Die is beter ja.quote:Op donderdag 9 februari 2012 17:25 schreef Disana het volgende:
[..]
Maar nu de vraag of je de cover al eens hebt gezien. Een hele band op één gitaar
GMTAquote:
We hebben het hier al vaak genoeg over de broer van Henk gesproken.quote:Op donderdag 9 februari 2012 17:23 schreef Tem het volgende:
[..]
Kom op EG niet zo beknepen, daar krijg je alleen maar aambeien van.
Ja maar ik geloof dat EG er nu pas op valt.quote:Op donderdag 9 februari 2012 17:25 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Die is beter ja.
Maar ook die versie is weer even oud.
Valt ook wel mee, geloof ik. De meesten zijn wel sadder and wiser.quote:Op donderdag 9 februari 2012 17:23 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Maar nu moet je naar die clubbijeenkomsten vol 18-20 jarigen, toch?
Nee, een rotstem. En hij heeft wijvenhaar.quote:
Ongelofelijk knap gespeeld.quote:Op donderdag 9 februari 2012 17:25 schreef Disana het volgende:
[..]
Maar nu de vraag of je de cover al eens hebt gezien. Een hele band op één gitaar
Hmm. Bij JS en Dwars was de gemiddelde leeftijd 21, zo was mijn bescheiden informele analyse laatst.quote:Op donderdag 9 februari 2012 17:28 schreef Nautilus. het volgende:
[..]
Valt ook wel mee, geloof ik. De meesten zijn wel sadder and wiser.
Leuk gedaan hè.quote:Op donderdag 9 februari 2012 17:29 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Ongelofelijk knap gespeeld.![]()
, maar vocaal nog geen fractie wat Wauter klaar speelt.
Het liedje kende ik wel een paar weken hoor.quote:Op donderdag 9 februari 2012 17:26 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja maar ik geloof dat EG er nu pas op valt.
Piet Hein.quote:Op donderdag 9 februari 2012 17:31 schreef EchtGaaf het volgende:
Maar toen ik die klip erbij zag, toen begon het helemaal te leven. Ik zag dat alles klopt.
Ik denk dat je gelijk hebtquote:Op donderdag 9 februari 2012 17:31 schreef Disana het volgende:
[..]
Leuk gedaan hè.
Het is trouwens wel echt Wouter met een o. Maar ze noemen hem ook wel Wally.
Ze haalt het niet bij het origineel.quote:Op donderdag 9 februari 2012 17:29 schreef Drugshond het volgende:
Die moet haar keeltje eens door laten smeren.
Hij heeft een pracht stem en pracht haar!quote:Op donderdag 9 februari 2012 17:29 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
Nee, een rotstem. En hij heeft wijvenhaar.
Bovendien: nephaar, nepborsten.quote:Op donderdag 9 februari 2012 17:33 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Ze haalt het niet bij het origineel.
Natuurlijk, ik zit je te stangen. Maar wat kan jou zijn haar nu schelen?quote:Op donderdag 9 februari 2012 17:34 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Hij heeft een pracht stem en pracht haar!Maar ja, het is ook een kwestie van smaak natuurlijk.
Uh ja, zou kunnen maar dat kon ik niet zienquote:Op donderdag 9 februari 2012 17:36 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik las nephaar op haar nepborsten
Kunstgras op haar cocusmatje.quote:Op donderdag 9 februari 2012 17:36 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik las nephaar op haar nepborsten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |