abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_107698514
quote:
0s.gif Op maandag 6 februari 2012 23:20 schreef AryaMehr het volgende:

[..]

Ik zat meer te wachten op een grappige Derksen oneliner! Of wat dacht je van een gifje!
Span anders je secretaresse voor een karretje.

Wij zijn VI HOOLIGANS,

vrij zijn wij geboren, en vrij zullen wij sterven.
pi_107698536
quote:
0s.gif Op maandag 6 februari 2012 23:22 schreef j0rdiiii het volgende:
Zit ook te kijken nu, wat een overdreven gedoe in dit topic. Had de reacties eerst even gelezen, wat een overacting joh.
Altijd maar machogebral.
pi_107698591
Meneertje trainer van weet ik veel, bal op het dak. :P
pi_107698779
quote:
0s.gif Op maandag 6 februari 2012 23:09 schreef Jmsls het volgende:
Sinds wanneer komen al die semi-intelligenten hier nou weer denigrerend reageren :') Ze zijn blij als een hond met zeven lullen na hun opmerkingen maar staan met hun eigen domheid te koop, maar dat geheel terzijde.
Wat dat betreft inderdáád já.

Vind het ook een beetje gezeik allemaal. Het was echt geen show die de geschiedenisboeken in zal gaan, maar gewoon lekker op het bankie liggen, VI-afleverinkje kijken, niks mis mee.

Volgens mij heeft de intellectuele grachtengordel VI nu ook een beetje ontdekt. Inderdaad net alsof Bert van der Veer ineens fan is geworden. Helemaal vol met ideeën over 'hoe VI hoort te zijn' (een soort van licht ironische versie van Studio Voetbal), terwijl natuurlijk in werkelijkheid ook de tenenkrommende ruzietjes tussen Johan en Wilfred en het puberale gepest van Hansie VI leuk maken en groot hebben gemaakt. Die dingen kwamen net zo goed in DWDD.

Ja jongens, VI heeft een keertje op maandagavond geen absolute topshow gehad, maar gewoon een redelijke, typische Johan/Gijp/Hansie-aflevering. Het is wat!
pi_107698831
Daarnaast zijn we de laatste paar uitzendingen ook verwend, louter 8'jes of hoger
  maandag 6 februari 2012 @ 23:33:31 #231
291753 Jmsls
Feeling really bla bla
pi_107698874

''Goed werk jongens, die blagen lijken weg te zijn''
I want to bla bla bla
pi_107698900
quote:
0s.gif Op maandag 6 februari 2012 23:31 schreef Vasilevski het volgende:

[..]

Vind het ook een beetje gezeik allemaal. Het was echt geen show die de geschiedenisboeken in zal gaan, maar gewoon lekker op het bankie liggen, VI-afleverinkje kijken, niks mis mee.

Volgens mij heeft de intellectuele grachtengordel VI nu ook een beetje ontdekt. Inderdaad net alsof Bert van der Veer ineens fan is geworden. Helemaal vol met ideeën over 'hoe VI hoort te zijn' (een soort van licht ironische versie van Studio Voetbal), terwijl natuurlijk in werkelijkheid ook de tenenkrommende ruzietjes tussen Johan en Wilfred en het puberale gepest van Hansie VI leuk maken en groot hebben gemaakt. Die dingen kwamen net zo goed in DWDD.

Ja jongens, VI heeft een keertje op maandagavond geen absolute topshow gehad, maar gewoon een redelijke, typische Johan/Gijp/Hansie-aflevering. Het is wat!
Persoonlijk vind ik het echt not dun hoe jij hier hele volksstammen op een hoop veegt en te kijk zet. Als volwassen mensen onder elkaar los je dat anders op.
Op vrijdag 14 april 2023 07:00 schreef Lokale_Notabele het volgende:
"Orkun Kokcu is een dynamischere verbeterde versie van Andrea Pirlo".
pi_107699078
Zit nu een half uurtje te kijken, valt tegen.

Kraaij bash is echt too much
pi_107699137
quote:
0s.gif Op maandag 6 februari 2012 23:22 schreef j0rdiiii het volgende:
Zit ook te kijken nu, wat een overdreven gedoe in dit topic. Had de reacties eerst even gelezen, wat een overacting joh.
Ben op de helft en ja natuurlijk gaat men iets te veel in op Kraaij en blabla maar goede uitzending hoor. :)
Vooral Gijpie en z'n lach zijn weer erg mooi. :D
  maandag 6 februari 2012 @ 23:40:20 #235
174018 AryaMehr
By any means necessary
pi_107699160
quote:
0s.gif Op maandag 6 februari 2012 23:31 schreef Vasilevski het volgende:

[..]

Ik keek al VI toen jij nog 'mama, mag ik buiten spelen' riep.
  maandag 6 februari 2012 @ 23:40:25 #236
159093 bascross
Get to the chopper!
pi_107699166
Toch mooi om te zien dat mongooltjes zich nog steeds kunnen opwinden over VI.

Was weer een prima topshowtje.
Bedankt Hans.
pi_107699269
Gijpie krijgt een 8, hansie ook, Johan een 5,4
pi_107699350
In mijn tijd, en Willem die weet dat nog wel, als iemand je irriteerde op een internetforum dan fietste je naar zijn huis en sloeg je zijn voortanden uit zijn bek. Er waren geen camera's bij, dat kon in die tijd.
Op vrijdag 14 april 2023 07:00 schreef Lokale_Notabele het volgende:
"Orkun Kokcu is een dynamischere verbeterde versie van Andrea Pirlo".
pi_107699355
ik vond johan ook minder. hansie en gijp wederom weer ijzersterk
There are only 151 Pokémon.
pi_107699459
quote:
0s.gif Op maandag 6 februari 2012 23:45 schreef Lokale_Notabele het volgende:
In mijn tijd, en Willem die weet dat nog wel, als iemand je irriteerde op een internetforum dan fietste je naar zijn huis en sloeg je zijn voortanden uit zijn bek. Er waren geen camera's bij, dat kon in die tijd.
Dat was nog die cowboytijd.
pi_107699700
Salaris in cash, handje contantje nog lekker zwart geld erbij, en dan je eerste Porsche contant afrekenen O+
pi_107699759
Nog even naar die meisjes in de palen kijken in de OQ club in je sparta trainingspakkie, niks mis mee
pi_107699781
quote:
14s.gif Op maandag 6 februari 2012 23:56 schreef Ties02 het volgende:
Nog even naar die meisjes in de palen kijken in de OQ club in je sparta trainingspakkie, niks mis mee
Gewoon tussen de trainingen door, met een helm op je hoofd, en als het dan wat laat was geworden gewoon een dildo op je kop.
pi_107699874
quote:
0s.gif Op maandag 6 februari 2012 23:57 schreef johannes_vermeer het volgende:

[..]

Gewoon tussen de trainingen door, met een helm op je hoofd, en als het dan wat laat was geworden gewoon een dildo op je kop.
Wel met Philips batterijen natuurlijk.
pi_107699974
Voor het eerst echt weggezapt omdat ik dat gezuig irritant vond worden.
"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé
pi_107700258
Zou VI deze vrijdag wel doorgaan mocht de elfstedentocht dan verreden worden? Lijkt me dat Genee dan in Friesland zit. Johan als geoefende rijder heeft de startkaart natuurlijk al op zak en voor Gijp zal het een televisie-evenement zijn dat hij niet wil missen vanaf z'n bank.
pi_107700328
Misschien wel een uitzending op locatie!
in bartlehiem
pi_107700355
Zou Danny Vera het Friese volkslied kennen?
pi_107700422
quote:
0s.gif Op maandag 6 februari 2012 22:07 schreef Rens-Reith het volgende:
Allemaal even kijken. Veerboot/SigaarSnor bij BNN 24/7. WAT DUS NIET DE UITZENDING GEHAALT HEEFT! http://247.bnn.nl/artikel/430/video-rtl-sloopt-sigaarsnor
Free sigaarsnorblogcom!
  dinsdag 7 februari 2012 @ 00:17:19 #250
311468 Van_Poppel
Voormalig kopman van Gertje
pi_107700428
Gewoon een extra uitzending inlassen met Genee, Derksen, Gijpie, Hansie en Hulzebosch in een tent bij de Bonkefeart. :Y
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')