Stoere taal. Die 'confrontaties' zullen je kansloze leven hoogst waarschijnlijk wel enig kleur geven.quote:Op maandag 6 februari 2012 22:50 schreef Rens-Reith het volgende:
[..]
Hierdoor kijk ik VI!
Voor serieus gelul kijk je maar SV!
quote:Op maandag 6 februari 2012 22:52 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Stoere taal. Die 'confrontaties' zullen je kansloze leven hoogst waarschijnlijk wel enig kleur geven.
Waarvoor onderscheid volgens jou VI dan van SV? Het is vooral die sfeer van "neem het niet zo serieus". Ik kan nooit lachen om SV.quote:Op maandag 6 februari 2012 22:52 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Stoere taal. Die 'confrontaties' zullen je kansloze leven hoogst waarschijnlijk wel enig kleur geven.
quote:Op maandag 6 februari 2012 22:52 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Ik vraag me altijd af wat uberhaupt de doelgroep is van SV.quote:Op maandag 6 februari 2012 22:56 schreef DrDentz het volgende:
SV is voer voor pseudo-intellectuelen, dat gaat de gewone man boven de pet, gewoon verstand op nul en VI kijken.
Denk je dat de FOK!s jouw ironische berichtjes wel zullen begrijpen?quote:Op maandag 6 februari 2012 22:56 schreef DrDentz het volgende:
SV is voer voor pseudo-intellectuelen, dat gaat de gewone man boven de pet, gewoon verstand op nul en VI kijken.
Dat maakt deze opmerking weer zo ironisch. Je blijft je rol vervullen.quote:Op maandag 6 februari 2012 23:04 schreef DrDentz het volgende:
Ik begrijp zelf het ironische er niet zo van eigenlijk
Ik kan me niet aan de indruk onttrekken dat de mensen die het vandaag een topshow vonden in het dagelijkse leven met een paar chromosoompjes te weinig rondlopen. Van dat soort kansloze mensen die elke scheet die de heren van VI laten grappig vinden en het zelfs bewust opzoeken.quote:Op maandag 6 februari 2012 22:56 schreef DrDentz het volgende:
Volgens mij ben jij in het verkeerde topic beland vriend.quote:Op maandag 6 februari 2012 23:06 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Ik kan me niet aan de indruk onttrekken dat de mensen die het vandaag een topshow vonden in het dagelijkse leven met een paar chromosoompjes te weinig rondlopen. Van dat soort kansloze mensen die elke scheet die de heren van VI laten grappig vinden en het zelfs bewust opzoeken.
http://247.bnn.nl/artikel/430/video-rtl-sloopt-sigaarsnorquote:Op maandag 6 februari 2012 23:07 schreef GGMM het volgende:
Komt Sigaarsnor zo nog bij dat kansloze programma op BNN?
Komt niet meer, is alleen een kort fragment op de site te zien.quote:Op maandag 6 februari 2012 23:07 schreef GGMM het volgende:
Komt Sigaarsnor zo nog bij dat kansloze programma op BNN?
Geen wonder dat ze dat er uit hebben moeten knippen, wat een diepte-interview.quote:Op maandag 6 februari 2012 23:07 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
http://247.bnn.nl/artikel/430/video-rtl-sloopt-sigaarsnor
Komt alleen online.
Knipper alleen niet te vaak met je ogen, want dan is het alweer afgelopen.
Drentz is nog één van die zeldzame gevallen, het soort mensen die het grappig vinden om telkens een bepaalde VI-act aan te nemen. Van dat soort kansloze gevallen die hoogst waarschijnlijk geen sociale leven hebben en zich daarom enigszins obsessief hebben gestort in het leven van een paar praatpoppen en daar hun voldoening uit halen. Wel bewonderenswaardig.quote:Op maandag 6 februari 2012 23:01 schreef Terecht het volgende:
[..]
Denk je dat de FOK!s jouw ironische berichtjes wel zullen begrijpen?
Nee zo'n vent met een brood over z'n kop heen gedrukt, daar zitten we op te wachten.quote:Op maandag 6 februari 2012 23:09 schreef GGMM het volgende:
[..]
Geen wonder dat ze dat er uit hebben moeten knippen, wat een diepte-interview.
Haha grappig man! Die Derksen act is nog steeds erg leuk!quote:Op maandag 6 februari 2012 23:09 schreef Jmsls het volgende:
Sinds wanneer komen al die semi-intelligenten hier nou weer denigrerend reagerenZe zijn blij als een hond met zeven lullen na hun opmerkingen maar staan met hun eigen domheid te koop, maar dat geheel terzijde.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |