Allochtoon daaroquote:Op maandag 6 februari 2012 22:00 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Ik lees nu dat we het hier over een Japanner hebben
Ja inderdaadquote:Op maandag 6 februari 2012 22:02 schreef satecl het volgende:
Hmm ik had liever Boskamp! Lekker koekie's voor het weekend!
Rood en Wit wordt kampioen...quote:Op maandag 6 februari 2012 22:02 schreef Geo4kant het volgende:
VVV heeft zwart.. SO WHAT, hoeveel clubs hebben er rood/witals het toch een ander design is..
Bewaar die maar voor volgende week. Na het Europese voetbalquote:Op maandag 6 februari 2012 22:02 schreef satecl het volgende:
Hmm ik had liever Boskamp! Lekker koekie's voor het weekend!
Hans is een man van uitersten, ups en downsquote:Op maandag 6 februari 2012 22:03 schreef The_Groove het volgende:
Kraay tegen Gijp ''Wij wel hé vriend''
Tis toch ook net een kind hé.
Zeer matig, alleen dat Gijp en Hans samen depressief naast elkaar op de bank zouden zitten was wel lachen grapquote:
quote:Op maandag 6 februari 2012 22:03 schreef Rens-Reith het volgende:
RTL XL reclame op het laatst onderin. FUCK JULLIE!
YouTube VI Hooligans!
ouwe koekquote:Op maandag 6 februari 2012 22:04 schreef satecl het volgende:
Hooligans !!!! Motherfucker Danny Dyer Aight!
Fap je vandaag een keer met je andere hand om het toch wat unieker te maken?quote:Op maandag 6 februari 2012 22:03 schreef Dj_Day-V het volgende:
Oeh zo even blijven hangen voor de 1000ste herhaling van Sexcetera
Ja, helaas vond 'm best nuttig toen hij 2 afleveringen rustig was :pquote:Op maandag 6 februari 2012 22:03 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Hans is een man van uitersten, ups en downs
Nee, Johan had een dexadrientje te veel genomen.quote:
Never forgive, never forget.quote:Op maandag 6 februari 2012 22:07 schreef Rens-Reith het volgende:
Allemaal even kijken. Veerboot/SigaarSnor bij BNN 24/7. WAT DUS NIET DE UITZENDING GEHAALT HEEFT! http://247.bnn.nl/artikel/430/video-rtl-sloopt-sigaarsnor
Ze hebben er heel weinig van gemaakt. Dus eerst even langs het gebouw van RTL, als dat klaar is even kennismaken met de heren van BNN!quote:
Ligt misschien aan mij, maar... doet het niet?quote:Op maandag 6 februari 2012 22:07 schreef Rens-Reith het volgende:
Allemaal even kijken. Veerboot/SigaarSnor bij BNN 24/7. WAT DUS NIET DE UITZENDING GEHAALT HEEFT! http://247.bnn.nl/artikel/430/video-rtl-sloopt-sigaarsnor
druk op enterquote:Op maandag 6 februari 2012 22:08 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ligt misschien aan mij, maar... doet het niet?
hey hij stopt op 0:49quote:Op maandag 6 februari 2012 22:07 schreef Rens-Reith het volgende:
Vooral ongeloofwaardig toen Johan uithaalde naar die speler met die rode kaart die zichzelf een sukkel noemde... wakker worden sukkels!quote:Op maandag 6 februari 2012 22:03 schreef Morpheus2002 het volgende:
Matige aflevering door puber Johan.
Oh ja, hij doet het.quote:Op maandag 6 februari 2012 22:07 schreef Rens-Reith het volgende:
Johan begint onderhand tien keer kinderachtiger te worden dan Hans Kraay. Elke keer die goedkope aanvallen die we al 20 keer voorbij hebben horen komenquote:Op maandag 6 februari 2012 22:17 schreef AryaMehr het volgende:
Waardeloze show. Zelfs Studio Voetbal was leuker gisteren.
Dat viel gelukkig mee, had in een plaatselijk café'tje afgesproken. 10 minuutjes fietsen, welliswaar door kou en sneeuw.quote:Op maandag 6 februari 2012 22:22 schreef johannes_vermeer het volgende:
Heeft Veerboot waarschijnlijk uren in de file gestaan voor dat interview, waarschijnlijk geïnterviewd door een juffrouw die nog acteert als ze thee drinkt, en dan laten ze hem maar 15 seconden aan het woord ofzo.
Precies. Wat een waardeloze niveau vandaag. En bovendien, Johan mag dan tig jaar in het voetbalwereldje rondlopen, maar god zeg, die man gooit de laatste tijd echt de meest gore onzin over tafel. Het is dat Gijp nog een beetje voetbal-knowhow heeft, want anders was het elke week drie keer niets. Het gebrek aan elke kennis over voetbal bij Johan maakte Van Basten ook enigszins pijnlijk duidelijk. En het meest lachwekkende is nog wel het telkens belachelijk maken en karaktermoord plegen op sommige personen, maar aan de andere kant de moraalridder spelen wanneer er spreekkoren klinken in het stadium. Bij Studio Voetbal, hoe saai soms ook, is er tenminste wel enig niveau te vinden.quote:Op maandag 6 februari 2012 22:28 schreef pberends het volgende:
[..]
Johan begint onderhand tien keer kinderachtiger te worden dan Hans Kraay. Elke keer die goedkope aanvallen die we al 20 keer voorbij hebben horen komen.
Ah dan kunnen we de uitzending eens rustig terug bekijken zonder dat achterlijke RTL XL. Ik nam het altijd op van RTL XL dus ik was tevreden. Maar nu ik niet meer mag uploaden, hoef ik het nu ook niet meer te gebruiken.quote:Op maandag 6 februari 2012 22:44 schreef Oliver23 het volgende:
de MP4 link
http://iptv.rtl.nl/ipadxl(...)afe1cfebcaf1e9d9.mp4
Hierdoor kijk ik VI!quote:Op maandag 6 februari 2012 22:49 schreef DrDentz het volgende:
Ik vond het ook wel goed showtje. Hoog tempo, veel argumenten 'op de man' en gespannen sfeertje.
quote:Op maandag 6 februari 2012 22:50 schreef Rens-Reith het volgende:
[..]
Hiervoor kijk ik dus graagVI!
Voor serieus gelul kijk je maar SV!
Sorry ben net nieuw op FOK! En wilde het editen (spelfoutje) maar goed toen plaatste ik het 2 keer.quote:Op maandag 6 februari 2012 22:52 schreef DrDentz het volgende:
Goed gezegd Rens, ja dat mag jij zelfs 2x posten.
Stoere taal. Die 'confrontaties' zullen je kansloze leven hoogst waarschijnlijk wel enig kleur geven.quote:Op maandag 6 februari 2012 22:50 schreef Rens-Reith het volgende:
[..]
Hierdoor kijk ik VI!
Voor serieus gelul kijk je maar SV!
quote:Op maandag 6 februari 2012 22:52 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Stoere taal. Die 'confrontaties' zullen je kansloze leven hoogst waarschijnlijk wel enig kleur geven.
Waarvoor onderscheid volgens jou VI dan van SV? Het is vooral die sfeer van "neem het niet zo serieus". Ik kan nooit lachen om SV.quote:Op maandag 6 februari 2012 22:52 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Stoere taal. Die 'confrontaties' zullen je kansloze leven hoogst waarschijnlijk wel enig kleur geven.
quote:Op maandag 6 februari 2012 22:52 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Ik vraag me altijd af wat uberhaupt de doelgroep is van SV.quote:Op maandag 6 februari 2012 22:56 schreef DrDentz het volgende:
SV is voer voor pseudo-intellectuelen, dat gaat de gewone man boven de pet, gewoon verstand op nul en VI kijken.
Denk je dat de FOK!s jouw ironische berichtjes wel zullen begrijpen?quote:Op maandag 6 februari 2012 22:56 schreef DrDentz het volgende:
SV is voer voor pseudo-intellectuelen, dat gaat de gewone man boven de pet, gewoon verstand op nul en VI kijken.
Dat maakt deze opmerking weer zo ironisch. Je blijft je rol vervullen.quote:Op maandag 6 februari 2012 23:04 schreef DrDentz het volgende:
Ik begrijp zelf het ironische er niet zo van eigenlijk
Ik kan me niet aan de indruk onttrekken dat de mensen die het vandaag een topshow vonden in het dagelijkse leven met een paar chromosoompjes te weinig rondlopen. Van dat soort kansloze mensen die elke scheet die de heren van VI laten grappig vinden en het zelfs bewust opzoeken.quote:Op maandag 6 februari 2012 22:56 schreef DrDentz het volgende:
Volgens mij ben jij in het verkeerde topic beland vriend.quote:Op maandag 6 februari 2012 23:06 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Ik kan me niet aan de indruk onttrekken dat de mensen die het vandaag een topshow vonden in het dagelijkse leven met een paar chromosoompjes te weinig rondlopen. Van dat soort kansloze mensen die elke scheet die de heren van VI laten grappig vinden en het zelfs bewust opzoeken.
http://247.bnn.nl/artikel/430/video-rtl-sloopt-sigaarsnorquote:Op maandag 6 februari 2012 23:07 schreef GGMM het volgende:
Komt Sigaarsnor zo nog bij dat kansloze programma op BNN?
Komt niet meer, is alleen een kort fragment op de site te zien.quote:Op maandag 6 februari 2012 23:07 schreef GGMM het volgende:
Komt Sigaarsnor zo nog bij dat kansloze programma op BNN?
Geen wonder dat ze dat er uit hebben moeten knippen, wat een diepte-interview.quote:Op maandag 6 februari 2012 23:07 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
http://247.bnn.nl/artikel/430/video-rtl-sloopt-sigaarsnor
Komt alleen online.
Knipper alleen niet te vaak met je ogen, want dan is het alweer afgelopen.
Drentz is nog één van die zeldzame gevallen, het soort mensen die het grappig vinden om telkens een bepaalde VI-act aan te nemen. Van dat soort kansloze gevallen die hoogst waarschijnlijk geen sociale leven hebben en zich daarom enigszins obsessief hebben gestort in het leven van een paar praatpoppen en daar hun voldoening uit halen. Wel bewonderenswaardig.quote:Op maandag 6 februari 2012 23:01 schreef Terecht het volgende:
[..]
Denk je dat de FOK!s jouw ironische berichtjes wel zullen begrijpen?
Nee zo'n vent met een brood over z'n kop heen gedrukt, daar zitten we op te wachten.quote:Op maandag 6 februari 2012 23:09 schreef GGMM het volgende:
[..]
Geen wonder dat ze dat er uit hebben moeten knippen, wat een diepte-interview.
Haha grappig man! Die Derksen act is nog steeds erg leuk!quote:Op maandag 6 februari 2012 23:09 schreef Jmsls het volgende:
Sinds wanneer komen al die semi-intelligenten hier nou weer denigrerend reagerenZe zijn blij als een hond met zeven lullen na hun opmerkingen maar staan met hun eigen domheid te koop, maar dat geheel terzijde.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |