We wouldn't have guessed..quote:
Nee, ik zie ze liever met knappere jongens.quote:Op zondag 12 februari 2012 18:31 schreef Tamashii het volgende:
Stiekem is het natuurlijk hartstikke fijn wanneer je je ex terug ziet op internet met veel lelijkere meisjes.Dat hebben mannen vast ook, als ze hun ex terugvinden met lelijkere jongens.
Als je het zelf hebt uitgemaakt?quote:Op zondag 12 februari 2012 18:37 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Nee, ik zie ze liever met knappere jongens.
Je ex er vandoor zien gaan met een lelijkere gozer, damn wat een vernedering.
No offense btw.
Je hebt me FB dus je weet hoe grote mongool ik ben.quote:Op zondag 12 februari 2012 18:39 schreef Voorschrift het volgende:
Soms vraag ik me af wat je met je leven doet Koos, dit is een van die momenten.
Oh dan wel.quote:Op zondag 12 februari 2012 18:41 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Als je het zelf hebt uitgemaakt?Eh nee, dan zie ik toch liever een lelijk meisje.
Die das stond je goed gozer.quote:Op zondag 12 februari 2012 18:41 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Je hebt me FB dus je weet hoe grote mongool ik ben.
Ter verdediging: ik was toen al retedronkenquote:
Mwah, vind het altijd wel leuk om nog te kijken wat er van mijn exen is geworden.quote:Op zondag 12 februari 2012 18:41 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Oh dan wel.
Maar als ik 't zelf heb uitgemaakt let ik er eigenlijk niet meer op.
Ah.quote:Op zondag 12 februari 2012 18:44 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Mwah, vind het altijd wel leuk om nog te kijken wat er van mijn exen is geworden.Op Facebook heb je ook altijd van die 'ken je deze persoon al' en dat is dan vaak een ex omdat we nog gemeenschappelijke vrienden hebben.
Zoals het hoort.quote:Op zondag 12 februari 2012 18:44 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ter verdediging: ik was toen al retedronken
Ach wijffie, leer mij eens persoonlijk kennen, dan krijgt het begrip bang een geheel nieuwe betekenis voor je.quote:Op zondag 12 februari 2012 17:48 schreef Tamashii het volgende:
Ik wist tot een tijd geleden niet dat Hugo Boss de SS outfits maakte vroeger. Nou word ik toch een beetje bang van dat merk.
Exact, monsieur. Maar we hebben leuke ervaringen aan die avondquote:
Wijffie, ik ben Ingrid niet. En ik heb nog geen enkele vorm van angst voor je gevoeld.quote:Op zondag 12 februari 2012 18:46 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Ach wijffie, leer mij eens persoonlijk kennen, dan krijgt het begrip bang een geheel nieuwe betekenis voor je.
Komt nog wel als hij je met een komkommer confronteert.quote:Op zondag 12 februari 2012 18:47 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Wijffie, ik ben Ingrid niet. En ik heb nog geen enkele vorm van angst voor je gevoeld.
Ik ben niet bang voor een komkommer.. Al heb ik er ook niks mee.quote:Op zondag 12 februari 2012 18:48 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Komt nog wel als hij je met een komkommer confronteert.
Vrouwen zijn altijd welkom in m'n FB.quote:
Anus.quote:
Hij is goed hè?quote:Op zondag 12 februari 2012 18:51 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Vrouwen zijn altijd welkom in m'n FB.
Even mijn gay-levels weer terugbrengen naar acceptabele waarden.
Hoewel remlof voor 1000 vrouwen telt, die profielfoto in je vriendenlijst maakt je hetero like hell.
Nouja... voor een hetero vast wel.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |