Het oog wilt toch ook wat leuks hebben om aan te gluren?quote:Op donderdag 9 februari 2012 17:35 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
Natuurlijk, ik zit je te stangen. Maar wat kan jou zijn haar nu schelen?
quote:
Danza Kuduroquote:Op donderdag 9 februari 2012 17:39 schreef Disana het volgende:
Da's handig zeg: je zoekt op YT naar Brazilian hit en je krijgt de zomerhit van dit jaar.
Ai se eu te pegoquote:
Klinkt als een slap aftreksel van Peter Gabriel.quote:Op donderdag 9 februari 2012 17:18 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Gewoon een uitdrukking. We hadden het over Gotye in het vorig topic.
En die zingt zeldzaam prachtig. Heerlijk hoe hij die uithaal doet.
Mweh, een Mika-achtige eendagsvlieg.quote:Op donderdag 9 februari 2012 17:41 schreef eriksd het volgende:
[..]
Klinkt als een slap aftreksel van Peter Gabriel.
Danza Kuduro was in 2011 populair.quote:Op donderdag 9 februari 2012 17:42 schreef Disana het volgende:
[..]
Even zoeken, kom ik zo op terug. Maar ik wed dat het die van GSbrdr wordt:
Ja ik heb hem al.quote:Op donderdag 9 februari 2012 17:42 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Danza Kuduro was in 2011 populair.
Erik toch.quote:Op donderdag 9 februari 2012 17:41 schreef eriksd het volgende:
[..]
Klinkt als een slap aftreksel van Peter Gabriel.
Maar die is toch al veel ouder.quote:
Ken ikquote:Op donderdag 9 februari 2012 17:43 schreef TitusPullo het volgende:
De Eindhovense promovenda Dionne Limpens hoopt over twee weken te promoveren op het lokale kerkelijk binnenklimaat.
De versie van Michel Telo, die Bieber van Brazilie, is op 22 november 2011 uitgekomen.quote:
Maar natuurlijk. De knappe jongeman gaat er met alle winst vandoor.quote:Op donderdag 9 februari 2012 17:47 schreef GSbrder het volgende:
[..]
De versie van Michel Telo, die Bieber van Brazilie, is op 22 november 2011 uitgekomen.
Kapitalismus.quote:Op donderdag 9 februari 2012 17:47 schreef waht het volgende:
[..]
Maar natuurlijk. De knappe jongeman gaat er met alle winst vandoor.
Wat? Ik ben niet de enige die de link legt met Peter Gabriel, wat de klank is hetzelfde. Alleen is Gabriel een begrip, een legende van mythische proporties (voor mij danquote:
Kwaliteitsplan. Onverkoopbare kantoormeters, ondergrondse snelwegen met bovengrondse parkeergarages (!) en een vervallen OV-verbinding. Klinkt als het infrastructureel plan van de eeuw.quote:Op donderdag 9 februari 2012 17:53 schreef eriksd het volgende:
Oh GS, het zuidasplan is erdoor. Alleen de snelweg gaat ondergronds en de metro naar Amstelveen vervalt
Jep. Dat klopt ook wel, veel mensen gaan toch prat op hun tafeltje op de Zuid-As.quote:Op donderdag 9 februari 2012 17:55 schreef eriksd het volgende:
http://www.cbre.nl/nl_nl/news_events/news_detail?p_id=8597
Had je dit al gelezen?
Hmm, ik dacht wat nieuws te hebben. Ga het ook maar eens lezen.quote:Op donderdag 9 februari 2012 17:56 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Jep. Dat klopt ook wel, veel mensen gaan toch prat op hun tafeltje op de Zuid-As.
Lekkere tieten!quote:Op donderdag 9 februari 2012 17:39 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Het oog wilt toch ook wat leuks hebben om aan te gluren?
Mooi! Mede dankzij het Rode Leger zijn wij geen onderdeel van het fascistische Derde Rijk meer.quote:
De oudste.quote:
130 uur over van vorig jaar die toch een keer op moetenquote:
Inderdaad, typisch iets waar liberalen zich tegen zouden moeten verzetten.quote:Op donderdag 9 februari 2012 18:38 schreef Drugshond het volgende:
'Levensstijl geen reden voor ontslag'
-knip-
------------------------------------------------------------------------
Hmmzzzz.... gevaarlijke ontwikkeling.
VVD is de partij voor de ondernemer. Als werknemers genaaid kunnen worden, dan staat de VVD paraat.quote:Op donderdag 9 februari 2012 18:43 schreef remlof het volgende:
[..]
Inderdaad, typisch iets waar liberalen zich tegen zouden moeten verzetten.
Maar ik zou mijn hoop niet vestigen op de VVD in deze.
Dat zeg ik.quote:Op donderdag 9 februari 2012 18:44 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
VVD is de partij voor de ondernemer. Als werknemers genaaid kunnen worden, dan staat de VVD paraat.
Dat meningen van flapdrollen er niet toe zouden moeten doen.quote:Op donderdag 9 februari 2012 18:47 schreef GSbrder het volgende:
Wat is er gevaarlijk aan het mogelijk maken dat iemand ontslagen kan worden vanwege de mening van een flapdrol?
Want je hebt recht op een baan bij een flapdrol?quote:Op donderdag 9 februari 2012 18:48 schreef remlof het volgende:
[..]
Dat meningen van flapdrollen er niet toe zouden moeten doen.
Ik zou niet eens voor Connexxion willen werkenquote:Op donderdag 9 februari 2012 18:50 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Want je hebt recht op een baan bij een flapdrol?
Wat is je probleem dan?quote:Op donderdag 9 februari 2012 18:52 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik zou niet eens voor Connexxion willen werken
Dat ik vind dat werkgevers zich niet mogen mengen in het privéleven van hun werknemers.quote:
Het artikel is wat onduidelijk, maar als ik dit lees dan lijkt 40% het eens te zijn met VNO-NCW.quote:Op donderdag 9 februari 2012 18:47 schreef GSbrder het volgende:
Wat is er gevaarlijk aan het mogelijk maken dat iemand ontslagen kan worden vanwege de mening van een flapdrol?
Resteert de vraag of de overige 60% dan wel graag de mogelijkheid wil om op basis van ongezond leefgedrag iemand eruit te knikkeren.quote:Veertig procent van de werkgevers in het midden- en kleinbedrijf (MKB) is het daarmee eens, zo blijkt uit onderzoek in opdracht van zorgverzekeraar Zilveren Kruis Achmea.
Werkgevers mogen zich mengen in zaken die betrekking hebben op het functioneren van hun werknemers.quote:Op donderdag 9 februari 2012 18:54 schreef remlof het volgende:
[..]
Dat ik vind dat werkgevers zich niet mogen mengen in het privéleven van hun werknemers.
En dat zou iedereen die zichzelf liberaal noemt ook moeten vinden.
De balans is wel lastig, het priveleven mag het werk ook niet al te negatief beïnvloeden. Zo moet een agent geen uitsmijter worden in de plaatselijke kroeg en als je iedere week een paar keer met een grote kater op komt dagen is dat ook niet alles.quote:Op donderdag 9 februari 2012 18:54 schreef remlof het volgende:
[..]
Dat ik vind dat werkgevers zich niet mogen mengen in het privéleven van hun werknemers.
En dat zou iedereen die zichzelf liberaal noemt ook moeten vinden.
Inderdaad, het is niet zo zwart/wit als remlof het stelt.quote:Op donderdag 9 februari 2012 18:57 schreef du_ke het volgende:
[..]
De balans is wel lastig, het priveleven mag het werk ook niet al te negatief beïnvloeden. Zo moet een agent geen uitsmijter worden in de plaatselijke kroeg en als je iedere week een paar keer met een grote kater op komt dagen is dat ook niet alles.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |