Waren jullie een dagje naar Youp van het Hek gegaan?quote:Op donderdag 9 februari 2012 19:35 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Maar volgens je eigen argumentatie zou dat niet kunnen, aangezien het een rechts gezelschap was.
Wat is daarvoor je verklaring? Allemaal kastlinksen?
Nee nee. Laat ik het anders zeggen: linksen zijn gezelligheidsdieren in gevarieerde gezelschappen.quote:Op donderdag 9 februari 2012 19:35 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Maar volgens je eigen argumentatie zou dat niet kunnen, aangezien het een rechts gezelschap was.
Wat is daarvoor je verklaring? Allemaal kastlinksen?
Nee, een dagje naar Amsterdam.quote:Op donderdag 9 februari 2012 19:36 schreef Picchia het volgende:
[..]
Waren jullie een dagje naar Youp van het Hek gegaan?
Dat zou best kunnen, met mensen die geen overhemd aan hebben en slecht gekapt zijn kan ik over het algemeen niet lachen maar krijg alleen negatieve gevoelens.quote:Op donderdag 9 februari 2012 19:37 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Nee nee. Laat ik het anders zeggen: linksen zijn gezelligheidsdieren in gevarieerde gezelschappen.
Rechtsen...tsja....niet.
Doet me goed dat je het allemaal zo serieus opvat.quote:Op donderdag 9 februari 2012 19:38 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Dat zou best kunnen, met mensen die geen overhemd aan hebben en slecht gekapt zijn kan ik over het algemeen niet lachen maar krijg alleen negatieve gevoelens.
Vaag, hoezo?quote:Op donderdag 9 februari 2012 19:37 schreef Pietverdriet het volgende:
Von Preusen, ken je PJ O Rourke? De schrijver/journalist?
Heb jij zoveel rechtse vrienden dan?quote:Op donderdag 9 februari 2012 19:37 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Nee nee. Laat ik het anders zeggen: linksen zijn gezelligheidsdieren in gevarieerde gezelschappen.
Rechtsen...tsja....niet.
Erg scherpe humor, en erg rechtsquote:
Ik ben gewoon eerlijk, ik vind het over het algemeen moeilijk om om te gaan met mensen die niet "mijn soort mensen" zijn.quote:Op donderdag 9 februari 2012 19:38 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Doet me goed dat je het allemaal zo serieus opvat.
Waar kan ik iets over hem vinden?quote:Op donderdag 9 februari 2012 19:39 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Erg scherpe humor, en erg rechts
Er wordt nauwelijks over politiek geluld eigenlijk. Daarom is het ook zo gezellig altijd.quote:Op donderdag 9 februari 2012 19:38 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Heb jij zoveel rechtse vrienden dan?
Jaja hehe, dat heeft iedereen, meneer de open deur.quote:Op donderdag 9 februari 2012 19:39 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Ik ben gewoon eerlijk, ik vind het over het algemeen moeilijk om om te gaan met mensen die niet "mijn soort mensen" zijn.
Dat is geen antwoord op mijn vraagquote:Op donderdag 9 februari 2012 19:40 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Er wordt nauwelijks over politiek geluld eigenlijk. Daarom is het ook zo gezellig altijd.
Dan speelt je onderbuik op hè?quote:Op donderdag 9 februari 2012 19:38 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Dat zou best kunnen, met mensen die geen overhemd aan hebben en slecht gekapt zijn kan ik over het algemeen niet lachen maar krijg alleen negatieve gevoelens.
De meeste van mijn vrienden zijn links noch rechts.quote:Op donderdag 9 februari 2012 19:41 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Dat is geen antwoord op mijn vraag
Net verkondig je nog dat linksen zo goed met andersoortige mensen kunnen opschieten.quote:Op donderdag 9 februari 2012 19:40 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Jaja hehe, dat heeft iedereen, meneer de open deur.
Nee, mijn verstand zegt mij dat ik beter niet met andersoortigen om kan gaan, omdat ze toch niet van enige betekenis zijn.quote:
Moeilijk he, een godse troll herkennen? Godse Shelbert.quote:Op donderdag 9 februari 2012 19:43 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Net verkondig je nog dat linksen zo goed met andersoortige mensen kunnen opschieten.
Hoe weet je dan dat rechtse mensen zo ongezellig zijn?quote:Op donderdag 9 februari 2012 19:42 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
De meeste van mijn vrienden zijn links noch rechts.
Dus wat je bedoelt te zeggen is dat links een stelletje intolerante mensen zijn?quote:Op donderdag 9 februari 2012 19:44 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Moeilijk he, een godse troll herkennen? Godse Shelbert.
Wat ik probeer te zeggen is dat iemand is zoals hij/zij is. Of je een open karakter hebt en gezellig bent, is niet afhankelijk van welk hokje je aankruist in een stemlokaal.quote:Op donderdag 9 februari 2012 19:45 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Dus wat je bedoelt te zeggen is dat links een stelletje intolerante mensen zijn?
Nu volg ik je helemaal niet meer.
Ik heb daar geen moeite mee, het is eerder dat zij een probleem hebben met mij in pak en stropdasquote:Op donderdag 9 februari 2012 19:38 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |