Woonde vroeger tegenover een gepensioneerde Arts, zijn moeder kwam iedere week 100 kilometer gereden in haar panda, deed het huishouden, kookte verschillende maaltijden, vroor die in en reed weer 100 kilometer terug, mens was ook diep in de 80quote:Op zondag 12 februari 2012 11:43 schreef betyar het volgende:
[..]
Dat klopt, hier ook van die extreme gevallen, twee oma's beide 87 de een klaagt steen en been en zeurt over alles en meent vooral hulp nodig te hebben bij vervoer en bankzaken. De ander hoeft geen hulp,dopt haar eigen boontjes. Ze heeft pas een laptop gekocht....
Geen Zing.......want niet iedereen kan zingen.quote:
Mooi hequote:Op zondag 12 februari 2012 11:47 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Woonde vroeger tegenover een gepensioneerde Arts, zijn moeder kwam iedere week 100 kilometer gereden in haar panda, deed het huishouden, kookte verschillende maaltijden, vroor die in en reed weer 100 kilometer terug, mens was ook diep in de 80
Je zat gewoon op Fok!?quote:Op zondag 12 februari 2012 11:58 schreef Picchia het volgende:
Ik zat de comments op een paar sites te lezen en er zijn echt veel afgunstige mensen. Dan zegt iemand dat hij iets kan of heeft en dan komen er gelijk boze losers aanwaaien die dat moeten afkatten, want het is toch niet mogelijk dat iemand iets kan wat zij niet kunnen?
Iedereen is zijn eigen opperwezen binnen zijn virtuele bestaan.quote:Op zondag 12 februari 2012 12:01 schreef Picchia het volgende:
[..]
Nee, maar hier gebeurt het ook ja. Overal eigenlijk.
Bij mij is yvonne dat.quote:Op zondag 12 februari 2012 12:03 schreef Tem het volgende:
[..]
Iedereen is zijn eigen opperwezen binnen zijn virtuele bestaan.
Wat was het eerste wat de schoonmaakster die Whitney dood in haar badkamer vond zei?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Houd eens op, Eric Dikeb.quote:Op zondag 12 februari 2012 12:16 schreef Drugshond het volgende:
[ afbeelding ]
Is ze dood ?!
Haar levensstijl was nogal gewaagd dat wel.
Hij ging ervandoor met deelneemster Angeline. De huidige relatie tussen Angeline en Erik Dikeb is onbekend. Angeline werd echter in augustus 2010 gespot met Ruud van Berlo, Astens meest flamboyante acteur.quote:
quote:Op zondag 12 februari 2012 12:30 schreef Picchia het volgende:
[..]
Wat was het eerste wat de schoonmaakster die Whitney dood in haar badkamer vond zei?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op zondag 5 februari 2012 19:00 schreef Voorschrift het volgende:
Welk sprookjespompoen kom jij uitgestapt?
quote:Op zondag 12 februari 2012 12:39 schreef Picchia het volgende:
Ik vraag me af hoeveel duizenden mensen Henk en Ingrids die grap onafhankelijk van elkaar hebben gemaakt.
Convergente evolutie van een grapquote:Op zondag 12 februari 2012 12:39 schreef Picchia het volgende:
Ik vraag me af hoeveel duizenden mensen die grap onafhankelijk van elkaar hebben gemaakt.
quote:
Alsof ik een hoofdstuk van het bureau leesquote:Op zondag 12 februari 2012 13:04 schreef Hexagon het volgende:
Vanaf vandaag verwerk ik mijn politieke avonturen in de FOK! blog
Fractie interactie
Als je er hier op het forum ook iets mee wilt hoor of merk ik het wel.quote:Op zondag 12 februari 2012 13:04 schreef Hexagon het volgende:
Fractie interactie
En weer is Fok! een stukje ultra-rechtser.quote:Op zondag 12 februari 2012 13:04 schreef Hexagon het volgende:
Fractie interactie
Als jij D66 ultra rechts vind is de NCPN zeker een middenpartij voor jouquote:Op zondag 12 februari 2012 13:25 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
En weer is Fok! een stukje ultra-rechtser.
Teleurstellend, ik lees niets over politieke afrekeningen.quote:Op zondag 12 februari 2012 13:04 schreef Hexagon het volgende:
Fractie interactie
Hey het begint netquote:Op zondag 12 februari 2012 14:07 schreef Reya het volgende:
[..]
Teleurstellend, ik lees niets over politieke afrekeningen.
Hij komt niet voor niets uit Zweden.quote:Op zondag 12 februari 2012 13:31 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Als jij D66 ultra rechts vind is de NCPN zeker een middenpartij voor jou
Nou enorm....over het algemeen zijn de reacties juist tegen de stelling van het topic gericht.quote:Op zondag 12 februari 2012 14:18 schreef Disana het volgende:
Marokkanen gappen zelfs grappen
Die Marokkanenhaat in dat topic, triest gewoon.
Ik heb dat drie kwartier geleden gepost; inmiddels is er in het topic gesnoeid.quote:Op zondag 12 februari 2012 14:49 schreef Tem het volgende:
[..]
Nou enorm....over het algemeen zijn de reacties juist tegen de stelling van het topic gericht.
Dank je, viel van mijn stoel toen ik dat bericht las, nu heb ik pijn in mijn rugquote:Op zondag 12 februari 2012 13:54 schreef De_Nuance het volgende:
Ze worden ook wakker daar in Frankrijk
http://m.volkskrant.nl/ar(...)ats-van-tatsjer.html
Ohja posts verdwijnen hier zomaar op Fok!. Sommige regimes hebben ook een handje van zaken opeens te laten verdwijnen. Voor de rest is het een totaal oninteressant topic.quote:Op zondag 12 februari 2012 15:00 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik heb dat drie kwartier geleden gepost; inmiddels is er in het topic gesnoeid.
Mods kunnen posts gewoon deleten.quote:Op zondag 12 februari 2012 15:08 schreef Tem het volgende:
[..]
Ohja posts verdwijnen hier zomaar op Fok!. Sommige regimes hebben ook een handje van zaken opeens te laten verdwijnen. Voor de rest is het een totaal oninteressant topic.
Welke dan? Zie ze allemaal er nog staan.quote:Op zondag 12 februari 2012 15:00 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik heb dat drie kwartier geleden gepost; inmiddels is er in het topic gesnoeid.
Disana aanvallen? Zoek je ruzie met remlof ofsow?quote:Op zondag 12 februari 2012 15:21 schreef eriksd het volgende:
Hoho mensen, laat het vooral rusten. Alleen als je zo ijzersterk als D_N post krijg je de goedkeuring van Disana.
Scherpe observatie.quote:Op zondag 12 februari 2012 15:41 schreef KoosVogels het volgende:
Wat is die Van der Valk een schrale vreetschuur op de zondag. De tering.
Dank u.quote:
Jup, doe mij maar een restaurant liever iets duurder en exclusiever. Voor dat soort eten bestel ik liever sushi of ga ik naar de MACdrive.quote:Op zondag 12 februari 2012 15:41 schreef KoosVogels het volgende:
Wat is die Van der Valk een schrale vreetschuur op de zondag. De tering.
Mwah, heb ik niet zo. Ga er 1 keer per twee/drie maanden heen ofzo en is soms best lekker.quote:Op zondag 12 februari 2012 15:58 schreef Mutant01 het volgende:
Mcdrive, 5 minuten daarna heb je weer honger.
Heerlijk die jaloeziequote:Op zondag 12 februari 2012 15:21 schreef eriksd het volgende:
Hoho mensen, laat het vooral rusten. Alleen als je zo ijzersterk als D_N post krijg je de goedkeuring van Disana.
Beterschap !quote:Op zondag 12 februari 2012 15:03 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Dank je, viel van mijn stoel toen ik dat bericht las, nu heb ik pijn in mijn rug
Was het de keuze van Tante Ingrid?quote:Op zondag 12 februari 2012 15:43 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Dank u.
Tientallen mensen wild worstelen om een gebraden kippetje. En dat om een uur 's middags. Ik weet nu hoe de hel eruit ziet.
Au contraire, weten dat de mooiste militaire uniformen gemaakt werden door Hugo Boss is een visitekaartje.quote:Op zondag 12 februari 2012 17:48 schreef Tamashii het volgende:
Ik wist tot een tijd geleden niet dat Hugo Boss de SS outfits maakte vroeger. Nou word ik toch een beetje bang van dat merk.
Precies, ik ben dan ook kapitein "SS - Schwule Schlampe".quote:Op zondag 12 februari 2012 17:54 schreef Drugshond het volgende:
Dergelijk soort kleding is altijd fun bij verkleedpartijtjes. Carnaval of zo.
Mooie documentaire he.quote:Op zondag 12 februari 2012 17:51 schreef Drugshond het volgende:
geinig dat zit ook te kijken op NG. Rise of Hitler
De meeste WO-II docu's kan ik bijna achterste voren dromen. Maar het feitje Hugo Boss kende ik niet.quote:
Een uniform van de SS is anders niet per definitie een militair uniform.quote:Op zondag 12 februari 2012 17:52 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Au contraire, weten dat de mooiste militaire uniformen gemaakt werden door Hugo Boss is een visitekaartje.
Nee ok, maar doet niets af aan de mooiigheid.quote:Op zondag 12 februari 2012 18:19 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
Een uniform van de SS is anders niet per definitie een militair uniform.
Je moeder.quote:
Jouw moeder stinkt.quote:
Naar ik weet zijn we geen broers, je hebt de verkeerde voor je.quote:
Anus in uw poepert.quote:Op zondag 12 februari 2012 18:26 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Naar ik weet zijn we geen broers, je hebt de verkeerde voor je.
We wouldn't have guessed..quote:
Nee, ik zie ze liever met knappere jongens.quote:Op zondag 12 februari 2012 18:31 schreef Tamashii het volgende:
Stiekem is het natuurlijk hartstikke fijn wanneer je je ex terug ziet op internet met veel lelijkere meisjes.Dat hebben mannen vast ook, als ze hun ex terugvinden met lelijkere jongens.
Als je het zelf hebt uitgemaakt?quote:Op zondag 12 februari 2012 18:37 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Nee, ik zie ze liever met knappere jongens.
Je ex er vandoor zien gaan met een lelijkere gozer, damn wat een vernedering.
No offense btw.
Je hebt me FB dus je weet hoe grote mongool ik ben.quote:Op zondag 12 februari 2012 18:39 schreef Voorschrift het volgende:
Soms vraag ik me af wat je met je leven doet Koos, dit is een van die momenten.
Oh dan wel.quote:Op zondag 12 februari 2012 18:41 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Als je het zelf hebt uitgemaakt?Eh nee, dan zie ik toch liever een lelijk meisje.
Die das stond je goed gozer.quote:Op zondag 12 februari 2012 18:41 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Je hebt me FB dus je weet hoe grote mongool ik ben.
Ter verdediging: ik was toen al retedronkenquote:
Mwah, vind het altijd wel leuk om nog te kijken wat er van mijn exen is geworden.quote:Op zondag 12 februari 2012 18:41 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Oh dan wel.
Maar als ik 't zelf heb uitgemaakt let ik er eigenlijk niet meer op.
Ah.quote:Op zondag 12 februari 2012 18:44 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Mwah, vind het altijd wel leuk om nog te kijken wat er van mijn exen is geworden.Op Facebook heb je ook altijd van die 'ken je deze persoon al' en dat is dan vaak een ex omdat we nog gemeenschappelijke vrienden hebben.
Zoals het hoort.quote:Op zondag 12 februari 2012 18:44 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ter verdediging: ik was toen al retedronken
Ach wijffie, leer mij eens persoonlijk kennen, dan krijgt het begrip bang een geheel nieuwe betekenis voor je.quote:Op zondag 12 februari 2012 17:48 schreef Tamashii het volgende:
Ik wist tot een tijd geleden niet dat Hugo Boss de SS outfits maakte vroeger. Nou word ik toch een beetje bang van dat merk.
Exact, monsieur. Maar we hebben leuke ervaringen aan die avondquote:
Wijffie, ik ben Ingrid niet. En ik heb nog geen enkele vorm van angst voor je gevoeld.quote:Op zondag 12 februari 2012 18:46 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Ach wijffie, leer mij eens persoonlijk kennen, dan krijgt het begrip bang een geheel nieuwe betekenis voor je.
Komt nog wel als hij je met een komkommer confronteert.quote:Op zondag 12 februari 2012 18:47 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Wijffie, ik ben Ingrid niet. En ik heb nog geen enkele vorm van angst voor je gevoeld.
Ik ben niet bang voor een komkommer.. Al heb ik er ook niks mee.quote:Op zondag 12 februari 2012 18:48 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Komt nog wel als hij je met een komkommer confronteert.
Vrouwen zijn altijd welkom in m'n FB.quote:
Anus.quote:
Hij is goed hè?quote:Op zondag 12 februari 2012 18:51 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Vrouwen zijn altijd welkom in m'n FB.
Even mijn gay-levels weer terugbrengen naar acceptabele waarden.
Hoewel remlof voor 1000 vrouwen telt, die profielfoto in je vriendenlijst maakt je hetero like hell.
Nouja... voor een hetero vast wel.quote:
Dat jij nog een uur lang kon zitten was een wonder, want die komkommer ging diep conjo.quote:Op zondag 12 februari 2012 18:48 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Komt nog wel als hij je met een komkommer confronteert.
Heb je staan spieken ja?quote:Op zondag 12 februari 2012 18:56 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Dat jij nog een uur lang kon zitten was een wonder, want die komkommer ging diep conjo.
Voor een vrijheidsstrijdster ben je tamelijk conventioneel.quote:Op zondag 12 februari 2012 18:31 schreef Tamashii het volgende:
Stiekem is het natuurlijk hartstikke fijn wanneer je je ex terug ziet op internet met veel lelijkere meisjes.Dat hebben mannen vast ook, als ze hun ex terugvinden met lelijkere jongens.
Look me into the eyes, and you will stare into the abyss.quote:Op zondag 12 februari 2012 18:47 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Wijffie, ik ben Ingrid niet. En ik heb nog geen enkele vorm van angst voor je gevoeld.
Nee, maar de verdere verblijfplaats van de komkommer liet zich wel raden. Zelden zo'n brede grijns bij iemand gezien.quote:
Eindelijk.quote:Op zondag 12 februari 2012 18:55 schreef Voorschrift het volgende:
Heb me overigens vanmiddag ingeschreven bij een emigratiedienst om naar Australie te gaan binnen een jaar.
Denk niet dat ik zou grijnzen als dat ding in me reet zou verdwijnen.quote:Op zondag 12 februari 2012 19:00 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Nee, maar de verdere verblijfplaats van de komkommer liet zich wel raden. Zelden zo'n brede grijns bij iemand gezien.
Soms voelen vrouwen wel eens wat anders van mij, in zich....bwhhahahahahahaquote:Op zondag 12 februari 2012 18:59 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Look me into the eyes, and you will stare into the abyss.
Nouja het is een nogal ingewikkeld proces dus of 't werkt moet nog blijken, maar goed stap 1 is gezet.quote:
The abyss of Pidgin English.quote:Op zondag 12 februari 2012 18:59 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Look me into the eyes, and you will stare into the abyss.
Houd je mond, opa.quote:Op zondag 12 februari 2012 19:02 schreef remlof het volgende:
[..]
Heb je 'm in de kippenpoten laten hangen?
Ik ga volgend jaar naar Australie, zo heb ik mn tante met mn blauwe kop vanmiddag beloofd. Ik kom wel langs.quote:Op zondag 12 februari 2012 19:01 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Nouja het is een nogal ingewikkeld proces dus of 't werkt moet nog blijken, maar goed stap 1 is gezet.
Heb ook nog een tijdje met de Ambassade van Nieuw-Zeeland staan praten maar dat is dan weer niet m'n ding. Bij Zuid-Afrika kon ik enkel lachen om de happy happy folders, wat niet gewaardeerd werd.
Prima, ik verschaf je dan wel gratis onderdak, mag je op de bank pitten.quote:Op zondag 12 februari 2012 19:07 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ik ga volgend jaar naar Australie, zo heb ik mn tante met mn blauwe kop vanmiddag beloofd. Ik kom wel langs.
Lijkt eerder v_P waarbij zijn substituut voor de hoed met groene veer niet echt bevalt.quote:Op zondag 12 februari 2012 19:05 schreef Voorschrift het volgende:
Precies, dit is Koos z'n profielfoto dan ook:
[ afbeelding ]
Is het goed als ik je vanaf nu komkommerboy noem?quote:Op zondag 12 februari 2012 19:01 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Denk niet dat ik zou grijnzen als dat ding in me reet zou verdwijnen.![]()
Eerder 112 bellen.
quote:Op zondag 12 februari 2012 19:08 schreef Tem het volgende:
[..]
Lijkt eerder v_P waarbij zijn substituut voor de hoed met groene veer niet echt bevalt.
Prima, als je jezelf in die verlegenheid wil brengen en publique mag 't van mij.quote:Op zondag 12 februari 2012 19:09 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Is het goed als ik je vanaf nu komkommerboy noem?
Brisbane.quote:Op zondag 12 februari 2012 19:08 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Prima, ik verschaf je dan wel gratis onderdak, mag je op de bank pitten.
Mits je toevallig in dezelfde stad bent.
Bucking Bull Roast & Grillquote:Op zondag 12 februari 2012 19:07 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ik ga volgend jaar naar Australie, zo heb ik mn tante met mn blauwe kop vanmiddag beloofd. Ik kom wel langs.
Weet je hoe duur drank daar is?quote:Op zondag 12 februari 2012 19:12 schreef KoosVogels het volgende:
Moet je wel veel drank inslaan, VS.
Dat heb jij al gedaan door triomfantelijk met een komkommer in je klauwen naar mij toe te komen lopen met een suggestieve blik.quote:Op zondag 12 februari 2012 19:10 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Prima, als je jezelf in die verlegenheid wil brengen en publique mag 't van mij.
Ach, Duits kenteken, dan mag het.quote:Op zondag 12 februari 2012 19:13 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Dat heb jij al gedaan door triomfantelijk met een komkommer in je klauwen naar mij toe te komen lopen met een suggestieve blik.
Dus over m'n reputatie maak ik mij geen zorgen.
Als ik er blauw van word zuip ik zelfs kamelenzeik.quote:Op zondag 12 februari 2012 19:13 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Weet je hoe duur drank daar is?... ik haal wel wat Goon, goedkoop en kan je je helemaal lamzuipen.
Dan is Goon wel goed voor je, goedkoper dan water.quote:Op zondag 12 februari 2012 19:15 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Als ik er blauw van word zuip ik zelfs kamelenzeik.
Och meid toch, je meent het.quote:Op zondag 12 februari 2012 19:17 schreef KoosVogels het volgende:
Ik schijn gisteren uit eten te zijn geweest.
quote:Op zondag 12 februari 2012 19:15 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Als ik er blauw van word zuip ik zelfs kamelenzeik.
Dat kan er ook aan liggen dat zeer luid 'rule Britannia' te horen was terwijl ik met mijn Sovjet officierspet op door Amsterdam reed.quote:Op zondag 12 februari 2012 19:14 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ach, Duits kenteken, dan mag het.
Die denken toch al dat je gestoord bent als Duitser.
De inwoners des Damsko keken wel ietwat verward naar ons voorkomen idd.quote:Op zondag 12 februari 2012 19:21 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Dat kan er ook aan liggen dat zeer luid 'rule Britannia' te horen was terwijl ik met mijn Sovjet officierspet op door Amsterdam reed.
Eigenlijk vind ik dat TitusPullo een high five verdient.quote:Op zondag 12 februari 2012 19:27 schreef Voorschrift het volgende:
Hier, neem een lolly.
[ afbeelding ]
quote:Top 100 van zaterdag 11 februari 2012
Plaats / aantal berichten / gebruiker
10. 150 De_Nuance
10. 150 Voorschrift
Positieve discriminatie.quote:
Thats all we ever do.quote:Op zondag 12 februari 2012 19:34 schreef von_Preussen het volgende:
Eigenlijk wilde ik stoppen met posten op Fok, maar nu doe ik het toch weer om de tijd te doden.
Dieskriminaziquote:Op zondag 12 februari 2012 19:34 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Positieve discriminatie.
Hoewel, ik ben ook een minderheidsgroep! >:(
quote:Op zondag 12 februari 2012 19:26 schreef TitusPullo het volgende:
Een rare mengeling van krijgstradities en een grammaticale janboel.
Ah well, bij jou is 't dubbelop dus you win, de voorkeur gaat uit naar D_N.quote:
Als je mij maar noemt wanneer jij als allochtoon genomineerd wordt voor een gouden kalf.quote:
Non SC posters zijn dan ook een stel kansloze rukkers zonder sociaal leven die hun zelfbeeld ontlenen aan de semi-intellectuele posts die ze hier maken.quote:Op zondag 12 februari 2012 19:34 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Thats all we ever do.
De serieuze onderwerpen laten we wel over aan de Non-SC posters.
SPECIALE DANK AAN VOORSCHRIFT VAN FOK! VAN DE POL SC!!111!quote:Op zondag 12 februari 2012 19:38 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Als je mij maar noemt wanneer jij als allochtoon genomineerd wordt voor een gouden kalf.
Nee, mijn volle naam, en dan ipv FOK meer in de trant van "ZONDER HEM WAS HET NIET GELUKT, MIJN STEUN EN TOEVERLAAT!".quote:Op zondag 12 februari 2012 19:40 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
SPECIALE DANK AAN VOORSCHRIFT VAN FOK! VAN DE POL SC!!111!
Dagcijfers in GC, gewoon een topic.quote:
quote:Op zondag 12 februari 2012 19:40 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Nee, mijn volle naam, en dan ipv FOK meer in de trant van "ZONDER HEM WAS HET NIET GELUKT, MIJN STEUN EN TOEVERLAAT!".
quote:
Wel doen he, dan zal ik een goed woordje voor je doen tijdens mijn interviews met Larry King.quote:
Bedoel je niet Piers?quote:Op zondag 12 februari 2012 19:44 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Wel doen he, dan zal ik een goed woordje voor je doen tijdens mijn interviews met Larry King.
Nee, maar ik wil wat voor je regelen hoor als je een podium wilt.quote:
Wel snel zijn, hij is inmiddels met pensioen.quote:Op zondag 12 februari 2012 19:44 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Wel doen he, dan zal ik een goed woordje voor je doen tijdens mijn interviews met Larry King.
Ik sta gewoon nergens.quote:Op zondag 12 februari 2012 19:41 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Dagcijfers in GC, gewoon een topic.
Jay Leno dan, of anders maar op The Daily Show.quote:Op zondag 12 februari 2012 19:46 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Wel snel zijn, hij is inmiddels met pensioen.
Ome Larry is gestopt in ieder geval, Piers doet het nu.quote:Op zondag 12 februari 2012 19:45 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Nee, maar ik wil wat voor je regelen hoor als je een podium wilt.
Je post ook gewoon niet genoeg.quote:
Maar, maar, maar, zijn rokersstem, jampotglazen en puntige schouders met bretels zijn legendarisch.quote:Op zondag 12 februari 2012 19:47 schreef eriksd het volgende:
[..]
Ome Larry is gestopt in ieder geval, Piers doet het nu.
Ergens wel he.quote:Op zondag 12 februari 2012 19:47 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Je post ook gewoon niet genoeg.
Wat overigens meer een pro dan een con is.
Ja precies, ik heb geen leven dus ik mag het.quote:
Hier staan 4 flessen wijn en 2 kratten bier.quote:Op zondag 12 februari 2012 19:47 schreef Drugshond het volgende:
En weer thuis, en waar is mijn bier & wijn.
Vroegerrrr, stond ik er nog wel eens in. Nachtelijke postaanvallen rond half 3/4.quote:Op zondag 12 februari 2012 19:48 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ja precies, ik heb geen leven dus ik mag het.
Nog maar 6 flessen warsteiner, 1 fles port (nu 3/4) en een 3 liter pak Zuid Afrikaanse wijn.quote:Op zondag 12 februari 2012 19:48 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Hier staan 4 flessen wijn en 2 kratten bier.
Wat heeft dat ermee te maken?quote:Op zondag 12 februari 2012 19:49 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Post eens een picca van je neus.
Dat is een normaal tijdstip. Lunchtijd zelfs.quote:Op zondag 12 februari 2012 19:49 schreef Tamashii het volgende:
Vroegerrrr, stond ik er nog wel eens in. Nachtelijke postaanvallen rond half 3/4.
quote:Op zondag 12 februari 2012 19:50 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Nog maar 6 flessen warsteiner, 1 fles port (nu 3/4) en een 3 liter pak Zuid Afrikaanse wijn.
Niet als je de volgende dag naar je school toe moet.quote:Op zondag 12 februari 2012 19:50 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Dat is een normaal tijdstip. Lunchtijd zelfs.
quote:Op zondag 12 februari 2012 19:50 schreef Tamashii het volgende:
Wat heeft dat ermee te maken?Heb je ook FB?
Ik dacht al, heb nog niet zoveel sos gesnoven hoor!quote:
Nee.quote:
En dus..... ik heb wel wat vreemdere dingen op school uitgehaald.quote:Op zondag 12 februari 2012 19:51 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Niet als je de volgende dag naar je school toe moet.
Ik heb een keer de douche in het scheikunde lokaal open gedaan.quote:Op zondag 12 februari 2012 19:54 schreef Drugshond het volgende:
[..]
En dus..... ik heb wel wat vreemdere dingen op school uitgehaald.
Of gewoon jongens pijpen in een hutje op de hei.quote:
Ja sorry, ik ben echt, om de een of andere rare reden, verslaafd aan die emoticon. Het is hetzelfde als chocola.quote:
Jaloezie druipt er van af.quote:Op zondag 12 februari 2012 19:56 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Of gewoon jongens pijpen in een hutje op de hei.
Nee, dat zeg ik altijd heel serieus.quote:
Werkelijk?quote:Op zondag 12 februari 2012 19:56 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ja sorry, ik ben echt, om de een of andere rare reden, verslaafd aan die emoticon. Het is hetzelfde als chocola.
Misschien heb je altijd honger/zinquote:Op zondag 12 februari 2012 19:56 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ja sorry, ik ben echt, om de een of andere rare reden, verslaafd aan die emoticon. Het is hetzelfde als chocola.
Wellicht, eerst foto zien van de desbetreffende jongen.quote:
Ik heb eigenlijk nooit honger.quote:Op zondag 12 februari 2012 19:57 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Misschien heb je altijd honger/zin
Dat is in ieder geval mijn associatie bij die smiley
Nou om je jaloezie te stillen, zoveel jongens heb ik hier niet gepijpt.quote:Op zondag 12 februari 2012 19:58 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Wellicht, eerst foto zien van de desbetreffende jongen.
Heb wel eens seks gehad en van die smeerchocolade erbij.quote:Op zondag 12 februari 2012 19:59 schreef De_Nuance het volgende:
Ik kwam ineens hier terecht
http://nl.wikipedia.org/wiki/Voedsel-erotiek
Is beter voor je keel. HPV enzo.quote:Op zondag 12 februari 2012 19:59 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Nou om je jaloezie te stillen, zoveel jongens heb ik hier niet gepijpt.
Het hoeven er ook niet veel te zijn, als ze maar leuk genoeg zijn.quote:Op zondag 12 februari 2012 19:59 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Nou om je jaloezie te stillen, zoveel jongens heb ik hier niet gepijpt.
Nou voor vanavond natuurlijk The Bodyguard.quote:Op zondag 12 februari 2012 20:00 schreef eriksd het volgende:
Filmtips iemand? Thriller of actie, liefste een combinatie.
Mijn smaak is niet slecht. Zullen we het daarop houden?quote:Op zondag 12 februari 2012 20:01 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Het hoeven er ook niet veel te zijn, als ze maar leuk genoeg zijn.
Ik ben enkel een gevaar voor je drankvoorraad inderdaad.quote:Op zondag 12 februari 2012 20:02 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Mijn smaak is niet slecht. Zullen we het daarop houden?Maar je mag gerust hier komen hoor, je bent toch homoseksueel.
Nee daarom. Ik laat liever andere dingen door mijn keel glijden.quote:Op zondag 12 februari 2012 20:00 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Is beter voor je keel. HPV enzo.
Zwartkijker.quote:Op zondag 12 februari 2012 20:00 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Is beter voor je keel. HPV enzo.
Oh, dat wordt toch al wat minder fijn. Drankvoorraad moet natuurlijk gevuld blijven, voor barre tijden.quote:Op zondag 12 februari 2012 20:02 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ik ben enkel een gevaar voor je drankvoorraad inderdaad.
Gewoon wat extra inslaan.quote:Op zondag 12 februari 2012 20:04 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Oh, dat wordt toch al wat minder fijn. Drankvoorraad moet natuurlijk gevuld blijven, voor barre tijden.
quote:Op zondag 12 februari 2012 19:53 schreef Tamashii het volgende:
Ik dacht al, heb nog niet zoveel sos gesnoven hoor!
• Rotte vissen verstopt.quote:Op zondag 12 februari 2012 19:56 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ik heb een keer de douche in het scheikunde lokaal open gedaan.![]()
Dat is het slechtste wat ik gedaan heb.Jij?
In mijn jeugd heb ik regelmatig allemaaal dingen naar het hoofd van de lerares gegooid, tot aan m'n tekendoos aan toe, als ik weer eens iets moest doen waar ik geen zin in had.quote:Op zondag 12 februari 2012 19:54 schreef Drugshond het volgende:
[..]
En dus..... ik heb wel wat vreemdere dingen op school uitgehaald.
Ik was altijd zo ontzettend bang voor mijn Franse lerares.quote:Op zondag 12 februari 2012 20:05 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
In mijn jeugd heb ik regelmatig allemaaal dingen naar het hoofd van de lerares gegooid, tot aan m'n tekendoos aan toe, als ik weer eens iets moest doen waar ik geen zin in had.
Oke, baas boven baas.quote:Op zondag 12 februari 2012 20:05 schreef Drugshond het volgende:
[..]
[..]
• Rotte vissen verstopt.
• Liftdeuren gemold,
• Klinken van deuren eraf geschroefd,
• Tassen van collega's uit het raam gehangen (en op scherp, raam open == tas 4 verdiepingen lager).
• Bij een verhuizing bij het auditorium de kantinejuffrouw opgepakt en ook tussen de dozen gegooid.
• Eten halen (chinees) en opeten in de kantine waar bij default de schone bordjes stonden voor de volgende dag (zo rond 21:00 == geen afwas thuis, dubbel luxe).
• Compleet servieswerk achterover drukken dat is dus iets meer dan 1 bordje + bestek).
• Fraude met etenskaarten (heb zowat een jaar gratis gegegeten, zijn daar nooit achtergekomen).
• WC rollen uit alle WC's verstoppen
• Kleurpoeder in douchekoppen
en nog wat rotgeintjes.
Damnquote:Op zondag 12 februari 2012 20:05 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
In mijn jeugd heb ik regelmatig allemaaal dingen naar het hoofd van de lerares gegooid, tot aan m'n tekendoos aan toe, als ik weer eens iets moest doen waar ik geen zin in had.
quote:Op zaterdag 17 september 2011 04:56 schreef Drugshond het volgende:
Asbakken slopen uit een treinstel met een schroevendraaier... Ik had er 14 uit de terugreis van Amsterdam naar Eindhoven.
Nuchter... niet echt.
Ik kreeg toen ik klein was ook een cursus, begrijpelijk lezen en spreken.quote:Op zondag 12 februari 2012 20:08 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Damn
Ik enkel een keer een gum naar een muzieklerares, ik wou niet zingen. Maar verder was ik wel lastig, werd zelfs naar een gedragscursus gestuurd.
Bang was ik nooit, we'll vrij geweldadig jegens de leraren. Dat heeft me ook de indicatie moeilijk opvoedbaar opgeleverd evenals een verblijf op een speciale school.quote:Op zondag 12 februari 2012 20:07 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ik was altijd zo ontzettend bang voor mijn Franse lerares.Echt, trillende handen, zwetend voorhoofd, kotsmisselijk en gewoon niet willen. Ze was een heks.
Haha, ik zelfs naar een speciale school. Kon uren op de grond liggen of achterom in de klas zitten als mij iets niet zinde.quote:Op zondag 12 februari 2012 20:08 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Damn
Ik enkel een keer een gum naar een muzieklerares, ik wou niet zingen. Maar verder was ik wel lastig, werd zelfs naar een gedragscursus gestuurd.
Ik ben ooit met goedkeuring uit de klas gezet met de opmerking je hoeft deze les niet meer bij te wonen (kom maar terug als je normaal kunt doen).quote:Op zondag 12 februari 2012 20:19 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Haha, ik zelfs naar een speciale school. Kon uren op de grond liggen of achterom in de klas zitten als mij iets niet zinde.
Lord of War of Open Range.quote:Op zondag 12 februari 2012 20:00 schreef eriksd het volgende:
Filmtips iemand? Thriller of actie, liefste een combinatie.
Zit hem nu ook te kijken. Wat een shitfilm, het is net of ik naar Bet zit te luisteren met een bolhoed op.quote:Op zondag 12 februari 2012 20:42 schreef KoosVogels het volgende:
Bende van Oss is echt een belachelijke film.
Jan-Hein Kuijpers speelt mee, toch?quote:Op zondag 12 februari 2012 20:42 schreef KoosVogels het volgende:
Bende van Oss is echt een belachelijke film.
quote:Op zondag 12 februari 2012 20:43 schreef eriksd het volgende:
[..]
Zit hem nu ook te kijken. Wat een shitfilm, het is net of ik naar Bet zit te luisteren met een bolhoed op.
Geen flauw idee.quote:Op zondag 12 februari 2012 20:43 schreef Nautilus. het volgende:
[..]
Jan-Hein Kuijpers speelt mee, toch?
Ook Brabant heeft tradities.quote:Op zondag 12 februari 2012 20:45 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Geen flauw idee.
Een of andere Brabantse dorpshoer wordt de hele film afgeneukt door Jan en alleman en dat was het dan.
Sylvia Hoeks is dat.quote:Op zondag 12 februari 2012 20:45 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Geen flauw idee.
Een of andere Brabantse dorpshoer wordt de hele film afgeneukt door Jan en alleman en dat was het dan.
Wel een lekker wijf. Frank Lammers wil dr al de hele film op.quote:
Het lukt hem ook! Ze vond het maar wat fijn zo te zien.quote:Op zondag 12 februari 2012 20:50 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Wel een lekker wijf. Frank Lammers wil dr al de hele film op.
Oh, ik hem em uitgezet. Niet meer gezien dusquote:Op zondag 12 februari 2012 20:51 schreef eriksd het volgende:
[..]
Het lukt hem ook! Ze vond het maar wat fijn zo te zien.
Past wel bij je.quote:Op zondag 12 februari 2012 20:51 schreef Tamashii het volgende:
Ik vond De Bende van Oss een leuke film.Moreel verwerpelijk, anyone?
quote:
Jup, goede schrijfster, ook bekend van Volkskrant magazine.quote:Op zondag 12 februari 2012 21:25 schreef Drugshond het volgende:
Lijkt me een goed en verantwoord valentines kado
[ afbeelding ]
Kookwas 95 graden minstens.quote:Op zondag 12 februari 2012 21:34 schreef robin007bond het volgende:
Ik ben naar een animeconventie geweest.
Jullie raden nooit wat ik gekocht heb?!!!
Toen je 16 was?quote:Op zondag 12 februari 2012 21:39 schreef KoosVogels het volgende:
Ik deed toch andere dingen in de trein toen ik jonger was.
Drugs gebruiken.quote:
Als ik je smoeltje zo zie heeft het zijn sporen nagelaten.quote:
quote:
Toch eens lezen, was toch al van plan om een ereader te kopen (ASUS 900 nogwat)quote:Op zondag 12 februari 2012 21:36 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Jup, goede schrijfster, ook bekend van Volkskrant magazine.
Het scheelt niet veel.quote:
We moeten gewoon de politie privatiseren.quote:Op zondag 12 februari 2012 21:56 schreef TitusPullo het volgende:
Mijn hemel, wat een lijst. De meeste gevallen kende ik helemaal niet.
http://forum.crimesite.nl(...)iquidaties-2000-2004
Gratis reizen, en een keer opgesloten gezeten met een koffiedame (was werk gerelateerd dus dan mag het). Toen had je nog speciale ruimtes met een sleutel.quote:Op zondag 12 februari 2012 21:39 schreef KoosVogels het volgende:
Ik deed toch andere dingen in de trein toen ik jonger was.
quote:
Sommige "problemen" worden achter uw rug om opgelost.quote:Op zondag 12 februari 2012 21:56 schreef TitusPullo het volgende:
Zo'n dakibukakke-dekbed waar je seks mee kan hebben als het bij de meisjes niet echt wil lukken.quote:
Jij bent een raar mannetje.quote:Op zondag 12 februari 2012 21:59 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Gratis reizen, en een keer opgesloten gezeten met een koffiedame (was werk gerelateerd dus dan mag het). Toen had je nog speciale ruimtes met een sleutel.
Die sleutel was goud.... geen enkele busaffiche was meer veilig.
Het is om te knuffelen, niet om seks mee te hebben. Althans, dat is de bedoeling.quote:Op zondag 12 februari 2012 22:01 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Zo'n dakibukakke-dekbed waar je seks mee kan hebben als het bij de meisjes niet echt wil lukken.
Maar wel een held.quote:
Vraagt wel zelfbeheersing als je eenmaal bezig bent.quote:Op zondag 12 februari 2012 22:02 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Het is om te knuffelen, niet om seks mee te hebben. Althans, dat is de bedoeling.
Dat ding was 40 euroquote:Op zondag 12 februari 2012 22:03 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Vraagt wel zelfbeheersing als je eenmaal bezig bent.
Straks krijg je kussen baby's.
Vreselijk..quote:Op zondag 12 februari 2012 21:56 schreef TitusPullo het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |