abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_108174609
Massa is toch ook gewoon aangenomen als 2e coureur. Niks meer, niks minder. Dat Grosjean in Renault zit nu is nog enigzins te begrijpen, hij heeft ook gewoon goed gepresteerd in de GP2.
pi_108175591
quote:
2s.gif Op zondag 19 februari 2012 13:23 schreef kepler het volgende:

[..]

Ja, zeker vooral erg tof voor hem :Y Blijkt dat een nieuwe collega bij ons 2 jaar bij Toyota heeft gewerkt :D

Het composieten-wereldje is een klein wereldje en de F1 zeker :D
leuk! :)

ik verwacht nu inside pics van in de fabriek :7
blablablablablablablablablablablablablabla
pi_108183123
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 februari 2012 09:50 schreef Marks het volgende:

[..]

U kent de F1 historie van Trulli blijkbaar niet. Even zijn sterkste ding: in 2004 heeft hij zijn teamgenoot Alonso gewoon fair en square verslagen. Alleen werd Trulli de laatste races vervangen, waardoor hij geen extra punten meer kon krijgen en Alonso nog wel. Maar tot de race die Trulli reed, had hij meer punten. Er zijn veel minder goede coureurs geweest dan Trulli, dat is duidelijk.
Het is maar wat je fair en square noemt. Alleen naar punten kijken is imho niet fair.
Trulli scoorde vooral in de eerste helft van het seizoen, terwijl Alonso regelmatig uitviel. Van de 8 races die ze beide aan de finish kwamen eindigden beiden 4 keer boven de ander. En Trulli's enige overwinning is te danken aan de brake-test van Michael Schumacher achter de safetycar, waardoor de nummers 1 en 2 uitvielen.
In de tweede helft van het seizoen was hij een stuk minder, waardoor hij aan de kant geschoven werd.
The only thing that stays the same is change (Change - Melissa Etheridge)
[b]"Formula 1 is a magic thing and a few missing decibels will not change that."[/b] - Joe Saward
pi_108183472
Testschema aankomende test op Barcelona

1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
Team        Car     Tuesday 21st       Wednesday 22nd    Thursday 23rd      Friday 24th
Red Bull    RB8     Sebastian Vettel   Sebastian Vettel  Mark Webber        Mark Webber
McLaren     MP4-27  Lewis Hamilton     Lewis Hamilton    Jenson Button      Jenson Button
Ferrari     F2012   Fernando Alonso    Fernando Alonso   Felipe Massa       Felipe Massa
Mercedes    W03     Michael Schumacher Nico Rosberg      Michael Schumacher Nico Rosberg
Lotus       E20     Romain Grosjean    Romain Grosjean   Kimi Raikkonen     Kimi Raikkonen
Force India VJM05   Nico Hulkenberg    Nico Hulkenberg   Paul di Resta      Paul di Resta
Sauber      C31     Sergio Perez       Sergio Perez      Kamui Kobayashi    Kamui Kobayashi
Toro Rosso  STR7    Daniel Ricciardo   Daniel Ricciardo  Jean-Eric Vergne   Jean-Eric Vergne
Williams    FW34    Bruno Senna        Valtteri Bottas   Pastor Maldonado   Pastor Maldonado
Caterham    CT01    Heikki Kovalainen  Vitaly Petrov     Vitaly Petrov      Heikki Kovalainen
Marussia    MVR-02  Charles Pic        Charles Pic       Timo Glock         Charles Pic
The only thing that stays the same is change (Change - Melissa Etheridge)
[b]"Formula 1 is a magic thing and a few missing decibels will not change that."[/b] - Joe Saward
pi_108183506
Testtijden van vorig jaar ter vergelijking (gecombineerde tijden van testsessie februari en maart 2011)

1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
Michael Schumacher  Mercedes              1:21.249
Fernando Alonso     Ferrari               1:21.614
Sergio Perez        Sauber-Ferrari        1:21.761
Nico Rosberg        Mercedes              1:21.788
Sebastian Vettel    Red Bull-Renault      1:21.865
Nick Heidfeld       Renault               1:22.073
Felipe Massa        Ferrari               1:22.092
Rubens Barrichello  Williams-Cosworth     1:22.233
Kamui Kobayashi     Sauber-Ferrari        1:22.315
Sebastien Buemi     Toro Rosso-Ferrari    1:22.396
Mark Webber         Red Bull-Renault      1:22.466
Vitaly Petrov       Renault               1:22.670
Jaime Alguersuari   Toro Rosso-Ferrari    1:22.675
Lewis Hamilton      McLaren-Mercedes      1:22.888
Heikki Kovalainen   Lotus-Renault         1:23.437
Paul di Resta       Force India-Mercedes  1:23.653
Adrian Sutil        Force India-Mercedes  1:23.921
Pastor Maldonado    Williams-Cosworth     1:24.057
Jenson Button       McLaren-Mercedes      1:24.923
Jarno Trulli        Lotus-Renault         1:25.454
Jerome D'Ambrosio   Virgin-Cosworth       1:26.501
Timo Glock          Virgin-Cosworth       1:26.598
Tonio Liuzzi        HRT-Cosworth          1:27.044
Giorgio Mondini     HRT-Cosworth          1:28.178
Daniel Ricciardo    Toro Rosso-Ferrari    1:28.329
Narain Karthikeyan  HRT-Cosworth          1:28.393
Riccardo Teixeira   Lotus-Renault         1:31.584
The only thing that stays the same is change (Change - Melissa Etheridge)
[b]"Formula 1 is a magic thing and a few missing decibels will not change that."[/b] - Joe Saward
  maandag 20 februari 2012 @ 13:26:35 #256
131800 Tarado
capô de fusca
pi_108183752
quote:
0s.gif Op maandag 20 februari 2012 13:06 schreef sasquatsch het volgende:

[..]

Het is maar wat je fair en square noemt. Alleen naar punten kijken is imho niet fair.
Trulli scoorde vooral in de eerste helft van het seizoen, terwijl Alonso regelmatig uitviel. Van de 8 races die ze beide aan de finish kwamen eindigden beiden 4 keer boven de ander. En Trulli's enige overwinning is te danken aan de brake-test van Michael Schumacher achter de safetycar, waardoor de nummers 1 en 2 uitvielen.
In de tweede helft van het seizoen was hij een stuk minder, waardoor hij aan de kant geschoven werd.
Wat dan ook, resultaten uit het verleden etc. Ik ga Trulli niet missen, alleen vind ik het net als bij Barrichello jammer dat het een vertrek door de achterdeur is.
  maandag 20 februari 2012 @ 13:37:43 #257
94676 Garisson72
weten is weten dat je nix weet
pi_108184160
quote:
0s.gif Op maandag 20 februari 2012 13:26 schreef Tarado het volgende:
Wat dan ook, resultaten uit het verleden etc. Ik ga Trulli niet missen, alleen vind ik het net als bij Barrichello jammer dat het een vertrek door de achterdeur is.
Eens, na 15 jaar verdien je wel iets meer. Maar ik zal hem ook niet missen.
Breasts! helping men to avoid eye contact since 1865.
pi_108184311
quote:
0s.gif Op maandag 20 februari 2012 13:26 schreef Tarado het volgende:

[..]

Wat dan ook, resultaten uit het verleden etc. Ik ga Trulli niet missen, alleen vind ik het net als bij Barrichello jammer dat het een vertrek door de achterdeur is.
Eens. Beiden hadden gezien hun carrière een eervol vertrek uit de F1 verdiend. Ze staan allebei in de top 5 van coureurs met meeste Grand Prix inschrijvingen (/starts)

1. Barrichello 326 (322)
2. Schumacher 288 (287)
3. Patrese 257 (256)
4. Trulli 256 (252)
5. Coulthard 247 (246)
The only thing that stays the same is change (Change - Melissa Etheridge)
[b]"Formula 1 is a magic thing and a few missing decibels will not change that."[/b] - Joe Saward
pi_108184439
Bij Barrichello vind ik dit veeeeel erger dan bij Trulli.

Wat Rubens heeft gepresteerd, zijn persoon/karakter in de paddock... Niemand had een hekel of sneer naar hem. Hij had met niemand een vete en is altijd zeer loyaal naar zijn werkgevers geweest plus dat hij altijd nog super snel was, als hij het materiaal maar had (en een goede dag).

Dat je dan met zo'n staat van dienst word weggeserveerd, met het record van 20 aan één gesloten actieve jaren in de F1, dat vind ik zelf echt erg sneu. Zeker van een team als Williams had ik het wel anders verwacht dan hem zo via de achterdeur te laten vertrekken.
  maandag 20 februari 2012 @ 14:05:37 #260
46705 Kleffe_Dop
Sic Mundus Creatus Est
pi_108185320
^Een leuke, maar wat naïeve kijk op topsport. De prioriteit bij Williams is momenteel (financieel) overleven, daarin is helaas geen plaats meer voor Rubens.

Je zou ook kunnen zeggen dat Rubens zelf op enig punt een eind aan z'n carriere had kunnen plannen, dan was hem dit lot bespaard gebleven en had hij in de laatste GP van 2011 een mooi, waardig afscheid gekregen.
Want echt als een verrassing kwam de beslissing van Williams natuurlijk niet.

[ Bericht 5% gewijzigd door Kleffe_Dop op 20-02-2012 14:12:48 ]
pi_108185511
Daar ben ik het (helaas) ook wel mee eens ja. :@
pi_108189036
quote:
0s.gif Op maandag 20 februari 2012 01:17 schreef MoriniStylr het volgende:
Massa is toch ook gewoon aangenomen als 2e coureur. Niks meer, niks minder. Dat Grosjean in Renault zit nu is nog enigzins te begrijpen, hij heeft ook gewoon goed gepresteerd in de GP2.
Het zou niet goed voor de sport zijn als de kampioen van de GP2 niet de overstap naar de F1 weet te maken.
pi_108189079
quote:
14s.gif Op maandag 20 februari 2012 13:37 schreef Garisson72 het volgende:

[..]

Eens, na 15 jaar verdien je wel iets meer. Maar ik zal hem ook niet missen.
Hij is maar steeds blijven zitten. Dan verdwijn je uiteindelijk vanzelf een keer door de achterdeur.
pi_108189343
quote:
0s.gif Op maandag 20 februari 2012 15:41 schreef Big-Ern het volgende:

[..]

Het zou niet goed voor de sport zijn als de kampioen van de GP2 niet de overstap naar de F1 weet te maken.
De kampioen van 2008 (Pantano) wilden ze anders niet in de F1.
The only thing that stays the same is change (Change - Melissa Etheridge)
[b]"Formula 1 is a magic thing and a few missing decibels will not change that."[/b] - Joe Saward
  Redactie Frontpage / Sport maandag 20 februari 2012 @ 15:52:28 #265
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_108189403
die had eerder in zijn loopbaan in de F1 dan ook geen indruk kunnen maken.
Altijd onderweg naar het avontuur
pi_108189552
Een waardig afscheid zit vaak aan de aankondiging vast dat je na een bepaald seizoen gaat stoppen. Geen stoeltje kunnen krijgen voor dit jaar betekent niet automatisch dat ze zijn gestopt natuurlijk al weten we allemaal zeker dat een rentree er niet meer inzit

quote:
0s.gif Op maandag 20 februari 2012 13:44 schreef Meike26 het volgende:
met het record van 20 aan één gesloten actieve jaren in de F1
Ik tel r 19, mis ik iets? :)
Where facts are few, experts are many.
pi_108190003
quote:
14s.gif Op maandag 20 februari 2012 15:52 schreef Peterselieman het volgende:
die had eerder in zijn loopbaan in de F1 dan ook geen indruk kunnen maken.
Met een Jordan die minder goed was dan de auto van Heidfeld was dat niet mogelijk. Halverwege het seizoen stapte hij dan ook uit omdat zijn geld in plaats van aan zijn auto aan die van Heidfeld werd besteed. (Iets dat Cor Euser overkwam in de Formule 3, waardoor hij ook niet verder kwam).

In bijna alle andere klassen die hij reed wist hij wel te imponeren en te winnen. F1 journalist Will Buxton schreef vorig jaar een artikel hierover toen bekend werd dat hij ging rijden in de IndyCars.
The only thing that stays the same is change (Change - Melissa Etheridge)
[b]"Formula 1 is a magic thing and a few missing decibels will not change that."[/b] - Joe Saward
pi_108190677
quote:
0s.gif Op maandag 20 februari 2012 13:44 schreef Meike26 het volgende:
Bij Barrichello vind ik dit veeeeel erger dan bij Trulli.

Wat Rubens heeft gepresteerd, zijn persoon/karakter in de paddock... Niemand had een hekel of sneer naar hem. Hij had met niemand een vete en is altijd zeer loyaal naar zijn werkgevers geweest plus dat hij altijd nog super snel was, als hij het materiaal maar had (en een goede dag).
Ik weet niet of iedereen wel zo blij was met zijn pogingen om zich bij de BBC als morele winnaar van het WK 2001 uit te roepen vanwege één stalorder. Is dat loyaliteit naar je werkgever en naar je teamgenoot die je altijd deel van het succes heeft gemaakt en je altijd meer veren in de reet heeft gestoken dan je toekwam?
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
pi_108190967
quote:
0s.gif Op maandag 20 februari 2012 13:06 schreef sasquatsch het volgende:

[..]

Het is maar wat je fair en square noemt. Alleen naar punten kijken is imho niet fair.
Trulli scoorde vooral in de eerste helft van het seizoen, terwijl Alonso regelmatig uitviel. Van de 8 races die ze beide aan de finish kwamen eindigden beiden 4 keer boven de ander. En Trulli's enige overwinning is te danken aan de brake-test van Michael Schumacher achter de safetycar, waardoor de nummers 1 en 2 uitvielen.
In de tweede helft van het seizoen was hij een stuk minder, waardoor hij aan de kant geschoven werd.
Tja, die safety car kwam wel omdat Alonso gecrasht was in de tunnel. En ´´to finsh first, first you have to finish´´ :)
  maandag 20 februari 2012 @ 16:39:49 #270
65960 sanger
|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|
pi_108191345
quote:
14s.gif Op maandag 20 februari 2012 15:52 schreef Peterselieman het volgende:
die had eerder in zijn loopbaan in de F1 dan ook geen indruk kunnen maken.
Grosjean wel dan?
Everything you want is on the other side of fear.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een grote uitdaging.
  Redactie Frontpage / Sport maandag 20 februari 2012 @ 16:47:29 #271
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_108191671
quote:
0s.gif Op maandag 20 februari 2012 16:07 schreef sasquatsch het volgende:

[..]

Met een Jordan die minder goed was dan de auto van Heidfeld was dat niet mogelijk. Halverwege het seizoen stapte hij dan ook uit omdat zijn geld in plaats van aan zijn auto aan die van Heidfeld werd besteed. (Iets dat Cor Euser overkwam in de Formule 3, waardoor hij ook niet verder kwam).

In bijna alle andere klassen die hij reed wist hij wel te imponeren en te winnen. F1 journalist Will Buxton schreef vorig jaar een artikel hierover toen bekend werd dat hij ging rijden in de IndyCars.
hmm, dat is mooi klote ...
Altijd onderweg naar het avontuur
pi_108198559
quote:
1s.gif Op maandag 20 februari 2012 16:39 schreef sanger het volgende:

[..]

Grosjean wel dan?
Grosjean stapte echt op een kut moment in. Ik geloof niet dat iemand anders beter dan hem zou presteren in die Renault van toen. De auto en het team concentreerde zich alleen op Alonso en de tweede rijder hobbelde er maar wat achteraan. Hij had toen gewoon zijn gp2 seizoen moeten afmaken en wereldkampioen moeten worden. Dit jaar heeft hij in de gp2 ook laten zien dat hij oppermachtig was en dat na een jaar er tussen uit te zijn geweest. Verschil met Pantano is dat die er redelijk wat jaren en veel geld aan heeft besteed om toch eindelijk kampioen te worden in die klasse. Als ik het me tenminste goed herinner. Daarnaast was Pantano ook al wat jaartjes ouder dan Grosjean was toen hij gp2 kampioen werd.

Al vind ik persoonlijk ook dat Pantano nog een jaartje F1 had moeten kunnen doen aangezien hij toch echt kampioen werd in de gp2. De kampioen van die klasse moet gewoon een racezitje krijgen en de runner-up sowieso een testrijder worden in de F1. Maar helaas werkt dit allemaal niet zo. Het was mooi geweest als Ecclestone bijvoorbeeld er voor zou zorgen dat dit gebeurde. Ik denk dat de gp2 dan echt een enorme boost qua bekendheid en aanzien zou krijgen
“Being second is to be the first of the ones who lose.”
pi_108199327
Ja dat klinkt allemaal leuk, maar wat nou als alle F1 coureurs voor hun kunnen gewoon prima gepresteerd hebben? Wie moet er dan uit voor die GP2 kampioen?

Zo werkt dat natuurlijk niet.

Overigens zie ik liever een Grosjean nog een kans krijgen dan die Pantano :@
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
pi_108199588
Er is elk jaar wel een iemand die er wat mij betreft uit mag.
“Being second is to be the first of the ones who lose.”
  maandag 20 februari 2012 @ 22:07:32 #275
343196 RingBewoner
In het echt ben ik grappiger
pi_108206773
Tjongejonge, wat duurt het lang dit jaar voordat het jaaroverzicht op formula1.com online staat op de site.
UI Made bij VanilleKwark.
pi_108212721
quote:
Wurz mentor bij Williams

De Oostenrijker Alexander Wurz keert terug in de Formule 1. De 38-jarige Wurz gaat bij Williams aan de slag als mentor van de vrij onervaren coureurs Bruno Senna en Pastor Maldonado.

Wurz reed zelf elf jaar in de Formule 1, waarvan een deel als testrijder.
De Oostenrijker debuteerde in 1997 in de koningsklasse van de autosport. In 69 Grands Prix haalde hij drie keer het podium.Wurz reed voor Benetton, McLaren, Williams en Honda.
''Ik kijk ernaar uit om Williams te helpen met mijn ervaring'', meldde de Oostenrijker maandag op de website van de Formule 1-renstal.Wurz won in 1996 (met Porsche) en 2009 (Peugeot) de 24 Uur van Le Mans.

pi_108212772
quote:
New Mercedes W03 Formula 1 car will not feature 'big surprises' says Norbert Haug
Monday, February 20th 2012, 10:07 GMT

Norbert Haug has warned that the new Mercedes MGP W03, which will break cover tomorrow, will not feature any dramatic innovations.

Glimpses seen of the car so far show that it features a stepped nose, in common with eight of the other teams to have launched 2012 machinery. But despite speculation that Mercedes' decision to skip the first test might be motivated by a desire to hide an as-yet unseen technical innovation, Haug insists that the priority has been to come up with a well-packaged car rather than pursing any eye-catching new concepts.

"I don't think that your eye will be caught by any big surprises when you see the car during the unveiling," Haug told AUTOSPORT. "But I certainly hope that we have some clever solutions and we have some good ideas incorporated on the car.

"It's a good base to work from and certainly we will not turn the world upside down, but we do need to make a good step [with this car]."

The new car has already taken to the track twice, once during a filming day at Silverstone last Thursday and in a private test at Barcelona yesterday. Haug is hopeful that the W03 will prove the effectiveness of the changes that have been made at the team over the past year, but stopped short of saying it marked a new beginning for Mercedes.

He is determined for Mercedes take on the top three teams, but admitted that this has to be viewed as a long-term project given the intensity of competition.

"I wouldn't say that it's a new start," said Haug. "This car is the product of what we have learned in the last two years.

"We had three podium finishes in the first year, but last year we did not head in the right direction. We had some highs, like the Chinese Grand Prix when the track was front-tyre limited and the performance was a little better. But over the course of the year it wasn't good enough.

"To be a regular contender with Red Bull, Ferrari and McLaren is quite a task. We need to learn, we need to develop our team in that direction and I'm sure that we can do that."

The new Mercedes will break cover at Barcelona on Tuesday morning ahead of the start of the second pre-season Formula 1 test.
Uhuh ;) , geloof er niks van.
pi_108212865
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 februari 2012 00:20 schreef MoriniStylr het volgende:

[..]

Uhuh ;) , geloof er niks van.
we hebben de nieuwe mercedes toch al gezien dude, en dat is weinig vernieuwend dus klopt het wat haug zegt.
pi_108213135
http://www.racexpress.nl/index.php?nav=Artikel&nid=39477

Daar staat een mooi filmpje waarin precies uitgelegd wordt hoe de W duct werkt.

:)
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
  Redactie Frontpage / Sport dinsdag 21 februari 2012 @ 09:47:25 #281
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_108216465
Altijd humor dat Caterham
MyCaterhamF1 twitterde op dinsdag 21-02-2012 om 08:57:40 The air temperature is currently 0.5°, the track temp is also 0.5°. Reports of polar bears setting up home on turn 4 are being investigated reageer retweet
Altijd onderweg naar het avontuur
pi_108217720
De eerste officiële foto van de nieuwe Mercedes W03:
pi_108217833
Verdomme, kunnen we nog niet zien of daar een sleuf in zit }:|

:(
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
pi_108217838
Die zouden vandaag toch presenteren of niet? :@
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
pi_108217896


Geen sleuf zoals RB dus.
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
pi_108217916
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
pi_108218665
quote:
10:02 Two-hour recap time: Vettel quickest on a 1m24.348s, ahead of Hamilton, Ricciardo, Alonso, Hulkenberg, Grosjean, Perez, Senna, Kovalainen and Pic. Schumacher yet to set a proper time, and HRT yet to produce a 2012 car.
Die zijn toch zo onderhand ook een karikatuur van zichzelf aan het worden :X :')
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
pi_108219648
quote:
7s.gif Op dinsdag 21 februari 2012 11:05 schreef vosss het volgende:

[..]

Die zijn toch zo onderhand ook een karikatuur van zichzelf aan het worden :X :')
Hetzelfde geldt voor Marussia, die nog met de 2011 auto testen omdat de 2012 auto ook niet door de crashtest kwam.
The only thing that stays the same is change (Change - Melissa Etheridge)
[b]"Formula 1 is a magic thing and a few missing decibels will not change that."[/b] - Joe Saward
pi_108220120
Gelukkig kan de Mercedes wel gelijk mee met de top, ook al is het testen....het is een goed teken
pi_108220182
Het zegt geen zak want volgens mij reed Schumacher vorig jaar de snelste tijd.
Dat heeft ie afgelopen seizoen nergens waar kunnen maken.

:)
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
  dinsdag 21 februari 2012 @ 12:03:50 #291
94676 Garisson72
weten is weten dat je nix weet
pi_108220358
Die Mercedes-variant van de 2012-neus vind ik tot nu toe nog de minst lelijke, eigenlijk.
Breasts! helping men to avoid eye contact since 1865.
  dinsdag 21 februari 2012 @ 12:54:02 #292
46705 Kleffe_Dop
Sic Mundus Creatus Est
pi_108221906
Ik neem al niet eens meer de moeite om uitgebreid naar de testtijden te gaan kijken. :')

Ieder jaar zijn er wel weer een paar teams die de boel belazeren en eenmaal in Melbourne 1,5 seconde langzamer blijken te zijn.
Als je al die teams tussen 2000 en 2011 op zou gaan opsommen krijg je een mooie waslijst.
  dinsdag 21 februari 2012 @ 12:59:10 #293
65960 sanger
|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|
pi_108222059
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 februari 2012 12:54 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Ik neem al niet eens meer de moeite om uitgebreid naar de testtijden te gaan kijken. :')

Ieder jaar zijn er wel weer een paar teams die de boel belazeren en eenmaal in Melbourne 1,5 seconde langzamer blijken te zijn.
Als je al die teams tussen 2000 en 2011 op zou gaan opsommen krijg je een mooie waslijst.
Iets wat zeker klopt. Alleen toen hoefden de bolides niet per se door de crashtest en goedgekeurd te zijn. Dus nu moeten ze het alleen hebben van korte stints met lege tanks (of illegale onderdelen).
Everything you want is on the other side of fear.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een grote uitdaging.
  dinsdag 21 februari 2012 @ 13:06:45 #294
343196 RingBewoner
In het echt ben ik grappiger
pi_108222250
quote:
14s.gif Op dinsdag 21 februari 2012 12:03 schreef Garisson72 het volgende:
Die Mercedes-variant van de 2012-neus vind ik tot nu toe nog de minst lelijke, eigenlijk.
Minst lelijk, volledig eens. Dat ronde heeft wel iets.
UI Made bij VanilleKwark.
pi_108223496
Lotus rijdt vandaag niet meer
quote:
The Lotus team has been forced to wrap up its first day of testing at Barcelona early because of a problem with its car.

Romain Grosjean managed just seven laps with the second E30 chassis in the morning session before the team decided to stop running.

Lotus said it had to send the chassis back to Enstone to carry out checks.

"This morning was our first shakedown of our second chassis," said Lotus's Alan Permane. "Once the car was on track it was soon evident that everything wasn't quite as it should be.

"As a precaution we are returning the chassis to Enstone for further investigation. Chassis E20-01, which we used in Jerez, is being sent over and we expect to be on track with that chassis tomorrow."

Team boss Eric Boullier downplayed the issue, saying it was a "minor setback".

"This is a minor setback to our overall test programme. Fortunately we accumulated good mileage in Jerez. If this is the only issue we have during testing then we will still be well prepared for the start of the season.

"We'll be back on track tomorrow with chassis E20-01 and assessing chassis E20-02 back at Enstone."
The only thing that stays the same is change (Change - Melissa Etheridge)
[b]"Formula 1 is a magic thing and a few missing decibels will not change that."[/b] - Joe Saward
pi_108223687
Owjeej. Het klinkt spannend :@
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
pi_108223939
Tijden van vanochtend

1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
P    Driver      Team         Time                 Laps
1    Vettel      Red Bull     1m23.343s            38
2    Hulkenberg  Force India  1m23.440s  +0.097    47
3    Hamilton    McLaren      1m23.590s  +0.247    45
4    Ricciardo   Toro Rosso   1m23.618s  +0.275    45
5    Alonso      Ferrari      1m24.100s  +0.757    37
6    Schumacher  Mercedes     1m24.150s  +0.807    43
7    Perez       Sauber       1m24.219s  +0.876    29
8    Senna       Williams     1m26.188s  +2.845    56
9    Grosjean    Lotus        1m26.809s  +3.466    7
10   Kovalainen  Caterham     1m27.537s  +4.194    9
11   Pic         Marussia     1m29.248s  +5.905    65
The only thing that stays the same is change (Change - Melissa Etheridge)
[b]"Formula 1 is a magic thing and a few missing decibels will not change that."[/b] - Joe Saward
  dinsdag 21 februari 2012 @ 14:10:01 #298
343196 RingBewoner
In het echt ben ik grappiger
pi_108224000
quote:
Hm, als het dus meezit alleen vandaag niet rijden.... Vervelend maar geen drama.
UI Made bij VanilleKwark.
  dinsdag 21 februari 2012 @ 14:16:58 #299
131800 Tarado
capô de fusca
pi_108224180
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 februari 2012 12:54 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Ik neem al niet eens meer de moeite om uitgebreid naar de testtijden te gaan kijken. :')

Ieder jaar zijn er wel weer een paar teams die de boel belazeren en eenmaal in Melbourne 1,5 seconde langzamer blijken te zijn.
Als je al die teams tussen 2000 en 2011 op zou gaan opsommen krijg je een mooie waslijst.
Heeft inderdaad weinig zin, pas op het moment dat ze hier 1:20 of lager neer gaan zetten wordt het interessant
  Redactie Frontpage / Sport dinsdag 21 februari 2012 @ 14:38:49 #300
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_108224857
Ben trouwens benieuwd welke naam Vettel aan zijn nieuwe auto zal gaan geven.

Jammer voor hem trouwens dat hij de naam Kinky Kylie al eens gebruikt heeft, want dit jaar was dat een goede naam geweest :P
Altijd onderweg naar het avontuur
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')