Moraliserende kutjes niet?quote:Op donderdag 9 februari 2012 20:14 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Hm, apart. Ken dergelijke figuren eigenlijk niet.
Nee, één van die SP-broeinesten waar ik het over had. Ossquote:Op donderdag 9 februari 2012 20:18 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Zeker op station Diemen Zuid of Amsterdam Bijlmer.
Ik ben in algemene zin best een moraliserende lijer, maar grappen ten koste van anderen zijn natuurlijk altijd de moeite waard.quote:Op donderdag 9 februari 2012 20:18 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Moraliserende kutjes niet?
Loop eens een dagje mee met de jongerenafdelingen van Dwars of de JS. Het "dit moeten we niet willen" druipt er vanaf.
Harig.quote:Op donderdag 9 februari 2012 20:18 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Loop eens een dagje mee met de jongerenafdelingen van Dwars of de JS. Het "dit moeten we niet willen" druipt er vanaf.
Oh dat is zo walgelijk. Van die verzuurde pummels die kunnen lachen om je zwarte humor.quote:Op donderdag 9 februari 2012 20:12 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ik ken linksen en die zijn over het algemeen tegen het grappen over anderen "want dat zijn ook mensen zoals jij en ik."
Kast-rechtsequote:Op donderdag 9 februari 2012 20:19 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ik ben in algemene zin best een moraliserende lijer, maar grappen ten koste van anderen zijn natuurlijk altijd de moeite waard.
Scheld je één keer met koelie, rakelen ze meteen het walgelijk militaristische koloniaal verleden op en de arme swertjes die door ons als slaven naar de nieuwe wereld zijn getransporteerd. Zelfhaat, zuurheid en het ophemelen van exotische culturen, het feest is weer compleet.quote:Op donderdag 9 februari 2012 20:20 schreef waht het volgende:
[..]
Oh dat is zo walgelijk. Van die verzuurde pummels die kunnen lachen om je zwarte humor.
Waarom waren die dames met vieze vlechtharen ook alweer boos op ons?quote:Op donderdag 9 februari 2012 20:23 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Scheld je één keer met koelie, rakelen ze meteen het walgelijk militaristische koloniaal verleden op en de arme swertjes die door ons als slaven naar de nieuwe wereld zijn getransporteerd. Zelfhaat, zuurheid en het ophemelen van exotische culturen, het feest is weer compleet.
Helemaal niet man. Dinsdag ben ik bij een bijeenkomst geweest van de VVD en die zijn veel erger dan mijn JS-collega's.quote:Op donderdag 9 februari 2012 20:18 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Een kort overzicht van onze misdaden:quote:Op donderdag 9 februari 2012 20:24 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Waarom waren die dames met vieze vlechtharen ook alweer boos op ons?
De JOVD was moraliserend?quote:Op donderdag 9 februari 2012 20:26 schreef Zeeland het volgende:
[..]
Helemaal niet man. Dinsdag ben ik bij een bijeenkomst geweest van de VVD en die zijn veel erger dan mijn JS-collega's.
Dus: Nee, dit deel ik niet.
Oh, heerlijk is dat, van die mensen die beginnen met "het kan niet zo zijn dat" of "dit moeten wij niet willen met zijn allen".quote:Op donderdag 9 februari 2012 20:18 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Hier:quote:Op donderdag 9 februari 2012 20:06 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Waar heb ik gesteld dat deze selectie op basis van kleding zou plaatsvinden?
quote:Op donderdag 9 februari 2012 19:38 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Dat zou best kunnen, met mensen die geen overhemd aan hebben en slecht gekapt zijn kan ik over het algemeen niet lachen maar krijg alleen negatieve gevoelens.
Wacht maar af. Ik heb inside informatie. Over een tijdje komt de JOVD met het bericht dat 'we dit kabinet niet moeten willen'. Mark Rutte is niet liberaal.quote:Op donderdag 9 februari 2012 20:27 schreef GSbrder het volgende:
[..]
De JOVD was moraliserend?
Hoe dan?
You are the 99%.quote:Op donderdag 9 februari 2012 20:31 schreef Monolith het volgende:
Ik voel mij gewoon superieur aan 98% van de wereldbevolking, ongeacht hun politieke voorkeur.
Dat is wat anders dan ze vermaledijde kapitalisten vinden hè?quote:Op donderdag 9 februari 2012 20:10 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Je hebt hier ooit gezegd dat je mensen in pak niet vertrouwd.
Idd, omdat mensen die intellectuele vermogens bezitten meestal goed gekleed gaan en goed gekapt zijn.quote:
Vandaag nog letterlijk in de Pers. Tot twee keer toe;quote:Op donderdag 9 februari 2012 20:29 schreef eriksd het volgende:
[..]
Oh, heerlijk is dat, van die mensen die beginnen met "het kan niet zo zijn dat" of "dit moeten wij niet willen met zijn allen".
Haha.quote:"... Een krimpende, vergrijzende bevolking, die steeds meer zorg nodig heeft en een beperkte hoeveelheid geld.
'Ja, ja, ja, dat begrijp ik ook wel,' zegt Gerrit van Dellen van het actiecomité Red de Sionsberg. 'Maar het kan toch niet zo zijn dat de mensen hier slechtere zorg krijgen dan in de rest van Nederland?'
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |