niet zo serieus jongequote:Op dinsdag 21 februari 2012 19:14 schreef vosss het volgende:
[..]
Het geheim zit hem in de voorvleugel voor zover ik weet.
De zogenaamde W-Duct
Glijdt_lichtquote:Op dinsdag 21 februari 2012 19:28 schreef Glijdt_licht het volgende:
[..]
het gimng om de wieltjes onder de wagen
twitter:RTLGP twitterde op dinsdag 21-02-2012 om 19:36:51Lotus trekt zich terug uit test Barcelona: Lotus GP komt niet meer in actie tijdens de testweek in Barcelona. De... http://t.co/kBqVKP7o reageer retweet
Die benz ziet er erg goed uit! Ik hoop echt dat ze dit jaar om de overwinningen kunnen meedoen. Goeie video!quote:Op dinsdag 21 februari 2012 19:58 schreef Dside het volgende:
Formula 1 2012 - Schumacher Test Drive - New Mercedes W03
Het vermoeden van autosport.com is dat het om de motorophanging gaat.quote:Lotus has pulled out of the rest of the Barcelona test after a chassis issue materialised this morning.
Romain Grosjean had problems during the first laps with the new 02 chassis, and initially the team decided to stop for today while chassis 01 was flown over.
Further investigations revealed a more serious problem, and the team has decided to resolve it before running again.
It means that both Grosjean and Kimi Raikkonen have lost priceless track time this week, although it remains to be seen whether the team can trade the lost days for some extra track time, as Mercedes did with Sunday’s private test.
James Allison said: “Before we were due to fly chassis E20-01 out to Barcelona in replacement of chassis E20-02 – damaged this morning – we ran a series of simulations at the factory based on the data provided by our brief running on track today.
“As a result, we were able to identify an area which requires some additional work. It will be more productive for us to carry out these modifications to both chassis at Enstone rather than send E20-01 out to this week’s test. We’ll put the right measures in place and we will be able to fix the problem before next week.”
“Not running this week has been a tough decision to take, but we feel that our choice is the right one,” said team boss Eric Boullier. “On the positive side, we have quickly identified the issue with the chassis and our design office has already devised a solution.
“We will be present at next week’s test in Barcelona. We draw faith from the fact that the E20 was quick out of the box in Jerez and showed its reliability there. We have a lot of work ahead of us over the next week but everyone at Enstone is ready for this challenge.”
Hm.... Klinkt niet goed. Hopelijk is het geen voorteken voor een slecht seizoen.quote:Op dinsdag 21 februari 2012 20:03 schreef Xebber het volgende:
twitter:RTLGP twitterde op dinsdag 21-02-2012 om 19:36:51Lotus trekt zich terug uit test Barcelona: Lotus GP komt niet meer in actie tijdens de testweek in Barcelona. De... http://t.co/kBqVKP7o reageer retweet
OMG! Ik zat nog te denken, zal ie bedoelen met geheime wapen die wieltjes? Nee zal toch zeker nietquote:Op dinsdag 21 februari 2012 19:28 schreef Glijdt_licht het volgende:
[..]
niet zo serieus jonge
het gimng om de wieltjes onder de wagen
quote:Maar alles loopt anders als Francois zich in de Esses vergaloppeerd. Verdoofd rijdt Jackie die zaterdag terug naar de pitstraat, stapt voor de laatste keer uit zijn Tyrrell, negeert de camera’s, de media en zet met betraande ogen zijn helm op een tafel in de hoek van de Tyrrell-box.
Hij kijkt even naar Ken, die nauwelijks zichtbaar zijn hoofd schudt.
Jackie ziet de pijn in Ken’s ogen. Dezelfde pijn die hij ook voelt.
De 100e zal er niet meer komen. Jackie heeft zijn strijd verloren. Hij is moegestreden, murw geslagen en boos op die verdorven en compleet verrotte sport. Boos ook op zichzelf.
Misschien had hij bij Francois moeten blijven, niemand sterft immers in één klap, denkt Jackie. Misschien had hij de helm van zijn vriend af kunnen doen, zijn hoofd vast kunnen houden, iets kunnen zeggen, bij hem kunnen blijven in de slotseconden van Francois’ leven.
Misschien. Misschien. Hij zou het zich nog jaren blijven afvragen.
Chassis bouwen duurt weekje of 3, dus dan zijn ze precies op tijd!quote:Op dinsdag 21 februari 2012 23:16 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Hm.... Klinkt niet goed. Hopelijk is het geen voorteken voor een slecht seizoen.
Men heeft inmiddels al een oplossing lees ik en volgende week zijn ze er weer bij.quote:Op woensdag 22 februari 2012 00:35 schreef JohnB52 het volgende:
[..]
Chassis bouwen duurt weekje of 3, dus dan zijn ze precies op tijd!
Er zijn al eerder pogingen gewaagd, of het deze keer gaat lukken geen idee, op "hun" website staat dat het nog iets van 22 weken gaat duren http://www.a1worldcup.com/quote:Op woensdag 22 februari 2012 07:41 schreef Black-beauty-babe het volgende:
Weet iemand of de A1GP een doorstart maakt?
Hopen dat het deze keer wel luktquote:Op woensdag 22 februari 2012 09:11 schreef Tarado het volgende:
[..]
Er zijn al eerder pogingen gewaagd, of het deze keer gaat lukken geen idee, op "hun" website staat dat het nog iets van 22 weken gaat duren http://www.a1worldcup.com/
Dat is balenquote:Op woensdag 22 februari 2012 09:54 schreef nils7 het volgende:
Oeh had me ooit eens opgegeven voor een stage daar... dat vonden ze toen interessant maar daarna was uiteindelijk nog maar 1 race gereden, dus dat ging helaas niet door
quote:Feb.22 (GMM) Mercedes is eyeing a new two-year contract extension for Michael Schumacher, according to the major German newspaper Bild.
The seven time world champion, having returned to F1 with the famous German marque in 2010, has not decided whether or not to continue his comeback beyond this season.
"Bild knows that Mercedes wants to keep him," said the newspaper, after the Brackley based team's new W03 car was launched in Barcelona.
The report said Mercedes has decided to offer Schumacher, 43, a new two-year deal through 2014.
"Before we talk to any other candidate, our first contact will definitely be Michael," confirmed team boss Ross Brawn.
Schumacher commented: "I'll decide when the time is right."
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |