klopt. chassisproblemen voor Lotusquote:Op vrijdag 24 februari 2012 20:37 schreef Nober het volgende:
[..]
Even teruggekeken en ik zie maar 7 ronde's voor Grosjean en dat was het dan!?
Beter nu dan in Melbourne.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 20:38 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
klopt. chassisproblemen voor Lotus
Het verschil is dat in die Brawn nog wel heel veel ontwikkelingsgeld van Honda zat. Geld dat Sauber en Williams gewoonweg ontberen..quote:Op vrijdag 24 februari 2012 19:15 schreef Sinister-D- het volgende:
Ik bedoelde niet enkel dat deze trucjes gewoon nauwelijks werken. Maar ik bedoelde ook dat je niet enkel moet denken dat het weer een trucje is voor sponsoren aan te trekken. Getuige de snelheid van de Brawn bij de eerste GP's.
Dat is en blijft gewoon het tofste voorbeeld als men weer eens zo'n dingen roept over snelheid/sponsoren/trucjes met gewicht
Denk het wel, die antenne op de luchtinlaat zit er anders ook nooit opquote:Op vrijdag 24 februari 2012 21:22 schreef Atreidez het volgende:
[ afbeelding ]
Iemand die ongeveer weet wat dat ding op de voorvleugel ophanging is? Je ziet iets soortgelijks op andere auto's ook, en vaak geintegreerd in t bodywork (FI op neuspunt bv.), maar er zijn ook foto's van de McLaren dat t er niet op zit. Meetapparatuur
Geweldig, dat moet Doornbos goed doen dat hij nog steeds fans heeftquote:Op vrijdag 24 februari 2012 20:40 schreef Nober het volgende:
Deze al gezien?
[ afbeelding ]
[..]
Beter nu dan in Melbourne.
Dat zijn de verplichte camera's. Tijdens de race is het verplicht om te rijden met een camara van de FIA, danwel met een dummy van dezelfde afmetingen en gewicht. Voor zover ik weet mogen ze wel aerodynamisch gevormd zijn maar mogen ze geen neerwaartse kracht genereren. Vandaar dat ze ook altijd dezelfde druppel-achtige vorm hebben.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 21:42 schreef Atreidez het volgende:
Ja die periscopen ken ik wel.. Maar die zijn ook niet echt geintegreerd en schroef je er zo af. Ik zie m op de tweede foto van de McLaren trouwens toch, beetje vertekend beeld.. Maar t lijkt een verplicht onderdeel voor op elke auto dan, en ze mogen zelf bepalen waar. Aangezien hij bij Toro Rosso ingebouwd in de carosserie lijkt.
[ afbeelding ]
Soms denk ik wel eens dat de hele wereld gek geworden is.quote:
Verrek, dat is ook zo jaquote:Op vrijdag 24 februari 2012 22:38 schreef Sinister-D- het volgende:
Maar na een wat te lang intro verhaal: er zou dus nog een entree bewijs vrij moeten zijn voor dit seizoen. Maar daar heb ik niets meer van opgevangen de laatste tijd. Iemand anders hier überhaupt nog iets van gehoord?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |