Die das stond je goed gozer.quote:Op zondag 12 februari 2012 18:41 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Je hebt me FB dus je weet hoe grote mongool ik ben.
Ter verdediging: ik was toen al retedronkenquote:
Mwah, vind het altijd wel leuk om nog te kijken wat er van mijn exen is geworden.quote:Op zondag 12 februari 2012 18:41 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Oh dan wel.
Maar als ik 't zelf heb uitgemaakt let ik er eigenlijk niet meer op.
Ah.quote:Op zondag 12 februari 2012 18:44 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Mwah, vind het altijd wel leuk om nog te kijken wat er van mijn exen is geworden.Op Facebook heb je ook altijd van die 'ken je deze persoon al' en dat is dan vaak een ex omdat we nog gemeenschappelijke vrienden hebben.
Zoals het hoort.quote:Op zondag 12 februari 2012 18:44 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ter verdediging: ik was toen al retedronken
Ach wijffie, leer mij eens persoonlijk kennen, dan krijgt het begrip bang een geheel nieuwe betekenis voor je.quote:Op zondag 12 februari 2012 17:48 schreef Tamashii het volgende:
Ik wist tot een tijd geleden niet dat Hugo Boss de SS outfits maakte vroeger. Nou word ik toch een beetje bang van dat merk.
Exact, monsieur. Maar we hebben leuke ervaringen aan die avondquote:
Wijffie, ik ben Ingrid niet. En ik heb nog geen enkele vorm van angst voor je gevoeld.quote:Op zondag 12 februari 2012 18:46 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Ach wijffie, leer mij eens persoonlijk kennen, dan krijgt het begrip bang een geheel nieuwe betekenis voor je.
Komt nog wel als hij je met een komkommer confronteert.quote:Op zondag 12 februari 2012 18:47 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Wijffie, ik ben Ingrid niet. En ik heb nog geen enkele vorm van angst voor je gevoeld.
Ik ben niet bang voor een komkommer.. Al heb ik er ook niks mee.quote:Op zondag 12 februari 2012 18:48 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Komt nog wel als hij je met een komkommer confronteert.
Vrouwen zijn altijd welkom in m'n FB.quote:
Anus.quote:
Hij is goed hè?quote:Op zondag 12 februari 2012 18:51 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Vrouwen zijn altijd welkom in m'n FB.
Even mijn gay-levels weer terugbrengen naar acceptabele waarden.
Hoewel remlof voor 1000 vrouwen telt, die profielfoto in je vriendenlijst maakt je hetero like hell.
Nouja... voor een hetero vast wel.quote:
Dat jij nog een uur lang kon zitten was een wonder, want die komkommer ging diep conjo.quote:Op zondag 12 februari 2012 18:48 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Komt nog wel als hij je met een komkommer confronteert.
Heb je staan spieken ja?quote:Op zondag 12 februari 2012 18:56 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Dat jij nog een uur lang kon zitten was een wonder, want die komkommer ging diep conjo.
Voor een vrijheidsstrijdster ben je tamelijk conventioneel.quote:Op zondag 12 februari 2012 18:31 schreef Tamashii het volgende:
Stiekem is het natuurlijk hartstikke fijn wanneer je je ex terug ziet op internet met veel lelijkere meisjes.Dat hebben mannen vast ook, als ze hun ex terugvinden met lelijkere jongens.
Look me into the eyes, and you will stare into the abyss.quote:Op zondag 12 februari 2012 18:47 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Wijffie, ik ben Ingrid niet. En ik heb nog geen enkele vorm van angst voor je gevoeld.
Nee, maar de verdere verblijfplaats van de komkommer liet zich wel raden. Zelden zo'n brede grijns bij iemand gezien.quote:
Eindelijk.quote:Op zondag 12 februari 2012 18:55 schreef Voorschrift het volgende:
Heb me overigens vanmiddag ingeschreven bij een emigratiedienst om naar Australie te gaan binnen een jaar.
Denk niet dat ik zou grijnzen als dat ding in me reet zou verdwijnen.quote:Op zondag 12 februari 2012 19:00 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Nee, maar de verdere verblijfplaats van de komkommer liet zich wel raden. Zelden zo'n brede grijns bij iemand gezien.
Soms voelen vrouwen wel eens wat anders van mij, in zich....bwhhahahahahahaquote:Op zondag 12 februari 2012 18:59 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Look me into the eyes, and you will stare into the abyss.
Nouja het is een nogal ingewikkeld proces dus of 't werkt moet nog blijken, maar goed stap 1 is gezet.quote:
The abyss of Pidgin English.quote:Op zondag 12 februari 2012 18:59 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Look me into the eyes, and you will stare into the abyss.
Houd je mond, opa.quote:Op zondag 12 februari 2012 19:02 schreef remlof het volgende:
[..]
Heb je 'm in de kippenpoten laten hangen?
Ik ga volgend jaar naar Australie, zo heb ik mn tante met mn blauwe kop vanmiddag beloofd. Ik kom wel langs.quote:Op zondag 12 februari 2012 19:01 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Nouja het is een nogal ingewikkeld proces dus of 't werkt moet nog blijken, maar goed stap 1 is gezet.
Heb ook nog een tijdje met de Ambassade van Nieuw-Zeeland staan praten maar dat is dan weer niet m'n ding. Bij Zuid-Afrika kon ik enkel lachen om de happy happy folders, wat niet gewaardeerd werd.
Prima, ik verschaf je dan wel gratis onderdak, mag je op de bank pitten.quote:Op zondag 12 februari 2012 19:07 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ik ga volgend jaar naar Australie, zo heb ik mn tante met mn blauwe kop vanmiddag beloofd. Ik kom wel langs.
Lijkt eerder v_P waarbij zijn substituut voor de hoed met groene veer niet echt bevalt.quote:Op zondag 12 februari 2012 19:05 schreef Voorschrift het volgende:
Precies, dit is Koos z'n profielfoto dan ook:
[ afbeelding ]
Is het goed als ik je vanaf nu komkommerboy noem?quote:Op zondag 12 februari 2012 19:01 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Denk niet dat ik zou grijnzen als dat ding in me reet zou verdwijnen.![]()
Eerder 112 bellen.
quote:Op zondag 12 februari 2012 19:08 schreef Tem het volgende:
[..]
Lijkt eerder v_P waarbij zijn substituut voor de hoed met groene veer niet echt bevalt.
Prima, als je jezelf in die verlegenheid wil brengen en publique mag 't van mij.quote:Op zondag 12 februari 2012 19:09 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Is het goed als ik je vanaf nu komkommerboy noem?
Brisbane.quote:Op zondag 12 februari 2012 19:08 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Prima, ik verschaf je dan wel gratis onderdak, mag je op de bank pitten.
Mits je toevallig in dezelfde stad bent.
Bucking Bull Roast & Grillquote:Op zondag 12 februari 2012 19:07 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ik ga volgend jaar naar Australie, zo heb ik mn tante met mn blauwe kop vanmiddag beloofd. Ik kom wel langs.
Weet je hoe duur drank daar is?quote:Op zondag 12 februari 2012 19:12 schreef KoosVogels het volgende:
Moet je wel veel drank inslaan, VS.
Dat heb jij al gedaan door triomfantelijk met een komkommer in je klauwen naar mij toe te komen lopen met een suggestieve blik.quote:Op zondag 12 februari 2012 19:10 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Prima, als je jezelf in die verlegenheid wil brengen en publique mag 't van mij.
Ach, Duits kenteken, dan mag het.quote:Op zondag 12 februari 2012 19:13 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Dat heb jij al gedaan door triomfantelijk met een komkommer in je klauwen naar mij toe te komen lopen met een suggestieve blik.
Dus over m'n reputatie maak ik mij geen zorgen.
Als ik er blauw van word zuip ik zelfs kamelenzeik.quote:Op zondag 12 februari 2012 19:13 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Weet je hoe duur drank daar is?... ik haal wel wat Goon, goedkoop en kan je je helemaal lamzuipen.
Dan is Goon wel goed voor je, goedkoper dan water.quote:Op zondag 12 februari 2012 19:15 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Als ik er blauw van word zuip ik zelfs kamelenzeik.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |