Ik kan me ook een anekdote herinneren, dat hij de snelste gele kaart ooit in de eredivisie behaalde als invaller. Volgens mij was dat niet voor een tackle, maar voor aanmerkingen op de leiding. Ik zal even op wikipedia kijken.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 04:13 schreef Perico het volgende:
Het klopte overigens niet wat Hansie zei, dat hij nooit iets tegen de scheidsrechters zei.
Ik kan me maar weinig interviews uit VI herinneren, maar eentje met Hans Kraay SR. uit de jaren 80 is me wel bijgebleven. Toen had Hansie het bont gemaakt, was hij weer met een rode kaart het veld uitgestuurd, nadat hij de scheidsrechter voor 10 scheldwoorden had uitgemaakt.
Dus wat deed de oude Kraay maandagmorgen? Hij ging naar Hansie toe, belde aan, Hansie doet open... maar toen geen hallo, nee, de Oude Kraay bleef op de stoep staan, en zei alleen maar die tien scheldwoorden, recht in Hansies gezicht.
Hij sloot af met "afgekeurde varkenskop".
Kijk, dit was nu een mooie anekdote geweest.
Ik geef de uitzending een 5, was echt te kinderachtig bij vlagen.quote:Op maandag 6 februari 2012 22:22 schreef ZuidGrens het volgende:
Ik vond het niveau (zelfs voor VI-begrippen) iets te laag. Wel een paar keer gelachen, maar geen topshow.
6,5.
quote:Op dinsdag 7 februari 2012 15:26 schreef Stokstaart het volgende:
Slappe uitzending. Miste Boskamp en V Hanegem. Te weinig voetbalverstand aan tafel.
Gijp wederom niet leuk.
Wanneer komt nou als vast duo Boskamp en Schelvis?????
Jij weet wel hoe het precies zit? Laat maar horen.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 14:44 schreef anoukane het volgende:
Ik heb 'm hoog zitten, maar Johan liep gister met zijn eigen domheid te koop.
En dan ook nog Adriaanse neerzetten als een dement onbenul. Hij zal Adriaanse zelf wel niet gesproken hebben..
Gijp was gister de enige normale aan tafel, vond de rest te kinderlijk en Johan was aan het trollen om het trollen.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 15:26 schreef Stokstaart het volgende:
Slappe uitzending. Miste Boskamp en V Hanegem. Te weinig voetbalverstand aan tafel.
Gijp wederom niet leuk.
Wanneer komt nou als vast duo Boskamp en Schelvis?????
quote:Wilfred Genee vindt zichzelf wijzer dan Johan Derksen
Laatste update: 7 februari 2012 16:01 info.
AMSTERDAM - Wilfred Genee vindt zichzelf in veel gevallen verstandiger dan Johan Derksen.
Foto: NU.nl/Yuri Saalberg
De twee gezichten van praatprogramma Voetbal International botsen regelmatig tijdens de uitzending, waarbij Derksen zich volgens Genee vaak laat kennen.
"We zijn allebei ongelooflijke mannetjes en vinden het moeilijk om ons ongelijk toe te geven. Gelukkig ben ik vaak nog de verstandigste van de twee", zegt Genee in Grazia.
"Als Johan voelt dat hij het op inhoud verliest, trekt hij het in het persoonlijke om te scoren voor de camera."
"Ik weet hoe ik Johan boos kan krijgen, maar ook hoe ik hem leuke verhalen kan laten vertellen", vervolgt de presentator. De wisselwerking tussen de twee, die wekelijks worden bijgestaan door René van der Gijp, leverde Voetbal International vorig jaar een Gouden Televizier Ring op.
En hier heeft Genee ook helemaal gelijk in.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 16:06 schreef macca728 het volgende:
http://www.nu.nl/achterkl(...)n-johan-derksen.html
[..]
Een vermakelijke hork.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 16:06 schreef Stofje het volgende:
Derksen was gisteren een zwaar irritante knurft. Een hork. Vaak een hilarische kerel, maar soms ook echt onuitstaanbaar irritant. De rest was gewoon normaal: Genee was weer lekker vervelend tegen Kraay, Gijp was gewoon weer zichzelf en dat Kraay daar nog steeds gaat zitten is me echt een raadsel.
ja terwijl Hans gewoon goed over voetbal kan praten inhoudelijk. En over opstellingen, Johan vraagt zich toch ook altijd af waarom Kuijt op links speelt in Oranje ?quote:Op dinsdag 7 februari 2012 16:06 schreef Stofje het volgende:
Derksen was gisteren een zwaar irritante knurft. Een hork. Vaak een hilarische kerel, maar soms ook echt onuitstaanbaar irritant. De rest was gewoon normaal: Genee was weer lekker vervelend tegen Kraay, Gijp was gewoon weer zichzelf en dat Kraay daar nog steeds gaat zitten is me echt een raadsel.
Willem wordt ook vaak onderbroken, waardoor hij vaak stopt met zijn verhaal.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 16:18 schreef Perico het volgende:
Ter verdediging van Johan, echt uit zijn rol viel hij niet.. de eerste keer dat Hansie tijdens het van Basten tijdperk met een opstelling kwam, werd hij nog meer erop aangevallen door Johan
En iedere keer als Hansie met een envelop uit zijn binnenzak tevoorschijn kwam, heeft Johan dit verontwaardigd geridiculiseerd. Ik vind het not dun, maar ok.
Boskamp en Schelvis blijven de beste gasten. Nadeel van Willem is, dat hij niet makkelijk op gang komt en kort van stof is. Is het eenmaal wel het geval, zegt hij wel aardige dingen, waar Johan het altijd mee eens is.
Bij alle discussies tussen Derksen en Genee ben ik het ook meestal eens met Genee, ik erger me dan ook aan het gedrag dat Derksen dan gaat vertonen als hij het niet kan winnen...quote:Op dinsdag 7 februari 2012 18:18 schreef Otto_Kretschmer het volgende:
Johan is een loser geworden. Echt een schreeuwlelijk, vindt genee eerlijker dan derksen allebei altijd met zichzelf bezig maar er is er maar één die er voor uitkomt.
Loop jij nou maar slaafs achter je messias aan.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 18:29 schreef Littlerabbit het volgende:
Wat een gezeik allemaal na 1 mindere aflevering van Derksen zijn kant![]()
Doe ik zeker. Al moet hij niet met vis aankomen daar heb ik geen trek inquote:Op dinsdag 7 februari 2012 18:32 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Loop jij nou maar slaafs achter je messias aan.
heeft wel gelijk hoor.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 18:32 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Loop jij nou maar slaafs achter je messias aan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |