quote:Op zondag 12 februari 2012 19:50 schreef Tamashii het volgende:
Wat heeft dat ermee te maken?Heb je ook FB?
Ik dacht al, heb nog niet zoveel sos gesnoven hoor!quote:
Nee.quote:
En dus..... ik heb wel wat vreemdere dingen op school uitgehaald.quote:Op zondag 12 februari 2012 19:51 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Niet als je de volgende dag naar je school toe moet.
Ik heb een keer de douche in het scheikunde lokaal open gedaan.quote:Op zondag 12 februari 2012 19:54 schreef Drugshond het volgende:
[..]
En dus..... ik heb wel wat vreemdere dingen op school uitgehaald.
Of gewoon jongens pijpen in een hutje op de hei.quote:
Ja sorry, ik ben echt, om de een of andere rare reden, verslaafd aan die emoticon. Het is hetzelfde als chocola.quote:
Jaloezie druipt er van af.quote:Op zondag 12 februari 2012 19:56 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Of gewoon jongens pijpen in een hutje op de hei.
Nee, dat zeg ik altijd heel serieus.quote:
Werkelijk?quote:Op zondag 12 februari 2012 19:56 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ja sorry, ik ben echt, om de een of andere rare reden, verslaafd aan die emoticon. Het is hetzelfde als chocola.
Misschien heb je altijd honger/zinquote:Op zondag 12 februari 2012 19:56 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ja sorry, ik ben echt, om de een of andere rare reden, verslaafd aan die emoticon. Het is hetzelfde als chocola.
Wellicht, eerst foto zien van de desbetreffende jongen.quote:
Ik heb eigenlijk nooit honger.quote:Op zondag 12 februari 2012 19:57 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Misschien heb je altijd honger/zin
Dat is in ieder geval mijn associatie bij die smiley
Nou om je jaloezie te stillen, zoveel jongens heb ik hier niet gepijpt.quote:Op zondag 12 februari 2012 19:58 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Wellicht, eerst foto zien van de desbetreffende jongen.
Heb wel eens seks gehad en van die smeerchocolade erbij.quote:Op zondag 12 februari 2012 19:59 schreef De_Nuance het volgende:
Ik kwam ineens hier terecht
http://nl.wikipedia.org/wiki/Voedsel-erotiek
Is beter voor je keel. HPV enzo.quote:Op zondag 12 februari 2012 19:59 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Nou om je jaloezie te stillen, zoveel jongens heb ik hier niet gepijpt.
Het hoeven er ook niet veel te zijn, als ze maar leuk genoeg zijn.quote:Op zondag 12 februari 2012 19:59 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Nou om je jaloezie te stillen, zoveel jongens heb ik hier niet gepijpt.
Nou voor vanavond natuurlijk The Bodyguard.quote:Op zondag 12 februari 2012 20:00 schreef eriksd het volgende:
Filmtips iemand? Thriller of actie, liefste een combinatie.
Mijn smaak is niet slecht. Zullen we het daarop houden?quote:Op zondag 12 februari 2012 20:01 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Het hoeven er ook niet veel te zijn, als ze maar leuk genoeg zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |