Bang was ik nooit, we'll vrij geweldadig jegens de leraren. Dat heeft me ook de indicatie moeilijk opvoedbaar opgeleverd evenals een verblijf op een speciale school.quote:Op zondag 12 februari 2012 20:07 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ik was altijd zo ontzettend bang voor mijn Franse lerares.Echt, trillende handen, zwetend voorhoofd, kotsmisselijk en gewoon niet willen. Ze was een heks.
Haha, ik zelfs naar een speciale school. Kon uren op de grond liggen of achterom in de klas zitten als mij iets niet zinde.quote:Op zondag 12 februari 2012 20:08 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Damn
Ik enkel een keer een gum naar een muzieklerares, ik wou niet zingen. Maar verder was ik wel lastig, werd zelfs naar een gedragscursus gestuurd.
Ik ben ooit met goedkeuring uit de klas gezet met de opmerking je hoeft deze les niet meer bij te wonen (kom maar terug als je normaal kunt doen).quote:Op zondag 12 februari 2012 20:19 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Haha, ik zelfs naar een speciale school. Kon uren op de grond liggen of achterom in de klas zitten als mij iets niet zinde.
Lord of War of Open Range.quote:Op zondag 12 februari 2012 20:00 schreef eriksd het volgende:
Filmtips iemand? Thriller of actie, liefste een combinatie.
Zit hem nu ook te kijken. Wat een shitfilm, het is net of ik naar Bet zit te luisteren met een bolhoed op.quote:Op zondag 12 februari 2012 20:42 schreef KoosVogels het volgende:
Bende van Oss is echt een belachelijke film.
Jan-Hein Kuijpers speelt mee, toch?quote:Op zondag 12 februari 2012 20:42 schreef KoosVogels het volgende:
Bende van Oss is echt een belachelijke film.
quote:Op zondag 12 februari 2012 20:43 schreef eriksd het volgende:
[..]
Zit hem nu ook te kijken. Wat een shitfilm, het is net of ik naar Bet zit te luisteren met een bolhoed op.
Geen flauw idee.quote:Op zondag 12 februari 2012 20:43 schreef Nautilus. het volgende:
[..]
Jan-Hein Kuijpers speelt mee, toch?
Ook Brabant heeft tradities.quote:Op zondag 12 februari 2012 20:45 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Geen flauw idee.
Een of andere Brabantse dorpshoer wordt de hele film afgeneukt door Jan en alleman en dat was het dan.
Sylvia Hoeks is dat.quote:Op zondag 12 februari 2012 20:45 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Geen flauw idee.
Een of andere Brabantse dorpshoer wordt de hele film afgeneukt door Jan en alleman en dat was het dan.
Wel een lekker wijf. Frank Lammers wil dr al de hele film op.quote:
Het lukt hem ook! Ze vond het maar wat fijn zo te zien.quote:Op zondag 12 februari 2012 20:50 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Wel een lekker wijf. Frank Lammers wil dr al de hele film op.
Oh, ik hem em uitgezet. Niet meer gezien dusquote:Op zondag 12 februari 2012 20:51 schreef eriksd het volgende:
[..]
Het lukt hem ook! Ze vond het maar wat fijn zo te zien.
Past wel bij je.quote:Op zondag 12 februari 2012 20:51 schreef Tamashii het volgende:
Ik vond De Bende van Oss een leuke film.Moreel verwerpelijk, anyone?
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |