Span anders je secretaresse voor een karretje.quote:Op maandag 6 februari 2012 23:20 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Ik zat meer te wachten op een grappige Derksen oneliner! Of wat dacht je van een gifje!
Altijd maar machogebral.quote:Op maandag 6 februari 2012 23:22 schreef j0rdiiii het volgende:
Zit ook te kijken nu, wat een overdreven gedoe in dit topic. Had de reacties eerst even gelezen, wat een overacting joh.
Wat dat betreft inderdáád já.quote:Op maandag 6 februari 2012 23:09 schreef Jmsls het volgende:
Sinds wanneer komen al die semi-intelligenten hier nou weer denigrerend reagerenZe zijn blij als een hond met zeven lullen na hun opmerkingen maar staan met hun eigen domheid te koop, maar dat geheel terzijde.
Persoonlijk vind ik het echt not dun hoe jij hier hele volksstammen op een hoop veegt en te kijk zet. Als volwassen mensen onder elkaar los je dat anders op.quote:Op maandag 6 februari 2012 23:31 schreef Vasilevski het volgende:
[..]
Wat dat betreft inderdáád já.
Vind het ook een beetje gezeik allemaal. Het was echt geen show die de geschiedenisboeken in zal gaan, maar gewoon lekker op het bankie liggen, VI-afleverinkje kijken, niks mis mee.
Volgens mij heeft de intellectuele grachtengordel VI nu ook een beetje ontdekt. Inderdaad net alsof Bert van der Veer ineens fan is geworden. Helemaal vol met ideeën over 'hoe VI hoort te zijn' (een soort van licht ironische versie van Studio Voetbal), terwijl natuurlijk in werkelijkheid ook de tenenkrommende ruzietjes tussen Johan en Wilfred en het puberale gepest van Hansie VI leuk maken en groot hebben gemaakt. Die dingen kwamen net zo goed in DWDD.
Ja jongens, VI heeft een keertje op maandagavond geen absolute topshow gehad, maar gewoon een redelijke, typische Johan/Gijp/Hansie-aflevering. Het is wat!
Ben op de helft en ja natuurlijk gaat men iets te veel in op Kraaij en blabla maar goede uitzending hoor.quote:Op maandag 6 februari 2012 23:22 schreef j0rdiiii het volgende:
Zit ook te kijken nu, wat een overdreven gedoe in dit topic. Had de reacties eerst even gelezen, wat een overacting joh.
Ik keek al VI toen jij nog 'mama, mag ik buiten spelen' riep.quote:Op maandag 6 februari 2012 23:31 schreef Vasilevski het volgende:
[..]
Wat dat betreft inderdáád já.
Vind het ook een beetje gezeik allemaal. Het was echt geen show die de geschiedenisboeken in zal gaan, maar gewoon lekker op het bankie liggen, VI-afleverinkje kijken, niks mis mee.
Volgens mij heeft de intellectuele grachtengordel VI nu ook een beetje ontdekt. Inderdaad net alsof Bert van der Veer ineens fan is geworden. Helemaal vol met ideeën over 'hoe VI hoort te zijn' (een soort van licht ironische versie van Studio Voetbal), terwijl natuurlijk in werkelijkheid ook de tenenkrommende ruzietjes tussen Johan en Wilfred en het puberale gepest van Hansie VI leuk maken en groot hebben gemaakt. Die dingen kwamen net zo goed in DWDD.
Ja jongens, VI heeft een keertje op maandagavond geen absolute topshow gehad, maar gewoon een redelijke, typische Johan/Gijp/Hansie-aflevering. Het is wat!
Dat was nog die cowboytijd.quote:Op maandag 6 februari 2012 23:45 schreef Lokale_Notabele het volgende:
In mijn tijd, en Willem die weet dat nog wel, als iemand je irriteerde op een internetforum dan fietste je naar zijn huis en sloeg je zijn voortanden uit zijn bek. Er waren geen camera's bij, dat kon in die tijd.
Gewoon tussen de trainingen door, met een helm op je hoofd, en als het dan wat laat was geworden gewoon een dildo op je kop.quote:Op maandag 6 februari 2012 23:56 schreef Ties02 het volgende:
Nog even naar die meisjes in de palen kijken in de OQ club in je sparta trainingspakkie, niks mis mee
Wel met Philips batterijen natuurlijk.quote:Op maandag 6 februari 2012 23:57 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Gewoon tussen de trainingen door, met een helm op je hoofd, en als het dan wat laat was geworden gewoon een dildo op je kop.
Free sigaarsnorblogcom!quote:Op maandag 6 februari 2012 22:07 schreef Rens-Reith het volgende:
Allemaal even kijken. Veerboot/SigaarSnor bij BNN 24/7. WAT DUS NIET DE UITZENDING GEHAALT HEEFT! http://247.bnn.nl/artikel/430/video-rtl-sloopt-sigaarsnor
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |