abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_107800702
quote:
0s.gif Op donderdag 9 februari 2012 19:25 schreef von_Preussen het volgende:
Trouwens moet een werkgever ook de mogelijkheid hebben om linkse werknemers te ontslaan. Die zijn zo zuur dat ze de werksfeer verpesten wat een negatieve impact op de performance van de werknemers heeft.
Dat zouden die linksen wel willen hè. Nee, werken zullen ze.
  donderdag 9 februari 2012 @ 19:26:26 #152
314999 Zeeland
Afgezant van Blekerbaai
pi_107800706
Left-wingers tend to be more open-minded says the survey - Democrats voted in first black U.S. president Barack Obama. But right-wing ideology forms a pathway for prejudice - Republican frontrunner Mitt Romney, pictured right, was glitter-bombed yesterday by gay-rights activists because of his views
'Cognitive abilities are critical in forming impressions of other people and in being open minded,' say the researchers.
'Individuals with lower cognitive abilities may gravitate towards more socially conservative right-wing ideologies that maintain the status quo.
'It provides a sense of order.'
The study, by academics at Brock University in Ontario, Canada, used information from two UK studies from 1958 and 1970 , where several thousand children were assessed for intelligence at age 10 and 11, and then asked political questions aged 33.
The 1958 National Child Development involved 4,267 men and 4,537 women born in 1958.

More...
RIGHTMINDS: Does a low IQ make you right-wing? That depends on how you define left and right
As scientists discover how to 'translate' brainwaves into words... Could a machine read your innermost thoughts?
How everyone from top civil servants to TV presenters are using a loophole to only pay 21% tax - and how you can do the same
'Individuals with lower abilities may gravitate towards right-wing ideologies that maintain the status quo.
It provides a sense of order,' say the academics
The British Cohort Study involved 3,412 men and 3,658 women born in 1970.
It's the first time the data from these studies has been used in this way.
In adulthood, the children were asked whether they agreed with statements such as, 'I wouldn't mind working with people from other races,' and 'I wouldn't mind if a family of a different race moved next door.'
They were also asked whether they agreed with statements about typically right-wing and socially conservative politics such as, 'Give law breakers stiffer sentences,' and 'Schools should teach children to obey authority.'
The researchers also compared their results against a 1986 American study which included tests of cognitive ability and questions assessing prejudice against homosexuals.
The authors claim that there is a strong correlation between low intelligence both as a child and an adult, and right-wing politics.
The authors also claim that conservative politics is part of a complex relationship that leads people to become prejudices.
'Conservative ideology represents a critical pathway through which childhood intelligence predicts racism in adulthood,' says the paper.
'In psychological terms, the relation between intelligence and prejudice may stem from the propensity of individuals with lower cognitive ability to endorse more right wing conservative ideologies because such ideologies offer a psychological sense of stability and order.'
'Clearly, however, all socially conservative people are not prejudiced, and all prejudiced persons are not conservative.'

Read more: http://www.dailymail.co.u(...)t.html#ixzz1luVMmdt9
Nou, misbruik is niet zo netjes. In mijn ogen niet. Nee, dat hoort niet zo.
  donderdag 9 februari 2012 @ 19:26:52 #153
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_107800718
quote:
0s.gif Op donderdag 9 februari 2012 19:26 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Dan zou ons kantoor leeglopen.
Jij bent Ambtenaar?
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
pi_107800748
quote:
10s.gif Op donderdag 9 februari 2012 19:26 schreef remlof het volgende:

[..]

En wat als de werkgever nog linkser is dan de werknemer? :')
Dan moet die er ook uit.
pi_107800773
quote:
0s.gif Op donderdag 9 februari 2012 19:25 schreef von_Preussen het volgende:
Trouwens moet een werkgever ook de mogelijkheid hebben om linkse werknemers te ontslaan. Die zijn zo zuur dat ze de werksfeer verpesten wat een negatieve impact op de performance van de werknemers heeft.
Wederom mag dat. Op grond van het verzieken van de werksfeer. Niet op grond van het links zijn an sich. :P
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_107800787
Jullie mochten willen dat jullie links waren.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
  donderdag 9 februari 2012 @ 19:28:34 #157
45206 Pietverdriet
pi_107800794
quote:
0s.gif Op donderdag 9 februari 2012 19:26 schreef Zeeland het volgende:
Left-wingers tend to be more open-minded says the survey - Democrats voted in first black U.S. president Barack Obama. But right-wing ideology forms a pathway for prejudice - Republican frontrunner Mitt Romney, pictured right, was glitter-bombed yesterday by gay-rights activists because of his views
'Cognitive abilities are critical in forming impressions of other people and in being open minded,' say the researchers.
'Individuals with lower cognitive abilities may gravitate towards more socially conservative right-wing ideologies that maintain the status quo.
The study, by academics at Brock University in Ontario, Canada, used information from two UK studies from 1958 and 1970 , where several thousand children were assessed for intelligence at age 10 and 11, and then asked political questions aged 33.
The 1958 National Child Development involved 4,267 men and 4,537 women born in 1958.

More...
RIGHTMINDS: Does a low IQ make you right-wing? That depends on how you define left and right
As scientists discover how to 'translate' brainwaves into words... Could a machine read your innermost thoughts?
How everyone from top civil servants to TV presenters are using a loophole to only pay 21% tax - and how you can do the same
'Individuals with lower abilities may gravitate towards right-wing ideologies that maintain the status quo.
In adulthood, the children were asked whether they agreed with statements such as, 'I wouldn't mind working with people from other races,' and 'I wouldn't mind if a family of a different race moved next door.'
They were also asked whether they agreed with statements about typically right-wing and socially conservative politics such as, 'Give law breakers stiffer sentences,' and 'Schools should teach children to obey authority.'
The researchers also compared their results against a 1986 American study which included tests of cognitive ability and questions assessing prejudice against homosexuals.
The authors claim that there is a strong correlation between low intelligence both as a child and an adult, and right-wing politics.
The authors also claim that conservative politics is part of a complex relationship that leads people to become prejudices.
'Conservative ideology represents a critical pathway through which childhood intelligence predicts racism in adulthood,' says the paper.
'In psychological terms, the relation between intelligence and prejudice may stem from the propensity of individuals with lower cognitive ability to endorse more right wing conservative ideologies because such ideologies offer a psychological sense of stability and order.'
'Clearly, however, all socially conservative people are not prejudiced, and all prejudiced persons are not conservative.'

Dat is wellicht waar voor de VS, maar niet voor NL
pi_107800811
quote:
0s.gif Op donderdag 9 februari 2012 19:28 schreef KoosVogels het volgende:
Ik word er regelmatig van beticht.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
  donderdag 9 februari 2012 @ 19:29:20 #159
104871 remlof
Europees federalist
pi_107800827
quote:
No surprises there.
Yankee go home!
pi_107800829
quote:
0s.gif Op donderdag 9 februari 2012 19:28 schreef KoosVogels het volgende:
Kan je dat beargumenteren?
pi_107800832
quote:

More...

Daily mail lezers. :')
pi_107800833
quote:
0s.gif Op donderdag 9 februari 2012 19:29 schreef Monolith het volgende:

[..]

Ik word er regelmatig van beticht.
U bent lastig in te delen.
pi_107800875
quote:
0s.gif Op donderdag 9 februari 2012 19:29 schreef von_Preussen het volgende:

[..]

Kan je dat beargumenteren?
Linksen zijn gaaf, kunnen veel drinken en zijn altijd de meest gezellige figuren op feestjes.

Rechtsen zijn....tsja....rechts.
pi_107800927
quote:
0s.gif Op donderdag 9 februari 2012 19:30 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Linksen zijn gaaf, kunnen veel drinken en zijn altijd de meest gezellige figuren op feestjes.

Mooi.
  donderdag 9 februari 2012 @ 19:31:33 #165
45206 Pietverdriet
pi_107800932
quote:

[..]

Wat een schoolvoorbeeld van superieure linkse intelligentie
  donderdag 9 februari 2012 @ 19:31:55 #166
104871 remlof
Europees federalist
pi_107800946
quote:

[..]

Mensen die openminded zijn zijn altijd prettiger in de omgang.

En rechtsen zijn over het algemeen niet erg openminded.
Yankee go home!
pi_107800956
quote:
0s.gif Op donderdag 9 februari 2012 19:31 schreef von_Preussen het volgende:

[..]

Mooi.
Weet ik.
pi_107800981
quote:
14s.gif Op donderdag 9 februari 2012 19:31 schreef remlof het volgende:

[..]

Rechtsen zijn gewoon kut.
  donderdag 9 februari 2012 @ 19:33:07 #169
45206 Pietverdriet
pi_107800997
quote:
14s.gif Op donderdag 9 februari 2012 19:31 schreef remlof het volgende:

[..]

Goh, wat een stompzinnige vooroordelen.
  donderdag 9 februari 2012 @ 19:33:38 #170
104871 remlof
Europees federalist
pi_107801020
quote:
1s.gif Op donderdag 9 februari 2012 19:33 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Goh, wat een stompzinnige vooroordelen.
Nee hoor, puur gebaseerd op ervaring.
Yankee go home!
  donderdag 9 februari 2012 @ 19:34:08 #171
45206 Pietverdriet
pi_107801038
quote:
0s.gif Op donderdag 9 februari 2012 19:32 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Rechtsen zijn gewoon kut.
Als hetero moet jij daar toch gek op zijn
pi_107801052
quote:
0s.gif Op donderdag 9 februari 2012 19:32 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Weet ik.
Maar ik moet zeggen dat het met VS, GS en mij toch lachen gieren brullen was, had spierpijn en huilbuien van het vele gelach.

En dat soort humor hadden linksen vast niet begrepen.
  donderdag 9 februari 2012 @ 19:35:14 #173
45206 Pietverdriet
pi_107801092
quote:
7s.gif Op donderdag 9 februari 2012 19:33 schreef remlof het volgende:

[..]

Nee hoor, puur gebaseerd op ervaring.
Kijk, nog een voorbeeld van superieur links intellect, mijn wereld ziet er zo uit, dus het is zo..
pi_107801095
quote:
0s.gif Op donderdag 9 februari 2012 19:34 schreef von_Preussen het volgende:

[..]

Maar ik moet zeggen dat het met VS, GS en mij toch lachen gieren brullen was, had spierpijn en huilbuien van het vele gelach.

En dat soort humor hadden linksen vast niet begrepen.
Ik ben hartstikke blij voor je dat je een leuk dagje hebt gehad.
pi_107801126
quote:
0s.gif Op donderdag 9 februari 2012 19:35 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Ik ben hartstikke blij voor je dat je een leuk dagje hebt gehad.
Maar volgens je eigen argumentatie zou dat niet kunnen, aangezien het een rechts gezelschap was.

Wat is daarvoor je verklaring? Allemaal kastlinksen?
pi_107801184
quote:
0s.gif Op donderdag 9 februari 2012 19:35 schreef von_Preussen het volgende:

[..]

Maar volgens je eigen argumentatie zou dat niet kunnen, aangezien het een rechts gezelschap was.

Waren jullie een dagje naar Youp van het Hek gegaan?
pi_107801201
quote:
0s.gif Op donderdag 9 februari 2012 19:35 schreef von_Preussen het volgende:

[..]

Nee nee. Laat ik het anders zeggen: linksen zijn gezelligheidsdieren in gevarieerde gezelschappen.

Rechtsen...tsja....niet.
pi_107801203
quote:
0s.gif Op donderdag 9 februari 2012 19:36 schreef Picchia het volgende:

[..]

Waren jullie een dagje naar Youp van het Hek gegaan?
Nee, een dagje naar Amsterdam.

Als je de mensen daar ziet dan weet je waarom er zoveel te lachen valt.
  donderdag 9 februari 2012 @ 19:37:31 #179
45206 Pietverdriet
pi_107801212
Von Preusen, ken je PJ O Rourke? De schrijver/journalist?
pi_107801242
quote:
0s.gif Op donderdag 9 februari 2012 19:37 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Nee nee. Laat ik het anders zeggen: linksen zijn gezelligheidsdieren in gevarieerde gezelschappen.

Rechtsen...tsja....niet.
Dat zou best kunnen, met mensen die geen overhemd aan hebben en slecht gekapt zijn kan ik over het algemeen niet lachen maar krijg alleen negatieve gevoelens.
pi_107801270
quote:
0s.gif Op donderdag 9 februari 2012 19:38 schreef von_Preussen het volgende:

[..]

Dat zou best kunnen, met mensen die geen overhemd aan hebben en slecht gekapt zijn kan ik over het algemeen niet lachen maar krijg alleen negatieve gevoelens.
Doet me goed dat je het allemaal zo serieus opvat.
pi_107801274
quote:
0s.gif Op donderdag 9 februari 2012 19:37 schreef Pietverdriet het volgende:
Von Preusen, ken je PJ O Rourke? De schrijver/journalist?
Vaag, hoezo?
  donderdag 9 februari 2012 @ 19:38:52 #183
45206 Pietverdriet
pi_107801277
quote:
0s.gif Op donderdag 9 februari 2012 19:37 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Rechtsen...tsja....niet.
Heb jij zoveel rechtse vrienden dan?
  donderdag 9 februari 2012 @ 19:39:14 #184
45206 Pietverdriet
pi_107801300
quote:

[..]

Vaag, hoezo?
Erg scherpe humor, en erg rechts
pi_107801323
quote:
14s.gif Op donderdag 9 februari 2012 19:38 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Doet me goed dat je het allemaal zo serieus opvat.
Ik ben gewoon eerlijk, ik vind het over het algemeen moeilijk om om te gaan met mensen die niet "mijn soort mensen" zijn.
pi_107801341
quote:
1s.gif Op donderdag 9 februari 2012 19:39 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Erg scherpe humor, en erg rechts
Waar kan ik iets over hem vinden? :)
pi_107801356
quote:
1s.gif Op donderdag 9 februari 2012 19:38 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Heb jij zoveel rechtse vrienden dan?
Er wordt nauwelijks over politiek geluld eigenlijk. Daarom is het ook zo gezellig altijd.
pi_107801382
quote:
0s.gif Op donderdag 9 februari 2012 19:39 schreef von_Preussen het volgende:

[..]

Ik ben gewoon eerlijk, ik vind het over het algemeen moeilijk om om te gaan met mensen die niet "mijn soort mensen" zijn.
Jaja hehe, dat heeft iedereen, meneer de open deur.
  donderdag 9 februari 2012 @ 19:41:00 #189
45206 Pietverdriet
pi_107801391
quote:
0s.gif Op donderdag 9 februari 2012 19:40 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Er wordt nauwelijks over politiek geluld eigenlijk. Daarom is het ook zo gezellig altijd.
Dat is geen antwoord op mijn vraag
  donderdag 9 februari 2012 @ 19:41:00 #190
104871 remlof
Europees federalist
pi_107801392
quote:

[..]

Dan speelt je onderbuik op hè? :')
Yankee go home!
pi_107801440
quote:
1s.gif Op donderdag 9 februari 2012 19:41 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Dat is geen antwoord op mijn vraag
De meeste van mijn vrienden zijn links noch rechts.
pi_107801462
quote:
10s.gif Op donderdag 9 februari 2012 19:41 schreef remlof het volgende:

[..]

Dan komt de goulash van de dag ervoor opborrelen.
pi_107801547
quote:
0s.gif Op donderdag 9 februari 2012 19:40 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Jaja hehe, dat heeft iedereen, meneer de open deur.
Net verkondig je nog dat linksen zo goed met andersoortige mensen kunnen opschieten.
pi_107801576
quote:
10s.gif Op donderdag 9 februari 2012 19:41 schreef remlof het volgende:

[..]

Nee, mijn verstand zegt mij dat ik beter niet met andersoortigen om kan gaan, omdat ze toch niet van enige betekenis zijn.
pi_107801589
quote:
0s.gif Op donderdag 9 februari 2012 19:43 schreef von_Preussen het volgende:

[..]

Net verkondig je nog dat linksen zo goed met andersoortige mensen kunnen opschieten.
Moeilijk he, een godse troll herkennen? Godse Shelbert.
  donderdag 9 februari 2012 @ 19:44:55 #196
45206 Pietverdriet
pi_107801609
quote:
0s.gif Op donderdag 9 februari 2012 19:42 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

De meeste van mijn vrienden zijn links noch rechts.
Hoe weet je dan dat rechtse mensen zo ongezellig zijn?
pi_107801631
quote:
0s.gif Op donderdag 9 februari 2012 19:44 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Moeilijk he, een godse troll herkennen? Godse Shelbert.
Dus wat je bedoelt te zeggen is dat links een stelletje intolerante mensen zijn?

Nu volg ik je helemaal niet meer.
pi_107801674
In mijn ervaring zijn Christenen het meest onaangename gezelschap. Ze klieken samen. Praten niet met vreemden. Wat ze niet kennen eten ze niet. Neuken alleen in de familie. En als iemand iets zegt wat ze niet aanstaat, dan krijg je allerlei bijbelcitaten over je heen. Niet om te debatteren of om je te corrigeren, maar omdat ze een plicht hebben om de bijbel te citeren als iets onchristelijk is.
pi_107801678
quote:
0s.gif Op donderdag 9 februari 2012 19:45 schreef von_Preussen het volgende:

[..]

Dus wat je bedoelt te zeggen is dat links een stelletje intolerante mensen zijn?

Nu volg ik je helemaal niet meer.
Wat ik probeer te zeggen is dat iemand is zoals hij/zij is. Of je een open karakter hebt en gezellig bent, is niet afhankelijk van welk hokje je aankruist in een stemlokaal.
  donderdag 9 februari 2012 @ 19:46:33 #200
45206 Pietverdriet
pi_107801692
quote:

[..]

Ik heb daar geen moeite mee, het is eerder dat zij een probleem hebben met mij in pak en stropdas
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')