quote:Op zondag 12 februari 2012 12:30 schreef Picchia het volgende:
[..]
Wat was het eerste wat de schoonmaakster die Whitney dood in haar badkamer vond zei?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op zondag 5 februari 2012 19:00 schreef Voorschrift het volgende:
Welk sprookjespompoen kom jij uitgestapt?
quote:Op zondag 12 februari 2012 12:39 schreef Picchia het volgende:
Ik vraag me af hoeveel duizenden mensen Henk en Ingrids die grap onafhankelijk van elkaar hebben gemaakt.
Convergente evolutie van een grapquote:Op zondag 12 februari 2012 12:39 schreef Picchia het volgende:
Ik vraag me af hoeveel duizenden mensen die grap onafhankelijk van elkaar hebben gemaakt.
quote:
Alsof ik een hoofdstuk van het bureau leesquote:Op zondag 12 februari 2012 13:04 schreef Hexagon het volgende:
Vanaf vandaag verwerk ik mijn politieke avonturen in de FOK! blog
Fractie interactie
Als je er hier op het forum ook iets mee wilt hoor of merk ik het wel.quote:Op zondag 12 februari 2012 13:04 schreef Hexagon het volgende:
Fractie interactie
En weer is Fok! een stukje ultra-rechtser.quote:Op zondag 12 februari 2012 13:04 schreef Hexagon het volgende:
Fractie interactie
Als jij D66 ultra rechts vind is de NCPN zeker een middenpartij voor jouquote:Op zondag 12 februari 2012 13:25 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
En weer is Fok! een stukje ultra-rechtser.
Teleurstellend, ik lees niets over politieke afrekeningen.quote:Op zondag 12 februari 2012 13:04 schreef Hexagon het volgende:
Fractie interactie
Hey het begint netquote:Op zondag 12 februari 2012 14:07 schreef Reya het volgende:
[..]
Teleurstellend, ik lees niets over politieke afrekeningen.
Hij komt niet voor niets uit Zweden.quote:Op zondag 12 februari 2012 13:31 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Als jij D66 ultra rechts vind is de NCPN zeker een middenpartij voor jou
Nou enorm....over het algemeen zijn de reacties juist tegen de stelling van het topic gericht.quote:Op zondag 12 februari 2012 14:18 schreef Disana het volgende:
Marokkanen gappen zelfs grappen
Die Marokkanenhaat in dat topic, triest gewoon.
Ik heb dat drie kwartier geleden gepost; inmiddels is er in het topic gesnoeid.quote:Op zondag 12 februari 2012 14:49 schreef Tem het volgende:
[..]
Nou enorm....over het algemeen zijn de reacties juist tegen de stelling van het topic gericht.
Dank je, viel van mijn stoel toen ik dat bericht las, nu heb ik pijn in mijn rugquote:Op zondag 12 februari 2012 13:54 schreef De_Nuance het volgende:
Ze worden ook wakker daar in Frankrijk
http://m.volkskrant.nl/ar(...)ats-van-tatsjer.html
Ohja posts verdwijnen hier zomaar op Fok!. Sommige regimes hebben ook een handje van zaken opeens te laten verdwijnen. Voor de rest is het een totaal oninteressant topic.quote:Op zondag 12 februari 2012 15:00 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik heb dat drie kwartier geleden gepost; inmiddels is er in het topic gesnoeid.
Mods kunnen posts gewoon deleten.quote:Op zondag 12 februari 2012 15:08 schreef Tem het volgende:
[..]
Ohja posts verdwijnen hier zomaar op Fok!. Sommige regimes hebben ook een handje van zaken opeens te laten verdwijnen. Voor de rest is het een totaal oninteressant topic.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |