Net zei je het omgekeerde,quote:Op donderdag 9 februari 2012 19:46 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Wat ik probeer te zeggen is dat iemand is zoals hij/zij is. Of je een open karakter hebt en gezellig bent, is niet afhankelijk van welk hokje je aankruist in een stemlokaal.
Heb je een lul in je ogen of ben je gewoon fucking achterlijk?quote:
Hierboven stond toch dat uit onderzoek bleek dat linksen gezelliger en opener zijn, terwijl rechtsen meer de incrowd zijn?quote:Op donderdag 9 februari 2012 19:46 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Wat ik probeer te zeggen is dat iemand is zoals hij/zij is. Of je een open karakter hebt en gezellig bent, is niet afhankelijk van welk hokje je aankruist in een stemlokaal.
Kijk, nog een goed voorbeeld van gezellige linkse verdraagzaamheidquote:Op donderdag 9 februari 2012 19:48 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Heb je een lul in je ogen of ben je gewoon fucking achterlijk?
Wie zegt dat ik verdraagzaam ben?quote:Op donderdag 9 februari 2012 19:49 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Kijk, nog een goed voorbeeld van gezellige linkse verdraagzaamheid
Sorry, dat was Remlof, nee, correct, jij was die verzuurde cryptofacist met een hekel aan democratie.quote:Op donderdag 9 februari 2012 19:50 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Wie zegt dat ik verdraagzaam ben?
Over vooroordelen gesprokenquote:Op donderdag 9 februari 2012 19:44 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Nee, mijn verstand zegt mij dat ik beter niet met andersoortigen om kan gaan, omdat ze toch niet van enige betekenis zijn.
Ik ben verdraagzaam, al heb ik dat volgens mij niet expliciet gezegd in dit topic.quote:Op donderdag 9 februari 2012 19:54 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Sorry, dat was Remlof, nee, correct, jij was die verzuurde cryptofacist met een hekel aan democratie.
Wat een stompzinnige hersenscheet.quote:Op donderdag 9 februari 2012 19:55 schreef remlof het volgende:
[..]
Over vooroordelen gesproken
Rechtsen voelen zich alleen comfortabel onder gelijken en krijgen dus veel minder input van buiten.
Het verklaart ook waarom ze zich moeilijk in anderen kunnen inleven.
Waarom zou je moeite doen om met mensen om te gaan die niet van waarde zijn?quote:Op donderdag 9 februari 2012 19:55 schreef remlof het volgende:
[..]
Over vooroordelen gesproken
Rechtsen voelen zich alleen comfortabel onder gelijken en krijgen dus veel minder input van buiten.
Het verklaart ook waarom ze zich moeilijk in anderen kunnen inleven.
Omdat dat "niet van waarde zijn" alleen maar jouw mening is. Ze zijn anders dan jij en daarom vind je ze eng en dat vertaal je als "niet van waarde zijn".quote:Op donderdag 9 februari 2012 19:56 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Waarom zou je moeite doen om met mensen om te gaan die niet van waarde zijn?
Dan kan je veel beter met mensen omgaan die je redelijk kan inschatten en waar je wél wat aan hebt.
Daar ben ik het dus niet mee eens, het is zonde van je tijd om met mensen zoals php en jou om te gaan. Jullie behoren tot een totaal andere groep waar je niet veel mee kan beginnen, dus dan is het verstandig om je daar niet teveel mee te bemoeien.quote:Op donderdag 9 februari 2012 19:58 schreef remlof het volgende:
[..]
Omdat dat "niet van waarde zijn" alleen maar jouw mening is. Ze zijn anders dan jij en daarom vind je ze eng en dat vertaal je als "niet van waarde zijn".
I've got news for you: je kan just het meeste leren van mensen die anders dan jezelf zijn. Moet je je daar wel voor openstellen natuurlijk.
Dat is puur jouw nergens op gebaseerde mening.quote:Op donderdag 9 februari 2012 19:59 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Daar ben ik het dus niet mee eens, het is zonde van je tijd om met mensen zoals php en jou om te gaan. Jullie behoren tot een totaal andere groep waar je niet veel mee kan beginnen, dus dan is het verstandig om je daar niet teveel mee te bemoeien.
Nee, je hebt veel meer aan mensen die wél een algemene ontwikkeling en intelectuele achtergrond hebben t.o.v. geestelijk lege hokken die niets bijdragen.quote:Op donderdag 9 februari 2012 20:00 schreef remlof het volgende:
[..]
Dat is puur jouw nergens op gebaseerde mening.
Maar veel plezier in je kleine wereldje de rest van je leven hoor
Is jouw wereldje niet net zo klein omdat iedereen in een pak een vermaledijde kapitalist is?quote:Op donderdag 9 februari 2012 20:00 schreef remlof het volgende:
[..]
Dat is puur jouw nergens op gebaseerde mening.
Maar veel plezier in je kleine wereldje de rest van je leven hoor
En je vindt dat bijvoorbeeld ik geen algemene ontwikkeling en intelectuele achtergrond heb, alleen om de manier waarop ik me kleed?quote:Op donderdag 9 februari 2012 20:01 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Nee, je hebt veel meer aan mensen die wél een algemene ontwikkeling en intelectuele achtergrond hebben t.o.v. geestelijk lege hokken die niets bijdragen.
Soit, zo simpel is het.
Dat heb ik nooit beweerdquote:Op donderdag 9 februari 2012 20:01 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Is jouw wereldje niet net zo klein omdat iedereen in een pak een vermaledijde kapitalist is?
Waar heb ik gesteld dat deze selectie op basis van kleding zou plaatsvinden?quote:Op donderdag 9 februari 2012 20:04 schreef remlof het volgende:
[..]
En je vindt dat bijvoorbeeld ik geen algemene ontwikkeling en intelectuele achtergrond heb, alleen om de manier waarop ik me kleed?
Jij kent geen linksen, begrijp ik.quote:Op donderdag 9 februari 2012 20:00 schreef GSbrder het volgende:
Haha, linkse mensen gezellig.
Maak je je buren belachelijk in een café is meteen de stemming verziekt.
Je hebt hier ooit gezegd dat je mensen in pak niet vertrouwd.quote:Op donderdag 9 februari 2012 20:05 schreef remlof het volgende:
[..]
Dat heb ik nooit beweerd
Alleen dat ik liever geen pak draag.
Ik ken linksen en die zijn over het algemeen tegen het grappen over anderen "want dat zijn ook mensen zoals jij en ik."quote:Op donderdag 9 februari 2012 20:07 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Jij kent geen linksen, begrijp ik.
Hm, apart. Ken dergelijke figuren eigenlijk niet.quote:Op donderdag 9 februari 2012 20:12 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ik ken linksen en die zijn over het algemeen tegen het grappen over anderen "want dat zijn ook mensen zoals jij en ik."
As we speak word ik trouwens geterroriseerd door een kudde linksen die vanuit de 2e klas herrie aan het maken zijn.
Eventjes de conducteur informeren dat ie het schorriemorrie de trein uit zet.quote:Op donderdag 9 februari 2012 20:12 schreef GSbrder het volgende:
[..]
As we speak word ik trouwens geterroriseerd door een kudde linksen die vanuit de 2e klas herrie aan het maken zijn.
Ze stappen uit. Thank God.quote:Op donderdag 9 februari 2012 20:15 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Eventjes de conducteur informeren dat ie het schorriemorrie de trein uit zet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |