abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_108225447


Openingsposts van de Grands Prix van seizoen 2012:

Openingsposts van de Grands Prix van afgelopen seizoen 2011:
1. Bahrein (13 maart) - geen topic, race afgelast -
2. Australië (27 maart) 2011 Formula 1 Qantas Australian Grand Prix #1
3. Maleisië (10 april) 2011 Formula 1 Petronas Malaysia Grand Prix #1
4. China (17 april) 2011 Formula 1 UBS Chinese Grand Prix #1
5. Turkije (8 mei) 2011 Formula 1 DHL Turkish Grand Prix #1
6. Spanje (22 mei) Formula 1 Gran Premio de España Santander 2011 #1
7. Monaco (29 mei) Formula 1 Grand Prix de Monaco 2011 #1
8. Canada (12 juni) Formula 1 Grand Prix du Canada 2011 #1
9. Europa (Valencia, Spanje) (26 juni) 2011 Formula 1 Grand Prix of Europe #1
10. Groot-Brittannië (10 juli) 2011 Formula 1 Santander British Grand Prix #1
11. Duitsland (24 juli) Formula 1 Grosser Preis Santander von Deutschland 2011 #1
12. Hongarije (31 juli) Formula 1 Eni Magjar Nagydíj 2011 (Grand Prix van Hongarije) #1
13. België (28 augustus) GP van België - Spa Francorchamps.
14. Italië (11 september) FORMULA 1 GRAN PREMIO SANTANDER D'ITALIA 2011 #1
15. Singapore (25 september) 2011 FORMULA 1 SINGTEL SINGAPORE GRAND PRIX
16. Japan (9 oktober) 2011 FORMULA 1 JAPANESE GRAND PRIX
17. Zuid-Korea (24 oktober)
18. India (30 oktober)
19. Abu Dhabi (13 november)
20. Brazilië (27 november)

Eindstanden 2011
Nog geen link

Teams:

- Ferrari
- Force India
- Hispania Racing Team
- Lotus F1 Team
- McLaren
- Mercedes AMG
- Red Bull Racing
- Sauber
- Scuderia Toro Rosso
- Caterham F1 Team
- Marussia F1 Team
- Williams

Wie staan er in 2012 aan de start:

Red Bull Racing WCC 2011
Chassis/Motor: RB8 - Renault RS27-2012
KERS: Ja
01. Sebastian Vettel WDC 2010/11
02. Mark Webber

Vodafone McLaren Mercedes
Chassis/Motor: McLaren MP4-27 - Mercedes FO108Z
KERS: Ja
03. Jenson Button WDC 2009
04. Lewis Hamilton WDC 2008

Scuderia Ferrari
Chassis/Motor: Ferrari F2012 - Ferrari 056
KERS: Ja
05. Fernando Alonso WDC 2005/06
06. Felipe Massa

Mercedes AMG Petronas Formula One Team
Chassis/Motor: Mercedes F1 W03 - Mercedes FO108Z
KERS: Ja
07. Michael Schumacher WDC 94/95/00/01/02/03/04
08. Nico Rosberg

Lotus F1 Team
Chassis/Motor: Lotus E20 - Renault RS27-2012
KERS: Ja
09. Kimi Räikkönen WDC 2007
10. Romain Grosjean

Sahara Force India F1 Team
Chassis/Motor: Force India VJM05 - Mercedes FO108Z
KERS: Ja
11. Paul Di Resta
12. Nico Hülkenberg

Sauber F1 Team
Chassis/Motor: Sauber C31 - Ferrari 056
KERS: Ja
14. Kamui Kobayashi
15. Sergio Pérez

Scuderia Toro Rosso
Chassis/Motor: Toro Rosso STR7 - Ferrari 056
KERS: Ja
16. Daniel Ricciardo
17. Jean-Éric Vergne

AT&T Williams
Chassis/Motor: Williams FW34 - Renault RS27-2012
KERS: Ja
18. Pastor Maldonado
19. Bruno Senna

Caterham F1 Team
Chassis/Motor: Caterham CT01 - Renault RS27-2012
KERS: Ja
20. Vitaly Petrov
21. Heikki Kovalainen

HRT F1 Team
Chassis/Motor: HRT F112 - Cosworth CA2012
KERS: Ja
22. Pedro de la Rosa
23. Narain Karthikeyan

Marussia F1 Team
Chassis/Motor: Marussia MR-01 - Cosworth CA2012
KERS: Nee
24. Timo Glock
25. Charles Pic

Voor meer info zie het [F1] Silly season 2012-topic en de voorlopige entry list 2012 van de FIA (30-11-2011).

F1 nieuws portal:
- FOK!sport, Formule 1-gedeelte
- NewsNow
- NewsNow NL
- Formule1.nl
- F1 Racing
- F1 Today
- Autosport.com
- Blog James Allen
- Auto Motor und Sport
- BBC F1

(Aankomende) Nederlandse coureurs:
- Ho-Pin Tung
- Christijan Albers
- Robert Doornbos
- Nigel Melker
- Robin Frijns
- Max & Jos Verstappen
- Nyck de Vries
- Jeroen Slaghekke
- Kelvin Snoeks

Zie verder het topic over Nederlandse Talenten

Official F1 Sites:
- The Official Formula 1 Site
- FIA
- Live Timing (F1.com)

Sporting & Technical Regulations + gerelateerden (o.a. apendices)

Regulations pagina van FIA

Teampresentaties

• Caterham - 26 januari 2012
• McLaren - 1 februari 2012
• Ferrari - 3 februari 2012
• Force India - 3 februari 2012
• Red Bull Racing - 6 februari 2012
• Sauber F1 Team - 6 februari 2012
• Williams - 7 februari 2012

Testschema 2012


De kalender voor 2012 met 20 races


Uitzendingen van BBC
Tv-gids voor BBC One.
Overzicht van Upcoming Formula 1 Events.
Denk aan het uur verschil met Engeland!

De GP's die live worden uitgezonden:

China - 15 April
Spain - 13 May
Monaco - 27 May
Europe - 24 June
Britain - 8 July
Belgium - 2 September
Singapore - 23 September
Korea - 14 October
Abu Dhabi - 4 November
Brazil - 25 November

4.gif *onder voorbehoud van wijzigingen

FOK!sport F1-gedeelte

FOK! Formule 1-manager 2011

De OP is hier te vinden
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
pi_108225462
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
pi_108225486
Waarom is dit topic niet gereekds? :?
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
  Redactie Frontpage / Sport dinsdag 21 februari 2012 @ 14:58:48 #4
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_108225517
Nu wel :P

Uit vorig topic:
quote:
10s.gif Op dinsdag 21 februari 2012 14:38 schreef Peterselieman het volgende:
Ben trouwens benieuwd welke naam Vettel aan zijn nieuwe auto zal gaan geven.

Jammer voor hem trouwens dat hij de naam Kinky Kylie al eens gebruikt heeft, want dit jaar was dat een goede naam geweest :P
Altijd onderweg naar het avontuur
pi_108225544
Hoe kwam dat? Ik had gewoon op nieuw topic geklikt. Dan maakt ie toch altijd een reeks van?

Of kwam dat omdat ik dat gedaan had toen het topic nog niet vol was? :@
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
  Redactie Frontpage / Sport dinsdag 21 februari 2012 @ 15:00:01 #6
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_108225562
dat laatste
Altijd onderweg naar het avontuur
pi_108227381
Geen getrapte neus! Ik voorspel ze vooraan in de pack samen met McLaren _O_
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
  dinsdag 21 februari 2012 @ 15:48:19 #9
131800 Tarado
capô de fusca
pi_108227416
quote:
Ziet er zo op het eerste gezicht niet slecht uit, jammer dat we al weten dat het niet vooruit te branden zal zijn
pi_108227422
Ze hebben nu in ieder geval een auto. Dat is al een hele prestatie.
pi_108227646
quote:
Mclaren op 1 en HRT met stip gestegen naar plaats 2.
I killed. But I didn't just kill fifty, I didn't kill a hundred. I killed TEN thousand! And I was good at it. It wasn't for vengeance, it wasn't for greed. It was because...I liked it
Let us leave, no trace of tears upon our dead faces
  dinsdag 21 februari 2012 @ 15:56:47 #12
46705 Kleffe_Dop
Sic Mundus Creatus Est
pi_108227688


Jubileum topic!
  dinsdag 21 februari 2012 @ 15:57:58 #13
131800 Tarado
capô de fusca
pi_108227716
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 februari 2012 15:56 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[ afbeelding ]

Jubileum topic! [ afbeelding ]
^O^ *O*
pi_108227725
Dat had ik niet eens gezien :@
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
  dinsdag 21 februari 2012 @ 16:04:49 #15
131800 Tarado
capô de fusca
pi_108227938
andrewbensonf1 twitterde op dinsdag 21-02-2012 om 15:53:17 OK, so I have been in contact with HRT and that image is not the 2012 car. So stand down all those who were breathlessly excited about it reageer retweet
pi_108228822
Jammer, anders was ik ineens fan van HRT. Was vorig seizoen fan van Team Lotus, maar die zijn toch ietsjes gedaald in mijn lijstje omdat ze nu Caterham heten en ze Paytrov er neer hebben gegooid. Dit seizoen: Kimi!! *O*
pi_108229226
quote:
Jarno Trulli says he was offered Ferrari F1 drive while racing for Toyota

Jarno Trulli has revealed he was offered a seat at the Ferrari team while he was racing for the Toyota team in Formula 1.

The veteran Italian is set to be absent from the grid this year after losing his seat at Caterham following a grand prix career that started in 1997 with the Minardi team.

Trulli, a one-time grand prix winner with the Renault team, raced for Toyota from the end of the 2004 season until 2009, when he moved to Lotus, now Caterham.

Speaking in an interview with Autosprint magazine, the Pescaran says former Ferrari boss Jean Todt offered him a seat to drive for the Italian squad, but he turned it down because he had committed to Toyota for the long term.

Trulli did not specify the year in which he was offered the drive, but said he felt like a Ferrari driver briefly.

"Nobody knows this, but at this point I think I can publicly thank Jean Todt for having been one of the few top team managers to consider me during my career. No one knows this, but Todt offered me a seat at Ferrari," Trulli was quoted as saying by Autosprint.

"I won't tell you when exactly: I was racing for Toyota and I was doing very well. But I had signed a rather long contract with the Japanese, and in my career I've always honoured my commitments. In 15 years of F1 I've never needed lawyers.

"I thank Todt not only for having offered me a drive at Ferrari, a chance that unfortunately I couldn't accept, but also for every time I asked for advice and received fine indications with a friendly approach.

"He has always been very honest with me. I've always kept this thing for me, but since today it's thanking time, I've felt like doing that. Regardless how things went, for a moment I felt I was a Ferrari driver."

Toyota is returning to Le Mans this year with an LMP1 programme and Trulli, who said he had a series of offers on the table, admitted he would like to return to the Japanese squad in another series.

"Toyota remains for me unfinished business," he said. "With them I started in a great way, with provisional pole in Japan. In 2005 at the second race I got on the podium, the team's maiden one, and in the first part of the season I was second in the standings behind Alonso.

"However we still lacked that development capability that was achieved later, so we lost ground. In 2009 I did everything in order to win the first race, but for many reasons we didn't manage to. Since I didn't manage to in F1, it would be nice to win a race for them in another series."
pi_108230212
En de tijden van vandaag:

1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
1   Vettel      Red Bull     1m23.265s            79
2   Hulkenberg  Force India  1m23.440s  +0.175    97
3   Hamilton    McLaren      1m23.590s  +0.325    114
4   Ricciardo   Toro Rosso   1m23.618s  +0.353    76
5   Alonso      Ferrari      1m24.100s  +0.835    75
6   Schumacher  Mercedes     1m24.150s  +0.885    51
7   Perez       Sauber       1m24.219s  +0.954    66
8   Senna       Williams     1m25.711s  +2.446    97
9   Kovalainen  Caterham     1m26.035s  +2.770    31
10  Grosjean    Lotus        1m26.809s  +3.544    7
11  Pic         Marussia     1m28.026s  +4.761    121
The only thing that stays the same is change (Change - Melissa Etheridge)
[b]"Formula 1 is a magic thing and a few missing decibels will not change that."[/b] - Joe Saward
pi_108230779


[ Bericht 100% gewijzigd door SjaakVilleneuve op 21-02-2012 17:33:24 (foutje) ]
" If I knew I couldn't win races, I would have stayed in the States."
pi_108230798
100 _O_
" If I knew I couldn't win races, I would have stayed in the States."
pi_108230812
wh00ps,

Carnaval :X :D
" If I knew I couldn't win races, I would have stayed in the States."
pi_108232506
het geheim van Mercedes:
so get yourself a car and drive it all alone
get yourself a car and ride it on the wind
get yourself a car and drive it all alone
get yourself a car and ride it on the wind yea
pi_108232588
quote:
Dat is gewoon de F111...
- Oude Pirelli banden
- Dat ding in het midde van de achtervleugel voor DRS wordt niet meer gebruikt

so get yourself a car and drive it all alone
get yourself a car and ride it on the wind
get yourself a car and drive it all alone
get yourself a car and ride it on the wind yea
pi_108234421
quote:
19s.gif Op dinsdag 21 februari 2012 18:24 schreef Glijdt_licht het volgende:
het geheim van Mercedes:
[ afbeelding ]
Het geheim zit hem in de voorvleugel voor zover ik weet.

De zogenaamde W-Duct :)
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
pi_108234453

En dat wordt daar haarfijn uit de doeken gedaan hoe dat ding werkt :)

Zowel Mercedes als Ferrari zouden over een dergelijk systeem beschikken.
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
pi_108234827
Als die w-duct inderdaad werkt, dan is dat wel een mooie uitvinding!
Heeft iemand trouwens al een idee waar de gaten in de neusbobbel van RBR voor dienen? Of heb ik dat gewoon al gemist :P
pi_108234986
quote:
7s.gif Op dinsdag 21 februari 2012 19:14 schreef vosss het volgende:

[..]

Het geheim zit hem in de voorvleugel voor zover ik weet.

De zogenaamde W-Duct :)
niet zo serieus jonge ;)

het gimng om de wieltjes onder de wagen
so get yourself a car and drive it all alone
get yourself a car and ride it on the wind
get yourself a car and drive it all alone
get yourself a car and ride it on the wind yea
  dinsdag 21 februari 2012 @ 19:29:04 #28
132098 Xebber
Immer Intelligent
pi_108235028
quote:
19s.gif Op dinsdag 21 februari 2012 19:28 schreef Glijdt_licht het volgende:

[..]

het gimng om de wieltjes onder de wagen
Glijdt_licht
Op woensdag 15 juni 2011 01:02 schreef Bluezz het volgende:
Xeb heeft altijd gelijk, Staal
pi_108236344
Formula 1 2012 - Schumacher Test Drive - New Mercedes W03
** Red Hot Chili Peppers - This Velvet Glove **
// Life is not about waiting for the Storm to pass, but about learning to Dance in the Rain. //
  dinsdag 21 februari 2012 @ 20:03:42 #30
132098 Xebber
Immer Intelligent
pi_108236592
RTLGP twitterde op dinsdag 21-02-2012 om 19:36:51 Lotus trekt zich terug uit test Barcelona: Lotus GP komt niet meer in actie tijdens de testweek in Barcelona. De... http://t.co/kBqVKP7o reageer retweet
Op woensdag 15 juni 2011 01:02 schreef Bluezz het volgende:
Xeb heeft altijd gelijk, Staal
pi_108237257
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 februari 2012 19:58 schreef Dside het volgende:
Formula 1 2012 - Schumacher Test Drive - New Mercedes W03
Die benz ziet er erg goed uit! Ik hoop echt dat ze dit jaar om de overwinningen kunnen meedoen. Goeie video!

Lotus heeft wel serieuze problemen als deze complete testweek cancelen :{
pi_108237920
Lotus chassis probleem blijkt ook in eerste chassis te ziiten.
quote:
Lotus has pulled out of the rest of the Barcelona test after a chassis issue materialised this morning.

Romain Grosjean had problems during the first laps with the new 02 chassis, and initially the team decided to stop for today while chassis 01 was flown over.

Further investigations revealed a more serious problem, and the team has decided to resolve it before running again.

It means that both Grosjean and Kimi Raikkonen have lost priceless track time this week, although it remains to be seen whether the team can trade the lost days for some extra track time, as Mercedes did with Sunday’s private test.

James Allison said: “Before we were due to fly chassis E20-01 out to Barcelona in replacement of chassis E20-02 – damaged this morning – we ran a series of simulations at the factory based on the data provided by our brief running on track today.

“As a result, we were able to identify an area which requires some additional work. It will be more productive for us to carry out these modifications to both chassis at Enstone rather than send E20-01 out to this week’s test. We’ll put the right measures in place and we will be able to fix the problem before next week.”

“Not running this week has been a tough decision to take, but we feel that our choice is the right one,” said team boss Eric Boullier. “On the positive side, we have quickly identified the issue with the chassis and our design office has already devised a solution.

“We will be present at next week’s test in Barcelona. We draw faith from the fact that the E20 was quick out of the box in Jerez and showed its reliability there. We have a lot of work ahead of us over the next week but everyone at Enstone is ready for this challenge.”
Het vermoeden van autosport.com is dat het om de motorophanging gaat.

[ Bericht 3% gewijzigd door sasquatsch op 21-02-2012 20:50:15 ]
The only thing that stays the same is change (Change - Melissa Etheridge)
[b]"Formula 1 is a magic thing and a few missing decibels will not change that."[/b] - Joe Saward
pi_108239103
100 *O* Gz all!
Where facts are few, experts are many.
  dinsdag 21 februari 2012 @ 23:16:34 #34
343196 RingBewoner
In het echt ben ik grappiger
pi_108246564
quote:
2s.gif Op dinsdag 21 februari 2012 20:03 schreef Xebber het volgende:
RTLGP twitterde op dinsdag 21-02-2012 om 19:36:51 Lotus trekt zich terug uit test Barcelona: Lotus GP komt niet meer in actie tijdens de testweek in Barcelona. De... http://t.co/kBqVKP7o reageer retweet
Hm.... Klinkt niet goed. Hopelijk is het geen voorteken voor een slecht seizoen.
UI Made bij VanilleKwark.
pi_108247820
Alle gereden rondjes op een rij van vandaag: http://f1tests.co.cc/2012.php Super handig.McLaren ziet er in de lange runs goed uit.
pi_108247938
quote:
19s.gif Op dinsdag 21 februari 2012 19:28 schreef Glijdt_licht het volgende:

[..]

niet zo serieus jonge ;)

het gimng om de wieltjes onder de wagen
OMG! Ik zat nog te denken, zal ie bedoelen met geheime wapen die wieltjes? Nee zal toch zeker niet :')

Lulhannes }:|
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
  woensdag 22 februari 2012 @ 00:00:06 #37
39256 Bonobo11
Have a good time, all the time
pi_108247982
Ik kan niet meer wachten, heb vanmiddag wat classics gedownload.
Suzuka 2005
Nurburgring 2007

Genieten hoor
Feyenoord!!! * Barça
pi_108248680
Hier een mooi verhaal over Stewart:

Klikkerdeklik!

Met mooie foto's erbij ook.

Dat waren helden met ballen waar de coureurs van nu alleen maar jaloers op kunnen zijn imo.

Jammer dat ik die tijd niet meegemaakt heb. ;(
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
pi_108248821
Mooi dekt eik niet de lading. Indrukwekkende culumn is het eik meer.

Klein stukje eruit:

quote:
Maar alles loopt anders als Francois zich in de Esses vergaloppeerd. Verdoofd rijdt Jackie die zaterdag terug naar de pitstraat, stapt voor de laatste keer uit zijn Tyrrell, negeert de camera’s, de media en zet met betraande ogen zijn helm op een tafel in de hoek van de Tyrrell-box.

Hij kijkt even naar Ken, die nauwelijks zichtbaar zijn hoofd schudt.
Jackie ziet de pijn in Ken’s ogen. Dezelfde pijn die hij ook voelt.

De 100e zal er niet meer komen. Jackie heeft zijn strijd verloren. Hij is moegestreden, murw geslagen en boos op die verdorven en compleet verrotte sport. Boos ook op zichzelf.

Misschien had hij bij Francois moeten blijven, niemand sterft immers in één klap, denkt Jackie. Misschien had hij de helm van zijn vriend af kunnen doen, zijn hoofd vast kunnen houden, iets kunnen zeggen, bij hem kunnen blijven in de slotseconden van Francois’ leven.

Misschien. Misschien. Hij zou het zich nog jaren blijven afvragen.
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
pi_108248840
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 februari 2012 23:16 schreef RingBewoner het volgende:

[..]

Hm.... Klinkt niet goed. Hopelijk is het geen voorteken voor een slecht seizoen.
Chassis bouwen duurt weekje of 3, dus dan zijn ze precies op tijd!
pi_108248993
quote:
1s.gif Op woensdag 22 februari 2012 00:35 schreef JohnB52 het volgende:

[..]

Chassis bouwen duurt weekje of 3, dus dan zijn ze precies op tijd!
Men heeft inmiddels al een oplossing lees ik en volgende week zijn ze er weer bij.

Tenminste volgens het laatste nieuws wat ik las dan :)
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
pi_108249043
Bron?
pi_108251071
Weet iemand of de A1GP een doorstart maakt?
^O^
  woensdag 22 februari 2012 @ 09:11:55 #45
131800 Tarado
capô de fusca
pi_108252025
quote:
1s.gif Op woensdag 22 februari 2012 07:41 schreef Black-beauty-babe het volgende:
Weet iemand of de A1GP een doorstart maakt?
Er zijn al eerder pogingen gewaagd, of het deze keer gaat lukken geen idee, op "hun" website staat dat het nog iets van 22 weken gaat duren http://www.a1worldcup.com/
  woensdag 22 februari 2012 @ 09:54:29 #46
82396 nils7
De forumkrokodil
pi_108253030
Oeh had me ooit eens opgegeven voor een stage daar... dat vonden ze toen interessant maar daarna was uiteindelijk nog maar 1 race gereden, dus dat ging helaas niet door :(
N/A
Disclaimer: ik ben geen expert maar shitposter, dit is geen advies en aan deze post zijn geen rechten te ontlenen
pi_108253236
quote:
0s.gif Op woensdag 22 februari 2012 09:11 schreef Tarado het volgende:

[..]

Er zijn al eerder pogingen gewaagd, of het deze keer gaat lukken geen idee, op "hun" website staat dat het nog iets van 22 weken gaat duren http://www.a1worldcup.com/
Hopen dat het deze keer wel lukt
^O^
pi_108253256
quote:
0s.gif Op woensdag 22 februari 2012 09:54 schreef nils7 het volgende:
Oeh had me ooit eens opgegeven voor een stage daar... dat vonden ze toen interessant maar daarna was uiteindelijk nog maar 1 race gereden, dus dat ging helaas niet door :(
Dat is balen
^O^
  woensdag 22 februari 2012 @ 10:15:44 #49
131800 Tarado
capô de fusca
pi_108254952
Schumacher nog twee jaar bij Mercedes?
quote:
Feb.22 (GMM) Mercedes is eyeing a new two-year contract extension for Michael Schumacher, according to the major German newspaper Bild.

The seven time world champion, having returned to F1 with the famous German marque in 2010, has not decided whether or not to continue his comeback beyond this season.

"Bild knows that Mercedes wants to keep him," said the newspaper, after the Brackley based team's new W03 car was launched in Barcelona.

The report said Mercedes has decided to offer Schumacher, 43, a new two-year deal through 2014.
"Before we talk to any other candidate, our first contact will definitely be Michael," confirmed team boss Ross Brawn.

Schumacher commented: "I'll decide when the time is right."
The only thing that stays the same is change (Change - Melissa Etheridge)
[b]"Formula 1 is a magic thing and a few missing decibels will not change that."[/b] - Joe Saward
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')