abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_108256082
quote:
Mooi :)
Ik blijf dromen van de eerste overwinning van Shumi in zijn tweede tijdperk. Dat gaat gewoon een van, zo niet DE meest historische gebeurtenis zijn in de F1 historie. In 2011 heeft hij laten zien waarom hij kampioen is geweest, zelfs 7 x (met meer geluk hadden dat er 9,10 kunnen zijn...) en waarom Rosberg dat waarschijnlijk nooit zal lukken.
De punten pak je immers in de races, niet in kwalificatie. De race in Spa was het beste voorbeeld, waar Schumi vanaf de laatste plek 5e werd. Ook het gevecht met Hamilton op Spa laat zien dat hij echt niet opgeeft. Op die manier is hij kampioen geworden in 1994 al heeft hij het ook zo veroren in 1997...
pi_108256175
Schumacher is overigens wel slim om niet meteen te roepen ja ik wil nog langer blijven!

Dat is niet goed voor de waarde van zn contract.

Maargoed, als die bak een beetje gaat en die van Kimi ook dan kijk ik erg uit naar de race in België _O_
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
  woensdag 22 februari 2012 @ 11:46:22 #53
131800 Tarado
capô de fusca
pi_108256634
quote:
7s.gif Op woensdag 22 februari 2012 11:32 schreef vosss het volgende:
Schumacher is overigens wel slim om niet meteen te roepen ja ik wil nog langer blijven!

Dat is niet goed voor de waarde van zn contract.

Maargoed, als die bak een beetje gaat en die van Kimi ook dan kijk ik erg uit naar de race in België _O_
Die van Kimi gaat voorlopig helemaal niet, is wel jammer omdat zo'n team aan het begin van het seizoen er nog aardig bij kan zitten maar altijd af moet haken bij gebrek aan voldoende in season development
pi_108256750
Dat gebrek aan in season development vorig jaar daar ligt ook voor een deel aan de coureurs.
Met Kubica erbij had vorig jaar er toch wel anders uitgezien denk ik.

Hoe is het overigens met Kubica? Al een tijd niets meer over gehoord :@
vosss is de naam,
  woensdag 22 februari 2012 @ 11:56:35 #55
131800 Tarado
capô de fusca
pi_108256927
quote:
7s.gif Op woensdag 22 februari 2012 11:50 schreef vosss het volgende:
Dat gebrek aan in season development vorig jaar daar ligt ook voor een deel aan de coureurs.

Had vorig jaar ook met hun ingewikkelde uitlaatsysteem te maken dacht ik, dat stond aero ontwikkelingen aardig in de weg, maar het blijft zo dat de topteams in een jaar meer tijd goed maken en ik reken Lotus niet tot een topteam, Mercedes zou er tegenaan moeten zitten, maar of die het de 'traditionele" top 3 gaan maken , geen idee maar ik hoop het wel.

En Kubica, die heeft toch niet zo lang geleden z'n been gebroken?
pi_108257620
quote:
0s.gif Op woensdag 22 februari 2012 11:30 schreef Marks het volgende:

[..]

Mooi :)
Ik blijf dromen van de eerste overwinning van Shumi in zijn tweede tijdperk. Dat gaat gewoon een van, zo niet DE meest historische gebeurtenis zijn in de F1 historie. In 2011 heeft hij laten zien waarom hij kampioen is geweest, zelfs 7 x (met meer geluk hadden dat er 9,10 kunnen zijn...) en waarom Rosberg dat waarschijnlijk nooit zal lukken.
De punten pak je immers in de races, niet in kwalificatie. De race in Spa was het beste voorbeeld, waar Schumi vanaf de laatste plek 5e werd. Ook het gevecht met Hamilton op Spa laat zien dat hij echt niet opgeeft. Op die manier is hij kampioen geworden in 1994 al heeft hij het ook zo veroren in 1997...
Inderdaad, maar vergeet ook niet die regen race in Canada, waar hij de grootste kans had om op het podium te staan ;)

Schumacher - Canada 2011
** Red Hot Chili Peppers - This Velvet Glove **
// Life is not about waiting for the Storm to pass, but about learning to Dance in the Rain. //
pi_108258072
quote:
Dat weet ik. Maar dat is ook het laatste wat ik er van hoorde. Destijds zei men dat zijn mogelijke terugkeer met enkele weken vertraagd zou worden daardoor.

Die enkele weken zijn reeds lang voorbij volgens mij, maar ik hoor er niks meer over verder ;(
vosss is de naam,
  Redactie Frontpage / Sport woensdag 22 februari 2012 @ 12:34:15 #58
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_108258346
reken maar niet op Kubica voor juni
Altijd onderweg naar het avontuur
pi_108258394
Ik reken er eigenlijk helemaal niet meer op. Het duurt allemaal veel te lang en het is me veel te stil :X
vosss is de naam,
  Redactie Frontpage / Sport woensdag 22 februari 2012 @ 12:37:22 #60
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_108258466
het lijkt me ook niet meer, maar wie weet komt hij volgend jaar als een duveltje uit een doosje tevoorschijn bij Ferrari.
Altijd onderweg naar het avontuur
pi_108258532
Renault Lotus heeft in ieder geval aangegeven niet meer te willen wachten, begreep ik. Die hebben vervolgens Grosjean en Kimi gecontracteerd.
pi_108258579
Kubica had een voorcontract bij Ferrari maar volgens mij zien ze daar van af.

Aan de andere kant, als Massa dit jaar weer kansloos mee rijdt voor spek en bonen; zijn contract loopt tot eind dit jaar geloof ik.

We zullen wel zien denk ik :)
vosss is de naam,
  woensdag 22 februari 2012 @ 13:31:09 #63
94676 Garisson72
weten is weten dat je nix weet
pi_108260436
quote:
0s.gif Op woensdag 22 februari 2012 11:56 schreef Tarado het volgende:
Been gebroken? Die had zijn hand verbrijzeld toch, die hij bijna nog had moeten missen?
Breasts! helping men to avoid eye contact since 1865.
  woensdag 22 februari 2012 @ 13:32:15 #64
82396 nils7
De forumkrokodil
pi_108260485
quote:
14s.gif Op woensdag 22 februari 2012 13:31 schreef Garisson72 het volgende:

[..]

Been gebroken? Die had zijn hand verbrijzeld toch, die hij bijna nog had moeten missen?
hij is pasgeleden ook uitgegleden waardoor die zn been heeft gebroken!
N/A
Disclaimer: ik ben geen expert maar shitposter, dit is geen advies en aan deze post zijn geen rechten te ontlenen
  woensdag 22 februari 2012 @ 13:33:37 #65
94676 Garisson72
weten is weten dat je nix weet
pi_108260546
quote:
0s.gif Op woensdag 22 februari 2012 13:32 schreef nils7 het volgende:
Ook nog! manmanman. Dat heb ik nooit meegekregen.
Zou ik echt zonde vinden als die nooit meer in F1 zou terugkeren. :{
Breasts! helping men to avoid eye contact since 1865.
  woensdag 22 februari 2012 @ 13:40:49 #66
131800 Tarado
capô de fusca
pi_108260898
Dit is het meest recente wat ik over Kubica kon vinden;

quote:
Kubica is doing four or five hours’ worth of physical training a day, despite still recovering from a broken leg sustained earlier this month in an incident that re-opened one of the fractures he sustained in his rally crash.

But the leg is not a major problem – the 27-year-old is not in plaster, there is only a light support around the limb, and he can drive a road car despite it. Before the re-break, he had already started doing some jogging, and the expectation is that the injury will no longer trouble him within a week or so.

The issue remains the movement in his right hand, which was partially severed in the rally crash on 6 February last year.

His injuries that day were truly horrific – he suffered partial amputation of his right forearm and numerous fractures to his right elbow, shoulder and leg, as well as losing a lot of blood. Had doctors not worked so quickly, he could have died.

Once his condition was stabilised, it became clear that the biggest problem was going to be the hand.

Both main nerves to the hand were severed, and had to be repaired by surgeons, and movement remains restricted. Specifically, he is lacking strength in the hand, and his ability to rotate his wrist is limited – in other words, he does not yet have the two physical attributes he needs to steer an F1 car.

According to his doctors, it is a matter of when, not if, the nerves rebuild themselves and he recovers full use of the hand, but no one knows when that will be.

Kubica is out of contract and all his links with his former team have evaporated. So when/if he is fit to drive an F1 car, it is likely to be a Ferrari.

The Italian team had an option on him for the 2011 season, which they did not take up, but sources say they remain interested and have discussed the issue internally.
pi_108261050
Im hung like Einstein
And Smart as a Horse
pi_108261170
quote:
0s.gif Op woensdag 22 februari 2012 13:32 schreef nils7 het volgende:

[..]

Opnieuw gebroken!! Dat had ie namelijk met die rallycrash ook al heel lelijk gebroken en dat is met dat uitglijden op ijs opnieuw gebroken op dezelfde plek(ken) :'(
vosss is de naam,
  woensdag 22 februari 2012 @ 13:50:37 #69
131800 Tarado
capô de fusca
pi_108261300
quote:
7s.gif Op woensdag 22 februari 2012 13:47 schreef vosss het volgende:

[..]

Opnieuw gebroken!! Dat had ie namelijk met die rallycrash ook al heel lelijk gebroken en dat is met dat uitglijden op ijs opnieuw gebroken op dezelfde plek(ken) :'(
Lullig voor hem maar dat lijkt niet het grootste probleem, zolang de zenuwen in zijn hand nog niet zijn aangegroeid lijkt een terugkeer in F1 uitgesloten

quote:
Both main nerves to the hand were severed, and had to be repaired by surgeons, and movement remains restricted. Specifically, he is lacking strength in the hand, and his ability to rotate his wrist is limited – in other words, he does not yet have the two physical attributes he needs to steer an F1 car
pi_108261891
quote:
7s.gif Op woensdag 22 februari 2012 11:50 schreef vosss het volgende:

Had gewoon meet geld te maken, daarom werd Heidfeld ook vervangen. Lotus is eigenlijk ook gewoon een prive team geworden. Grosjean is ook voornamelijk aangetrokken om Total als sponsor te behouden. Ik zie ze dan ook maximaal als 5e of 6e team op de grid, de top 4 heeft gewoon een veel groter budget.
pi_108262019
quote:
Hopelijk gaat hij nog wat jaartjes door _O_
pi_108262185
Hoop het ook. Hij heeft het nog steeds. Ik vind het af en toe alleen jammer van die 'beginnersfoutjes' :P die die vorig seizoen had. Zoals tegen de achterkant van Kobayashi aan rijden bij Silverstone.
pi_108262472
quote:
7s.gif Op woensdag 22 februari 2012 00:34 schreef vosss het volgende:
Mooi dekt eik niet de lading. Indrukwekkende culumn is het eik meer.

Klein stukje eruit:
quote:
De 100e zal er niet meer komen. Jackie heeft zijn strijd verloren. Hij is moegestreden, murw geslagen en boos op die verdorven en compleet verrotte sport. Boos ook op zichzelf.

Misschien had hij bij Francois moeten blijven, niemand sterft immers in één klap, denkt Jackie. Misschien had hij de helm van zijn vriend af kunnen doen, zijn hoofd vast kunnen houden, iets kunnen zeggen, bij hem kunnen blijven in de slotseconden van Francois’ leven.

Misschien. Misschien. Hij zou het zich nog jaren blijven afvragen.
Je moet een goed verhaal niet met feiten verpesten, maar bij mijn weten was het Ceverts ongeluk waarover Stewart zei dat hij zo 'obviously dead' was om niet in details te hoeven treden.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
  woensdag 22 februari 2012 @ 14:20:30 #74
131800 Tarado
capô de fusca
pi_108262500
quote:
0s.gif Op woensdag 22 februari 2012 14:12 schreef MoriniStylr het volgende:
Hoop het ook. Hij heeft het nog steeds. Ik vind het af en toe alleen jammer van die 'beginnersfoutjes' :P die die vorig seizoen had. Zoals tegen de achterkant van Kobayashi aan rijden bij Silverstone.
Ik weet niet of hij het nog steeds heeft, hij is toch vaak de mindere van Rosberg maar misschien is die wel supergoed, verder wel leuk als hij doorgaat maar een paar podiums of zelfs een overwinning dit jaar zou dat meer rechtvaardigen
pi_108262586
quote:
0s.gif Op woensdag 22 februari 2012 14:20 schreef Tarado het volgende:

[..]

Ik weet niet of hij het nog steeds heeft, hij is toch vaak de mindere van Rosberg maar misschien is die wel supergoed, verder wel leuk als hij doorgaat maar een paar podiums of zelfs een overwinning dit jaar zou dat meer rechtvaardigen
Op racepace waren ze gelijkwaardig, in de kwalificatie kreeg hij de banden vaak niet optimaal voor 1 vliegende ronde.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')