Toen je 16 was?quote:Op zondag 12 februari 2012 21:39 schreef KoosVogels het volgende:
Ik deed toch andere dingen in de trein toen ik jonger was.
Drugs gebruiken.quote:
Als ik je smoeltje zo zie heeft het zijn sporen nagelaten.quote:
quote:
Toch eens lezen, was toch al van plan om een ereader te kopen (ASUS 900 nogwat)quote:Op zondag 12 februari 2012 21:36 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Jup, goede schrijfster, ook bekend van Volkskrant magazine.
Het scheelt niet veel.quote:
We moeten gewoon de politie privatiseren.quote:Op zondag 12 februari 2012 21:56 schreef TitusPullo het volgende:
Mijn hemel, wat een lijst. De meeste gevallen kende ik helemaal niet.
http://forum.crimesite.nl(...)iquidaties-2000-2004
Gratis reizen, en een keer opgesloten gezeten met een koffiedame (was werk gerelateerd dus dan mag het). Toen had je nog speciale ruimtes met een sleutel.quote:Op zondag 12 februari 2012 21:39 schreef KoosVogels het volgende:
Ik deed toch andere dingen in de trein toen ik jonger was.
quote:
Sommige "problemen" worden achter uw rug om opgelost.quote:Op zondag 12 februari 2012 21:56 schreef TitusPullo het volgende:
Mijn hemel, wat een lijst. De meeste gevallen kende ik helemaal niet.
http://forum.crimesite.nl(...)iquidaties-2000-2004
Zo'n dakibukakke-dekbed waar je seks mee kan hebben als het bij de meisjes niet echt wil lukken.quote:
Jij bent een raar mannetje.quote:Op zondag 12 februari 2012 21:59 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Gratis reizen, en een keer opgesloten gezeten met een koffiedame (was werk gerelateerd dus dan mag het). Toen had je nog speciale ruimtes met een sleutel.
Die sleutel was goud.... geen enkele busaffiche was meer veilig.
Het is om te knuffelen, niet om seks mee te hebben. Althans, dat is de bedoeling.quote:Op zondag 12 februari 2012 22:01 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Zo'n dakibukakke-dekbed waar je seks mee kan hebben als het bij de meisjes niet echt wil lukken.
Maar wel een held.quote:
Vraagt wel zelfbeheersing als je eenmaal bezig bent.quote:Op zondag 12 februari 2012 22:02 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Het is om te knuffelen, niet om seks mee te hebben. Althans, dat is de bedoeling.
Dat ding was 40 euroquote:Op zondag 12 februari 2012 22:03 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Vraagt wel zelfbeheersing als je eenmaal bezig bent.
Straks krijg je kussen baby's.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |