F1 en bij populaire races als Monaco en Spa zelfs meer.
RTL maakte jaar na jaar winst op reclame inkomsten, maar heeft 0,0 geďnvesteerd in de kwaliteit van het programma. Uurtje voorbeschouwing met kwalificatie, interviewtje en oke, een leuk item met het ultieme rijderscircuit. Maar ondertussen wel ca 20 minuten reclame per race, geen commentator op locatie en na de race amper een halfuur om af te kondigen. Het plan van Olav om als Reportator de race te gaan verslaan (dus geen commentaar box meer nodig) werd alsnog afgewezen.
En dan RTL7 als mannenzender bestempelen ? De meest onnozele huisvrouw-commercials komen er tijdens een race voorbij.
Ja dat kloptquote:
http://www.autosport.com/news/report.php/id/97662quote:The FIA is to close off a loophole in Formula 1's new engine mapping regulations as part of a fresh clampdown on exhaust blowing, AUTOSPORT can reveal.
As teams continue to push the limits of the exhaust regulations, sources have revealed that the FIA has been alerted about a way in which teams could get around the stricter engine mapping limits laid down for this year.
Motor racing's governing body has been on a crusade to eradicate any form of exhaust blowing that is primarily aimed at producing an aerodynamic benefit.
As well as agreeing with teams on technical regulations that forced the now-standard periscope exhaust designs, AUTOSPORT revealed in October that the FIA was also imposing strict limits on engine mapping programmes to prevent the continued off-throttle blowing of them.
Although that move went some way to resolving the issue, sources have revealed that the FIA has now been tipped off by one engine maker that there remains the possibility in the current mapping configurations to get around those new limits.
AUTOSPORT understands that the issue relates to the extreme possibility of a team trying to make use of a bigger throttle opening than is allowed, to help increase the flow of exhaust gases by inducing a misfire.
Sources have confirmed that the FIA has worked with the manufacturer involved to cut off this potential avenue of development. An updated version of the software for F1's Standard ECU - which controls the engine maps - will be released before the season-opening Australian Grand Prix.
The FIA does not suspect that any team was making use of this loophole at the present time, although such an action could not have been ruled out if outfits had found out about it later in the campaign.
Williams chief operations engineer Mark Gillan said he remained confident that the FIA had a handle on the exhaust regulations for 2012 - and that the closing of such loopholes would be part and parcel of the build-up to the new season.
"The engine mapping technical directives, which have now been out for a few months, are very clear," said Gillan, when asked by AUTOSPORT about the situation during Barcelona testing.
"How you direct the exhausts is clear as well. As we can see down the pitlane, there are various options and we are investigating all of those options to see what benefit we can get.
"There's definitely performance to be had, but it's nowhere near the performance levels that we had last year. From our side, we have a good idea of the boundaries. There are a few minor technical directives coming out in terms of what is acceptable and what is not, but they are minor compared to the ones that came out in the tail end of last season."
Natuurlijk koopt RTL Nederland die rechten niet voor de 'fans', het is geen filantropische instelling daar in Hilversum!quote:Op donderdag 23 februari 2012 21:08 schreef Meike26 het volgende:
RTL heeft de Formule 1 rechten echt niet voor de fans. Op een zondag middag kijken er heel weinig mensen televisie en naar mijn idee heeft RTL de Formule 1 rechten gekocht voor de reclame inkomsten.
RTL7 komt niet eens in de buurt van 1 miljoen voor Formule 1 wedstrijden:quote:Op Zondag kijken er toch gemiddeld 1 miljoen mensen naar de F1 en bij populaire races als Monaco en Spa zelfs meer.
Ook dit is niet correct, een omroep koopt films vaak niet individueel aan, maar dit gaat in pakketten, dus bijvoorbeeld 20 blockbusters gecombineerd met 35 Steven Seagal films.quote:Op donderdag 23 februari 2012 21:40 schreef Meike26 het volgende:
Naar mijn idee is het juist geen onzin. Kijk eens naar het film aanbod van RTL 7 over een jaar gezien (Niet dat dat van SBS zo sprankelend is). Echte mannenfilms... jaja. Het hele jaar door kansloze filmpjes met Jean Claude van Fucking Damme en Steven Seagal... Nou nou.... Dit zijn spotgoedkope films voor RTL, want niemand wil ze hebben = vraagprijs laag.
Dat is geen toeval natuurlijk, kijkcijfer onderzoek zal hebben uitgewezen dat er zoveel vrouwen naar kijken dat een tampon reclame interessant is tijdens een VI commercial blok.quote:En zelfs daar falen ze soms best wel hard in, met tampon reclames op RTL7 tijdens VI als ultiem voorbeeld
En doe die tampon reclame blijft het voor de vrouw ook dragelijk om mee te moeten kijken. Met als de mannen reclames tijdens gtstquote:Op donderdag 23 februari 2012 21:54 schreef Meike26 het volgende:
True... jij kent de feiten beter dan ik
Aha. Maar waarom word het dan niet uitgezonden op RTL4 of RTL5? Volgens mij is daar bar weinig op om 2 uur 's middags.quote:Op donderdag 23 februari 2012 21:49 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Natuurlijk koopt RTL Nederland die rechten niet voor de 'fans', het is geen filantropische instelling daar in Hilversum!
Ze willen er winst op maken en terecht natuurlijk.
De kijkcijfers bepalen hoe groot het budget is dat RTL er tegenaan zal gooien en feit is dat sinds het vertrek van de laatste Nederlander(s) de kijkcijfers flink zijn gedaald.
De Jos Verstappen tijd van een miljoen kijkers is echt voorbij.
[..]
RTL7 komt niet eens in de buurt van 1 miljoen voor Formule 1 wedstrijden:
'De best bekeken Formule 1 GP bereikte een zenderaandeel van 40,5 procent (Mannen 20 – 49 jaar) en 656.000 kijkers.'
Zeg dus dat de gemiddelde Formule 1 wedstrijd 400.000-500.000 kijkers trekt, dan is de koek echt wel op.
Het simultaan weergeven van de reclame en de race in een geminimaliseerd scherm zal de inkomsten waarschijnlijk ook drukken vergeleken met een regulier reclameblok.
[..]
Ook dit is niet correct, een omroep koopt films vaak niet individueel aan, maar dit gaat in pakketten, dus bijvoorbeeld 20 blockbusters gecombineerd met 35 Steven Seagal films.
Omdat de rechten voor die films toch op de plank liggen worden ze uitgezonden op RTL7 of RTL8, de grote Hollywood producties worden uitgezonden op RTL4 (Avatar recent) en RTL5 omdat die zenders een groter publiek bereiken.
Het etiketje Mannenzender en Vrouwenzender is natuurlijk alleen marketing technisch interessant omdat men RTL7 en RTL8 daarmee onderscheidend maakt tov. RTL4 en RTL5.
Maar feit blijft dat RTL4 en RTL5 een grotere markt bedienen en dus ook de bekendere serie en filmtitels krijgen.
[..]
Dat is geen toeval natuurlijk, kijkcijfer onderzoek zal hebben uitgewezen dat er zoveel vrouwen naar kijken dat een tampon reclame interessant is tijdens een VI commercial blok.
Het was een metafoor lulhannesquote:Op donderdag 23 februari 2012 18:12 schreef Glijdt_licht het volgende:
[..]
Even serieus, Vettel is -exact- (misschien paar uur eerder of later) zo oud als ik, en toen Schumi wereldkampioen was, was ik al enkele jaren uit de luiers.
Omdat op RTL7 alle (mannen)sporten worden uitgezonden waarop RTL de rechten heeft.quote:Op donderdag 23 februari 2012 23:54 schreef Quisho het volgende:
[..]
Aha. Maar waarom word het dan niet uitgezonden op RTL4 of RTL5? Volgens mij is daar bar weinig op om 2 uur 's middags.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |