Woonde vroeger tegenover een gepensioneerde Arts, zijn moeder kwam iedere week 100 kilometer gereden in haar panda, deed het huishouden, kookte verschillende maaltijden, vroor die in en reed weer 100 kilometer terug, mens was ook diep in de 80quote:Op zondag 12 februari 2012 11:43 schreef betyar het volgende:
[..]
Dat klopt, hier ook van die extreme gevallen, twee oma's beide 87 de een klaagt steen en been en zeurt over alles en meent vooral hulp nodig te hebben bij vervoer en bankzaken. De ander hoeft geen hulp,dopt haar eigen boontjes. Ze heeft pas een laptop gekocht....
Geen Zing.......want niet iedereen kan zingen.quote:
Mooi hequote:Op zondag 12 februari 2012 11:47 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Woonde vroeger tegenover een gepensioneerde Arts, zijn moeder kwam iedere week 100 kilometer gereden in haar panda, deed het huishouden, kookte verschillende maaltijden, vroor die in en reed weer 100 kilometer terug, mens was ook diep in de 80
Je zat gewoon op Fok!?quote:Op zondag 12 februari 2012 11:58 schreef Picchia het volgende:
Ik zat de comments op een paar sites te lezen en er zijn echt veel afgunstige mensen. Dan zegt iemand dat hij iets kan of heeft en dan komen er gelijk boze losers aanwaaien die dat moeten afkatten, want het is toch niet mogelijk dat iemand iets kan wat zij niet kunnen?
Iedereen is zijn eigen opperwezen binnen zijn virtuele bestaan.quote:Op zondag 12 februari 2012 12:01 schreef Picchia het volgende:
[..]
Nee, maar hier gebeurt het ook ja. Overal eigenlijk.
Bij mij is yvonne dat.quote:Op zondag 12 februari 2012 12:03 schreef Tem het volgende:
[..]
Iedereen is zijn eigen opperwezen binnen zijn virtuele bestaan.
Wat was het eerste wat de schoonmaakster die Whitney dood in haar badkamer vond zei?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Houd eens op, Eric Dikeb.quote:Op zondag 12 februari 2012 12:16 schreef Drugshond het volgende:
[ afbeelding ]
Is ze dood ?!
Haar levensstijl was nogal gewaagd dat wel.
Hij ging ervandoor met deelneemster Angeline. De huidige relatie tussen Angeline en Erik Dikeb is onbekend. Angeline werd echter in augustus 2010 gespot met Ruud van Berlo, Astens meest flamboyante acteur.quote:
quote:Op zondag 12 februari 2012 12:30 schreef Picchia het volgende:
[..]
Wat was het eerste wat de schoonmaakster die Whitney dood in haar badkamer vond zei?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op zondag 5 februari 2012 19:00 schreef Voorschrift het volgende:
Welk sprookjespompoen kom jij uitgestapt?
quote:Op zondag 12 februari 2012 12:39 schreef Picchia het volgende:
Ik vraag me af hoeveel duizenden mensen Henk en Ingrids die grap onafhankelijk van elkaar hebben gemaakt.
Convergente evolutie van een grapquote:Op zondag 12 februari 2012 12:39 schreef Picchia het volgende:
Ik vraag me af hoeveel duizenden mensen die grap onafhankelijk van elkaar hebben gemaakt.
quote:
Alsof ik een hoofdstuk van het bureau leesquote:Op zondag 12 februari 2012 13:04 schreef Hexagon het volgende:
Vanaf vandaag verwerk ik mijn politieke avonturen in de FOK! blog
Fractie interactie
Als je er hier op het forum ook iets mee wilt hoor of merk ik het wel.quote:Op zondag 12 februari 2012 13:04 schreef Hexagon het volgende:
Fractie interactie
En weer is Fok! een stukje ultra-rechtser.quote:Op zondag 12 februari 2012 13:04 schreef Hexagon het volgende:
Fractie interactie
Als jij D66 ultra rechts vind is de NCPN zeker een middenpartij voor jouquote:Op zondag 12 februari 2012 13:25 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
En weer is Fok! een stukje ultra-rechtser.
Teleurstellend, ik lees niets over politieke afrekeningen.quote:Op zondag 12 februari 2012 13:04 schreef Hexagon het volgende:
Fractie interactie
Hey het begint netquote:Op zondag 12 februari 2012 14:07 schreef Reya het volgende:
[..]
Teleurstellend, ik lees niets over politieke afrekeningen.
Hij komt niet voor niets uit Zweden.quote:Op zondag 12 februari 2012 13:31 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Als jij D66 ultra rechts vind is de NCPN zeker een middenpartij voor jou
Nou enorm....over het algemeen zijn de reacties juist tegen de stelling van het topic gericht.quote:Op zondag 12 februari 2012 14:18 schreef Disana het volgende:
Marokkanen gappen zelfs grappen
Die Marokkanenhaat in dat topic, triest gewoon.
Ik heb dat drie kwartier geleden gepost; inmiddels is er in het topic gesnoeid.quote:Op zondag 12 februari 2012 14:49 schreef Tem het volgende:
[..]
Nou enorm....over het algemeen zijn de reacties juist tegen de stelling van het topic gericht.
Dank je, viel van mijn stoel toen ik dat bericht las, nu heb ik pijn in mijn rugquote:Op zondag 12 februari 2012 13:54 schreef De_Nuance het volgende:
Ze worden ook wakker daar in Frankrijk
http://m.volkskrant.nl/ar(...)ats-van-tatsjer.html
Ohja posts verdwijnen hier zomaar op Fok!. Sommige regimes hebben ook een handje van zaken opeens te laten verdwijnen. Voor de rest is het een totaal oninteressant topic.quote:Op zondag 12 februari 2012 15:00 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik heb dat drie kwartier geleden gepost; inmiddels is er in het topic gesnoeid.
Mods kunnen posts gewoon deleten.quote:Op zondag 12 februari 2012 15:08 schreef Tem het volgende:
[..]
Ohja posts verdwijnen hier zomaar op Fok!. Sommige regimes hebben ook een handje van zaken opeens te laten verdwijnen. Voor de rest is het een totaal oninteressant topic.
Welke dan? Zie ze allemaal er nog staan.quote:Op zondag 12 februari 2012 15:00 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik heb dat drie kwartier geleden gepost; inmiddels is er in het topic gesnoeid.
Disana aanvallen? Zoek je ruzie met remlof ofsow?quote:Op zondag 12 februari 2012 15:21 schreef eriksd het volgende:
Hoho mensen, laat het vooral rusten. Alleen als je zo ijzersterk als D_N post krijg je de goedkeuring van Disana.
Scherpe observatie.quote:Op zondag 12 februari 2012 15:41 schreef KoosVogels het volgende:
Wat is die Van der Valk een schrale vreetschuur op de zondag. De tering.
Dank u.quote:
Jup, doe mij maar een restaurant liever iets duurder en exclusiever. Voor dat soort eten bestel ik liever sushi of ga ik naar de MACdrive.quote:Op zondag 12 februari 2012 15:41 schreef KoosVogels het volgende:
Wat is die Van der Valk een schrale vreetschuur op de zondag. De tering.
Mwah, heb ik niet zo. Ga er 1 keer per twee/drie maanden heen ofzo en is soms best lekker.quote:Op zondag 12 februari 2012 15:58 schreef Mutant01 het volgende:
Mcdrive, 5 minuten daarna heb je weer honger.
Heerlijk die jaloeziequote:Op zondag 12 februari 2012 15:21 schreef eriksd het volgende:
Hoho mensen, laat het vooral rusten. Alleen als je zo ijzersterk als D_N post krijg je de goedkeuring van Disana.
Beterschap !quote:Op zondag 12 februari 2012 15:03 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Dank je, viel van mijn stoel toen ik dat bericht las, nu heb ik pijn in mijn rug
Was het de keuze van Tante Ingrid?quote:Op zondag 12 februari 2012 15:43 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Dank u.
Tientallen mensen wild worstelen om een gebraden kippetje. En dat om een uur 's middags. Ik weet nu hoe de hel eruit ziet.
Au contraire, weten dat de mooiste militaire uniformen gemaakt werden door Hugo Boss is een visitekaartje.quote:Op zondag 12 februari 2012 17:48 schreef Tamashii het volgende:
Ik wist tot een tijd geleden niet dat Hugo Boss de SS outfits maakte vroeger. Nou word ik toch een beetje bang van dat merk.
Precies, ik ben dan ook kapitein "SS - Schwule Schlampe".quote:Op zondag 12 februari 2012 17:54 schreef Drugshond het volgende:
Dergelijk soort kleding is altijd fun bij verkleedpartijtjes. Carnaval of zo.
Mooie documentaire he.quote:Op zondag 12 februari 2012 17:51 schreef Drugshond het volgende:
geinig dat zit ook te kijken op NG. Rise of Hitler
De meeste WO-II docu's kan ik bijna achterste voren dromen. Maar het feitje Hugo Boss kende ik niet.quote:
Een uniform van de SS is anders niet per definitie een militair uniform.quote:Op zondag 12 februari 2012 17:52 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Au contraire, weten dat de mooiste militaire uniformen gemaakt werden door Hugo Boss is een visitekaartje.
Nee ok, maar doet niets af aan de mooiigheid.quote:Op zondag 12 februari 2012 18:19 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
Een uniform van de SS is anders niet per definitie een militair uniform.
Je moeder.quote:
Jouw moeder stinkt.quote:
Naar ik weet zijn we geen broers, je hebt de verkeerde voor je.quote:
Anus in uw poepert.quote:Op zondag 12 februari 2012 18:26 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Naar ik weet zijn we geen broers, je hebt de verkeerde voor je.
We wouldn't have guessed..quote:
Nee, ik zie ze liever met knappere jongens.quote:Op zondag 12 februari 2012 18:31 schreef Tamashii het volgende:
Stiekem is het natuurlijk hartstikke fijn wanneer je je ex terug ziet op internet met veel lelijkere meisjes.Dat hebben mannen vast ook, als ze hun ex terugvinden met lelijkere jongens.
Als je het zelf hebt uitgemaakt?quote:Op zondag 12 februari 2012 18:37 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Nee, ik zie ze liever met knappere jongens.
Je ex er vandoor zien gaan met een lelijkere gozer, damn wat een vernedering.
No offense btw.
Je hebt me FB dus je weet hoe grote mongool ik ben.quote:Op zondag 12 februari 2012 18:39 schreef Voorschrift het volgende:
Soms vraag ik me af wat je met je leven doet Koos, dit is een van die momenten.
Oh dan wel.quote:Op zondag 12 februari 2012 18:41 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Als je het zelf hebt uitgemaakt?Eh nee, dan zie ik toch liever een lelijk meisje.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |