Welke dan? Zie ze allemaal er nog staan.quote:Op zondag 12 februari 2012 15:00 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik heb dat drie kwartier geleden gepost; inmiddels is er in het topic gesnoeid.
Disana aanvallen? Zoek je ruzie met remlof ofsow?quote:Op zondag 12 februari 2012 15:21 schreef eriksd het volgende:
Hoho mensen, laat het vooral rusten. Alleen als je zo ijzersterk als D_N post krijg je de goedkeuring van Disana.
Scherpe observatie.quote:Op zondag 12 februari 2012 15:41 schreef KoosVogels het volgende:
Wat is die Van der Valk een schrale vreetschuur op de zondag. De tering.
Dank u.quote:
Jup, doe mij maar een restaurant liever iets duurder en exclusiever. Voor dat soort eten bestel ik liever sushi of ga ik naar de MACdrive.quote:Op zondag 12 februari 2012 15:41 schreef KoosVogels het volgende:
Wat is die Van der Valk een schrale vreetschuur op de zondag. De tering.
Mwah, heb ik niet zo. Ga er 1 keer per twee/drie maanden heen ofzo en is soms best lekker.quote:Op zondag 12 februari 2012 15:58 schreef Mutant01 het volgende:
Mcdrive, 5 minuten daarna heb je weer honger.
Heerlijk die jaloeziequote:Op zondag 12 februari 2012 15:21 schreef eriksd het volgende:
Hoho mensen, laat het vooral rusten. Alleen als je zo ijzersterk als D_N post krijg je de goedkeuring van Disana.
Beterschap !quote:Op zondag 12 februari 2012 15:03 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Dank je, viel van mijn stoel toen ik dat bericht las, nu heb ik pijn in mijn rug
Was het de keuze van Tante Ingrid?quote:Op zondag 12 februari 2012 15:43 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Dank u.
Tientallen mensen wild worstelen om een gebraden kippetje. En dat om een uur 's middags. Ik weet nu hoe de hel eruit ziet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |