Jij probeert nu te scoren, waarschijnlijk voor je vrienden in het karaoke-café ofzo. Maar je loopt met je eigen domheid te koop.quote:Op maandag 6 februari 2012 23:11 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Haha grappig man! Die Derksen act is nog steeds erg leuk!
Moet meneer Arno Vermeulen niet slapen? Of spreek ik hier met Bert van der Veer?quote:Op maandag 6 februari 2012 23:11 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Tja met al deze schoffies hier, daar krijgt de paard de hik van!quote:Op maandag 6 februari 2012 23:11 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
http://iptv.rtl.nl/ipadxl(...)afe1cfebcaf1e9d9.mp4quote:Op maandag 6 februari 2012 23:13 schreef Salt_Seafood het volgende:
Hoe was de uitzending? Ik heb um gemist
Ik vond het wel een leuke aflevering.quote:Op maandag 6 februari 2012 23:13 schreef Salt_Seafood het volgende:
Jawel, dat moet juist.quote:Op maandag 6 februari 2012 23:11 schreef DrDentz het volgende:
Mja ik mag VI opeens niet meer leuk vinden.
Geweldige show, ook al vind je van niet, gewoon zeggen van wel.quote:Op maandag 6 februari 2012 23:13 schreef Salt_Seafood het volgende:
Het is de Elfstedentocht-waanzin die momenteel door Nederland raast en elke facetten van de samenleving in haar greep heeft. Zelfs een programma voor intellectuelen als P&W is erdoor gegijzeld. Wat moet ik doen?quote:Op maandag 6 februari 2012 23:12 schreef Ties02 het volgende:
Slechte dag gehad AryaMehr? Of is het een winterdip?
quote:Op maandag 6 februari 2012 23:15 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Het is de Elfstedentocht-waanzin die momenteel door Nederland raast en elke facetten van de samenleving in haar greep heeft.
Als je nog meer oude koeien hebt zou ik het snel dan, want alle sloten zijn inmiddels dichtgevroren. Vooral die in Friesland. Je weet wel, van de Elfstedentocht.quote:Op maandag 6 februari 2012 23:18 schreef AryaMehr het volgende:
Baas Johan die hoogst waarschijnlijk door geen enkele voetbalman serieus genomen wordt. Wat ook wel enigszins naar voren kwam toen Van Basten er als gast was. Toen stond onze baas Johan met een mond vol met tanden.
Ik zat meer te wachten op een grappige Derksen oneliner! Of wat dacht je van een gifje!quote:Op maandag 6 februari 2012 23:19 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Als je nog meer oude koeien hebt zou ik het snel dan, want alle sloten zijn inmiddels dichtgevroren. Vooral die in Friesland. Je weet wel, van de Elfstedentocht.
quote:Op maandag 6 februari 2012 23:20 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Ik zat meer te wachten op een grappige Derksen oneliner! Of wat dacht je van een gifje!
Jawel, jawel, dat mag jij vinden, maar ik ben persoonlijk niet zo onder de indruk van de argumenten die je hier te berde brengt.quote:Op maandag 6 februari 2012 23:18 schreef AryaMehr het volgende:
Baas Johan die hoogst waarschijnlijk door geen enkele voetbalman serieus genomen wordt. Wat ook wel enigszins pijnlijk duidelijk werd toen Van Basten er als gast was. Toen stond onze baas Johan met een mond vol met tanden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |