Och meid toch, je meent het.quote:Op zondag 12 februari 2012 19:17 schreef KoosVogels het volgende:
Ik schijn gisteren uit eten te zijn geweest.
quote:Op zondag 12 februari 2012 19:15 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Als ik er blauw van word zuip ik zelfs kamelenzeik.
Dat kan er ook aan liggen dat zeer luid 'rule Britannia' te horen was terwijl ik met mijn Sovjet officierspet op door Amsterdam reed.quote:Op zondag 12 februari 2012 19:14 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ach, Duits kenteken, dan mag het.
Die denken toch al dat je gestoord bent als Duitser.
De inwoners des Damsko keken wel ietwat verward naar ons voorkomen idd.quote:Op zondag 12 februari 2012 19:21 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Dat kan er ook aan liggen dat zeer luid 'rule Britannia' te horen was terwijl ik met mijn Sovjet officierspet op door Amsterdam reed.
Eigenlijk vind ik dat TitusPullo een high five verdient.quote:Op zondag 12 februari 2012 19:27 schreef Voorschrift het volgende:
Hier, neem een lolly.
[ afbeelding ]
quote:Top 100 van zaterdag 11 februari 2012
Plaats / aantal berichten / gebruiker
10. 150 De_Nuance
10. 150 Voorschrift
Positieve discriminatie.quote:
Thats all we ever do.quote:Op zondag 12 februari 2012 19:34 schreef von_Preussen het volgende:
Eigenlijk wilde ik stoppen met posten op Fok, maar nu doe ik het toch weer om de tijd te doden.
Dieskriminaziquote:Op zondag 12 februari 2012 19:34 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Positieve discriminatie.
Hoewel, ik ben ook een minderheidsgroep! >:(
quote:Op zondag 12 februari 2012 19:26 schreef TitusPullo het volgende:
Een rare mengeling van krijgstradities en een grammaticale janboel.
Ah well, bij jou is 't dubbelop dus you win, de voorkeur gaat uit naar D_N.quote:
Als je mij maar noemt wanneer jij als allochtoon genomineerd wordt voor een gouden kalf.quote:
Non SC posters zijn dan ook een stel kansloze rukkers zonder sociaal leven die hun zelfbeeld ontlenen aan de semi-intellectuele posts die ze hier maken.quote:Op zondag 12 februari 2012 19:34 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Thats all we ever do.
De serieuze onderwerpen laten we wel over aan de Non-SC posters.
SPECIALE DANK AAN VOORSCHRIFT VAN FOK! VAN DE POL SC!!111!quote:Op zondag 12 februari 2012 19:38 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Als je mij maar noemt wanneer jij als allochtoon genomineerd wordt voor een gouden kalf.
Nee, mijn volle naam, en dan ipv FOK meer in de trant van "ZONDER HEM WAS HET NIET GELUKT, MIJN STEUN EN TOEVERLAAT!".quote:Op zondag 12 februari 2012 19:40 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
SPECIALE DANK AAN VOORSCHRIFT VAN FOK! VAN DE POL SC!!111!
Dagcijfers in GC, gewoon een topic.quote:
quote:Op zondag 12 februari 2012 19:40 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Nee, mijn volle naam, en dan ipv FOK meer in de trant van "ZONDER HEM WAS HET NIET GELUKT, MIJN STEUN EN TOEVERLAAT!".
quote:
Wel doen he, dan zal ik een goed woordje voor je doen tijdens mijn interviews met Larry King.quote:
Bedoel je niet Piers?quote:Op zondag 12 februari 2012 19:44 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Wel doen he, dan zal ik een goed woordje voor je doen tijdens mijn interviews met Larry King.
Nee, maar ik wil wat voor je regelen hoor als je een podium wilt.quote:
Wel snel zijn, hij is inmiddels met pensioen.quote:Op zondag 12 februari 2012 19:44 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Wel doen he, dan zal ik een goed woordje voor je doen tijdens mijn interviews met Larry King.
Ik sta gewoon nergens.quote:Op zondag 12 februari 2012 19:41 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Dagcijfers in GC, gewoon een topic.
Jay Leno dan, of anders maar op The Daily Show.quote:Op zondag 12 februari 2012 19:46 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Wel snel zijn, hij is inmiddels met pensioen.
Ome Larry is gestopt in ieder geval, Piers doet het nu.quote:Op zondag 12 februari 2012 19:45 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Nee, maar ik wil wat voor je regelen hoor als je een podium wilt.
Je post ook gewoon niet genoeg.quote:
Maar, maar, maar, zijn rokersstem, jampotglazen en puntige schouders met bretels zijn legendarisch.quote:Op zondag 12 februari 2012 19:47 schreef eriksd het volgende:
[..]
Ome Larry is gestopt in ieder geval, Piers doet het nu.
Ergens wel he.quote:Op zondag 12 februari 2012 19:47 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Je post ook gewoon niet genoeg.
Wat overigens meer een pro dan een con is.
Ja precies, ik heb geen leven dus ik mag het.quote:
Hier staan 4 flessen wijn en 2 kratten bier.quote:Op zondag 12 februari 2012 19:47 schreef Drugshond het volgende:
En weer thuis, en waar is mijn bier & wijn.
Vroegerrrr, stond ik er nog wel eens in. Nachtelijke postaanvallen rond half 3/4.quote:Op zondag 12 februari 2012 19:48 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ja precies, ik heb geen leven dus ik mag het.
Nog maar 6 flessen warsteiner, 1 fles port (nu 3/4) en een 3 liter pak Zuid Afrikaanse wijn.quote:Op zondag 12 februari 2012 19:48 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Hier staan 4 flessen wijn en 2 kratten bier.
Wat heeft dat ermee te maken?quote:Op zondag 12 februari 2012 19:49 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Post eens een picca van je neus.
Dat is een normaal tijdstip. Lunchtijd zelfs.quote:Op zondag 12 februari 2012 19:49 schreef Tamashii het volgende:
Vroegerrrr, stond ik er nog wel eens in. Nachtelijke postaanvallen rond half 3/4.
quote:Op zondag 12 februari 2012 19:50 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Nog maar 6 flessen warsteiner, 1 fles port (nu 3/4) en een 3 liter pak Zuid Afrikaanse wijn.
Niet als je de volgende dag naar je school toe moet.quote:Op zondag 12 februari 2012 19:50 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Dat is een normaal tijdstip. Lunchtijd zelfs.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |