Gewoon een uitdrukking. We hadden het over Gotye in het vorig topic.quote:
Aha.quote:Op donderdag 9 februari 2012 17:18 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Gewoon een uitdrukking. We hadden het over Gotye in het vorig topic.
En die zingt zeldzaam prachtig. Heerlijk hoe hij die uithaal doet.
Zou je niet liever lid worden van de D66 als je nu opgaat voor de Jongerenpartij?quote:Op donderdag 9 februari 2012 17:16 schreef Nautilus. het volgende:
@GSBrder: volgens mij valt dat wel mee. Gaat tot 27, en ik moet nog 24 worden.
Daar is het nummer origineel genoeg voor.quote:Op donderdag 9 februari 2012 17:20 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Maatgevend is of een liedje na 25 keer aanhoren nog leuk is.
Je wordt tot je 27ste ingeschreven voor beiden.quote:Op donderdag 9 februari 2012 17:20 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Zou je niet liever lid worden van de D66 als je nu opgaat voor de Jongerenpartij?
Arbitrair.quote:Op donderdag 9 februari 2012 17:20 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Maatgevend is of een liedje na 25 keer aanhoren nog leuk is.
Gewoon kunst. Die stemmen passen zo mooi bij elkaar. De personen ook.quote:Op donderdag 9 februari 2012 17:20 schreef Disana het volgende:
[..]
Daar is het nummer origineel genoeg voor.
Maar nu moet je naar die clubbijeenkomsten vol 18-20 jarigen, toch?quote:Op donderdag 9 februari 2012 17:21 schreef Nautilus. het volgende:
[..]
Je wordt tot je 27ste ingeschreven voor beiden.
Verschrikkelijk, bijna even irritant als Kings of Leon.quote:Op donderdag 9 februari 2012 17:18 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Nee joh. Pracht stem.quote:Op donderdag 9 februari 2012 17:23 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
Verschrikkelijk, bijna even irritant als Kings of Leon.
Maar nu de vraag of je de cover al eens hebt gezien. Een hele band op één gitaarquote:Op donderdag 9 februari 2012 17:23 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Gewoon kunst. Die stemmen passen zo mooi bij elkaar. De personen ook.
Wat zijn veel mensen ook leuk om te zien en te horen.
Die is beter ja.quote:Op donderdag 9 februari 2012 17:25 schreef Disana het volgende:
[..]
Maar nu de vraag of je de cover al eens hebt gezien. Een hele band op één gitaar
GMTAquote:
We hebben het hier al vaak genoeg over de broer van Henk gesproken.quote:Op donderdag 9 februari 2012 17:23 schreef Tem het volgende:
[..]
Kom op EG niet zo beknepen, daar krijg je alleen maar aambeien van.
Ja maar ik geloof dat EG er nu pas op valt.quote:Op donderdag 9 februari 2012 17:25 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Die is beter ja.
Maar ook die versie is weer even oud.
Valt ook wel mee, geloof ik. De meesten zijn wel sadder and wiser.quote:Op donderdag 9 februari 2012 17:23 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Maar nu moet je naar die clubbijeenkomsten vol 18-20 jarigen, toch?
Nee, een rotstem. En hij heeft wijvenhaar.quote:
Ongelofelijk knap gespeeld.quote:Op donderdag 9 februari 2012 17:25 schreef Disana het volgende:
[..]
Maar nu de vraag of je de cover al eens hebt gezien. Een hele band op één gitaar
Hmm. Bij JS en Dwars was de gemiddelde leeftijd 21, zo was mijn bescheiden informele analyse laatst.quote:Op donderdag 9 februari 2012 17:28 schreef Nautilus. het volgende:
[..]
Valt ook wel mee, geloof ik. De meesten zijn wel sadder and wiser.
Leuk gedaan hè.quote:Op donderdag 9 februari 2012 17:29 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Ongelofelijk knap gespeeld.![]()
, maar vocaal nog geen fractie wat Wauter klaar speelt.
Het liedje kende ik wel een paar weken hoor.quote:Op donderdag 9 februari 2012 17:26 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja maar ik geloof dat EG er nu pas op valt.
Piet Hein.quote:Op donderdag 9 februari 2012 17:31 schreef EchtGaaf het volgende:
Maar toen ik die klip erbij zag, toen begon het helemaal te leven. Ik zag dat alles klopt.
Ik denk dat je gelijk hebtquote:Op donderdag 9 februari 2012 17:31 schreef Disana het volgende:
[..]
Leuk gedaan hè.
Het is trouwens wel echt Wouter met een o. Maar ze noemen hem ook wel Wally.
Ze haalt het niet bij het origineel.quote:Op donderdag 9 februari 2012 17:29 schreef Drugshond het volgende:
Die moet haar keeltje eens door laten smeren.
Hij heeft een pracht stem en pracht haar!quote:Op donderdag 9 februari 2012 17:29 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
Nee, een rotstem. En hij heeft wijvenhaar.
Bovendien: nephaar, nepborsten.quote:Op donderdag 9 februari 2012 17:33 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Ze haalt het niet bij het origineel.
Natuurlijk, ik zit je te stangen. Maar wat kan jou zijn haar nu schelen?quote:Op donderdag 9 februari 2012 17:34 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Hij heeft een pracht stem en pracht haar!Maar ja, het is ook een kwestie van smaak natuurlijk.
Uh ja, zou kunnen maar dat kon ik niet zienquote:Op donderdag 9 februari 2012 17:36 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik las nephaar op haar nepborsten
Kunstgras op haar cocusmatje.quote:Op donderdag 9 februari 2012 17:36 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik las nephaar op haar nepborsten
Het oog wilt toch ook wat leuks hebben om aan te gluren?quote:Op donderdag 9 februari 2012 17:35 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
Natuurlijk, ik zit je te stangen. Maar wat kan jou zijn haar nu schelen?
quote:
Danza Kuduroquote:Op donderdag 9 februari 2012 17:39 schreef Disana het volgende:
Da's handig zeg: je zoekt op YT naar Brazilian hit en je krijgt de zomerhit van dit jaar.
Ai se eu te pegoquote:
Klinkt als een slap aftreksel van Peter Gabriel.quote:Op donderdag 9 februari 2012 17:18 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Mweh, een Mika-achtige eendagsvlieg.quote:Op donderdag 9 februari 2012 17:41 schreef eriksd het volgende:
[..]
Klinkt als een slap aftreksel van Peter Gabriel.
Danza Kuduro was in 2011 populair.quote:Op donderdag 9 februari 2012 17:42 schreef Disana het volgende:
[..]
Even zoeken, kom ik zo op terug. Maar ik wed dat het die van GSbrdr wordt:
Ja ik heb hem al.quote:Op donderdag 9 februari 2012 17:42 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Danza Kuduro was in 2011 populair.
Erik toch.quote:Op donderdag 9 februari 2012 17:41 schreef eriksd het volgende:
[..]
Klinkt als een slap aftreksel van Peter Gabriel.
Maar die is toch al veel ouder.quote:
Ken ikquote:Op donderdag 9 februari 2012 17:43 schreef TitusPullo het volgende:
De Eindhovense promovenda Dionne Limpens hoopt over twee weken te promoveren op het lokale kerkelijk binnenklimaat.
De versie van Michel Telo, die Bieber van Brazilie, is op 22 november 2011 uitgekomen.quote:
Maar natuurlijk. De knappe jongeman gaat er met alle winst vandoor.quote:Op donderdag 9 februari 2012 17:47 schreef GSbrder het volgende:
[..]
De versie van Michel Telo, die Bieber van Brazilie, is op 22 november 2011 uitgekomen.
Kapitalismus.quote:Op donderdag 9 februari 2012 17:47 schreef waht het volgende:
[..]
Maar natuurlijk. De knappe jongeman gaat er met alle winst vandoor.
Wat? Ik ben niet de enige die de link legt met Peter Gabriel, wat de klank is hetzelfde. Alleen is Gabriel een begrip, een legende van mythische proporties (voor mij danquote:
Kwaliteitsplan. Onverkoopbare kantoormeters, ondergrondse snelwegen met bovengrondse parkeergarages (!) en een vervallen OV-verbinding. Klinkt als het infrastructureel plan van de eeuw.quote:Op donderdag 9 februari 2012 17:53 schreef eriksd het volgende:
Oh GS, het zuidasplan is erdoor. Alleen de snelweg gaat ondergronds en de metro naar Amstelveen vervalt
Jep. Dat klopt ook wel, veel mensen gaan toch prat op hun tafeltje op de Zuid-As.quote:Op donderdag 9 februari 2012 17:55 schreef eriksd het volgende:
http://www.cbre.nl/nl_nl/news_events/news_detail?p_id=8597
Had je dit al gelezen?
Hmm, ik dacht wat nieuws te hebben. Ga het ook maar eens lezen.quote:Op donderdag 9 februari 2012 17:56 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Jep. Dat klopt ook wel, veel mensen gaan toch prat op hun tafeltje op de Zuid-As.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |