abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_107700544
Gijp met de voeten in een bak warm water natuurlijk.
  dinsdag 7 februari 2012 @ 00:28:19 #252
65434 Parafernalia
Leuker als je denkt
pi_107700803
Eindelijk iemand die denkt wat iedereen zegt
pi_107701005
Zoooo klaar, moet zeggen nog geeneens zo slecht, 7,1
  Moderator dinsdag 7 februari 2012 @ 00:43:09 #254
362868 crew  Slobeend
of all places
pi_107701231
Toch valt me op sinds Gijp er weer bij is dat ik de uitzendingen zonder Gijp leuker vind. Ik was blij dat hij weer terug was, maar nu ik ook een half jaar zonder Gijp heb gezien valt me pas op hoe weinig hij met interessante dingen komt. Hij maakt best leuke opmerkingen en is gewoon heel grappig. Maar hij komt nog steeds met zijn stokpaardjes aanzetten en hij kan alleen blij worden van Barcelona, Ibrahimovic en Arnautovic. Voor de rest is het allemaal maar matig wat er zich op de voetbalvelden afspeelt, dat is echt van zijn gezicht af te lezen. Er komt gewoon weinig verrassends of nieuws meer uit. ;(

Anderen zoals Boskamp, Schelvis en de Mos hebben inhoudelijk meer over wedstrijden te vertellen en kunnen ook nog mee met het snelle format. Omdat ze elke uitzending steeds wisselden bleef het verrassend. Zo'n vaste samenstelling als nu gaat vervelen en wordt een parodie van zich zelf. Vanavond als ultiem voorbeeld. Dus ik zeg, gewoon weer wisselen met die gasten en Gijp ook één keer in de twee weken ofzo.
Hoe dan ook, beter dan Studio Jack is het nog steeds. :')
pi_107701273
Gijp is inderdaad weer in vorm deze uitzending. :D
"Vind ik een enorme lul, Joop Munsterman". :D
pi_107701424
quote:
9s.gif Op dinsdag 7 februari 2012 00:43 schreef Slobeend het volgende:
Toch valt me op sinds Gijp er weer bij is dat ik de uitzendingen zonder Gijp leuker vind. Ik was blij dat hij weer terug was, maar nu ik ook een half jaar zonder Gijp heb gezien valt me pas op hoe weinig hij met interessante dingen komt. Hij maakt best leuke opmerkingen en is gewoon heel grappig. Maar hij komt nog steeds met zijn stokpaardjes aanzetten en hij kan alleen blij worden van Barcelona, Ibrahimovic en Arnautovic. Voor de rest is het allemaal maar matig wat er zich op de voetbalvelden afspeelt, dat is echt van zijn gezicht af te lezen. Er komt gewoon weinig verrassends of nieuws meer uit. ;(
Gijp signaleerde wel heel vroeg de problemen met Janssen bij Ajax, Adriaanse bij Twente, etc. Achter al dat geouwehoer zit best wel wat inzicht.
pi_107701564
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 februari 2012 00:34 schreef Ties02 het volgende:
Zoooo klaar, moet zeggen nog geeneens zo slecht, 7,1
Wordt het minder geforceerd na het eerste halfuur?
pi_107701666
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 februari 2012 00:58 schreef Littlerabbit het volgende:

[..]

Ja gelukkig wel. :P
pi_107701668
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 februari 2012 00:58 schreef Littlerabbit het volgende:

[..]

Johan niet
pi_107701677
quote:
Toch valt me op sinds Gijp er weer bij is dat ik de uitzendingen zonder Gijp leuker vind. Ik was blij dat hij weer terug was, maar nu ik ook een half jaar zonder Gijp heb gezien valt me pas op hoe weinig hij met interessante dingen komt.
Onzin
pi_107701734
Beter Gijp dan die stinkrat van een Willem. :')
  dinsdag 7 februari 2012 @ 01:10:54 #262
349086 ClapClapYourHands
Gurbansoltanedzhe
pi_107701769
quote:
9s.gif Op dinsdag 7 februari 2012 01:04 schreef Ties02 het volgende:

[..]

Johan niet
Eerst lopen janken dat je meer mensen wilt aan tafel die voetbal van dichtbij meemaken en dan zelf de clown uithangen...Hoe triest.
pi_107701924
quote:
9s.gif Op dinsdag 7 februari 2012 01:10 schreef ClapClapYourHands het volgende:

[..]

Eerst lopen janken dat je meer mensen wilt aan tafel die voetbal van dichtbij meemaken en dan zelf de clown uithangen...Hoe triest.
Hier heb je een punt. Entertainers mochten niet komen, het moest meer over voetbal gaan.
Komt Hans met wat voetbal, bijv. voor een opstelling (gewoon als plan B, als plan A duidelijk 0 kansen oplevert), wordt hij meteen afgezeken, en bovendien bijna letterlijk hetzelfde als een paar jaar geleden: "De oude Kraaij had ook altijd van die opstellingen." Beetje zwaktebod.
Maar ik zal niet afvallig zijn, daarom zeg ik topshow.
  dinsdag 7 februari 2012 @ 01:25:50 #264
352163 Stevenzenl
PSV Eindhoven
pi_107701951
Gadverdamme zeg, ben nu een kwartier aan het terugkijken en wat is Derksen vervelend aan het doen tegen Hansie, krijg er gewoon medelijden mee.

Derksen :r
pi_107702243
Derksen is zijn rol aan tafel en zijn nuchterheid kwijt, verstoort de chemie de laatste tijd met zijn profilerend gedrag. Sinds ie die ring heeft gewonnen, en het programma na de winterstop ten nadele naar zijn hand heeft gezet met die vaste samenstelling, wil ie nog vaker aan het woord zijn, en duld ie steeds minder meningen van anderen die het niet met hem eens zijn. Het wordt dan een vervelende man, die tegendraads zeurt.

Hij moet gewoon weer even op vakantie. Gijp laat zich ook nog steeds te vaak ondersneeuwen, is een stuk rustiger geworden. Heeft nog steeds genoeg te vertellen, maar helaas laat ie zich niet gelden. Tijd voor Genee om in actie te komen en terug te keren naar de oude formule van wisselende gasten.
  dinsdag 7 februari 2012 @ 02:21:58 #266
357045 Grifte
Feijenoord
pi_107702248
Redelijke uitzending, jammer dat Boskamp vrijdag niet komt, mooiste uitzendingen met hem erbij :)
  dinsdag 7 februari 2012 @ 02:42:14 #267
65434 Parafernalia
Leuker als je denkt
pi_107702348
Jezus...Derksen is idd verschrikkelijk zeg. Goedkoop scoren }:|
Eindelijk iemand die denkt wat iedereen zegt
  dinsdag 7 februari 2012 @ 04:13:49 #268
1593 Perico
Serpent Rouge
pi_107702660
Het klopte overigens niet wat Hansie zei, dat hij nooit iets tegen de scheidsrechters zei.

Ik kan me maar weinig interviews uit VI herinneren, maar eentje met Hans Kraay SR. uit de jaren 80 is me wel bijgebleven. Toen had Hansie het bont gemaakt, was hij weer met een rode kaart het veld uitgestuurd, nadat hij de scheidsrechter voor 10 scheldwoorden had uitgemaakt.

Dus wat deed de oude Kraay maandagmorgen? Hij ging naar Hansie toe, belde aan, Hansie doet open... maar toen geen hallo, nee, de Oude Kraay bleef op de stoep staan, en zei alleen maar die tien scheldwoorden, recht in Hansies gezicht.

Hij sloot af met "afgekeurde varkenskop".

Kijk, dit was nu een mooie anekdote geweest. :)
pi_107709604
Het is eigenlijk jammer dat Genee niet in het kamp-Van Gaal zit. Die eindeloze onredelijke monologen van Johan om alles wat niet onvoorwaardelijk en volledig kritiekloos Cruijffs voeten likt helemaal af te fikken gaan een beetje vervelen.
pi_107710052
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 februari 2012 12:42 schreef eentwee het volgende:
Het is eigenlijk jammer dat Genee niet in het kamp-Van Gaal zit. Die eindeloze onredelijke monologen van Johan om alles wat niet onvoorwaardelijk en volledig kritiekloos Cruijffs voeten likt helemaal af te fikken gaan een beetje vervelen.
Gijp zit in niemands kamp die haakt af zodra het inhoudelijk wordt, en gelukkig maar. Al ben ik het wel met je eens dat het wel beter zou zijn als er een enigszins neutraal persoon met een sterke persoonlijkheid aan tafel zou zitten. Maar zo werkt deze soap nou eenmaal niet.
pi_107710213
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 februari 2012 12:42 schreef eentwee het volgende:
Dan was Genee al lang vervangen door Barbara. Derksen duldt geen tegenspraak in zijn programma.
pi_107710374
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 februari 2012 13:01 schreef Symer het volgende:

[..]

Dan was Genee al lang vervangen door Barbara. Derksen duldt geen tegenspraak in zijn programma.
In theorie is meedoen in een discussie ook niet de rol van een presentator. Dat Genee dit af en toe wel doet maakt het programma juist leuk, en nee Derksen beseft dit maar al te goed en laat hem nooit vervangen.
pi_107710547
Ik denk eerder dat het Genee is die zich goed beseft dat af en toe zuigen prima is, maar dat ie van Cruiff af moet blijven omdat ie dan fulltime kan gaan schnabbelen.
pi_107711222
quote:

Anderen zoals Boskamp, Schelvis en de Mos hebben inhoudelijk meer over wedstrijden te vertellen en kunnen ook nog mee met het snelle format. Omdat ze elke uitzending steeds wisselden bleef het verrassend. Zo'n vaste samenstelling als nu gaat vervelen en wordt een parodie van zich zelf. Vanavond als ultiem voorbeeld. Dus ik zeg, gewoon weer wisselen met die gasten en Gijp ook één keer in de twee weken ofzo.
Hoe dan ook, beter dan Studio Jack is het nog steeds. :')
:')

Gijp is een held.
pi_107711774
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 februari 2012 13:12 schreef Symer het volgende:
Ik denk eerder dat het Genee is die zich goed beseft dat af en toe zuigen prima is, maar dat ie van Cruiff af moet blijven omdat ie dan fulltime kan gaan schnabbelen.
Of misschien is Genee het er wel gewoon mee eens? :{
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')