quote:Op maandag 6 februari 2012 23:14 schreef Ties02 het volgende:
[..]
http://iptv.rtl.nl/ipadxl(...)afe1cfebcaf1e9d9.mp4
Gijp signaleerde wel heel vroeg de problemen met Janssen bij Ajax, Adriaanse bij Twente, etc. Achter al dat geouwehoer zit best wel wat inzicht.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 00:43 schreef Slobeend het volgende:
Toch valt me op sinds Gijp er weer bij is dat ik de uitzendingen zonder Gijp leuker vind. Ik was blij dat hij weer terug was, maar nu ik ook een half jaar zonder Gijp heb gezien valt me pas op hoe weinig hij met interessante dingen komt. Hij maakt best leuke opmerkingen en is gewoon heel grappig. Maar hij komt nog steeds met zijn stokpaardjes aanzetten en hij kan alleen blij worden van Barcelona, Ibrahimovic en Arnautovic. Voor de rest is het allemaal maar matig wat er zich op de voetbalvelden afspeelt, dat is echt van zijn gezicht af te lezen. Er komt gewoon weinig verrassends of nieuws meer uit.![]()
Wordt het minder geforceerd na het eerste halfuur?quote:Op dinsdag 7 februari 2012 00:34 schreef Ties02 het volgende:
Zoooo klaar, moet zeggen nog geeneens zo slecht, 7,1
Ja gelukkig wel.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 00:58 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wordt het minder geforceerd na het eerste halfuur?
Johan nietquote:Op dinsdag 7 februari 2012 00:58 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wordt het minder geforceerd na het eerste halfuur?
Onzinquote:Op dinsdag 7 februari 2012 00:43 schreef Slobeend het volgende:
Toch valt me op sinds Gijp er weer bij is dat ik de uitzendingen zonder Gijp leuker vind. Ik was blij dat hij weer terug was, maar nu ik ook een half jaar zonder Gijp heb gezien valt me pas op hoe weinig hij met interessante dingen komt.
Eerst lopen janken dat je meer mensen wilt aan tafel die voetbal van dichtbij meemaken en dan zelf de clown uithangen...Hoe triest.quote:
Hier heb je een punt. Entertainers mochten niet komen, het moest meer over voetbal gaan.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 01:10 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Eerst lopen janken dat je meer mensen wilt aan tafel die voetbal van dichtbij meemaken en dan zelf de clown uithangen...Hoe triest.
Gijp zit in niemands kamp die haakt af zodra het inhoudelijk wordt, en gelukkig maar. Al ben ik het wel met je eens dat het wel beter zou zijn als er een enigszins neutraal persoon met een sterke persoonlijkheid aan tafel zou zitten. Maar zo werkt deze soap nou eenmaal niet.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 12:42 schreef eentwee het volgende:
Het is eigenlijk jammer dat Genee niet in het kamp-Van Gaal zit. Die eindeloze onredelijke monologen van Johan om alles wat niet onvoorwaardelijk en volledig kritiekloos Cruijffs voeten likt helemaal af te fikken gaan een beetje vervelen.
Dan was Genee al lang vervangen door Barbara. Derksen duldt geen tegenspraak in zijn programma.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 12:42 schreef eentwee het volgende:
Het is eigenlijk jammer dat Genee niet in het kamp-Van Gaal zit. Die eindeloze onredelijke monologen van Johan om alles wat niet onvoorwaardelijk en volledig kritiekloos Cruijffs voeten likt helemaal af te fikken gaan een beetje vervelen.
In theorie is meedoen in een discussie ook niet de rol van een presentator. Dat Genee dit af en toe wel doet maakt het programma juist leuk, en nee Derksen beseft dit maar al te goed en laat hem nooit vervangen.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 13:01 schreef Symer het volgende:
[..]
Dan was Genee al lang vervangen door Barbara. Derksen duldt geen tegenspraak in zijn programma.
quote:Op dinsdag 7 februari 2012 00:43 schreef Slobeend het volgende:
Toch valt me op sinds Gijp er weer bij is dat ik de uitzendingen zonder Gijp leuker vind. Ik was blij dat hij weer terug was, maar nu ik ook een half jaar zonder Gijp heb gezien valt me pas op hoe weinig hij met interessante dingen komt. Hij maakt best leuke opmerkingen en is gewoon heel grappig. Maar hij komt nog steeds met zijn stokpaardjes aanzetten en hij kan alleen blij worden van Barcelona, Ibrahimovic en Arnautovic. Voor de rest is het allemaal maar matig wat er zich op de voetbalvelden afspeelt, dat is echt van zijn gezicht af te lezen. Er komt gewoon weinig verrassends of nieuws meer uit.![]()
Anderen zoals Boskamp, Schelvis en de Mos hebben inhoudelijk meer over wedstrijden te vertellen en kunnen ook nog mee met het snelle format. Omdat ze elke uitzending steeds wisselden bleef het verrassend. Zo'n vaste samenstelling als nu gaat vervelen en wordt een parodie van zich zelf. Vanavond als ultiem voorbeeld. Dus ik zeg, gewoon weer wisselen met die gasten en Gijp ook één keer in de twee weken ofzo.
Hoe dan ook, beter dan Studio Jack is het nog steeds.
Of misschien is Genee het er wel gewoon mee eens?quote:Op dinsdag 7 februari 2012 13:12 schreef Symer het volgende:
Ik denk eerder dat het Genee is die zich goed beseft dat af en toe zuigen prima is, maar dat ie van Cruiff af moet blijven omdat ie dan fulltime kan gaan schnabbelen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |