Ik ben enkel een gevaar voor je drankvoorraad inderdaad.quote:Op zondag 12 februari 2012 20:02 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Mijn smaak is niet slecht. Zullen we het daarop houden?Maar je mag gerust hier komen hoor, je bent toch homoseksueel.
Nee daarom. Ik laat liever andere dingen door mijn keel glijden.quote:Op zondag 12 februari 2012 20:00 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Is beter voor je keel. HPV enzo.
Zwartkijker.quote:Op zondag 12 februari 2012 20:00 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Is beter voor je keel. HPV enzo.
Oh, dat wordt toch al wat minder fijn. Drankvoorraad moet natuurlijk gevuld blijven, voor barre tijden.quote:Op zondag 12 februari 2012 20:02 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ik ben enkel een gevaar voor je drankvoorraad inderdaad.
Gewoon wat extra inslaan.quote:Op zondag 12 februari 2012 20:04 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Oh, dat wordt toch al wat minder fijn. Drankvoorraad moet natuurlijk gevuld blijven, voor barre tijden.
quote:Op zondag 12 februari 2012 19:53 schreef Tamashii het volgende:
Ik dacht al, heb nog niet zoveel sos gesnoven hoor!
• Rotte vissen verstopt.quote:Op zondag 12 februari 2012 19:56 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ik heb een keer de douche in het scheikunde lokaal open gedaan.![]()
Dat is het slechtste wat ik gedaan heb.Jij?
In mijn jeugd heb ik regelmatig allemaaal dingen naar het hoofd van de lerares gegooid, tot aan m'n tekendoos aan toe, als ik weer eens iets moest doen waar ik geen zin in had.quote:Op zondag 12 februari 2012 19:54 schreef Drugshond het volgende:
[..]
En dus..... ik heb wel wat vreemdere dingen op school uitgehaald.
Ik was altijd zo ontzettend bang voor mijn Franse lerares.quote:Op zondag 12 februari 2012 20:05 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
In mijn jeugd heb ik regelmatig allemaaal dingen naar het hoofd van de lerares gegooid, tot aan m'n tekendoos aan toe, als ik weer eens iets moest doen waar ik geen zin in had.
Oke, baas boven baas.quote:Op zondag 12 februari 2012 20:05 schreef Drugshond het volgende:
[..]
[..]
• Rotte vissen verstopt.
• Liftdeuren gemold,
• Klinken van deuren eraf geschroefd,
• Tassen van collega's uit het raam gehangen (en op scherp, raam open == tas 4 verdiepingen lager).
• Bij een verhuizing bij het auditorium de kantinejuffrouw opgepakt en ook tussen de dozen gegooid.
• Eten halen (chinees) en opeten in de kantine waar bij default de schone bordjes stonden voor de volgende dag (zo rond 21:00 == geen afwas thuis, dubbel luxe).
• Compleet servieswerk achterover drukken dat is dus iets meer dan 1 bordje + bestek).
• Fraude met etenskaarten (heb zowat een jaar gratis gegegeten, zijn daar nooit achtergekomen).
• WC rollen uit alle WC's verstoppen
• Kleurpoeder in douchekoppen
en nog wat rotgeintjes.
Damnquote:Op zondag 12 februari 2012 20:05 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
In mijn jeugd heb ik regelmatig allemaaal dingen naar het hoofd van de lerares gegooid, tot aan m'n tekendoos aan toe, als ik weer eens iets moest doen waar ik geen zin in had.
quote:Op zaterdag 17 september 2011 04:56 schreef Drugshond het volgende:
Asbakken slopen uit een treinstel met een schroevendraaier... Ik had er 14 uit de terugreis van Amsterdam naar Eindhoven.
Nuchter... niet echt.
Ik kreeg toen ik klein was ook een cursus, begrijpelijk lezen en spreken.quote:Op zondag 12 februari 2012 20:08 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Damn
Ik enkel een keer een gum naar een muzieklerares, ik wou niet zingen. Maar verder was ik wel lastig, werd zelfs naar een gedragscursus gestuurd.
Bang was ik nooit, we'll vrij geweldadig jegens de leraren. Dat heeft me ook de indicatie moeilijk opvoedbaar opgeleverd evenals een verblijf op een speciale school.quote:Op zondag 12 februari 2012 20:07 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ik was altijd zo ontzettend bang voor mijn Franse lerares.Echt, trillende handen, zwetend voorhoofd, kotsmisselijk en gewoon niet willen. Ze was een heks.
Haha, ik zelfs naar een speciale school. Kon uren op de grond liggen of achterom in de klas zitten als mij iets niet zinde.quote:Op zondag 12 februari 2012 20:08 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Damn
Ik enkel een keer een gum naar een muzieklerares, ik wou niet zingen. Maar verder was ik wel lastig, werd zelfs naar een gedragscursus gestuurd.
Ik ben ooit met goedkeuring uit de klas gezet met de opmerking je hoeft deze les niet meer bij te wonen (kom maar terug als je normaal kunt doen).quote:Op zondag 12 februari 2012 20:19 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Haha, ik zelfs naar een speciale school. Kon uren op de grond liggen of achterom in de klas zitten als mij iets niet zinde.
Lord of War of Open Range.quote:Op zondag 12 februari 2012 20:00 schreef eriksd het volgende:
Filmtips iemand? Thriller of actie, liefste een combinatie.
Zit hem nu ook te kijken. Wat een shitfilm, het is net of ik naar Bet zit te luisteren met een bolhoed op.quote:Op zondag 12 februari 2012 20:42 schreef KoosVogels het volgende:
Bende van Oss is echt een belachelijke film.
Jan-Hein Kuijpers speelt mee, toch?quote:Op zondag 12 februari 2012 20:42 schreef KoosVogels het volgende:
Bende van Oss is echt een belachelijke film.
quote:Op zondag 12 februari 2012 20:43 schreef eriksd het volgende:
[..]
Zit hem nu ook te kijken. Wat een shitfilm, het is net of ik naar Bet zit te luisteren met een bolhoed op.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |