Gewoon een uitdrukking. We hadden het over Gotye in het vorig topic.quote:
Aha.quote:Op donderdag 9 februari 2012 17:18 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Gewoon een uitdrukking. We hadden het over Gotye in het vorig topic.
En die zingt zeldzaam prachtig. Heerlijk hoe hij die uithaal doet.
Zou je niet liever lid worden van de D66 als je nu opgaat voor de Jongerenpartij?quote:Op donderdag 9 februari 2012 17:16 schreef Nautilus. het volgende:
@GSBrder: volgens mij valt dat wel mee. Gaat tot 27, en ik moet nog 24 worden.
Daar is het nummer origineel genoeg voor.quote:Op donderdag 9 februari 2012 17:20 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Maatgevend is of een liedje na 25 keer aanhoren nog leuk is.
Je wordt tot je 27ste ingeschreven voor beiden.quote:Op donderdag 9 februari 2012 17:20 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Zou je niet liever lid worden van de D66 als je nu opgaat voor de Jongerenpartij?
Arbitrair.quote:Op donderdag 9 februari 2012 17:20 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Maatgevend is of een liedje na 25 keer aanhoren nog leuk is.
Gewoon kunst. Die stemmen passen zo mooi bij elkaar. De personen ook.quote:Op donderdag 9 februari 2012 17:20 schreef Disana het volgende:
[..]
Daar is het nummer origineel genoeg voor.
Maar nu moet je naar die clubbijeenkomsten vol 18-20 jarigen, toch?quote:Op donderdag 9 februari 2012 17:21 schreef Nautilus. het volgende:
[..]
Je wordt tot je 27ste ingeschreven voor beiden.
Verschrikkelijk, bijna even irritant als Kings of Leon.quote:Op donderdag 9 februari 2012 17:18 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Nee joh. Pracht stem.quote:Op donderdag 9 februari 2012 17:23 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
Verschrikkelijk, bijna even irritant als Kings of Leon.
Maar nu de vraag of je de cover al eens hebt gezien. Een hele band op één gitaarquote:Op donderdag 9 februari 2012 17:23 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Gewoon kunst. Die stemmen passen zo mooi bij elkaar. De personen ook.
Wat zijn veel mensen ook leuk om te zien en te horen.
Die is beter ja.quote:Op donderdag 9 februari 2012 17:25 schreef Disana het volgende:
[..]
Maar nu de vraag of je de cover al eens hebt gezien. Een hele band op één gitaar
GMTAquote:
We hebben het hier al vaak genoeg over de broer van Henk gesproken.quote:Op donderdag 9 februari 2012 17:23 schreef Tem het volgende:
[..]
Kom op EG niet zo beknepen, daar krijg je alleen maar aambeien van.
Ja maar ik geloof dat EG er nu pas op valt.quote:Op donderdag 9 februari 2012 17:25 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Die is beter ja.
Maar ook die versie is weer even oud.
Valt ook wel mee, geloof ik. De meesten zijn wel sadder and wiser.quote:Op donderdag 9 februari 2012 17:23 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Maar nu moet je naar die clubbijeenkomsten vol 18-20 jarigen, toch?
Nee, een rotstem. En hij heeft wijvenhaar.quote:
Ongelofelijk knap gespeeld.quote:Op donderdag 9 februari 2012 17:25 schreef Disana het volgende:
[..]
Maar nu de vraag of je de cover al eens hebt gezien. Een hele band op één gitaar
Hmm. Bij JS en Dwars was de gemiddelde leeftijd 21, zo was mijn bescheiden informele analyse laatst.quote:Op donderdag 9 februari 2012 17:28 schreef Nautilus. het volgende:
[..]
Valt ook wel mee, geloof ik. De meesten zijn wel sadder and wiser.
Leuk gedaan hè.quote:Op donderdag 9 februari 2012 17:29 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Ongelofelijk knap gespeeld.![]()
, maar vocaal nog geen fractie wat Wauter klaar speelt.
Het liedje kende ik wel een paar weken hoor.quote:Op donderdag 9 februari 2012 17:26 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja maar ik geloof dat EG er nu pas op valt.
Piet Hein.quote:Op donderdag 9 februari 2012 17:31 schreef EchtGaaf het volgende:
Maar toen ik die klip erbij zag, toen begon het helemaal te leven. Ik zag dat alles klopt.
Ik denk dat je gelijk hebtquote:Op donderdag 9 februari 2012 17:31 schreef Disana het volgende:
[..]
Leuk gedaan hè.
Het is trouwens wel echt Wouter met een o. Maar ze noemen hem ook wel Wally.
Ze haalt het niet bij het origineel.quote:Op donderdag 9 februari 2012 17:29 schreef Drugshond het volgende:
Die moet haar keeltje eens door laten smeren.
Hij heeft een pracht stem en pracht haar!quote:Op donderdag 9 februari 2012 17:29 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
Nee, een rotstem. En hij heeft wijvenhaar.
Bovendien: nephaar, nepborsten.quote:Op donderdag 9 februari 2012 17:33 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Ze haalt het niet bij het origineel.
Natuurlijk, ik zit je te stangen. Maar wat kan jou zijn haar nu schelen?quote:Op donderdag 9 februari 2012 17:34 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Hij heeft een pracht stem en pracht haar!Maar ja, het is ook een kwestie van smaak natuurlijk.
Uh ja, zou kunnen maar dat kon ik niet zienquote:Op donderdag 9 februari 2012 17:36 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik las nephaar op haar nepborsten
Kunstgras op haar cocusmatje.quote:Op donderdag 9 februari 2012 17:36 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik las nephaar op haar nepborsten
Het oog wilt toch ook wat leuks hebben om aan te gluren?quote:Op donderdag 9 februari 2012 17:35 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
Natuurlijk, ik zit je te stangen. Maar wat kan jou zijn haar nu schelen?
quote:
Danza Kuduroquote:Op donderdag 9 februari 2012 17:39 schreef Disana het volgende:
Da's handig zeg: je zoekt op YT naar Brazilian hit en je krijgt de zomerhit van dit jaar.
Ai se eu te pegoquote:
Klinkt als een slap aftreksel van Peter Gabriel.quote:Op donderdag 9 februari 2012 17:18 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Mweh, een Mika-achtige eendagsvlieg.quote:Op donderdag 9 februari 2012 17:41 schreef eriksd het volgende:
[..]
Klinkt als een slap aftreksel van Peter Gabriel.
Danza Kuduro was in 2011 populair.quote:Op donderdag 9 februari 2012 17:42 schreef Disana het volgende:
[..]
Even zoeken, kom ik zo op terug. Maar ik wed dat het die van GSbrdr wordt:
Ja ik heb hem al.quote:Op donderdag 9 februari 2012 17:42 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Danza Kuduro was in 2011 populair.
Erik toch.quote:Op donderdag 9 februari 2012 17:41 schreef eriksd het volgende:
[..]
Klinkt als een slap aftreksel van Peter Gabriel.
Maar die is toch al veel ouder.quote:
Ken ikquote:Op donderdag 9 februari 2012 17:43 schreef TitusPullo het volgende:
De Eindhovense promovenda Dionne Limpens hoopt over twee weken te promoveren op het lokale kerkelijk binnenklimaat.
De versie van Michel Telo, die Bieber van Brazilie, is op 22 november 2011 uitgekomen.quote:
Maar natuurlijk. De knappe jongeman gaat er met alle winst vandoor.quote:Op donderdag 9 februari 2012 17:47 schreef GSbrder het volgende:
[..]
De versie van Michel Telo, die Bieber van Brazilie, is op 22 november 2011 uitgekomen.
Kapitalismus.quote:Op donderdag 9 februari 2012 17:47 schreef waht het volgende:
[..]
Maar natuurlijk. De knappe jongeman gaat er met alle winst vandoor.
Wat? Ik ben niet de enige die de link legt met Peter Gabriel, wat de klank is hetzelfde. Alleen is Gabriel een begrip, een legende van mythische proporties (voor mij danquote:
Kwaliteitsplan. Onverkoopbare kantoormeters, ondergrondse snelwegen met bovengrondse parkeergarages (!) en een vervallen OV-verbinding. Klinkt als het infrastructureel plan van de eeuw.quote:Op donderdag 9 februari 2012 17:53 schreef eriksd het volgende:
Oh GS, het zuidasplan is erdoor. Alleen de snelweg gaat ondergronds en de metro naar Amstelveen vervalt
Jep. Dat klopt ook wel, veel mensen gaan toch prat op hun tafeltje op de Zuid-As.quote:Op donderdag 9 februari 2012 17:55 schreef eriksd het volgende:
http://www.cbre.nl/nl_nl/news_events/news_detail?p_id=8597
Had je dit al gelezen?
Hmm, ik dacht wat nieuws te hebben. Ga het ook maar eens lezen.quote:Op donderdag 9 februari 2012 17:56 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Jep. Dat klopt ook wel, veel mensen gaan toch prat op hun tafeltje op de Zuid-As.
Lekkere tieten!quote:Op donderdag 9 februari 2012 17:39 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Het oog wilt toch ook wat leuks hebben om aan te gluren?
Mooi! Mede dankzij het Rode Leger zijn wij geen onderdeel van het fascistische Derde Rijk meer.quote:
De oudste.quote:
130 uur over van vorig jaar die toch een keer op moetenquote:
Inderdaad, typisch iets waar liberalen zich tegen zouden moeten verzetten.quote:Op donderdag 9 februari 2012 18:38 schreef Drugshond het volgende:
'Levensstijl geen reden voor ontslag'
-knip-
------------------------------------------------------------------------
Hmmzzzz.... gevaarlijke ontwikkeling.
VVD is de partij voor de ondernemer. Als werknemers genaaid kunnen worden, dan staat de VVD paraat.quote:Op donderdag 9 februari 2012 18:43 schreef remlof het volgende:
[..]
Inderdaad, typisch iets waar liberalen zich tegen zouden moeten verzetten.
Maar ik zou mijn hoop niet vestigen op de VVD in deze.
Dat zeg ik.quote:Op donderdag 9 februari 2012 18:44 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
VVD is de partij voor de ondernemer. Als werknemers genaaid kunnen worden, dan staat de VVD paraat.
Dat meningen van flapdrollen er niet toe zouden moeten doen.quote:Op donderdag 9 februari 2012 18:47 schreef GSbrder het volgende:
Wat is er gevaarlijk aan het mogelijk maken dat iemand ontslagen kan worden vanwege de mening van een flapdrol?
Want je hebt recht op een baan bij een flapdrol?quote:Op donderdag 9 februari 2012 18:48 schreef remlof het volgende:
[..]
Dat meningen van flapdrollen er niet toe zouden moeten doen.
Ik zou niet eens voor Connexxion willen werkenquote:Op donderdag 9 februari 2012 18:50 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Want je hebt recht op een baan bij een flapdrol?
Wat is je probleem dan?quote:Op donderdag 9 februari 2012 18:52 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik zou niet eens voor Connexxion willen werken
Dat ik vind dat werkgevers zich niet mogen mengen in het privéleven van hun werknemers.quote:
Het artikel is wat onduidelijk, maar als ik dit lees dan lijkt 40% het eens te zijn met VNO-NCW.quote:Op donderdag 9 februari 2012 18:47 schreef GSbrder het volgende:
Wat is er gevaarlijk aan het mogelijk maken dat iemand ontslagen kan worden vanwege de mening van een flapdrol?
Resteert de vraag of de overige 60% dan wel graag de mogelijkheid wil om op basis van ongezond leefgedrag iemand eruit te knikkeren.quote:Veertig procent van de werkgevers in het midden- en kleinbedrijf (MKB) is het daarmee eens, zo blijkt uit onderzoek in opdracht van zorgverzekeraar Zilveren Kruis Achmea.
Werkgevers mogen zich mengen in zaken die betrekking hebben op het functioneren van hun werknemers.quote:Op donderdag 9 februari 2012 18:54 schreef remlof het volgende:
[..]
Dat ik vind dat werkgevers zich niet mogen mengen in het privéleven van hun werknemers.
En dat zou iedereen die zichzelf liberaal noemt ook moeten vinden.
De balans is wel lastig, het priveleven mag het werk ook niet al te negatief beïnvloeden. Zo moet een agent geen uitsmijter worden in de plaatselijke kroeg en als je iedere week een paar keer met een grote kater op komt dagen is dat ook niet alles.quote:Op donderdag 9 februari 2012 18:54 schreef remlof het volgende:
[..]
Dat ik vind dat werkgevers zich niet mogen mengen in het privéleven van hun werknemers.
En dat zou iedereen die zichzelf liberaal noemt ook moeten vinden.
Inderdaad, het is niet zo zwart/wit als remlof het stelt.quote:Op donderdag 9 februari 2012 18:57 schreef du_ke het volgende:
[..]
De balans is wel lastig, het priveleven mag het werk ook niet al te negatief beïnvloeden. Zo moet een agent geen uitsmijter worden in de plaatselijke kroeg en als je iedere week een paar keer met een grote kater op komt dagen is dat ook niet alles.
Daar zijn we het over eens ja. Ik vind ook dat de werkgever die werknemer alleen mag aanspreken op zijn functioneren, zonder (eventuele) verbanden met zijn privéleven te leggen. Dat is aan die werknemer zelf.quote:Op donderdag 9 februari 2012 18:58 schreef GSbrder het volgende:
Remlof en ik zijn het eens dat zolang het geen nadelige gevolgen heeft voor de werkvloer, de werkgever er niets over te zeggen heeft. Het is echter niet aan hem of aan mij om te beoordelen wanneer een negatieve levensstijl een negatief gevolg heeft voor het functioneren van de werknemer.
Van mij hoeft de werkgever ook geen reden voor ontslag te geven aan een 120 kg-zware orka met astmatische bijverschijnselen.quote:Op donderdag 9 februari 2012 19:00 schreef remlof het volgende:
[..]
Daar zijn we het over eens ja. Maar ik vind dat de werkgever die werknemer alleen mag aanspreken op zijn functioneren, zonder (eventuele) verbanden met zijn privéleven te leggen. Dat is aan die werknemer zelf.
Daar ben ik het op zich niet mee oneens, maar het is natuurlijk vrij lastig. Alcoholmisbruik is een probleem waar je op grond van gebrekkig functioneren volgens mij op een gegeven moment gewoon voor ontslagen kunt worden. Ook zonder specifieke regelgeving voor een ongezonde levensstijl.quote:Op donderdag 9 februari 2012 18:57 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Werkgevers mogen zich mengen in zaken die betrekking hebben op het functioneren van hun werknemers.
Werknemers die zichzelf de tering inzuipen op vrijdag, zaterdag en zondag maar 100% aanwezig zijn op maandag, dinsdag, woensdag, donderdag en vrijdag hebben geen probleem voor de werkgever. Daar gaat hij niet over. Werknemers die echter door hun overgewicht, alcohol- of drugsprobleem ondermaats functioneren hebben wel een probleem waar de werkgever ontslag voor mag aantekenen.
Jawel, hij moet kunnen aangeven dat hij niet goed functioneert.quote:Op donderdag 9 februari 2012 19:01 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Van mij hoeft de werkgever ook geen reden voor ontslag te geven aan een 120 kg-zware orka met astmatische bijverschijnselen.
Ik heb niet eens een reactie gekregen op mijn sollicitatiebrief.quote:Op donderdag 9 februari 2012 18:52 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik zou niet eens voor Connexxion willen werken
Maar als hij zegt dat er door een slechte levensstijl ondermaats gepresteerd wordt, mag dat niet van jou?quote:Op donderdag 9 februari 2012 19:02 schreef remlof het volgende:
[..]
Jawel, hij moet kunnen aangeven dat hij niet goed functioneert.
Dan moet je dat verband wel hard kunnen maken.quote:Op donderdag 9 februari 2012 19:03 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Maar als hij zegt dat er door een slechte levensstijl ondermaats gepresteerd wordt, mag dat niet van jou?
Klopt.quote:Op donderdag 9 februari 2012 19:04 schreef du_ke het volgende:
[..]
Dan moet je dat verband wel hard kunnen maken.
Komt uiteindelijk op hetzelfde neer, dus dat vind ik ook prima. Dan leg je de verantwoordelijkheid voor het verzinnen van een oplossing bij de werknemer. Bespaart de werkgever veel kopzorgen.quote:Op donderdag 9 februari 2012 19:00 schreef remlof het volgende:
[..]
Daar zijn we het over eens ja. Ik vind ook dat de werkgever die werknemer alleen mag aanspreken op zijn functioneren, zonder (eventuele) verbanden met zijn privéleven te leggen. Dat is aan die werknemer zelf.
En daar komt de niet-zo-eenduidige wetenschap om de hoek kijken. Wanneer is het verband 'hard' genoeg?quote:Op donderdag 9 februari 2012 19:04 schreef du_ke het volgende:
[..]
Dan moet je dat verband wel hard kunnen maken.
Nee, want de werkgever maakt de werknemer over het algemeen niet mee in zijn privéleven, dat zouden dus aannames zijn.quote:Op donderdag 9 februari 2012 19:03 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Maar als hij zegt dat er door een slechte levensstijl ondermaats gepresteerd wordt, mag dat niet van jou?
orka?quote:Op donderdag 9 februari 2012 19:01 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Van mij hoeft de werkgever ook geen reden voor ontslag te geven aan een 120 kg-zware orka met astmatische bijverschijnselen.
Dus hij mag werknemers ontslaan op basis van het vermoeden van alcoholmisbruik, als hij merkt dat er ondermaats gepresteerd wordt?quote:Op donderdag 9 februari 2012 19:06 schreef remlof het volgende:
[..]
Nee, want de werkgever maakt de werknemer over het algemeen niet mee in zijn privéleven, dat zouden dus aannames zijn.
Wel kan de werkgever aangeven dat de persoon in kwestie ondermatig presteert, dus moet ie het daar bij laten.
Niet snel, het opwerpen als grond voor ontslag lijkt me daarom geen heel goed idee.quote:Op donderdag 9 februari 2012 19:05 schreef waht het volgende:
[..]
En daar komt de niet-zo-eenduidige wetenschap om de hoek kijken. Wanneer is het verband 'hard' genoeg?
quote:Op donderdag 9 februari 2012 19:06 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
orka?
Je hebt het over mensen, toch ?
Moet het grappig zijn om mensen tot dieren te stigmatiseren?
Heb je dan meer gelijk ?
Precies, de werkgever heeft zich nergens mee te bemoeien. Het is aan de werknemer om er voor te zorgen dat die zijn werk naar behoren kan uitvoeren.quote:Op donderdag 9 februari 2012 19:04 schreef waht het volgende:
[..]
Komt uiteindelijk op hetzelfde neer, dus dat vind ik ook prima. Dan leg je de verantwoordelijkheid voor het verzinnen van een oplossing bij de werknemer. Bespaart de werkgever veel kopzorgen.
Mag je blaastests invoeren voordat iemand een bus bestuurd?quote:Op donderdag 9 februari 2012 19:07 schreef du_ke het volgende:
[..]
Niet snel, het opwerpen als grond voor ontslag lijkt me daarom geen heel goed idee.
Nee, hij mag werknemers ontslaan wanneer ze niet functioneren en daar al meermaals op is gewezen zonder zicht op verbetering. Dat kan gewoon al.quote:Op donderdag 9 februari 2012 19:07 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Dus hij mag werknemers ontslaan op basis van het vermoeden van alcoholmisbruik, als hij merkt dat er ondermaats gepresteerd wordt?
Maar er staat toch ook heel duidelijk dat het om werknemers gaat met een probleem?quote:Op donderdag 9 februari 2012 19:08 schreef remlof het volgende:
[..]
Precies, de werkgever heeft zich nergens mee te bemoeien. Het is aan de werknemer om er voor te zorgen dat die zijn werk naar behoren kan uitvoeren.
Gast...quote:Op donderdag 9 februari 2012 19:06 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
orka?
Je hebt het over mensen, toch ?
Moet het grappig zijn om mensen tot dieren te stigmatiseren?
Heb je dan meer gelijk ?
Dat vind ik wel weer mogen, ik vind zelfs dat je van je chauffeurs een alcoholpromillage van 0 mag eisen. Maar dat is gewoon een meetbaar iets.quote:Op donderdag 9 februari 2012 19:08 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Mag je blaastests invoeren voordat iemand een bus bestuurd?
Mag ook een promillage lager dan dat wat beboet wordt geregistreerd worden?
Wat precies uit het standpunt van Connexxion vind je dan a-liberaalquote:Op donderdag 9 februari 2012 19:10 schreef remlof het volgende:
[..]
Dat vind ik wel weer mogen, ik vind zelfs dat je van je chauffeurs een alcoholpromillage van 0 mag eisen. Maar dat is gewoon een meetbaar iets.
Dat heeft invloed op het privéleven, maar als je dat als voorwaarde in je contract accepteert is er niets aan de hand imho.
Dat lijkt me wat anders. Drugs- of alcoholgebruik kan je werk daadwerkelijk negatief beinvloeden. Dat lijkt me niet de bedoeling, dat testen of registreren heb ik niet zo'n problemen mee. Zeker als bijvoorbeeld een nullijn wordt afgesproken op dat vlak.quote:Op donderdag 9 februari 2012 19:08 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Mag je blaastests invoeren voordat iemand een bus bestuurd?
Mag ook een promillage lager dan dat wat beboet wordt geregistreerd worden?
Snacken achter het stuur kan in potentie ook gevaarlijk zijn.quote:Op donderdag 9 februari 2012 19:12 schreef du_ke het volgende:
[..]
Dat lijkt me wat anders. Drugs- of alcoholgebruik kan je werk daadwerkelijk negatief beinvloeden. Dat lijkt me niet de bedoeling, dat testen of registreren heb ik niet zo'n problemen mee. Zeker als bijvoorbeeld een nullijn wordt afgesproken op dat vlak.
overgewicht of roken an sich als grond voor ontslag aanmerken.quote:Op donderdag 9 februari 2012 19:11 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Wat precies uit het standpunt van Connexxion vind je dan a-liberaal?
Dat Connexxion zegt dat ze haar personeel wil kunnen aanspreken op ongezond gedrag. Dat vind ik niet kunnen, een ieder heeft het recht om zo ongezond te leven als ie zelf wil. Het enige waar de werkgever over mag oordelen is hoe de werknemer functioneert, niet over de eventuele oorzaak daarvan, dat is aan de werknemer.quote:Op donderdag 9 februari 2012 19:11 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Wat precies uit het standpunt van Connexxion vind je dan a-liberaal?
Volgens mij hebben dat soort organisaties al lang afspraken over bijvoorbeeld eet- en rookpauses. Houd je je daar niet aan dan kunnen er nu al maatregelen getroffen worden.quote:Op donderdag 9 februari 2012 19:13 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Snacken achter het stuur kan in potentie ook gevaarlijk zijn.
Hier kan ik het niet meer dan eensch mij zijn, werknemers zijn geen eigendom van een bedrijf.quote:Op donderdag 9 februari 2012 19:10 schreef remlof het volgende:
[..]
Dat heeft invloed op het privéleven, maar als je dat als voorwaarde in je contract accepteert is er niets aan de hand imho.
Het gaat ze natuurlijk niet om de wereld te verbeteren en te bepalen hoevaak de werknemer rookt of friet eet, maar:quote:Op donderdag 9 februari 2012 19:16 schreef remlof het volgende:
A-liberaal is het je bemoeien met het privéleven van anderen.
Een hoog ziekteverzuim is de primaire reden tot deze mate van bemoeienis.quote:De vervoerder wil desnoods afscheid kunnen nemen van werknemers die onvoldoende acht slaan op hun gezondheid, bijvoorbeeld omdat ze regelmatig ziek zijn door een verkeerde levensstijl. Wanneer zij die levenshouding niet willen verbeteren, zou ontslag moeten kunnen volgen.
Onevenredig hoog ziekteverzuim kan een geldige reden voor ontslag zijn. Daar zitten wel enorm veel haken en ogen aan, maar het is in principe mogelijk om een ontslagaanvraag goedgekeurd te krijgen.quote:Op donderdag 9 februari 2012 19:20 schreef von_Preussen het volgende:
Sommige mensen zijn nu eenmaal vaker ziek dan anderen, zouden dan bijv. ouderen op dezelfde gronden ook makkelijker ontslagen moeten kunnen worden?
Jij bent geen geschikte kandidaat. Je bent al niet goed wijs dus ruzie maken heeft weinig zin.quote:
Werkt alcohol niet als een bloedverdunner?quote:Op donderdag 9 februari 2012 19:22 schreef Pietverdriet het volgende:
Verkeerde levensstijl...
Regelmatig wijn drinken, veel dierlijke vetten eten, room, boter, vette kazen, vette eend, varken, steak, ganzelever...
Toch hebben de fransen het laagste percentage hart en vaatziekten van de geindustrialiseerde wereld na Japan...
Wat te denken van mensen die geen vlees eten. Met zo'n foute levenshouding maak je hele industrieën kapot. Meteen ontslaan.quote:Op donderdag 9 februari 2012 19:22 schreef Pietverdriet het volgende:
Verkeerde levensstijl...
Regelmatig wijn drinken, veel dierlijke vetten eten, room, boter, vette kazen, vette eend, varken, steak, ganzelever...
Toch hebben de fransen het laagste percentage hart en vaatziekten van de geindustrialiseerde wereld na Japan...
Jep, een a twee glazen per dag hebben een positief effect op de gezondheid.quote:Op donderdag 9 februari 2012 19:23 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Werkt alcohol niet als een bloedverdunner?
En mensen gaan er zo bleek van zienquote:Op donderdag 9 februari 2012 19:23 schreef Picchia het volgende:
[..]
Wat te denken van mensen die geen vlees eten. Met zo'n foute levenshouding maak je hele industrieën kapot. Meteen ontslaan.
Mensen in india hebben veel vaker hart en vaat ziekten.quote:Op donderdag 9 februari 2012 19:23 schreef Picchia het volgende:
[..]
Wat te denken van mensen die geen vlees eten. Met zo'n foute levenshouding maak je hele industrieën kapot. Meteen ontslaan.
Het is allemaal vrij marginaal voor zover ik weet. Het aloude principe van overdaad schaadt is waar het over het algemeen op neerkomt.quote:Op donderdag 9 februari 2012 19:24 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Jep, een a twee glazen per dag hebben een positief effect op de gezondheid.
En wat als de werkgever nog linkser is dan de werknemer?quote:Op donderdag 9 februari 2012 19:25 schreef von_Preussen het volgende:
Trouwens moet een werkgever ook de mogelijkheid hebben om linkse werknemers te ontslaan. Die zijn zo zuur dat ze de werksfeer verpesten wat een negatieve impact op de performance van de werknemers heeft.
Dan zou ons kantoor leeglopen.quote:Op donderdag 9 februari 2012 19:25 schreef von_Preussen het volgende:
Trouwens moet een werkgever ook de mogelijkheid hebben om linkse werknemers te ontslaan. Die zijn zo zuur dat ze de werksfeer verpesten wat een negatieve impact op de performance van de werknemers heeft.
Dat zouden die linksen wel willen hè. Nee, werken zullen ze.quote:Op donderdag 9 februari 2012 19:25 schreef von_Preussen het volgende:
Jij bent Ambtenaar?quote:Op donderdag 9 februari 2012 19:26 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Dan zou ons kantoor leeglopen.
Dan moet die er ook uit.quote:Op donderdag 9 februari 2012 19:26 schreef remlof het volgende:
[..]
En wat als de werkgever nog linkser is dan de werknemer?
Wederom mag dat. Op grond van het verzieken van de werksfeer. Niet op grond van het links zijn an sich.quote:Op donderdag 9 februari 2012 19:25 schreef von_Preussen het volgende:
Dat is wellicht waar voor de VS, maar niet voor NLquote:Op donderdag 9 februari 2012 19:26 schreef Zeeland het volgende:
Left-wingers tend to be more open-minded says the survey - Democrats voted in first black U.S. president Barack Obama. But right-wing ideology forms a pathway for prejudice - Republican frontrunner Mitt Romney, pictured right, was glitter-bombed yesterday by gay-rights activists because of his views
'Cognitive abilities are critical in forming impressions of other people and in being open minded,' say the researchers.
'Individuals with lower cognitive abilities may gravitate towards more socially conservative right-wing ideologies that maintain the status quo.
'It provides a sense of order.'
The study, by academics at Brock University in Ontario, Canada, used information from two UK studies from 1958 and 1970 , where several thousand children were assessed for intelligence at age 10 and 11, and then asked political questions aged 33.
The 1958 National Child Development involved 4,267 men and 4,537 women born in 1958.
More...
RIGHTMINDS: Does a low IQ make you right-wing? That depends on how you define left and right
As scientists discover how to 'translate' brainwaves into words... Could a machine read your innermost thoughts?
How everyone from top civil servants to TV presenters are using a loophole to only pay 21% tax - and how you can do the same
'Individuals with lower abilities may gravitate towards right-wing ideologies that maintain the status quo.
It provides a sense of order,' say the academics
The British Cohort Study involved 3,412 men and 3,658 women born in 1970.
It's the first time the data from these studies has been used in this way.
In adulthood, the children were asked whether they agreed with statements such as, 'I wouldn't mind working with people from other races,' and 'I wouldn't mind if a family of a different race moved next door.'
They were also asked whether they agreed with statements about typically right-wing and socially conservative politics such as, 'Give law breakers stiffer sentences,' and 'Schools should teach children to obey authority.'
The researchers also compared their results against a 1986 American study which included tests of cognitive ability and questions assessing prejudice against homosexuals.
The authors claim that there is a strong correlation between low intelligence both as a child and an adult, and right-wing politics.
The authors also claim that conservative politics is part of a complex relationship that leads people to become prejudices.
'Conservative ideology represents a critical pathway through which childhood intelligence predicts racism in adulthood,' says the paper.
'In psychological terms, the relation between intelligence and prejudice may stem from the propensity of individuals with lower cognitive ability to endorse more right wing conservative ideologies because such ideologies offer a psychological sense of stability and order.'
'Clearly, however, all socially conservative people are not prejudiced, and all prejudiced persons are not conservative.'
Read more: http://www.dailymail.co.u(...)t.html#ixzz1luVMmdt9
Ik word er regelmatig van beticht.quote:Op donderdag 9 februari 2012 19:28 schreef KoosVogels het volgende:
Jullie mochten willen dat jullie links waren.
No surprises there.quote:Op donderdag 9 februari 2012 19:26 schreef Zeeland het volgende:
The authors claim that there is a strong correlation between low intelligence both as a child and an adult, and right-wing politics.
Kan je dat beargumenteren?quote:Op donderdag 9 februari 2012 19:28 schreef KoosVogels het volgende:
Jullie mochten willen dat jullie links waren.
Daily mail lezers.quote:Op donderdag 9 februari 2012 19:26 schreef Zeeland het volgende:
Left-wingers tend to be more open-minded says the survey - Democrats voted in first black U.S. president Barack Obama. But right-wing ideology forms a pathway for prejudice - Republican frontrunner Mitt Romney, pictured right, was glitter-bombed yesterday by gay-rights activists because of his views
'Cognitive abilities are critical in forming impressions of other people and in being open minded,' say the researchers.
'Individuals with lower cognitive abilities may gravitate towards more socially conservative right-wing ideologies that maintain the status quo.
'It provides a sense of order.'
The study, by academics at Brock University in Ontario, Canada, used information from two UK studies from 1958 and 1970 , where several thousand children were assessed for intelligence at age 10 and 11, and then asked political questions aged 33.
The 1958 National Child Development involved 4,267 men and 4,537 women born in 1958.
More...
RIGHTMINDS: Does a low IQ make you right-wing? That depends on how you define left and right
As scientists discover how to 'translate' brainwaves into words... Could a machine read your innermost thoughts?
How everyone from top civil servants to TV presenters are using a loophole to only pay 21% tax - and how you can do the same
'Individuals with lower abilities may gravitate towards right-wing ideologies that maintain the status quo.
It provides a sense of order,' say the academics
The British Cohort Study involved 3,412 men and 3,658 women born in 1970.
It's the first time the data from these studies has been used in this way.
In adulthood, the children were asked whether they agreed with statements such as, 'I wouldn't mind working with people from other races,' and 'I wouldn't mind if a family of a different race moved next door.'
They were also asked whether they agreed with statements about typically right-wing and socially conservative politics such as, 'Give law breakers stiffer sentences,' and 'Schools should teach children to obey authority.'
The researchers also compared their results against a 1986 American study which included tests of cognitive ability and questions assessing prejudice against homosexuals.
The authors also claim that conservative politics is part of a complex relationship that leads people to become prejudices.
'Conservative ideology represents a critical pathway through which childhood intelligence predicts racism in adulthood,' says the paper.
'In psychological terms, the relation between intelligence and prejudice may stem from the propensity of individuals with lower cognitive ability to endorse more right wing conservative ideologies because such ideologies offer a psychological sense of stability and order.'
'Clearly, however, all socially conservative people are not prejudiced, and all prejudiced persons are not conservative.'
Read more: http://www.dailymail.co.u(...)t.html#ixzz1luVMmdt9
U bent lastig in te delen.quote:Op donderdag 9 februari 2012 19:29 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ik word er regelmatig van beticht.
Linksen zijn gaaf, kunnen veel drinken en zijn altijd de meest gezellige figuren op feestjes.quote:
Mooi.quote:Op donderdag 9 februari 2012 19:30 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Linksen zijn gaaf, kunnen veel drinken en zijn altijd de meest gezellige figuren op feestjes.
Rechtsen zijn....tsja....rechts.
Wat een schoolvoorbeeld van superieure linkse intelligentiequote:Op donderdag 9 februari 2012 19:30 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Linksen zijn gaaf, kunnen veel drinken en zijn altijd de meest gezellige figuren op feestjes.
Mensen die openminded zijn zijn altijd prettiger in de omgang.quote:Op donderdag 9 februari 2012 19:30 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Weet ik.quote:
Rechtsen zijn gewoon kut.quote:Op donderdag 9 februari 2012 19:31 schreef remlof het volgende:
[..]
Mensen die openminded zijn zijn altijd prettiger in de omgang.
En rechtsen zijn over het algemeen niet erg openminded.
Goh, wat een stompzinnige vooroordelen.quote:Op donderdag 9 februari 2012 19:31 schreef remlof het volgende:
[..]
Mensen die openminded zijn zijn altijd prettiger in de omgang.
En rechtsen zijn over het algemeen niet erg openminded.
Nee hoor, puur gebaseerd op ervaring.quote:Op donderdag 9 februari 2012 19:33 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Goh, wat een stompzinnige vooroordelen.
Als hetero moet jij daar toch gek op zijnquote:
Maar ik moet zeggen dat het met VS, GS en mij toch lachen gieren brullen was, had spierpijn en huilbuien van het vele gelach.quote:
Kijk, nog een voorbeeld van superieur links intellect, mijn wereld ziet er zo uit, dus het is zo..quote:Op donderdag 9 februari 2012 19:33 schreef remlof het volgende:
[..]
Nee hoor, puur gebaseerd op ervaring.
Ik ben hartstikke blij voor je dat je een leuk dagje hebt gehad.quote:Op donderdag 9 februari 2012 19:34 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Maar ik moet zeggen dat het met VS, GS en mij toch lachen gieren brullen was, had spierpijn en huilbuien van het vele gelach.
En dat soort humor hadden linksen vast niet begrepen.
Maar volgens je eigen argumentatie zou dat niet kunnen, aangezien het een rechts gezelschap was.quote:Op donderdag 9 februari 2012 19:35 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ik ben hartstikke blij voor je dat je een leuk dagje hebt gehad.
Waren jullie een dagje naar Youp van het Hek gegaan?quote:Op donderdag 9 februari 2012 19:35 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Maar volgens je eigen argumentatie zou dat niet kunnen, aangezien het een rechts gezelschap was.
Wat is daarvoor je verklaring? Allemaal kastlinksen?
Nee nee. Laat ik het anders zeggen: linksen zijn gezelligheidsdieren in gevarieerde gezelschappen.quote:Op donderdag 9 februari 2012 19:35 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Maar volgens je eigen argumentatie zou dat niet kunnen, aangezien het een rechts gezelschap was.
Wat is daarvoor je verklaring? Allemaal kastlinksen?
Nee, een dagje naar Amsterdam.quote:Op donderdag 9 februari 2012 19:36 schreef Picchia het volgende:
[..]
Waren jullie een dagje naar Youp van het Hek gegaan?
Dat zou best kunnen, met mensen die geen overhemd aan hebben en slecht gekapt zijn kan ik over het algemeen niet lachen maar krijg alleen negatieve gevoelens.quote:Op donderdag 9 februari 2012 19:37 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Nee nee. Laat ik het anders zeggen: linksen zijn gezelligheidsdieren in gevarieerde gezelschappen.
Rechtsen...tsja....niet.
Doet me goed dat je het allemaal zo serieus opvat.quote:Op donderdag 9 februari 2012 19:38 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Dat zou best kunnen, met mensen die geen overhemd aan hebben en slecht gekapt zijn kan ik over het algemeen niet lachen maar krijg alleen negatieve gevoelens.
Vaag, hoezo?quote:Op donderdag 9 februari 2012 19:37 schreef Pietverdriet het volgende:
Von Preusen, ken je PJ O Rourke? De schrijver/journalist?
Heb jij zoveel rechtse vrienden dan?quote:Op donderdag 9 februari 2012 19:37 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Nee nee. Laat ik het anders zeggen: linksen zijn gezelligheidsdieren in gevarieerde gezelschappen.
Rechtsen...tsja....niet.
Erg scherpe humor, en erg rechtsquote:
Ik ben gewoon eerlijk, ik vind het over het algemeen moeilijk om om te gaan met mensen die niet "mijn soort mensen" zijn.quote:Op donderdag 9 februari 2012 19:38 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Doet me goed dat je het allemaal zo serieus opvat.
Waar kan ik iets over hem vinden?quote:Op donderdag 9 februari 2012 19:39 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Erg scherpe humor, en erg rechts
Er wordt nauwelijks over politiek geluld eigenlijk. Daarom is het ook zo gezellig altijd.quote:Op donderdag 9 februari 2012 19:38 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Heb jij zoveel rechtse vrienden dan?
Jaja hehe, dat heeft iedereen, meneer de open deur.quote:Op donderdag 9 februari 2012 19:39 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Ik ben gewoon eerlijk, ik vind het over het algemeen moeilijk om om te gaan met mensen die niet "mijn soort mensen" zijn.
Dat is geen antwoord op mijn vraagquote:Op donderdag 9 februari 2012 19:40 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Er wordt nauwelijks over politiek geluld eigenlijk. Daarom is het ook zo gezellig altijd.
Dan speelt je onderbuik op hè?quote:Op donderdag 9 februari 2012 19:38 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Dat zou best kunnen, met mensen die geen overhemd aan hebben en slecht gekapt zijn kan ik over het algemeen niet lachen maar krijg alleen negatieve gevoelens.
De meeste van mijn vrienden zijn links noch rechts.quote:Op donderdag 9 februari 2012 19:41 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Dat is geen antwoord op mijn vraag
Net verkondig je nog dat linksen zo goed met andersoortige mensen kunnen opschieten.quote:Op donderdag 9 februari 2012 19:40 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Jaja hehe, dat heeft iedereen, meneer de open deur.
Nee, mijn verstand zegt mij dat ik beter niet met andersoortigen om kan gaan, omdat ze toch niet van enige betekenis zijn.quote:
Moeilijk he, een godse troll herkennen? Godse Shelbert.quote:Op donderdag 9 februari 2012 19:43 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Net verkondig je nog dat linksen zo goed met andersoortige mensen kunnen opschieten.
Hoe weet je dan dat rechtse mensen zo ongezellig zijn?quote:Op donderdag 9 februari 2012 19:42 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
De meeste van mijn vrienden zijn links noch rechts.
Dus wat je bedoelt te zeggen is dat links een stelletje intolerante mensen zijn?quote:Op donderdag 9 februari 2012 19:44 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Moeilijk he, een godse troll herkennen? Godse Shelbert.
Wat ik probeer te zeggen is dat iemand is zoals hij/zij is. Of je een open karakter hebt en gezellig bent, is niet afhankelijk van welk hokje je aankruist in een stemlokaal.quote:Op donderdag 9 februari 2012 19:45 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Dus wat je bedoelt te zeggen is dat links een stelletje intolerante mensen zijn?
Nu volg ik je helemaal niet meer.
Ik heb daar geen moeite mee, het is eerder dat zij een probleem hebben met mij in pak en stropdasquote:Op donderdag 9 februari 2012 19:38 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Net zei je het omgekeerde,quote:Op donderdag 9 februari 2012 19:46 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Wat ik probeer te zeggen is dat iemand is zoals hij/zij is. Of je een open karakter hebt en gezellig bent, is niet afhankelijk van welk hokje je aankruist in een stemlokaal.
Heb je een lul in je ogen of ben je gewoon fucking achterlijk?quote:
Hierboven stond toch dat uit onderzoek bleek dat linksen gezelliger en opener zijn, terwijl rechtsen meer de incrowd zijn?quote:Op donderdag 9 februari 2012 19:46 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Wat ik probeer te zeggen is dat iemand is zoals hij/zij is. Of je een open karakter hebt en gezellig bent, is niet afhankelijk van welk hokje je aankruist in een stemlokaal.
Kijk, nog een goed voorbeeld van gezellige linkse verdraagzaamheidquote:Op donderdag 9 februari 2012 19:48 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Heb je een lul in je ogen of ben je gewoon fucking achterlijk?
Wie zegt dat ik verdraagzaam ben?quote:Op donderdag 9 februari 2012 19:49 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Kijk, nog een goed voorbeeld van gezellige linkse verdraagzaamheid
Sorry, dat was Remlof, nee, correct, jij was die verzuurde cryptofacist met een hekel aan democratie.quote:Op donderdag 9 februari 2012 19:50 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Wie zegt dat ik verdraagzaam ben?
Over vooroordelen gesprokenquote:Op donderdag 9 februari 2012 19:44 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Nee, mijn verstand zegt mij dat ik beter niet met andersoortigen om kan gaan, omdat ze toch niet van enige betekenis zijn.
Ik ben verdraagzaam, al heb ik dat volgens mij niet expliciet gezegd in dit topic.quote:Op donderdag 9 februari 2012 19:54 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Sorry, dat was Remlof, nee, correct, jij was die verzuurde cryptofacist met een hekel aan democratie.
Wat een stompzinnige hersenscheet.quote:Op donderdag 9 februari 2012 19:55 schreef remlof het volgende:
[..]
Over vooroordelen gesproken
Rechtsen voelen zich alleen comfortabel onder gelijken en krijgen dus veel minder input van buiten.
Het verklaart ook waarom ze zich moeilijk in anderen kunnen inleven.
Waarom zou je moeite doen om met mensen om te gaan die niet van waarde zijn?quote:Op donderdag 9 februari 2012 19:55 schreef remlof het volgende:
[..]
Over vooroordelen gesproken
Rechtsen voelen zich alleen comfortabel onder gelijken en krijgen dus veel minder input van buiten.
Het verklaart ook waarom ze zich moeilijk in anderen kunnen inleven.
Omdat dat "niet van waarde zijn" alleen maar jouw mening is. Ze zijn anders dan jij en daarom vind je ze eng en dat vertaal je als "niet van waarde zijn".quote:Op donderdag 9 februari 2012 19:56 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Waarom zou je moeite doen om met mensen om te gaan die niet van waarde zijn?
Dan kan je veel beter met mensen omgaan die je redelijk kan inschatten en waar je wél wat aan hebt.
Daar ben ik het dus niet mee eens, het is zonde van je tijd om met mensen zoals php en jou om te gaan. Jullie behoren tot een totaal andere groep waar je niet veel mee kan beginnen, dus dan is het verstandig om je daar niet teveel mee te bemoeien.quote:Op donderdag 9 februari 2012 19:58 schreef remlof het volgende:
[..]
Omdat dat "niet van waarde zijn" alleen maar jouw mening is. Ze zijn anders dan jij en daarom vind je ze eng en dat vertaal je als "niet van waarde zijn".
I've got news for you: je kan just het meeste leren van mensen die anders dan jezelf zijn. Moet je je daar wel voor openstellen natuurlijk.
Dat is puur jouw nergens op gebaseerde mening.quote:Op donderdag 9 februari 2012 19:59 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Daar ben ik het dus niet mee eens, het is zonde van je tijd om met mensen zoals php en jou om te gaan. Jullie behoren tot een totaal andere groep waar je niet veel mee kan beginnen, dus dan is het verstandig om je daar niet teveel mee te bemoeien.
Nee, je hebt veel meer aan mensen die wél een algemene ontwikkeling en intelectuele achtergrond hebben t.o.v. geestelijk lege hokken die niets bijdragen.quote:Op donderdag 9 februari 2012 20:00 schreef remlof het volgende:
[..]
Dat is puur jouw nergens op gebaseerde mening.
Maar veel plezier in je kleine wereldje de rest van je leven hoor
Is jouw wereldje niet net zo klein omdat iedereen in een pak een vermaledijde kapitalist is?quote:Op donderdag 9 februari 2012 20:00 schreef remlof het volgende:
[..]
Dat is puur jouw nergens op gebaseerde mening.
Maar veel plezier in je kleine wereldje de rest van je leven hoor
En je vindt dat bijvoorbeeld ik geen algemene ontwikkeling en intelectuele achtergrond heb, alleen om de manier waarop ik me kleed?quote:Op donderdag 9 februari 2012 20:01 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Nee, je hebt veel meer aan mensen die wél een algemene ontwikkeling en intelectuele achtergrond hebben t.o.v. geestelijk lege hokken die niets bijdragen.
Soit, zo simpel is het.
Dat heb ik nooit beweerdquote:Op donderdag 9 februari 2012 20:01 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Is jouw wereldje niet net zo klein omdat iedereen in een pak een vermaledijde kapitalist is?
Waar heb ik gesteld dat deze selectie op basis van kleding zou plaatsvinden?quote:Op donderdag 9 februari 2012 20:04 schreef remlof het volgende:
[..]
En je vindt dat bijvoorbeeld ik geen algemene ontwikkeling en intelectuele achtergrond heb, alleen om de manier waarop ik me kleed?
Jij kent geen linksen, begrijp ik.quote:Op donderdag 9 februari 2012 20:00 schreef GSbrder het volgende:
Haha, linkse mensen gezellig.
Maak je je buren belachelijk in een café is meteen de stemming verziekt.
Je hebt hier ooit gezegd dat je mensen in pak niet vertrouwd.quote:Op donderdag 9 februari 2012 20:05 schreef remlof het volgende:
[..]
Dat heb ik nooit beweerd
Alleen dat ik liever geen pak draag.
Ik ken linksen en die zijn over het algemeen tegen het grappen over anderen "want dat zijn ook mensen zoals jij en ik."quote:Op donderdag 9 februari 2012 20:07 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Jij kent geen linksen, begrijp ik.
Hm, apart. Ken dergelijke figuren eigenlijk niet.quote:Op donderdag 9 februari 2012 20:12 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ik ken linksen en die zijn over het algemeen tegen het grappen over anderen "want dat zijn ook mensen zoals jij en ik."
As we speak word ik trouwens geterroriseerd door een kudde linksen die vanuit de 2e klas herrie aan het maken zijn.
Eventjes de conducteur informeren dat ie het schorriemorrie de trein uit zet.quote:Op donderdag 9 februari 2012 20:12 schreef GSbrder het volgende:
[..]
As we speak word ik trouwens geterroriseerd door een kudde linksen die vanuit de 2e klas herrie aan het maken zijn.
Ze stappen uit. Thank God.quote:Op donderdag 9 februari 2012 20:15 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Eventjes de conducteur informeren dat ie het schorriemorrie de trein uit zet.
Moraliserende kutjes niet?quote:Op donderdag 9 februari 2012 20:14 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Hm, apart. Ken dergelijke figuren eigenlijk niet.
Nee, één van die SP-broeinesten waar ik het over had. Ossquote:Op donderdag 9 februari 2012 20:18 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Zeker op station Diemen Zuid of Amsterdam Bijlmer.
Ik ben in algemene zin best een moraliserende lijer, maar grappen ten koste van anderen zijn natuurlijk altijd de moeite waard.quote:Op donderdag 9 februari 2012 20:18 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Moraliserende kutjes niet?
Loop eens een dagje mee met de jongerenafdelingen van Dwars of de JS. Het "dit moeten we niet willen" druipt er vanaf.
Harig.quote:Op donderdag 9 februari 2012 20:18 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Loop eens een dagje mee met de jongerenafdelingen van Dwars of de JS. Het "dit moeten we niet willen" druipt er vanaf.
Oh dat is zo walgelijk. Van die verzuurde pummels die kunnen lachen om je zwarte humor.quote:Op donderdag 9 februari 2012 20:12 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ik ken linksen en die zijn over het algemeen tegen het grappen over anderen "want dat zijn ook mensen zoals jij en ik."
Kast-rechtsequote:Op donderdag 9 februari 2012 20:19 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ik ben in algemene zin best een moraliserende lijer, maar grappen ten koste van anderen zijn natuurlijk altijd de moeite waard.
Scheld je één keer met koelie, rakelen ze meteen het walgelijk militaristische koloniaal verleden op en de arme swertjes die door ons als slaven naar de nieuwe wereld zijn getransporteerd. Zelfhaat, zuurheid en het ophemelen van exotische culturen, het feest is weer compleet.quote:Op donderdag 9 februari 2012 20:20 schreef waht het volgende:
[..]
Oh dat is zo walgelijk. Van die verzuurde pummels die kunnen lachen om je zwarte humor.
Waarom waren die dames met vieze vlechtharen ook alweer boos op ons?quote:Op donderdag 9 februari 2012 20:23 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Scheld je één keer met koelie, rakelen ze meteen het walgelijk militaristische koloniaal verleden op en de arme swertjes die door ons als slaven naar de nieuwe wereld zijn getransporteerd. Zelfhaat, zuurheid en het ophemelen van exotische culturen, het feest is weer compleet.
Helemaal niet man. Dinsdag ben ik bij een bijeenkomst geweest van de VVD en die zijn veel erger dan mijn JS-collega's.quote:Op donderdag 9 februari 2012 20:18 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Een kort overzicht van onze misdaden:quote:Op donderdag 9 februari 2012 20:24 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Waarom waren die dames met vieze vlechtharen ook alweer boos op ons?
De JOVD was moraliserend?quote:Op donderdag 9 februari 2012 20:26 schreef Zeeland het volgende:
[..]
Helemaal niet man. Dinsdag ben ik bij een bijeenkomst geweest van de VVD en die zijn veel erger dan mijn JS-collega's.
Dus: Nee, dit deel ik niet.
Oh, heerlijk is dat, van die mensen die beginnen met "het kan niet zo zijn dat" of "dit moeten wij niet willen met zijn allen".quote:Op donderdag 9 februari 2012 20:18 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Hier:quote:Op donderdag 9 februari 2012 20:06 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Waar heb ik gesteld dat deze selectie op basis van kleding zou plaatsvinden?
quote:Op donderdag 9 februari 2012 19:38 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Wacht maar af. Ik heb inside informatie. Over een tijdje komt de JOVD met het bericht dat 'we dit kabinet niet moeten willen'. Mark Rutte is niet liberaal.quote:Op donderdag 9 februari 2012 20:27 schreef GSbrder het volgende:
[..]
De JOVD was moraliserend?
Hoe dan?
You are the 99%.quote:Op donderdag 9 februari 2012 20:31 schreef Monolith het volgende:
Ik voel mij gewoon superieur aan 98% van de wereldbevolking, ongeacht hun politieke voorkeur.
Dat is wat anders dan ze vermaledijde kapitalisten vinden hè?quote:Op donderdag 9 februari 2012 20:10 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Je hebt hier ooit gezegd dat je mensen in pak niet vertrouwd.
Idd, omdat mensen die intellectuele vermogens bezitten meestal goed gekleed gaan en goed gekapt zijn.quote:
Vandaag nog letterlijk in de Pers. Tot twee keer toe;quote:Op donderdag 9 februari 2012 20:29 schreef eriksd het volgende:
[..]
Oh, heerlijk is dat, van die mensen die beginnen met "het kan niet zo zijn dat" of "dit moeten wij niet willen met zijn allen".
Haha.quote:"... Een krimpende, vergrijzende bevolking, die steeds meer zorg nodig heeft en een beperkte hoeveelheid geld.
'Ja, ja, ja, dat begrijp ik ook wel,' zegt Gerrit van Dellen van het actiecomité Red de Sionsberg. 'Maar het kan toch niet zo zijn dat de mensen hier slechtere zorg krijgen dan in de rest van Nederland?'
Het is overigens verre van een voldoende voorwaarde.quote:Op donderdag 9 februari 2012 20:34 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Idd, omdat mensen die intellectuele vermogens bezitten meestal goed gekleed gaan en goed gekapt zijn.
Kijk naar Geert Wilders en Henk Spekman, beiden zijn slecht gekapt en laatstere slecht gekleed, en het z'n grote randdebielen.
Point proven, waarvoor dank.
Dat we niet moraliserend zijn. Ik wil dat er even bij jullie instampen.quote:
Jonge Stalinisten?quote:Op donderdag 9 februari 2012 20:37 schreef Zeeland het volgende:
Het thema van GSBrder is om bevolkingsgroepen uit te moorden is ook bij onze JS afdeling populair.En dan zegt men dat we moraliserend zijn. Het grappige is dat je met die gasten over alles kan praten, doen nergens moeilijk over.
De JS zijn eerder een soort Hitlerjugend.quote:Op donderdag 9 februari 2012 20:39 schreef Zeeland het volgende:
[..]
Dat we niet moraliserend zijn. Ik wil dat er even bij jullie instampen.
Maar wel geweldadig dus, je begint meteen met stampen.quote:Op donderdag 9 februari 2012 20:39 schreef Zeeland het volgende:
[..]
In dat geval mogen jullie snel de macht overnemen. Ga ik PvdA stemmen als ze inzien dat belasting diefstal is en dat ze niet moeten kneuteren over de allochtone stem, het onzin is aan gelijkheidsdenken te doen en er geen geld gemaakt wordt door ambtenaren maar door het bedrijfsleven geld wordt verdiend.quote:Op donderdag 9 februari 2012 20:37 schreef Zeeland het volgende:
Het thema van GSBrder is om bevolkingsgroepen uit te moorden is ook bij onze JS afdeling populair.En dan zegt men dat we moraliserend zijn. Het grappige is dat je met die gasten over alles kan praten, doen nergens moeilijk over.
Geweld is soms nodig hè. Al is het maar om een fatsoenlijk belastingstelsel te handhaven.quote:Op donderdag 9 februari 2012 20:40 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Maar wel geweldadig dus, je begint meteen met stampen.
Wat zijn jullie dan wel?quote:Op donderdag 9 februari 2012 20:39 schreef Zeeland het volgende:
[..]
Of om ongewelvallige meningen tot zwijgen te brengen, net zoals jullie met Fortuyn gedaan hebben.quote:Op donderdag 9 februari 2012 20:41 schreef Zeeland het volgende:
[..]
Geweld is soms nodig hè. Al is het maar om een fatsoenlijk belastingstelsel te handhaven.
Niks, we zijn met héééééél weinig. We stellen niets voor.quote:
We hebben je door, geef nu maar toe dat je je meesters in Moskou en bij de KGB dient.quote:Op donderdag 9 februari 2012 20:43 schreef Zeeland het volgende:
[..]
Niks, we zijn met héééééél weinig. We stellen niets voor.
Hé, daar had ik het niet over.quote:Op donderdag 9 februari 2012 20:42 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Of om ongewelvallige meningen tot zwijgen te brengen, net zoals jullie met Fortuyn gedaan hebben.
Klopt, die betalen daar zeer goed voor.quote:Op donderdag 9 februari 2012 20:44 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
We hebben je door, geef nu maar toe dat je je meesters in Moskou en bij de KGB dient.
Aan die Russen heb je niks. De Joden betalen tenminste nog goed.quote:Op donderdag 9 februari 2012 20:44 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
We hebben je door, geef nu maar toe dat je je meesters in Moskou en bij de KGB dient.
Communistenknecht.quote:Op donderdag 9 februari 2012 20:45 schreef Zeeland het volgende:
[..]
Klopt, die betalen daar zeer goed voor.
Onmogelijk dat ik er iets mee te maken had. Toen was ik 12. De kans is een stuk groter dat de moord is gepleegd met een stuk speelgoed uit jouw kluisje.quote:
Guns don't kill people. People kill peoplequote:Op donderdag 9 februari 2012 20:51 schreef Zeeland het volgende:
[..]
Onmogelijk dat ik er iets mee te maken had. Toen was ik 12. De kans is een stuk groter dat de moord is gepleegd met een stuk speelgoed uit jouw kluisje.
Pim had aids.quote:Op donderdag 9 februari 2012 20:54 schreef Zeeland het volgende:
Pim Fortuyn is vermoord met een wapen.
Nee, maar jouw door Moskou gestuurde clubje wel.quote:Op donderdag 9 februari 2012 20:51 schreef Zeeland het volgende:
[..]
Onmogelijk dat ik er iets mee te maken had. Toen was ik 12. De kans is een stuk groter dat de moord is gepleegd met een stuk speelgoed uit jouw kluisje.
Hij is vermoord door een wereldverbeteraar. De meeste massamoordenaars zijn ook wereldverbeteraars.quote:Op donderdag 9 februari 2012 20:54 schreef Zeeland het volgende:
Omdat ie zelf geen wapen had was ie kansloos.quote:Op donderdag 9 februari 2012 20:54 schreef Zeeland het volgende:
Als je zak vol zit moet je hem leegrukken.quote:Op donderdag 9 februari 2012 20:56 schreef EchtGaaf het volgende:
VVD 34 zetels in de laatste peiling.
Snap daar echt geen zak van. Met de nadruk op zak.
Moet niet gekker worden.quote:
Mijn uitlating had geen betrekking op vol / leeg.quote:Op donderdag 9 februari 2012 20:56 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Als je zak vol zit moet je hem leegrukken.
Ik wel.quote:Op donderdag 9 februari 2012 20:56 schreef EchtGaaf het volgende:
VVD 34 zetels in de laatste peiling.
Snap daar echt geen zak van. Met de nadruk op zak.
Zou je die onderscheiding ook bij de Jonge Stalinisten krijgen?quote:Medal "For Labour Valour"
Медаль «За трудовую доблесть»
Medal «Za trudovuyu doblest»
Awarded to labourers who heroically dedicated themselves towards the building of a socialist society or have demonstrated a complete understanding of machinery/equipment to provide a high level of efficiency or for significant contributions in culture/science/manufacturing.
Dan was nu Volkert van der G. dood geweest. Is dat wat je wil? Moordenaar!!quote:Op donderdag 9 februari 2012 20:56 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Omdat ie zelf geen wapen had was ie kansloos.
Haha, ze hadden zelfs een onderscheiding voor het ontmaagden van meisjes.quote:Medal "For Development of the Virgin Lands"
Медаль «За освоение целинных земель»
Medal «Za osvoenie tselinnyh zemel
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee, dat heet zelfverdediging communistische gekkie.quote:Op donderdag 9 februari 2012 21:00 schreef Zeeland het volgende:
[..]
Dan was nu Volkert van der G. dood geweest. Is dat wat je wil? Moordenaar!!
Als jij moest kiezen; Volkert of Pim?quote:Op donderdag 9 februari 2012 21:00 schreef Zeeland het volgende:
[..]
Dan was nu Volkert van der G. dood geweest. Is dat wat je wil? Moordenaar!!
Pim.quote:Op donderdag 9 februari 2012 21:02 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Als jij moest kiezen; Volkert of Pim?
quote:People's Architect of the USSR
Медаль Народный архитектор СССР
This decoration was awarded for stunning results either in urban planning or in the design of important buildings.
Nee, als vijandelijke geheime dienst, dan kan je de leden voor hoogverraad berechten.quote:Op donderdag 9 februari 2012 21:03 schreef eriksd het volgende:
De JS zou gewoon als criminele organisatie aangemerkt moeten worden.
quote:
Pim Fortuyn tegen Marcel van Dam.quote:Op donderdag 9 februari 2012 21:04 schreef waht het volgende:
Raad de sociaal-democraat. Van welke sociaal-democraat is deze uitspraak:
"U bent een minderwaardig mens"
Hint: het is niet Hitler.
Waarom stel je dan ook van die achterlijke vragen?quote:Op donderdag 9 februari 2012 21:04 schreef GSbrder het volgende:
[..].
Pim levend betekende dat Wilders niet zo groot zou zijn. Liever dat dan de situatie zoals nu.
Marcel "het hek is" van Dam.quote:Op donderdag 9 februari 2012 21:04 schreef waht het volgende:
Raad de sociaal-democraat. Van welke sociaal-democraat is deze uitspraak:
"U bent een minderwaardig mens"
Hint: het is niet Hitler.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |