Mwah, heb ik niet zo. Ga er 1 keer per twee/drie maanden heen ofzo en is soms best lekker.quote:Op zondag 12 februari 2012 15:58 schreef Mutant01 het volgende:
Mcdrive, 5 minuten daarna heb je weer honger.
Heerlijk die jaloeziequote:Op zondag 12 februari 2012 15:21 schreef eriksd het volgende:
Hoho mensen, laat het vooral rusten. Alleen als je zo ijzersterk als D_N post krijg je de goedkeuring van Disana.
Beterschap !quote:Op zondag 12 februari 2012 15:03 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Dank je, viel van mijn stoel toen ik dat bericht las, nu heb ik pijn in mijn rug
Was het de keuze van Tante Ingrid?quote:Op zondag 12 februari 2012 15:43 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Dank u.
Tientallen mensen wild worstelen om een gebraden kippetje. En dat om een uur 's middags. Ik weet nu hoe de hel eruit ziet.
Au contraire, weten dat de mooiste militaire uniformen gemaakt werden door Hugo Boss is een visitekaartje.quote:Op zondag 12 februari 2012 17:48 schreef Tamashii het volgende:
Ik wist tot een tijd geleden niet dat Hugo Boss de SS outfits maakte vroeger. Nou word ik toch een beetje bang van dat merk.
Precies, ik ben dan ook kapitein "SS - Schwule Schlampe".quote:Op zondag 12 februari 2012 17:54 schreef Drugshond het volgende:
Dergelijk soort kleding is altijd fun bij verkleedpartijtjes. Carnaval of zo.
Mooie documentaire he.quote:Op zondag 12 februari 2012 17:51 schreef Drugshond het volgende:
geinig dat zit ook te kijken op NG. Rise of Hitler
De meeste WO-II docu's kan ik bijna achterste voren dromen. Maar het feitje Hugo Boss kende ik niet.quote:
Een uniform van de SS is anders niet per definitie een militair uniform.quote:Op zondag 12 februari 2012 17:52 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Au contraire, weten dat de mooiste militaire uniformen gemaakt werden door Hugo Boss is een visitekaartje.
Nee ok, maar doet niets af aan de mooiigheid.quote:Op zondag 12 februari 2012 18:19 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
Een uniform van de SS is anders niet per definitie een militair uniform.
Je moeder.quote:
Jouw moeder stinkt.quote:
Naar ik weet zijn we geen broers, je hebt de verkeerde voor je.quote:
Anus in uw poepert.quote:Op zondag 12 februari 2012 18:26 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Naar ik weet zijn we geen broers, je hebt de verkeerde voor je.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |