SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De Vaste CrewSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De AanschuifgastenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Overige charactersSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vaste onderdelen:
Het programma kent een aantal terugkerende onderdelen:Gillette Pro Klassement (Spelers/Elftal van de Week)
Overzicht van gespeelde wedstrijden in de Jupiler League
Financiële uitleg door Mattijs Manders (Graydon)
Muzikale bijdrage van Danny Vera
Vragen stellen?
Een vraag stellen aan Johan Derksen, Wilfred Genee, René van der Gijp of de gast van de avond kan hier.
Aflevering gemist?
Terugkijken kan via RTL XL of de site van RTL Voetbal (tabblad 'Gemist'). Hiervoor is Silverlight vereist. Meestal vind je vrij snel na de uitzending in dit topic ook een .mp4-link naar de uitzending.
SigaarSnor
Daarnaast kun je terecht op de weblog van SigaarSnor. Daar vind je filmpjes van de grappigste momenten en meest opmerkelijke uispraken, compilaties van de uitzendingen en allerlei overig nieuws rondom het programma en de hoofdrolspelers:http://sigaarsnor.blogspot.com/ ~ (RSS-feed) (Nieuwsbrief) (Twitter) (YouTube)
BingokaartenJohan Derksen
Wilfred Genee
René van der Gijp
Fantopics:
Johan, René en Wilfred hebben allen een eigen fantopic op het FOK!forum:Johan Derksen #20 Altijd in de spotlights.
René van der Gijp #2 nu ook als analist
Wilfred Genee fantopic
Televizierring
Op vrijdag 21 oktober 2011 heeft Voetbal International de gouden televizier-ring gewonnen. De overige deelnemers waren 'Wie is de Mol' en 'The voice of Holland'. VI heeft echter overtuigend gewonnen met 37% van de stemmen.![]()
Voorgaande topics:
#1 #2 #3 #4 #5 #6 #7 #8 #9 #10 #11 #12 #13 #14 #15 #16 #17 #18 #19 #20 #21 #22 #23 #24 #25 #26 #27 #28 #29 #30 #31 #32 #33 #34 #35 #36 #37 #38 #39 #40 #41 #42 #43 #44 #45 #46 #47 #48 #49 #50 #51 #52 #53 #54 #55 #56 #57 #58 #59 #60 #61 #62 #63 #64 #65 #66 #67 #68 #69 #70 #71 #72 #73 #74 #75 #76 #77 #78 #79 #80 #81 #82 #83 #84 #85 #86 ~ VI Oranje: #1 #2 #3 #4 #5 #6 #7 #8 #9 #10 #11 #12 #13 #14 #15 #16 #17 #18 #19 #20 #21 #22 #23 #24 #25 #26 #27 #28 #29 #30 #31 #32 #33 #34 #35 #36 #37 #38 #39 #40 #41 #42 #43 #44 ~ #87 #88 #89 #90 #91 #92 #93 #94 #95 #96 #97 #98 #99 #100 #101 #102 #103 #104 #105 #106 #107 #108 #109 #110 #111 #112 #113 #114 #115 #116 #117 #118 #119 #120 #121 #122 #123 #124 #125 #126 #127 #128 #129 #130 #131 #132 #133 #134 #135 #136 #137 #138 #139 #140 #141 #142 #143 #144 #145 #146 #147 #148 #149 #150 #151 #152 #300
Openingspost:
Deze openingspost is gemaakt door: Palmboom313 (tekst), ASroma (bijnamen), Knurft-Zork3 (animated gifs) en Veerboot (tekst, bijnamen en animated gifs). Laatste update: Rickazio
Nieuw topic aanmaken? Klik hier voor de juiste openingspost!
Overige top-gifs (open .gif apart voor grotere versie)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Noot noot.![]()
Propaganda van de Bert van Marwijk fanclubquote:Op maandag 6 februari 2012 21:46 schreef Lokale_Notabele het volgende:
wie zit hier nou op te wachten behalve supporters van FC HeterenFeyenoord!!! * Barça![]()
Deze kinderen hebben allemaal een voorspoedige jeugd gehad, ze missen de hardheid die Bertje heeft opgedaan in De Worp.![]()
Of de jeugd die ik heb gehad in de getto hier.quote:Op maandag 6 februari 2012 21:48 schreef johannes_vermeer het volgende:
Deze kinderen hebben allemaal een voorspoedige jeugd gehad, ze missen de hardheid die Bertje heeft opgedaan in De Worp.AFCA
Qui audet adipiscitur![]()
Bart probeert er nog iets van te maken.Op vrijdag 14 april 2023 07:00 schreef Lokale_Notabele het volgende:
"Orkun Kokcu is een dynamischere verbeterde versie van Andrea Pirlo".![]()
Even bij giletteteamquote:Op maandag 6 februari 2012 21:48 schreef Ajacied422 het volgende:
wanneer komt er iets over schenkeveld?Feyenoord!!! * Barça![]()
Bij het elftal van de week hadden ze het er even over. Dat het leuk voor die jongen was. That's it.quote:Op maandag 6 februari 2012 21:48 schreef Ajacied422 het volgende:
wanneer komt er iets over schenkeveld?Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen.![]()
quote:Op maandag 6 februari 2012 21:48 schreef Dj_Day-V het volgende:
Ik zie Bert al rijden in zijn Spitfire door de Worp. Lekker wijf erbij.
Niemand houdt mij tegen![]()
Het kan nog netquote:Op maandag 6 februari 2012 21:49 schreef Smoofie het volgende:
Geen Cruijff support voor donderdag ffs.
heitieh![]()
Felipe
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]![]()
Die sneeuwbal
[b]Doe'k 't now wel, doe'k 't now niet of krieg ik spiet
[/b]
[b]Op vrijdag 15 januari 2010 10:36 schreef boudemaniak het volgende:[/b]
Eindbaas ^O^![]()
Ik zie een complot.quote:Op maandag 6 februari 2012 21:51 schreef Type-R het volgende:
Fax is rechtsgeldig, daarom bestaan ze nog.Feyenoord!!! * Barça![]()
Dit doet Johan Derksen echt op opdracht."It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."![]()
Die zijn erin gephotoshopd.quote:Op maandag 6 februari 2012 21:53 schreef johannes_vermeer het volgende:
[ afbeelding ]
Aad300 heeft vrienden!!![]()
Wtf, de familie Coneheadquote:Op maandag 6 februari 2012 21:53 schreef johannes_vermeer het volgende:
[ afbeelding ]
Aad300 heeft vrienden!![b]Doe'k 't now wel, doe'k 't now niet of krieg ik spiet
[/b]
Eindbaas ^O^![]()
Daar is ie gewoon voor gaan zitten, die mensen horen er niet bij!quote:Op maandag 6 februari 2012 21:53 schreef johannes_vermeer het volgende:
[ afbeelding ]
Aad300 heeft vrienden!!![]()
quote:Op maandag 6 februari 2012 21:54 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Daar is ie gewoon voor gaan zitten, die mensen horen er niet bij!
Noot noot.![]()
weer tijd voor een stukje karaktermoordOp vrijdag 14 april 2023 07:00 schreef Lokale_Notabele het volgende:
wie o wie zit er vrijdag ... .... ...
a) Schelvis
b) Boskamp
c) van Gangelen
d) van Hanegem
e) Barbara Barend![]()
Hopelijk Bquote:Op maandag 6 februari 2012 21:55 schreef Oliver23 het volgende:
a) Schelvis
b) Boskamp
c) van Gangelen
d) van Hanegem
e) Barbara Barend![]()
Aquote:Op maandag 6 februari 2012 21:55 schreef Oliver23 het volgende:
a) Schelvis
b) Boskamp
c) van Gangelen
d) van Hanegem
e) Barbara Barend"It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."![]()
Dat z'n neus niet door het ijs is gezakt.[b]Doe'k 't now wel, doe'k 't now niet of krieg ik spiet
[/b]
Eindbaas ^O^![]()
Ik kan het niet zien dus hoop op equote:Op maandag 6 februari 2012 21:55 schreef Oliver23 het volgende:
a) Schelvis
b) Boskamp
c) van Gangelen
d) van Hanegem
e) Barbara BarendIt Never Hurts To Help!![]()
Hopelijk A en B en R en niet JD, die moet eerst even afkoelen, of door de dopingscontrole.quote:Op maandag 6 februari 2012 21:55 schreef Oliver23 het volgende:
a) Schelvis
b) Boskamp
c) van Gangelen
d) van Hanegem
e) Barbara Barend![]()
En toch een beetje het buitenbeentje, zo zonder zijn gele jas.quote:Op maandag 6 februari 2012 21:53 schreef johannes_vermeer het volgende:
[ afbeelding ]
Aad300 heeft vrienden!!∞![]()
Mp4?quote:Op maandag 6 februari 2012 21:56 schreef -Willempie- het volgende:
[..]
Ik kan het niet zien dus hoop op e![]()
A.quote:Op maandag 6 februari 2012 21:55 schreef Oliver23 het volgende:
a) Schelvis
b) Boskamp
c) van Gangelen
d) van Hanegem
e) Barbara Barend2000 light years from home![]()
Ik hoop A. De grappen van Schelvisquote:Op maandag 6 februari 2012 21:55 schreef Oliver23 het volgende:
a) Schelvis
b) Boskamp
c) van Gangelen
d) van Hanegem
e) Barbara Barend
∞![]()
Johan "Ik hou niet van beledigen, leuke spreekkoren is wel grappig"
40 min later "Ik vind het een waardeloze flapdrol!"![]()
bij de Texaco in Breda jeweetzellufquote:Op vrijdag 14 april 2023 07:00 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Dat is geen beledigen, dat is straattaal.quote:Op maandag 6 februari 2012 21:57 schreef Geo4kant het volgende:
Johan "Ik hou niet van beledigen, leuke spreekkoren is wel grappig"
40 min later "Ik vind het een waardeloze flapdrol!"![]()
Equote:Op maandag 6 februari 2012 21:55 schreef Oliver23 het volgende:
a) Schelvis
b) Boskamp
c) van Gangelen
d) van Hanegem
e) Barbara Barend![]()
Nee...ik hoor alleen maar bwoop bwoop bwoop en onzinnig Ajax geneuzel. Wat een grote kut-aflevering is het vanavond.quote:![]()
Doe maar van hanegem
"ik denk een zonnebril"[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Dat heeft mijn pa voorspelt .. dat van Gaal alleen maar zit te trollenom Ajax/Cruijff terug te pakken.
![]()
Ik hoop dat je pa gelijk heeft.quote:Op maandag 6 februari 2012 21:58 schreef Geo4kant het volgende:
Dat heeft mijn pa voorspelt .. dat van Gaal alleen maar zit te trollenom Ajax/Cruijff terug te pakken.
![]()
Zou wel cool zijnquote:Op maandag 6 februari 2012 21:58 schreef Geo4kant het volgende:
Noot noot.![]()
Dat is 't ook. Die heeft altijd in z'n schaduw moeten staan.quote:Op maandag 6 februari 2012 21:58 schreef Geo4kant het volgende:
![]()
Mike Havenaar
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Allochtoon daaroquote:Op maandag 6 februari 2012 22:00 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Ik lees nu dat we het hier over een Japanner hebben"It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."![]()
Ik denk een zonnebril[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Hmm ik had liever Boskamp! Lekker koekie's voor het weekend!Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen.![]()
Topshow
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)![]()
Ja inderdaadquote:Op maandag 6 februari 2012 22:02 schreef satecl het volgende:
Hmm ik had liever Boskamp! Lekker koekie's voor het weekend!![]()
Kraay tegen Gijp ''Wij wel hé vriend''
Tis toch ook net een kind hé.So confused when you're lost in the groove![]()
Rood en Wit wordt kampioen...quote:Op maandag 6 februari 2012 22:02 schreef Geo4kant het volgende:
VVV heeft zwart.. SO WHAT, hoeveel clubs hebben er rood/witals het toch een ander design is..
... Ieder jaar weer
AFC AJAX![]()
Bewaar die maar voor volgende week. Na het Europese voetbalquote:Op maandag 6 februari 2012 22:02 schreef satecl het volgende:
Hmm ik had liever Boskamp! Lekker koekie's voor het weekend!![]()
![]()
Hans is een man van uitersten, ups en downsquote:Op maandag 6 februari 2012 22:03 schreef The_Groove het volgende:
Kraay tegen Gijp ''Wij wel hé vriend''
Tis toch ook net een kind hé.![]()
Zeer matig, alleen dat Gijp en Hans samen depressief naast elkaar op de bank zouden zitten was wel lachen grapquote:Feyenoord!!! * Barça![]()
Hooligans !!!! Motherfucker Danny Dyer Aight!Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen.![]()
quote:Op maandag 6 februari 2012 22:03 schreef Rens-Reith het volgende:
RTL XL reclame op het laatst onderin. FUCK JULLIE!
YouTube VI Hooligans!![]()
![]()
ouwe koekquote:Op maandag 6 februari 2012 22:04 schreef satecl het volgende:
Hooligans !!!! Motherfucker Danny Dyer Aight!Op vrijdag 14 april 2023 07:00 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Fap je vandaag een keer met je andere hand om het toch wat unieker te maken?quote:Op maandag 6 februari 2012 22:03 schreef Dj_Day-V het volgende:
Oeh zo even blijven hangen voor de 1000ste herhaling van Sexcetera![]()
![]()
Ja, helaas vond 'm best nuttig toen hij 2 afleveringen rustig was :pquote:Op maandag 6 februari 2012 22:03 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Hans is een man van uitersten, ups en downsSo confused when you're lost in the groove![]()
Nee, Johan had een dexadrientje te veel genomen.quote:
Stond stijf van de Coke ook nog, was niet goed.
vi hooligans.....![]()
Allemaal even kijken. Veerboot/SigaarSnor bij BNN 24/7. WAT DUS NIET DE UITZENDING GEHAALT HEEFT! http://247.bnn.nl/artikel/430/video-rtl-sloopt-sigaarsnor![]()
Never forgive, never forget.quote:Op maandag 6 februari 2012 22:07 schreef Rens-Reith het volgende:
Allemaal even kijken. Veerboot/SigaarSnor bij BNN 24/7. WAT DUS NIET DE UITZENDING GEHAALT HEEFT! http://247.bnn.nl/artikel/430/video-rtl-sloopt-sigaarsnorAFC AJAX![]()
Ze hebben er heel weinig van gemaakt. Dus eerst even langs het gebouw van RTL, als dat klaar is even kennismaken met de heren van BNN!quote:![]()
Ligt misschien aan mij, maar... doet het niet?quote:Op maandag 6 februari 2012 22:07 schreef Rens-Reith het volgende:
Allemaal even kijken. Veerboot/SigaarSnor bij BNN 24/7. WAT DUS NIET DE UITZENDING GEHAALT HEEFT! http://247.bnn.nl/artikel/430/video-rtl-sloopt-sigaarsnor![]()
druk op enterquote:Op maandag 6 februari 2012 22:08 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ligt misschien aan mij, maar... doet het niet?"It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."![]()
hey hij stopt op 0:49quote:Op maandag 6 februari 2012 22:07 schreef Rens-Reith het volgende:
Nouja zeg, wel leuk om te zien wie er nou achter het blog zit, al ziet ie er niet uit alsof ie verdedigende middenvelder is geweest![]()
![]()
Vooral ongeloofwaardig toen Johan uithaalde naar die speler met die rode kaart die zichzelf een sukkel noemde... wakker worden sukkels!quote:Op maandag 6 februari 2012 22:03 schreef Morpheus2002 het volgende:
Matige aflevering door puber Johan.President Camacho
TV series: Boardwalk Empire | Burn Notice | Dexter | Game of Thrones | Impractical Jokers | Luther | Sherlock | Sons of Anarchy![]()
Ik vond het niveau (zelfs voor VI-begrippen) iets te laag. Wel een paar keer gelachen, maar geen topshow.
6,5.![]()
Oh ja, hij doet het.quote:Op maandag 6 februari 2012 22:07 schreef Rens-Reith het volgende:
Allemaal even kijken. Veerboot/SigaarSnor bij BNN 24/7. WAT DUS NIET DE UITZENDING GEHAALT HEEFT! http://247.bnn.nl/artikel/430/video-rtl-sloopt-sigaarsnor
Heeft Veerboot waarschijnlijk uren in de file gestaan voor dat interview, waarschijnlijk geïnterviewd door een juffrouw die nog acteert als ze thee drinkt, en dan laten ze hem maar 15 seconden aan het woord ofzo.
En dat hier niet genoeg tijd voor was...![]()
![]()
Johan begint onderhand tien keer kinderachtiger te worden dan Hans Kraay. Elke keer die goedkope aanvallen die we al 20 keer voorbij hebben horen komenquote:Op maandag 6 februari 2012 22:17 schreef AryaMehr het volgende:
Waardeloze show. Zelfs Studio Voetbal was leuker gisteren..
President Camacho
TV series: Boardwalk Empire | Burn Notice | Dexter | Game of Thrones | Impractical Jokers | Luther | Sherlock | Sons of Anarchy![]()
Dat viel gelukkig mee, had in een plaatselijk café'tje afgesproken. 10 minuutjes fietsen, welliswaar door kou en sneeuw.quote:Op maandag 6 februari 2012 22:22 schreef johannes_vermeer het volgende:
Heeft Veerboot waarschijnlijk uren in de file gestaan voor dat interview, waarschijnlijk geïnterviewd door een juffrouw die nog acteert als ze thee drinkt, en dan laten ze hem maar 15 seconden aan het woord ofzo.
Vind het sneuer voor de kerel die me kwam interviewen (hele aardige gozer verder trouwens, niets mis mee): die moest vanuit Hilversum komen en had daar op de heenweg alleen al bijna 1,5 uur over gedaan.
Maar zoals ik eerder al zei: "laat gaan joh!".![]()
Precies. Wat een waardeloze niveau vandaag. En bovendien, Johan mag dan tig jaar in het voetbalwereldje rondlopen, maar god zeg, die man gooit de laatste tijd echt de meest gore onzin over tafel. Het is dat Gijp nog een beetje voetbal-knowhow heeft, want anders was het elke week drie keer niets. Het gebrek aan elke kennis over voetbal bij Johan maakte Van Basten ook enigszins pijnlijk duidelijk. En het meest lachwekkende is nog wel het telkens belachelijk maken en karaktermoord plegen op sommige personen, maar aan de andere kant de moraalridder spelen wanneer er spreekkoren klinken in het stadium. Bij Studio Voetbal, hoe saai soms ook, is er tenminste wel enig niveau te vinden.quote:Op maandag 6 februari 2012 22:28 schreef pberends het volgende:
[..]
Johan begint onderhand tien keer kinderachtiger te worden dan Hans Kraay. Elke keer die goedkope aanvallen die we al 20 keer voorbij hebben horen komen.
![]()
Ah dan kunnen we de uitzending eens rustig terug bekijken zonder dat achterlijke RTL XL. Ik nam het altijd op van RTL XL dus ik was tevreden. Maar nu ik niet meer mag uploaden, hoef ik het nu ook niet meer te gebruiken.quote:Op maandag 6 februari 2012 22:44 schreef Oliver23 het volgende:
de MP4 link
http://iptv.rtl.nl/ipadxl(...)afe1cfebcaf1e9d9.mp4
BOYCOTTEN DIE HAP!
Ik ben trouwens hier de enige die het wel een leuke uitzending vond. Heerlijke confrontatie's, maar vooral gelachen om onze Gijp. Wat heb ik die man toch gemist.![]()
Hierdoor kijk ik VI!quote:Op maandag 6 februari 2012 22:49 schreef DrDentz het volgende:
Ik vond het ook wel goed showtje. Hoog tempo, veel argumenten 'op de man' en gespannen sfeertje.
Voor serieus gelul kijk je maar SV!![]()
quote:Op maandag 6 februari 2012 22:50 schreef Rens-Reith het volgende:
[..]
Hiervoor kijk ik dus graagVI!
Sorry ben net nieuw op FOK! En wilde het editen (spelfoutje) maar goed toen plaatste ik het 2 keer.quote:Op maandag 6 februari 2012 22:52 schreef DrDentz het volgende:
Goed gezegd Rens, ja dat mag jij zelfs 2x posten.
Boodschap blijft hetzelfde.![]()
Stoere taal. Die 'confrontaties' zullen je kansloze leven hoogst waarschijnlijk wel enig kleur geven.quote:Op maandag 6 februari 2012 22:50 schreef Rens-Reith het volgende:
[..]
Hierdoor kijk ik VI!
quote:Op maandag 6 februari 2012 22:52 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Stoere taal. Die 'confrontaties' zullen je kansloze leven hoogst waarschijnlijk wel enig kleur geven.![]()
![]()
Waarvoor onderscheid volgens jou VI dan van SV? Het is vooral die sfeer van "neem het niet zo serieus". Ik kan nooit lachen om SV.quote:Op maandag 6 februari 2012 22:52 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Stoere taal. Die 'confrontaties' zullen je kansloze leven hoogst waarschijnlijk wel enig kleur geven.![]()
SV is voer voor pseudo-intellectuelen, dat gaat de gewone man boven de pet, gewoon verstand op nul en VI kijken.![]()
quote:Op maandag 6 februari 2012 22:52 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik vraag me altijd af wat uberhaupt de doelgroep is van SV.quote:Op maandag 6 februari 2012 22:56 schreef DrDentz het volgende:
SV is voer voor pseudo-intellectuelen, dat gaat de gewone man boven de pet, gewoon verstand op nul en VI kijken.
Een uur Ajax negatief behandelen: Ajax fans zullen dat niet leuk vinden, en Feyenoord fans zouden liever willen dat hun club wordt behandeld ipv Ajax. PSV fans irriteren zich aan hun vertegenwoordiger (Waterreus), AZ fans storen zich aan Vermeulen, alleen hockey fans zijn blij met Van 't Hek.![]()
Denk je dat de FOK!s jouw ironische berichtjes wel zullen begrijpen?quote:Op maandag 6 februari 2012 22:56 schreef DrDentz het volgende:
SV is voer voor pseudo-intellectuelen, dat gaat de gewone man boven de pet, gewoon verstand op nul en VI kijken.![]()
Dat maakt deze opmerking weer zo ironisch. Je blijft je rol vervullen.quote:Op maandag 6 februari 2012 23:04 schreef DrDentz het volgende:
Ik begrijp zelf het ironische er niet zo van eigenlijk![]()
Ik kan me niet aan de indruk onttrekken dat de mensen die het vandaag een topshow vonden in het dagelijkse leven met een paar chromosoompjes te weinig rondlopen. Van dat soort kansloze mensen die elke scheet die de heren van VI laten grappig vinden en het zelfs bewust opzoeken.quote:Op maandag 6 februari 2012 22:56 schreef DrDentz het volgende:
Volgens mij ben jij in het verkeerde topic beland vriend.quote:Op maandag 6 februari 2012 23:06 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Ik kan me niet aan de indruk onttrekken dat de mensen die het vandaag een topshow vonden in het dagelijkse leven met een paar chromosoompjes te weinig rondlopen. Van dat soort kansloze mensen die elke scheet die de heren van VI laten grappig vinden en het zelfs bewust opzoeken.![]()
http://247.bnn.nl/artikel/430/video-rtl-sloopt-sigaarsnorquote:Op maandag 6 februari 2012 23:07 schreef GGMM het volgende:
Komt Sigaarsnor zo nog bij dat kansloze programma op BNN?
Komt alleen online.
Knipper alleen niet te vaak met je ogen, want dan is het alweer afgelopen.![]()
Komt niet meer, is alleen een kort fragment op de site te zien.quote:Op maandag 6 februari 2012 23:07 schreef GGMM het volgende:
Komt Sigaarsnor zo nog bij dat kansloze programma op BNN?
http://sigaarsnor.blogspo(...)er-youtube.html#more![]()
Geen wonder dat ze dat er uit hebben moeten knippen, wat een diepte-interview.quote:Op maandag 6 februari 2012 23:07 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
http://247.bnn.nl/artikel/430/video-rtl-sloopt-sigaarsnor
Komt alleen online.
Knipper alleen niet te vaak met je ogen, want dan is het alweer afgelopen.![]()
Drentz is nog één van die zeldzame gevallen, het soort mensen die het grappig vinden om telkens een bepaalde VI-act aan te nemen. Van dat soort kansloze gevallen die hoogst waarschijnlijk geen sociale leven hebben en zich daarom enigszins obsessief hebben gestort in het leven van een paar praatpoppen en daar hun voldoening uit halen. Wel bewonderenswaardig.quote:Op maandag 6 februari 2012 23:01 schreef Terecht het volgende:
[..]
Denk je dat de FOK!s jouw ironische berichtjes wel zullen begrijpen?![]()
Sinds wanneer komen al die semi-intelligenten hier nou weer denigrerend reagerenZe zijn blij als een hond met zeven lullen na hun opmerkingen maar staan met hun eigen domheid te koop, maar dat geheel terzijde.
I want to bla bla bla![]()
Nee zo'n vent met een brood over z'n kop heen gedrukt, daar zitten we op te wachten.quote:Op maandag 6 februari 2012 23:09 schreef GGMM het volgende:
[..]
Geen wonder dat ze dat er uit hebben moeten knippen, wat een diepte-interview.![]()
Haha grappig man! Die Derksen act is nog steeds erg leuk!quote:Op maandag 6 februari 2012 23:09 schreef Jmsls het volgende:
Sinds wanneer komen al die semi-intelligenten hier nou weer denigrerend reagerenZe zijn blij als een hond met zeven lullen na hun opmerkingen maar staan met hun eigen domheid te koop, maar dat geheel terzijde.
![]()
Jij probeert nu te scoren, waarschijnlijk voor je vrienden in het karaoke-café ofzo. Maar je loopt met je eigen domheid te koop.quote:Op maandag 6 februari 2012 23:11 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Haha grappig man! Die Derksen act is nog steeds erg leuk!![]()
Moet meneer Arno Vermeulen niet slapen? Of spreek ik hier met Bert van der Veer?quote:Op maandag 6 februari 2012 23:11 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Haha grappig man! Die Derksen act is nog steeds erg leuk!![]()
Hoe was de uitzending? Ik heb um gemist
<a href="http://steamcommunity.com/id/outlandos/" rel="nofollow" target="_blank">Seafood! on Steam</a>![]()
Tja met al deze schoffies hier, daar krijgt de paard de hik van!quote:Op maandag 6 februari 2012 23:11 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Haha grappig man! Die Derksen act is nog steeds erg leuk!I want to bla bla bla![]()
http://iptv.rtl.nl/ipadxl(...)afe1cfebcaf1e9d9.mp4quote:Op maandag 6 februari 2012 23:13 schreef Salt_Seafood het volgende:
Hoe was de uitzending? Ik heb um gemist![]()
Ik vond het wel een leuke aflevering.quote:Op maandag 6 februari 2012 23:13 schreef Salt_Seafood het volgende:
Jawel, dat moet juist.quote:Op maandag 6 februari 2012 23:11 schreef DrDentz het volgende:
Mja ik mag VI opeens niet meer leuk vinden.
TOPSHOW
Cijfer: 8,9![]()
![]()
Geweldige show, ook al vind je van niet, gewoon zeggen van wel.quote:Op maandag 6 februari 2012 23:13 schreef Salt_Seafood het volgende:
Het is de Elfstedentocht-waanzin die momenteel door Nederland raast en elke facetten van de samenleving in haar greep heeft. Zelfs een programma voor intellectuelen als P&W is erdoor gegijzeld. Wat moet ik doen?quote:Op maandag 6 februari 2012 23:12 schreef Ties02 het volgende:
Slechte dag gehad AryaMehr? Of is het een winterdip?![]()
quote:Op maandag 6 februari 2012 23:15 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Het is de Elfstedentocht-waanzin die momenteel door Nederland raast en elke facetten van de samenleving in haar greep heeft.
Lighten up, it's party time!![]()
Baas Johan die hoogst waarschijnlijk door geen enkele voetbalman serieus genomen wordt. Wat ook wel enigszins pijnlijk duidelijk werd toen Van Basten er als gast was. Toen stond onze baas Johan met een mond vol met tanden.![]()
![]()
Als je nog meer oude koeien hebt zou ik het snel dan, want alle sloten zijn inmiddels dichtgevroren. Vooral die in Friesland. Je weet wel, van de Elfstedentocht.quote:Op maandag 6 februari 2012 23:18 schreef AryaMehr het volgende:
Baas Johan die hoogst waarschijnlijk door geen enkele voetbalman serieus genomen wordt. Wat ook wel enigszins naar voren kwam toen Van Basten er als gast was. Toen stond onze baas Johan met een mond vol met tanden.![]()
Ik zat meer te wachten op een grappige Derksen oneliner! Of wat dacht je van een gifje!quote:Op maandag 6 februari 2012 23:19 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Als je nog meer oude koeien hebt zou ik het snel dan, want alle sloten zijn inmiddels dichtgevroren. Vooral die in Friesland. Je weet wel, van de Elfstedentocht.![]()
quote:Op maandag 6 februari 2012 23:20 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Ik zat meer te wachten op een grappige Derksen oneliner! Of wat dacht je van een gifje!
I want to bla bla bla![]()
Jawel, jawel, dat mag jij vinden, maar ik ben persoonlijk niet zo onder de indruk van de argumenten die je hier te berde brengt.quote:Op maandag 6 februari 2012 23:18 schreef AryaMehr het volgende:
Baas Johan die hoogst waarschijnlijk door geen enkele voetbalman serieus genomen wordt. Wat ook wel enigszins pijnlijk duidelijk werd toen Van Basten er als gast was. Toen stond onze baas Johan met een mond vol met tanden.Op vrijdag 14 april 2023 07:00 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Waar is m'n post gebleven?<a href="http://steamcommunity.com/id/outlandos/" rel="nofollow" target="_blank">Seafood! on Steam</a>![]()
Zit ook te kijken nu, wat een overdreven gedoe in dit topic. Had de reacties eerst even gelezen, wat een overacting joh.![]()
Hoorde ik het vrijdag nou goed dat Ferguson Sneijder niet wilde hebben omdat Yolanthe de broek aan zou hebben in huize Sneijder?.
![]()
Span anders je secretaresse voor een karretje.quote:Op maandag 6 februari 2012 23:20 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Ik zat meer te wachten op een grappige Derksen oneliner! Of wat dacht je van een gifje!
Wij zijn VI HOOLIGANS,
vrij zijn wij geboren, en vrij zullen wij sterven.![]()
Altijd maar machogebral.quote:Op maandag 6 februari 2012 23:22 schreef j0rdiiii het volgende:
Zit ook te kijken nu, wat een overdreven gedoe in dit topic. Had de reacties eerst even gelezen, wat een overacting joh.![]()
Wat dat betreft inderdáád já.quote:Op maandag 6 februari 2012 23:09 schreef Jmsls het volgende:
Vind het ook een beetje gezeik allemaal. Het was echt geen show die de geschiedenisboeken in zal gaan, maar gewoon lekker op het bankie liggen, VI-afleverinkje kijken, niks mis mee.
Volgens mij heeft de intellectuele grachtengordel VI nu ook een beetje ontdekt. Inderdaad net alsof Bert van der Veer ineens fan is geworden. Helemaal vol met ideeën over 'hoe VI hoort te zijn' (een soort van licht ironische versie van Studio Voetbal), terwijl natuurlijk in werkelijkheid ook de tenenkrommende ruzietjes tussen Johan en Wilfred en het puberale gepest van Hansie VI leuk maken en groot hebben gemaakt. Die dingen kwamen net zo goed in DWDD.
Ja jongens, VI heeft een keertje op maandagavond geen absolute topshow gehad, maar gewoon een redelijke, typische Johan/Gijp/Hansie-aflevering. Het is wat!![]()
Persoonlijk vind ik het echt not dun hoe jij hier hele volksstammen op een hoop veegt en te kijk zet. Als volwassen mensen onder elkaar los je dat anders op.quote:Op maandag 6 februari 2012 23:31 schreef Vasilevski het volgende:
[..]
Wat dat betreft inderdáád já.
Vind het ook een beetje gezeik allemaal. Het was echt geen show die de geschiedenisboeken in zal gaan, maar gewoon lekker op het bankie liggen, VI-afleverinkje kijken, niks mis mee.
Volgens mij heeft de intellectuele grachtengordel VI nu ook een beetje ontdekt. Inderdaad net alsof Bert van der Veer ineens fan is geworden. Helemaal vol met ideeën over 'hoe VI hoort te zijn' (een soort van licht ironische versie van Studio Voetbal), terwijl natuurlijk in werkelijkheid ook de tenenkrommende ruzietjes tussen Johan en Wilfred en het puberale gepest van Hansie VI leuk maken en groot hebben gemaakt. Die dingen kwamen net zo goed in DWDD.
Ja jongens, VI heeft een keertje op maandagavond geen absolute topshow gehad, maar gewoon een redelijke, typische Johan/Gijp/Hansie-aflevering. Het is wat!Op vrijdag 14 april 2023 07:00 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Ben op de helft en ja natuurlijk gaat men iets te veel in op Kraaij en blabla maar goede uitzending hoor.quote:Op maandag 6 februari 2012 23:22 schreef j0rdiiii het volgende:
Zit ook te kijken nu, wat een overdreven gedoe in dit topic. Had de reacties eerst even gelezen, wat een overacting joh.
Vooral Gijpie en z'n lach zijn weer erg mooi.![]()
![]()
Ik keek al VI toen jij nog 'mama, mag ik buiten spelen' riep.quote:Op maandag 6 februari 2012 23:31 schreef Vasilevski het volgende:
[..]
Wat dat betreft inderdáád já.
Ja jongens, VI heeft een keertje op maandagavond geen absolute topshow gehad, maar gewoon een redelijke, typische Johan/Gijp/Hansie-aflevering. Het is wat!![]()
Toch mooi om te zien dat mongooltjes zich nog steeds kunnen opwinden over VI.
Was weer een prima topshowtje.Bedankt Hans.![]()
In mijn tijd, en Willem die weet dat nog wel, als iemand je irriteerde op een internetforum dan fietste je naar zijn huis en sloeg je zijn voortanden uit zijn bek. Er waren geen camera's bij, dat kon in die tijd.Op vrijdag 14 april 2023 07:00 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Dat was nog die cowboytijd.quote:Op maandag 6 februari 2012 23:45 schreef Lokale_Notabele het volgende:
In mijn tijd, en Willem die weet dat nog wel, als iemand je irriteerde op een internetforum dan fietste je naar zijn huis en sloeg je zijn voortanden uit zijn bek. Er waren geen camera's bij, dat kon in die tijd.![]()
Salaris in cash, handje contantje nog lekker zwart geld erbij, en dan je eerste Porsche contant afrekenen![]()
![]()
Nog even naar die meisjes in de palen kijken in de OQ club in je sparta trainingspakkie, niks mis mee![]()
Gewoon tussen de trainingen door, met een helm op je hoofd, en als het dan wat laat was geworden gewoon een dildo op je kop.quote:Op maandag 6 februari 2012 23:56 schreef Ties02 het volgende:
Nog even naar die meisjes in de palen kijken in de OQ club in je sparta trainingspakkie, niks mis mee![]()
Wel met Philips batterijen natuurlijk.quote:Op maandag 6 februari 2012 23:57 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Gewoon tussen de trainingen door, met een helm op je hoofd, en als het dan wat laat was geworden gewoon een dildo op je kop.![]()
Voor het eerst echt weggezapt omdat ik dat gezuig irritant vond worden."Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé![]()
Zou VI deze vrijdag wel doorgaan mocht de elfstedentocht dan verreden worden? Lijkt me dat Genee dan in Friesland zit. Johan als geoefende rijder heeft de startkaart natuurlijk al op zak en voor Gijp zal het een televisie-evenement zijn dat hij niet wil missen vanaf z'n bank.![]()
Free sigaarsnorblogcom!quote:Op maandag 6 februari 2012 22:07 schreef Rens-Reith het volgende:
Gewoon een extra uitzending inlassen met Genee, Derksen, Gijpie, Hansie en Hulzebosch in een tent bij de Bonkefeart.![]()
![]()
quote:Op maandag 6 februari 2012 23:14 schreef Ties02 het volgende:
[..]
http://iptv.rtl.nl/ipadxl(...)afe1cfebcaf1e9d9.mp4
Eindelijk iemand die denkt wat iedereen zegt![]()
Toch valt me op sinds Gijp er weer bij is dat ik de uitzendingen zonder Gijp leuker vind. Ik was blij dat hij weer terug was, maar nu ik ook een half jaar zonder Gijp heb gezien valt me pas op hoe weinig hij met interessante dingen komt. Hij maakt best leuke opmerkingen en is gewoon heel grappig. Maar hij komt nog steeds met zijn stokpaardjes aanzetten en hij kan alleen blij worden van Barcelona, Ibrahimovic en Arnautovic. Voor de rest is het allemaal maar matig wat er zich op de voetbalvelden afspeelt, dat is echt van zijn gezicht af te lezen. Er komt gewoon weinig verrassends of nieuws meer uit.![]()
Anderen zoals Boskamp, Schelvis en de Mos hebben inhoudelijk meer over wedstrijden te vertellen en kunnen ook nog mee met het snelle format. Omdat ze elke uitzending steeds wisselden bleef het verrassend. Zo'n vaste samenstelling als nu gaat vervelen en wordt een parodie van zich zelf. Vanavond als ultiem voorbeeld. Dus ik zeg, gewoon weer wisselen met die gasten en Gijp ook één keer in de twee weken ofzo.
Hoe dan ook, beter dan Studio Jack is het nog steeds.![]()
![]()
Gijp signaleerde wel heel vroeg de problemen met Janssen bij Ajax, Adriaanse bij Twente, etc. Achter al dat geouwehoer zit best wel wat inzicht.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 00:43 schreef Slobeend het volgende:
Toch valt me op sinds Gijp er weer bij is dat ik de uitzendingen zonder Gijp leuker vind. Ik was blij dat hij weer terug was, maar nu ik ook een half jaar zonder Gijp heb gezien valt me pas op hoe weinig hij met interessante dingen komt. Hij maakt best leuke opmerkingen en is gewoon heel grappig. Maar hij komt nog steeds met zijn stokpaardjes aanzetten en hij kan alleen blij worden van Barcelona, Ibrahimovic en Arnautovic. Voor de rest is het allemaal maar matig wat er zich op de voetbalvelden afspeelt, dat is echt van zijn gezicht af te lezen. Er komt gewoon weinig verrassends of nieuws meer uit.![]()
![]()
Wordt het minder geforceerd na het eerste halfuur?quote:Op dinsdag 7 februari 2012 00:34 schreef Ties02 het volgende:
Zoooo klaar, moet zeggen nog geeneens zo slecht, 7,1![]()
Ja gelukkig wel.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 00:58 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wordt het minder geforceerd na het eerste halfuur?![]()
![]()
Johan nietquote:Op dinsdag 7 februari 2012 00:58 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wordt het minder geforceerd na het eerste halfuur?![]()
Onzinquote:Op dinsdag 7 februari 2012 00:43 schreef Slobeend het volgende:
Toch valt me op sinds Gijp er weer bij is dat ik de uitzendingen zonder Gijp leuker vind. Ik was blij dat hij weer terug was, maar nu ik ook een half jaar zonder Gijp heb gezien valt me pas op hoe weinig hij met interessante dingen komt.![]()
Eerst lopen janken dat je meer mensen wilt aan tafel die voetbal van dichtbij meemaken en dan zelf de clown uithangen...Hoe triest.quote:![]()
Hier heb je een punt. Entertainers mochten niet komen, het moest meer over voetbal gaan.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 01:10 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Eerst lopen janken dat je meer mensen wilt aan tafel die voetbal van dichtbij meemaken en dan zelf de clown uithangen...Hoe triest.
Komt Hans met wat voetbal, bijv. voor een opstelling (gewoon als plan B, als plan A duidelijk 0 kansen oplevert), wordt hij meteen afgezeken, en bovendien bijna letterlijk hetzelfde als een paar jaar geleden: "De oude Kraaij had ook altijd van die opstellingen." Beetje zwaktebod.
Maar ik zal niet afvallig zijn, daarom zeg ik topshow.![]()
Gadverdamme zeg, ben nu een kwartier aan het terugkijken en wat is Derksen vervelend aan het doen tegen Hansie, krijg er gewoon medelijden mee.
Derksen![]()
![]()
Derksen is zijn rol aan tafel en zijn nuchterheid kwijt, verstoort de chemie de laatste tijd met zijn profilerend gedrag. Sinds ie die ring heeft gewonnen, en het programma na de winterstop ten nadele naar zijn hand heeft gezet met die vaste samenstelling, wil ie nog vaker aan het woord zijn, en duld ie steeds minder meningen van anderen die het niet met hem eens zijn. Het wordt dan een vervelende man, die tegendraads zeurt.
Hij moet gewoon weer even op vakantie. Gijp laat zich ook nog steeds te vaak ondersneeuwen, is een stuk rustiger geworden. Heeft nog steeds genoeg te vertellen, maar helaas laat ie zich niet gelden. Tijd voor Genee om in actie te komen en terug te keren naar de oude formule van wisselende gasten.![]()
Jezus...Derksen is idd verschrikkelijk zeg. Goedkoop scoren
Eindelijk iemand die denkt wat iedereen zegt![]()
Het klopte overigens niet wat Hansie zei, dat hij nooit iets tegen de scheidsrechters zei.
Ik kan me maar weinig interviews uit VI herinneren, maar eentje met Hans Kraay SR. uit de jaren 80 is me wel bijgebleven. Toen had Hansie het bont gemaakt, was hij weer met een rode kaart het veld uitgestuurd, nadat hij de scheidsrechter voor 10 scheldwoorden had uitgemaakt.
Dus wat deed de oude Kraay maandagmorgen? Hij ging naar Hansie toe, belde aan, Hansie doet open... maar toen geen hallo, nee, de Oude Kraay bleef op de stoep staan, en zei alleen maar die tien scheldwoorden, recht in Hansies gezicht.
Hij sloot af met "afgekeurde varkenskop".
Kijk, dit was nu een mooie anekdote geweest.![]()
![]()
Het is eigenlijk jammer dat Genee niet in het kamp-Van Gaal zit. Die eindeloze onredelijke monologen van Johan om alles wat niet onvoorwaardelijk en volledig kritiekloos Cruijffs voeten likt helemaal af te fikken gaan een beetje vervelen.![]()
Gijp zit in niemands kamp die haakt af zodra het inhoudelijk wordt, en gelukkig maar. Al ben ik het wel met je eens dat het wel beter zou zijn als er een enigszins neutraal persoon met een sterke persoonlijkheid aan tafel zou zitten. Maar zo werkt deze soap nou eenmaal niet.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 12:42 schreef eentwee het volgende:
Het is eigenlijk jammer dat Genee niet in het kamp-Van Gaal zit. Die eindeloze onredelijke monologen van Johan om alles wat niet onvoorwaardelijk en volledig kritiekloos Cruijffs voeten likt helemaal af te fikken gaan een beetje vervelen.![]()
Dan was Genee al lang vervangen door Barbara. Derksen duldt geen tegenspraak in zijn programma.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 12:42 schreef eentwee het volgende:
In theorie is meedoen in een discussie ook niet de rol van een presentator. Dat Genee dit af en toe wel doet maakt het programma juist leuk, en nee Derksen beseft dit maar al te goed en laat hem nooit vervangen.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 13:01 schreef Symer het volgende:
[..]
Dan was Genee al lang vervangen door Barbara. Derksen duldt geen tegenspraak in zijn programma.![]()
Ik denk eerder dat het Genee is die zich goed beseft dat af en toe zuigen prima is, maar dat ie van Cruiff af moet blijven omdat ie dan fulltime kan gaan schnabbelen.![]()
quote:Op dinsdag 7 februari 2012 00:43 schreef Slobeend het volgende:
Anderen zoals Boskamp, Schelvis en de Mos hebben inhoudelijk meer over wedstrijden te vertellen en kunnen ook nog mee met het snelle format. Omdat ze elke uitzending steeds wisselden bleef het verrassend. Zo'n vaste samenstelling als nu gaat vervelen en wordt een parodie van zich zelf. Vanavond als ultiem voorbeeld. Dus ik zeg, gewoon weer wisselen met die gasten en Gijp ook één keer in de twee weken ofzo.
Hoe dan ook, beter dan Studio Jack is het nog steeds.
Gijp is een held.![]()
Of misschien is Genee het er wel gewoon mee eens?quote:Op dinsdag 7 februari 2012 13:12 schreef Symer het volgende:
Ik denk eerder dat het Genee is die zich goed beseft dat af en toe zuigen prima is, maar dat ie van Cruiff af moet blijven omdat ie dan fulltime kan gaan schnabbelen.![]()
![]()
Ik krijg de indruk dat beide kampen niet goed snik zijn, dus als ik aan tafel zat zou ik me zeker afzijdig houden.Ik kan me ook een anekdote herinneren, dat hij de snelste gele kaart ooit in de eredivisie behaalde als invaller. Volgens mij was dat niet voor een tackle, maar voor aanmerkingen op de leiding. Ik zal even op wikipedia kijken.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 04:13 schreef Perico het volgende:
Het klopte overigens niet wat Hansie zei, dat hij nooit iets tegen de scheidsrechters zei.
Ik kan me maar weinig interviews uit VI herinneren, maar eentje met Hans Kraay SR. uit de jaren 80 is me wel bijgebleven. Toen had Hansie het bont gemaakt, was hij weer met een rode kaart het veld uitgestuurd, nadat hij de scheidsrechter voor 10 scheldwoorden had uitgemaakt.
Dus wat deed de oude Kraay maandagmorgen? Hij ging naar Hansie toe, belde aan, Hansie doet open... maar toen geen hallo, nee, de Oude Kraay bleef op de stoep staan, en zei alleen maar die tien scheldwoorden, recht in Hansies gezicht.
Hij sloot af met "afgekeurde varkenskop".
Kijk, dit was nu een mooie anekdote geweest.
Snelste gele kaart in de Eredivisie - 3 sec - Hans Kraay jr. (Dordrecht'90) bij Feyenoord-Dordrecht'90 (1992).![]()
Ik heb 'm hoog zitten, maar Johan liep gister met zijn eigen domheid te koop.
En dan ook nog Adriaanse neerzetten als een dement onbenul. Hij zal Adriaanse zelf wel niet gesproken hebben..![]()
oh laat maar verkeerde
[ Bericht 42% gewijzigd door KingRoland op 07-02-2012 15:11:54 ]graag op anoniem![]()
Ik geef de uitzending een 5, was echt te kinderachtig bij vlagen.quote:Op maandag 6 februari 2012 22:22 schreef ZuidGrens het volgende:
Ik vond het niveau (zelfs voor VI-begrippen) iets te laag. Wel een paar keer gelachen, maar geen topshow.
6,5.<a href="http://steamcommunity.com/id/outlandos/" rel="nofollow" target="_blank">Seafood! on Steam</a>![]()
Slappe uitzending. Miste Boskamp en V Hanegem. Te weinig voetbalverstand aan tafel.
Gijp wederom niet leuk.
Wanneer komt nou als vast duo Boskamp en Schelvis?????Op vrijdag 18 maart 2011 01:26 [b]schreef Ezio het volgende:[/b]Ik ga nu wel. Kijk uit waar je je staart steekt!
Groetjes, Ezio.![]()
quote:Op dinsdag 7 februari 2012 15:26 schreef Stokstaart het volgende:
Slappe uitzending. Miste Boskamp en V Hanegem. Te weinig voetbalverstand aan tafel.
Gijp wederom niet leuk.
Wanneer komt nou als vast duo Boskamp en Schelvis?????![]()
![]()
Jij weet wel hoe het precies zit? Laat maar horen.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 14:44 schreef anoukane het volgende:
Ik heb 'm hoog zitten, maar Johan liep gister met zijn eigen domheid te koop.
En dan ook nog Adriaanse neerzetten als een dement onbenul. Hij zal Adriaanse zelf wel niet gesproken hebben..![]()
Gijp was gister de enige normale aan tafel, vond de rest te kinderlijk en Johan was aan het trollen om het trollen.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 15:26 schreef Stokstaart het volgende:
Gijp wederom niet leuk.
Wanneer komt nou als vast duo Boskamp en Schelvis?????<a href="http://steamcommunity.com/id/outlandos/" rel="nofollow" target="_blank">Seafood! on Steam</a>![]()
http://www.nu.nl/achterkl(...)n-johan-derksen.htmlquote:Wilfred Genee vindt zichzelf wijzer dan Johan Derksen
Laatste update: 7 februari 2012 16:01 info.
AMSTERDAM - Wilfred Genee vindt zichzelf in veel gevallen verstandiger dan Johan Derksen.
Foto: NU.nl/Yuri Saalberg
De twee gezichten van praatprogramma Voetbal International botsen regelmatig tijdens de uitzending, waarbij Derksen zich volgens Genee vaak laat kennen.
"We zijn allebei ongelooflijke mannetjes en vinden het moeilijk om ons ongelijk toe te geven. Gelukkig ben ik vaak nog de verstandigste van de twee", zegt Genee in Grazia.
"Als Johan voelt dat hij het op inhoud verliest, trekt hij het in het persoonlijke om te scoren voor de camera."
"Ik weet hoe ik Johan boos kan krijgen, maar ook hoe ik hem leuke verhalen kan laten vertellen", vervolgt de presentator. De wisselwerking tussen de twee, die wekelijks worden bijgestaan door René van der Gijp, leverde Voetbal International vorig jaar een Gouden Televizier Ring op.![]()
Derksen was gisteren een zwaar irritante knurft. Een hork. Vaak een hilarische kerel, maar soms ook echt onuitstaanbaar irritant. De rest was gewoon normaal: Genee was weer lekker vervelend tegen Kraay, Gijp was gewoon weer zichzelf en dat Kraay daar nog steeds gaat zitten is me echt een raadsel.
![]()
Adriaanse werd inderdaad wel neergezet als een seniele man.. En Munsterman toont weer eens zijn aard heeft door subiet zijn eigen straatje schoon te gaan vegen ten koste van Co als iemand een plausibele opmerking maakt over zijn dominante houding binnen die club.![]()
En hier heeft Genee ook helemaal gelijk in.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 16:06 schreef macca728 het volgende:
http://www.nu.nl/achterkl(...)n-johan-derksen.html
[..]![]()
Een vermakelijke hork.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 16:06 schreef Stofje het volgende:
Derksen was gisteren een zwaar irritante knurft. Een hork. Vaak een hilarische kerel, maar soms ook echt onuitstaanbaar irritant. De rest was gewoon normaal: Genee was weer lekker vervelend tegen Kraay, Gijp was gewoon weer zichzelf en dat Kraay daar nog steeds gaat zitten is me echt een raadsel.
![]()
ja terwijl Hans gewoon goed over voetbal kan praten inhoudelijk. En over opstellingen, Johan vraagt zich toch ook altijd af waarom Kuijt op links speelt in Oranje ?quote:Op dinsdag 7 februari 2012 16:06 schreef Stofje het volgende:
Het lullige is dat Rene zijn mond houdt als ze weer ruzie hebben, vind hij niet leuk.![]()
Ter verdediging van Johan, echt uit zijn rol viel hij niet.. de eerste keer dat Hansie tijdens het van Basten tijdperk met een opstelling kwam, werd hij nog meer erop aangevallen door Johan
En iedere keer als Hansie met een envelop uit zijn binnenzak tevoorschijn kwam, heeft Johan dit verontwaardigd geridiculiseerd. Ik vind het not dun, maar ok.
Boskamp en Schelvis blijven de beste gasten. Nadeel van Willem is, dat hij niet makkelijk op gang komt en kort van stof is. Is het eenmaal wel het geval, zegt hij wel aardige dingen, waar Johan het altijd mee eens is.![]()
Willem wordt ook vaak onderbroken, waardoor hij vaak stopt met zijn verhaal.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 16:18 schreef Perico het volgende:
Ter verdediging van Johan, echt uit zijn rol viel hij niet.. de eerste keer dat Hansie tijdens het van Basten tijdperk met een opstelling kwam, werd hij nog meer erop aangevallen door Johan
En iedere keer als Hansie met een envelop uit zijn binnenzak tevoorschijn kwam, heeft Johan dit verontwaardigd geridiculiseerd. Ik vind het not dun, maar ok.
Boskamp en Schelvis blijven de beste gasten. Nadeel van Willem is, dat hij niet makkelijk op gang komt en kort van stof is. Is het eenmaal wel het geval, zegt hij wel aardige dingen, waar Johan het altijd mee eens is.![]()
Johan is een loser geworden. Echt een schreeuwlelijk, vindt genee eerlijker dan derksen allebei altijd met zichzelf bezig maar er is er maar één die er voor uitkomt.![]()
Bij alle discussies tussen Derksen en Genee ben ik het ook meestal eens met Genee, ik erger me dan ook aan het gedrag dat Derksen dan gaat vertonen als hij het niet kan winnen...quote:Op dinsdag 7 februari 2012 18:18 schreef Otto_Kretschmer het volgende:
Johan is een loser geworden. Echt een schreeuwlelijk, vindt genee eerlijker dan derksen allebei altijd met zichzelf bezig maar er is er maar één die er voor uitkomt.![]()
Soms heb ik het gevoel dat Genee het programma al enigszins overstegen is en toe is aan een nieuwe uitdaging. Dat zal hij hoogst waarschijnlijk ook wel vinden.![]()
Loop jij nou maar slaafs achter je messias aan.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 18:29 schreef Littlerabbit het volgende:
Wat een gezeik allemaal na 1 mindere aflevering van Derksen zijn kant![]()
![]()
Doe ik zeker. Al moet hij niet met vis aankomen daar heb ik geen trek inquote:Op dinsdag 7 februari 2012 18:32 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Loop jij nou maar slaafs achter je messias aan.![]()
![]()
heeft wel gelijk hoor.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 18:32 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Loop jij nou maar slaafs achter je messias aan.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: