Het is overigens verre van een voldoende voorwaarde.quote:Op donderdag 9 februari 2012 20:34 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Idd, omdat mensen die intellectuele vermogens bezitten meestal goed gekleed gaan en goed gekapt zijn.
Kijk naar Geert Wilders en Henk Spekman, beiden zijn slecht gekapt en laatstere slecht gekleed, en het z'n grote randdebielen.
Point proven, waarvoor dank.
Dat we niet moraliserend zijn. Ik wil dat er even bij jullie instampen.quote:
Jonge Stalinisten?quote:Op donderdag 9 februari 2012 20:37 schreef Zeeland het volgende:
Het thema van GSBrder is om bevolkingsgroepen uit te moorden is ook bij onze JS afdeling populair.En dan zegt men dat we moraliserend zijn. Het grappige is dat je met die gasten over alles kan praten, doen nergens moeilijk over.
De JS zijn eerder een soort Hitlerjugend.quote:Op donderdag 9 februari 2012 20:39 schreef Zeeland het volgende:
[..]
Dat we niet moraliserend zijn. Ik wil dat er even bij jullie instampen.
Maar wel geweldadig dus, je begint meteen met stampen.quote:Op donderdag 9 februari 2012 20:39 schreef Zeeland het volgende:
[..]
In dat geval mogen jullie snel de macht overnemen. Ga ik PvdA stemmen als ze inzien dat belasting diefstal is en dat ze niet moeten kneuteren over de allochtone stem, het onzin is aan gelijkheidsdenken te doen en er geen geld gemaakt wordt door ambtenaren maar door het bedrijfsleven geld wordt verdiend.quote:Op donderdag 9 februari 2012 20:37 schreef Zeeland het volgende:
Het thema van GSBrder is om bevolkingsgroepen uit te moorden is ook bij onze JS afdeling populair.En dan zegt men dat we moraliserend zijn. Het grappige is dat je met die gasten over alles kan praten, doen nergens moeilijk over.
Geweld is soms nodig hè. Al is het maar om een fatsoenlijk belastingstelsel te handhaven.quote:Op donderdag 9 februari 2012 20:40 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Maar wel geweldadig dus, je begint meteen met stampen.
Wat zijn jullie dan wel?quote:Op donderdag 9 februari 2012 20:39 schreef Zeeland het volgende:
[..]
Of om ongewelvallige meningen tot zwijgen te brengen, net zoals jullie met Fortuyn gedaan hebben.quote:Op donderdag 9 februari 2012 20:41 schreef Zeeland het volgende:
[..]
Geweld is soms nodig hè. Al is het maar om een fatsoenlijk belastingstelsel te handhaven.
Niks, we zijn met héééééél weinig. We stellen niets voor.quote:
We hebben je door, geef nu maar toe dat je je meesters in Moskou en bij de KGB dient.quote:Op donderdag 9 februari 2012 20:43 schreef Zeeland het volgende:
[..]
Niks, we zijn met héééééél weinig. We stellen niets voor.
Hé, daar had ik het niet over.quote:Op donderdag 9 februari 2012 20:42 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Of om ongewelvallige meningen tot zwijgen te brengen, net zoals jullie met Fortuyn gedaan hebben.
Klopt, die betalen daar zeer goed voor.quote:Op donderdag 9 februari 2012 20:44 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
We hebben je door, geef nu maar toe dat je je meesters in Moskou en bij de KGB dient.
Aan die Russen heb je niks. De Joden betalen tenminste nog goed.quote:Op donderdag 9 februari 2012 20:44 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
We hebben je door, geef nu maar toe dat je je meesters in Moskou en bij de KGB dient.
Communistenknecht.quote:Op donderdag 9 februari 2012 20:45 schreef Zeeland het volgende:
[..]
Klopt, die betalen daar zeer goed voor.
Onmogelijk dat ik er iets mee te maken had. Toen was ik 12. De kans is een stuk groter dat de moord is gepleegd met een stuk speelgoed uit jouw kluisje.quote:
Guns don't kill people. People kill peoplequote:Op donderdag 9 februari 2012 20:51 schreef Zeeland het volgende:
[..]
Onmogelijk dat ik er iets mee te maken had. Toen was ik 12. De kans is een stuk groter dat de moord is gepleegd met een stuk speelgoed uit jouw kluisje.
Pim had aids.quote:Op donderdag 9 februari 2012 20:54 schreef Zeeland het volgende:
Pim Fortuyn is vermoord met een wapen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |