Geen flauw idee.quote:Op zondag 12 februari 2012 20:43 schreef Nautilus. het volgende:
[..]
Jan-Hein Kuijpers speelt mee, toch?
Ook Brabant heeft tradities.quote:Op zondag 12 februari 2012 20:45 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Geen flauw idee.
Een of andere Brabantse dorpshoer wordt de hele film afgeneukt door Jan en alleman en dat was het dan.
Sylvia Hoeks is dat.quote:Op zondag 12 februari 2012 20:45 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Geen flauw idee.
Een of andere Brabantse dorpshoer wordt de hele film afgeneukt door Jan en alleman en dat was het dan.
Wel een lekker wijf. Frank Lammers wil dr al de hele film op.quote:
Het lukt hem ook! Ze vond het maar wat fijn zo te zien.quote:Op zondag 12 februari 2012 20:50 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Wel een lekker wijf. Frank Lammers wil dr al de hele film op.
Oh, ik hem em uitgezet. Niet meer gezien dusquote:Op zondag 12 februari 2012 20:51 schreef eriksd het volgende:
[..]
Het lukt hem ook! Ze vond het maar wat fijn zo te zien.
Past wel bij je.quote:Op zondag 12 februari 2012 20:51 schreef Tamashii het volgende:
Ik vond De Bende van Oss een leuke film.Moreel verwerpelijk, anyone?
quote:
Jup, goede schrijfster, ook bekend van Volkskrant magazine.quote:Op zondag 12 februari 2012 21:25 schreef Drugshond het volgende:
Lijkt me een goed en verantwoord valentines kado
[ afbeelding ]
Kookwas 95 graden minstens.quote:Op zondag 12 februari 2012 21:34 schreef robin007bond het volgende:
Ik ben naar een animeconventie geweest.
Jullie raden nooit wat ik gekocht heb?!!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |