Bedoel je niet Piers?quote:Op zondag 12 februari 2012 19:44 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Wel doen he, dan zal ik een goed woordje voor je doen tijdens mijn interviews met Larry King.
Nee, maar ik wil wat voor je regelen hoor als je een podium wilt.quote:
Wel snel zijn, hij is inmiddels met pensioen.quote:Op zondag 12 februari 2012 19:44 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Wel doen he, dan zal ik een goed woordje voor je doen tijdens mijn interviews met Larry King.
Ik sta gewoon nergens.quote:Op zondag 12 februari 2012 19:41 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Dagcijfers in GC, gewoon een topic.
Jay Leno dan, of anders maar op The Daily Show.quote:Op zondag 12 februari 2012 19:46 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Wel snel zijn, hij is inmiddels met pensioen.
Ome Larry is gestopt in ieder geval, Piers doet het nu.quote:Op zondag 12 februari 2012 19:45 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Nee, maar ik wil wat voor je regelen hoor als je een podium wilt.
Je post ook gewoon niet genoeg.quote:
Maar, maar, maar, zijn rokersstem, jampotglazen en puntige schouders met bretels zijn legendarisch.quote:Op zondag 12 februari 2012 19:47 schreef eriksd het volgende:
[..]
Ome Larry is gestopt in ieder geval, Piers doet het nu.
Ergens wel he.quote:Op zondag 12 februari 2012 19:47 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Je post ook gewoon niet genoeg.
Wat overigens meer een pro dan een con is.
Ja precies, ik heb geen leven dus ik mag het.quote:
Hier staan 4 flessen wijn en 2 kratten bier.quote:Op zondag 12 februari 2012 19:47 schreef Drugshond het volgende:
En weer thuis, en waar is mijn bier & wijn.
Vroegerrrr, stond ik er nog wel eens in. Nachtelijke postaanvallen rond half 3/4.quote:Op zondag 12 februari 2012 19:48 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ja precies, ik heb geen leven dus ik mag het.
Nog maar 6 flessen warsteiner, 1 fles port (nu 3/4) en een 3 liter pak Zuid Afrikaanse wijn.quote:Op zondag 12 februari 2012 19:48 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Hier staan 4 flessen wijn en 2 kratten bier.
Wat heeft dat ermee te maken?quote:Op zondag 12 februari 2012 19:49 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Post eens een picca van je neus.
Dat is een normaal tijdstip. Lunchtijd zelfs.quote:Op zondag 12 februari 2012 19:49 schreef Tamashii het volgende:
Vroegerrrr, stond ik er nog wel eens in. Nachtelijke postaanvallen rond half 3/4.
quote:Op zondag 12 februari 2012 19:50 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Nog maar 6 flessen warsteiner, 1 fles port (nu 3/4) en een 3 liter pak Zuid Afrikaanse wijn.
Niet als je de volgende dag naar je school toe moet.quote:Op zondag 12 februari 2012 19:50 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Dat is een normaal tijdstip. Lunchtijd zelfs.
quote:Op zondag 12 februari 2012 19:50 schreef Tamashii het volgende:
Wat heeft dat ermee te maken?Heb je ook FB?
Ik dacht al, heb nog niet zoveel sos gesnoven hoor!quote:
Nee.quote:
En dus..... ik heb wel wat vreemdere dingen op school uitgehaald.quote:Op zondag 12 februari 2012 19:51 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Niet als je de volgende dag naar je school toe moet.
Ik heb een keer de douche in het scheikunde lokaal open gedaan.quote:Op zondag 12 februari 2012 19:54 schreef Drugshond het volgende:
[..]
En dus..... ik heb wel wat vreemdere dingen op school uitgehaald.
Of gewoon jongens pijpen in een hutje op de hei.quote:
Ja sorry, ik ben echt, om de een of andere rare reden, verslaafd aan die emoticon. Het is hetzelfde als chocola.quote:
Jaloezie druipt er van af.quote:Op zondag 12 februari 2012 19:56 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Of gewoon jongens pijpen in een hutje op de hei.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |