SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De Vaste CrewSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De AanschuifgastenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Overige charactersSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vaste onderdelen:
Het programma kent een aantal terugkerende onderdelen:Gillette Pro Klassement (Spelers/Elftal van de Week)
Overzicht van gespeelde wedstrijden in de Jupiler League
Financiële uitleg door Mattijs Manders (Graydon)
Muzikale bijdrage van Danny Vera
Vragen stellen?
Een vraag stellen aan Johan Derksen, Wilfred Genee, René van der Gijp of de gast van de avond kan hier.
Aflevering gemist?
Terugkijken kan via RTL XL of de site van RTL Voetbal (tabblad 'Gemist'). Hiervoor is Silverlight vereist. Meestal vind je vrij snel na de uitzending in dit topic ook een .mp4-link naar de uitzending.
SigaarSnor
Daarnaast kun je terecht op de weblog van SigaarSnor. Daar vind je filmpjes van de grappigste momenten en meest opmerkelijke uispraken, compilaties van de uitzendingen en allerlei overig nieuws rondom het programma en de hoofdrolspelers:http://sigaarsnor.blogspot.com/ ~ (RSS-feed) (Nieuwsbrief) (Twitter) (YouTube)
BingokaartenJohan Derksen
Wilfred Genee
René van der Gijp
Fantopics:
Johan, René en Wilfred hebben allen een eigen fantopic op het FOK!forum:Johan Derksen #20 Altijd in de spotlights.
René van der Gijp #2 nu ook als analist
Wilfred Genee fantopic
Televizierring
Op vrijdag 21 oktober 2011 heeft Voetbal International de gouden televizier-ring gewonnen. De overige deelnemers waren 'Wie is de Mol' en 'The voice of Holland'. VI heeft echter overtuigend gewonnen met 37% van de stemmen.![]()
Voorgaande topics:
#1 #2 #3 #4 #5 #6 #7 #8 #9 #10 #11 #12 #13 #14 #15 #16 #17 #18 #19 #20 #21 #22 #23 #24 #25 #26 #27 #28 #29 #30 #31 #32 #33 #34 #35 #36 #37 #38 #39 #40 #41 #42 #43 #44 #45 #46 #47 #48 #49 #50 #51 #52 #53 #54 #55 #56 #57 #58 #59 #60 #61 #62 #63 #64 #65 #66 #67 #68 #69 #70 #71 #72 #73 #74 #75 #76 #77 #78 #79 #80 #81 #82 #83 #84 #85 #86 ~ VI Oranje: #1 #2 #3 #4 #5 #6 #7 #8 #9 #10 #11 #12 #13 #14 #15 #16 #17 #18 #19 #20 #21 #22 #23 #24 #25 #26 #27 #28 #29 #30 #31 #32 #33 #34 #35 #36 #37 #38 #39 #40 #41 #42 #43 #44 ~ #87 #88 #89 #90 #91 #92 #93 #94 #95 #96 #97 #98 #99 #100 #101 #102 #103 #104 #105 #106 #107 #108 #109 #110 #111 #112 #113 #114 #115 #116 #117 #118 #119 #120 #121 #122 #123 #124 #125 #126 #127 #128 #129 #130 #131 #132 #133 #134 #135 #136 #137 #138 #139 #140 #141 #142 #143 #144 #145 #146 #147 #148 #149 #150 #151 #152 #300
Openingspost:
Deze openingspost is gemaakt door: Palmboom313 (tekst), ASroma (bijnamen), Knurft-Zork3 (animated gifs) en Veerboot (tekst, bijnamen en animated gifs). Laatste update: Rickazio
Nieuw topic aanmaken? Klik hier voor de juiste openingspost!
Overige top-gifs (open .gif apart voor grotere versie)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Narf!![]()
![]()
prima reactie! Dit zou ik als coach nou tegen hem zeggen, maar gelukkig beseft die jonge man het zelf.
![]()
Hij heeft wel een punt bois.quote:Op maandag 6 februari 2012 20:41 schreef zatata het volgende:
hahahahahahaha wat een lol kijk ons eens leuk doen ipv studio voetbal, eikels daar op rtl7![]()
quote:Op maandag 6 februari 2012 20:41 schreef zatata het volgende:
hahahahahahaha wat een lol kijk ons eens leuk doen ipv studio voetbal, eikels daar op rtl7
ff indrukken.![]()
![]()
Ze kunnen beter quasi-wetenschappelijk praten over voetbal, dat komt inderdaad veel beter over.quote:Op maandag 6 februari 2012 20:41 schreef zatata het volgende:
hahahahahahaha wat een lol kijk ons eens leuk doen ipv studio voetbal, eikels daar op rtl7![]()
Weinig voetbal tot nu toe..Op zaterdag 28 april 2012 00:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Lieve jongeman ben jij. :@
Op woensdag 8 juli 2020 18:58 schreef PoezeligDing het volgende:
:* My one and only, master, king , whatever. THE ZER! O+![]()
Idd.quote:Op maandag 6 februari 2012 20:43 schreef Dekatria het volgende:
Derksen is nu echt aan het zeiken om het zeikenhet is ook nooit goed man.
2000 light years from home![]()
Derksen is echt niet leuk meer. (als ie al leuk was)Hij doet steeds vaker controversieel om controversieel te zijn. Gewoon nep"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"![]()
Idd...nu is de standaard-intro weer mooi afgewerkt:quote:Op maandag 6 februari 2012 20:43 schreef Dekatria het volgende:
Derksen is nu echt aan het zeiken om het zeikenhet is ook nooit goed man.
- openen met het afzeiken van Hans
- de eerste 2 punten van Hans overdreven afzeiken
- de vader van Hans![]()
Zitten al wat topfragmenten bij deze uitzending. Die zet ik na de uitzending gelijk online! Oh wacht ik kan ze niet uploaden op YouTube dankzij RTL![]()
![]()
Ok verder nog een leuke dag gehad?quote:Op maandag 6 februari 2012 20:44 schreef Bos81 het volgende:
Derksen is echt niet leuk meer. (als ie al leuk was)Hij doet steeds vaker controversieel om controversieel te zijn. Gewoon nep![]()
Genee.
President Camacho
TV series: Boardwalk Empire | Burn Notice | Dexter | Game of Thrones | Impractical Jokers | Luther | Sherlock | Sons of Anarchy![]()
Spiegelen.quote:Op maandag 6 februari 2012 20:44 schreef Rens-Reith het volgende:
Zitten al wat topfragmenten bij deze uitzending. Die zet ik na de uitzending gelijk online! Oh wacht ik kan ze niet uploaden op YouTube dankzij RTL![]()
hm, er zit nu een veeg op mijn beeldscherm. bedankt.quote:Indien 't hier in 't vaderlandt zoo gelegen is dat men de waarheit niet magh spreeken, zoo is 't er ellendigh gestelt. Nochtans zal ik die spreeken zoo lang als myn oogen open staan. Zyn trouw en oprechtigheit.![]()
Marcelo_!
Op zaterdag 28 april 2012 00:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Wat een rommelige kut-uitzending tot nu toe. Ook dat zeiken op Hans omdat het Hans is heb ik nu wel gezien hoor. Als het spontaan is vind ik het veel grappiger.![]()
Speelt steeds beter..quote:hij zou een goede aanwinst zijn voor jullie verdediging hoor..
die kunnen jullie ook wel gebruiken.
![]()
JEZUS STELLETJE BOELERS DAAR AAN TAFEL DOE NOU EENS RUSTIG IK KAN HET NIET VOLGEN HET LIJKT GVD WEL EEN KIPPENHOK!![]()
Hans. Wat de neuk doet die azijnzeiker daar nog.
Op zaterdag 28 april 2012 00:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Oh gaat te snel voor je?quote:Op maandag 6 februari 2012 20:47 schreef kapiteintje het volgende:
JEZUS STELLETJE BOELERS DAAR AAN TAFEL DOE NOU EENS RUSTIG IK KAN HET NIET VOLGEN HET LIJKT GVD WEL EEN KIPPENHOK!![]()
gezelligOp vrijdag 14 april 2023 07:00 schreef Lokale_Notabele het volgende:
"Orkun Kokcu is een dynamischere verbeterde versie van Andrea Pirlo".![]()
hans doet niks verkeerd, het is die mongool genee en derksen die het niveau naar beneden halenavst2k![]()
Moet je eens een keer met me mee gaan bij het familie bezoek aan men moeders kantquote:Op maandag 6 februari 2012 20:47 schreef kapiteintje het volgende:
JEZUS STELLETJE BOELERS DAAR AAN TAFEL DOE NOU EENS RUSTIG IK KAN HET NIET VOLGEN HET LIJKT GVD WEL EEN KIPPENHOK!.. daar komt het niet onder de 80decibel en is het 25x zo erg ..
![]()
![]()
Djoeventes[b]Doe'k 't now wel, doe'k 't now niet of krieg ik spiet
[/b]
[b]Op vrijdag 15 januari 2010 10:36 schreef boudemaniak het volgende:[/b]
Eindbaas ^O^![]()
Ik zag net bij de AH die gele banaantjes van Haribo in de aanbieding. Volgens mij heeft Johan weer teveel lopen snoepen en een suiker-overdosis, want hij is een beetje druk vandaag.![]()
Mwa na zo'n trieste tackle hem complimenteren omdat hij zichzelf voor de camera (Ging echt niet perongelulquote:Op maandag 6 februari 2012 20:46 schreef kapiteintje het volgende:
Wat een rommelige kut-uitzending tot nu toe. Ook dat zeiken op Hans omdat het Hans is heb ik nu wel gezien hoor. Als het spontaan is vind ik het veel grappiger.) een stomme sukkel noemt vind is net zo vermoeiend.
![]()
Utrecht_!
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]![]()
Ze hebben Hans al helemaal opgefokt na een paar minuten, nu raakt hij de rest van de uitzending wild.![]()
RKC -> Utrecht is een beroerde overstap
Die twee rechtsachter derksen (links op tv), komen die een woordje doen voor de nieuwe maatschappelijke functie van ajax ofzo?
Die sjaaltjes![]()
![]()
Ja, laten we gelijk ook Colin terughalen.quote:Op maandag 6 februari 2012 20:50 schreef zatata het volgende:
[..]
ajax kan hem ook wel goed gebruiken![]()
quote:Op maandag 6 februari 2012 20:51 schreef Geo4kant het volgende:
Waarom laten ze nou de gehandicapte tribune zien bij Ajax?![]()
![]()
En z'n jas?quote:Op maandag 6 februari 2012 20:51 schreef Friesz het volgende:
Welke tsjappie houdt nu z'n sjaaltje om in de studio?Achter Johan
sig verwijderd door FA![]()
Dat is trendyquote:Op maandag 6 februari 2012 20:51 schreef Friesz het volgende:
Welke tsjappie houdt nu z'n sjaaltje om in de studio?Achter Johan
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen.![]()
Een gelukje, Wesley heeft deze keer de wedstrijd vanuit Milaan gezien.quote:Op maandag 6 februari 2012 20:51 schreef Geo4kant het volgende:
Wow...quote:Op maandag 6 februari 2012 20:51 schreef Geo4kant het volgende:
Jullie stonden vorig seizoen in de schijnwerpers. Niet janken.quote:Op maandag 6 februari 2012 20:52 schreef Ritmo het volgende:
En jaaa hoor.. Ajax/Cruijff international is gestart.![]()
is toch lachen joh, ff ajax1 afmaken.quote:Op maandag 6 februari 2012 20:52 schreef Ritmo het volgende:
En jaaa hoor.. Ajax/Cruijff international is gestart.Indien 't hier in 't vaderlandt zoo gelegen is dat men de waarheit niet magh spreeken, zoo is 't er ellendigh gestelt. Nochtans zal ik die spreeken zoo lang als myn oogen open staan. Zyn trouw en oprechtigheit.![]()
Die mag van mij nog heeeeel lang blijvenquote:
Zeik toch niet man, dat is toch nieuws op dit moment?quote:Op maandag 6 februari 2012 20:52 schreef Ritmo het volgende:
En jaaa hoor.. Ajax/Cruijff international is gestart.![]()
020 International.
Uh nee hoor. Werd een keertje 4 minuten gezegd: "Feyenoord heeft geen geld" en dat was het.quote:Op maandag 6 februari 2012 20:53 schreef muzas het volgende:
[..]
Jullie stonden vorig seizoen in de schijnwerpers. Niet janken.
-![]()
Nee, dat is te ver van Groningen vandaan.quote:Op maandag 6 februari 2012 20:53 schreef Ajacied422 het volgende:
Vermeer heeft stiekem een seizoenskaart bij FC Utrecht![]()
Met zijn geblondeerde hanenkamquote:Op maandag 6 februari 2012 20:53 schreef satecl het volgende:
[..]
Die mag van mij nog heeeeel lang blijven
Niemand houdt mij tegen![]()
quote:Op maandag 6 februari 2012 20:54 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Uh nee hoor. Werd een keertje 4 minuten gezegd: "Feyenoord heeft geen geld" en dat was het.![]()
![]()
![]()
Dan is je geheugen stuk.quote:Op maandag 6 februari 2012 20:54 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Uh nee hoor. Werd een keertje 4 minuten gezegd: "Feyenoord heeft geen geld" en dat was het.![]()
Gelukkig zijn Johan z'n meningen altijd op uitgebreid onderzoek en feitenkennis gebaseerd.![]()
![]()
![]()
Lekker ongenuanceerd weer.![]()
Ja, maar doe het dan wel zoals net. "Als je niet helemaal gehandicapt ben, sta je bij Ajax in de basis". Niet dit inhoudelijke saaie gelul.quote:Op maandag 6 februari 2012 20:53 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
is toch lachen joh, ff ajax1 afmaken.-![]()
Nee maar de Boer roept steeds dat ze het merendeel domineren .. maar toch elke keer verliezenterwijl ze vaak gewoon echt bras spelen.
![]()
![]()
Vorige week was Frank de Boer nog aan het zeiken over overtredingen en strafschoppen anders.2000 light years from home![]()
de boer die nooit klaagt over scheidsrechters?
De penal van Guidetti, daar raakte ie toch niet over uitgesproken?![]()
eerder neymar...quote:Op maandag 6 februari 2012 20:54 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
denkt dat ie die gast van ai se eu te pego is.Niemand houdt mij tegen![]()
Was dat niet Vertonghen?quote:Op maandag 6 februari 2012 20:55 schreef onlogisch het volgende:
de boer die nooit klaagt over scheidsrechters?
De penal van Guidetti, daar raakte ie toch niet over uitgesproken?![]()
Bulykin is beter dan Ebecillio
Waar heb die Derksen last van vandaag.Op vrijdag 14 april 2023 07:00 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Makkelijk scoren, waar hij zo'n hekel aan heeft.. uhu.quote:Op maandag 6 februari 2012 20:56 schreef Saekerhett het volgende:
Zit wel wat in wat Hansie Hansie zegt anders hoor, Derksen...![]()
Derksen durft gewoon geen kritiek op Frank te geven, is zijn lieveling. Net zoals Cruijf.
Snelle Egel![]()
Echt, inderdaad.quote:Op maandag 6 februari 2012 20:56 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Waar heb die Derksen last van vandaag.![]()
Gewoon Imbecilio eruit dan maar met 10 man, dan hadden we sowieso gewonnen zondag.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Derksen komt nooit op de training maar zegt wel dat die 3 spelers het nooit gaan halen en Buliykin het niet aan kan, maar als Hans denkt dat deze opstelling beter werkt dan moet hij niet zeiken want je komt nooit op de training en denk je dat je het beter weet dan de Ajax leiding.![]()
Dit had echt op mijn YouTube kanaal gemoeten! Bij deze uitzending baal ik nog erger dan ik al deed, dit zijn echt topfragmenten! Video's voor in het archief voor later zeg maar.
KUT RTL!![]()
Dit.quote:Op maandag 6 februari 2012 20:56 schreef YazooW het volgende:
Wat is die Johan irritant bezig tegen Hans vanavond zeg...
Wat hij zegt:
1. Raymond Verheijen mag zonder uitgebreid onderzoek niks zeggen over Frank de Boer en z'n trainingen.
2. Hans Kraay jr. moet z'n bek houden over de opstelling van Ajax, want hij is geen trainer.
--> Geldt dit ook voor Johan of is dit weer makkelijk gezeik?![]()
Iddquote:Op maandag 6 februari 2012 20:57 schreef Hierro het volgende:
Derksen is erg irritant vandaag. Zeiksnor.Noot noot.![]()
![]()
Janssen bash.
Bijna carnaval.quote:Op maandag 6 februari 2012 20:57 schreef julian6 het volgende:
wie zijn die gijp lookalike's in het publiek?![]()
quote:Op maandag 6 februari 2012 20:57 schreef Geo4kant het volgende:
Derksen komt nooit op de training maar zegt wel dat die 3 spelers het nooit gaan halen en Buliykin het niet aan kan, maar als Hans denkt dat deze opstelling beter werkt dan moet hij niet zeiken want je komt nooit op de training en denk je dat je het beter weet dan de Ajax leiding.AFC AJAX![]()
Ik hoorde trouwens vandaag geruchten dat Frank de Boer weg gaat omdat hij een ander aanbod heeft gekregen...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.gr gr![]()
Wat vroeg je?quote:Op maandag 6 februari 2012 20:57 schreef GGMM het volgende:
Stel je vraag
Hartelijk dank voor het inzenden van je vraag!![]()
Normaal gesproken is dat gezeik op Hans wel ludiek maar nu is die Derksen echt onbeschoft aan het doen.Op vrijdag 14 april 2023 07:00 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Net als toen met Beenquote:Op maandag 6 februari 2012 20:57 schreef Merkie het volgende:
Frank de Boer kan echt niks fout doen volgens Derksen.
[b]Doe'k 't now wel, doe'k 't now niet of krieg ik spiet
[/b]
Eindbaas ^O^![]()
quote:Op maandag 6 februari 2012 20:57 schreef Quyxz_ het volgende:
Ik hoorde trouwens vandaag geruchten dat Frank de Boer weg gaat omdat hij een ander aanbod heeft gekregen...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Derksen
Ik hoorde trouwens vandaag geruchten dat Frank de Boer weg gaat omdat hij een ander aanbod heeft gekregen...Advocaat grapjes recyclenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
In sturenquote:Op maandag 6 februari 2012 20:57 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Dit.
Wat hij zegt:
1. Raymond Verheijen mag zonder uitgebreid onderzoek niks zeggen over Frank de Boer en z'n trainingen.
2. Hans Kraay jr. moet z'n bek houden over de opstelling van Ajax, want hij is geen trainer.
--> Geldt dit ook voor Johan of is dit weer makkelijk gezeik?
Niets Is Sterker Dan Dat Ene Woord; Feyenoord! Mijn Feyenoord!![]()
Ik hoorde trouwens vandaag geruchten dat Frank de Boer weg gaat omdat hij een ander aanbod heeft gekregen...Lachen manSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Doe'k 't now wel, doe'k 't now niet of krieg ik spiet
[/b]
Eindbaas ^O^![]()
Ja, Hans is een mongool maar het is wel echt opzichtig en goedkoop om alles wat Hans zegt maar af te zeiken omdat je weet dat het publiek hem vaak een mongool vind.quote:Op maandag 6 februari 2012 20:58 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik zei dat Derksen Hans eens met rust moest laten.![]()
Probeer anders video's te spiegelen, soms helpt dat. Hielp ook bij mij met filmpjes van het spaanse voetbal.quote:Op maandag 6 februari 2012 20:57 schreef Rens-Reith het volgende:
Dit had echt op mijn YouTube kanaal gemoeten! Bij deze uitzending baal ik nog erger dan ik al deed, dit zijn echt topfragmenten! Video's voor in het archief voor later zeg maar.
KUT RTL!![]()
Ik hoorde trouwens vandaag geruchten dat Frank de Boer weg gaat omdat hij een ander aanbod heeft gekregen...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."![]()
quote:Op maandag 6 februari 2012 20:54 schreef kapiteintje het volgende:
Gelukkig zijn Johan z'n meningen altijd op uitgebreid onderzoek en feitenkennis gebaseerd.![]()
![]()
![]()
Lekker ongenuanceerd weer.quote:Op maandag 6 februari 2012 20:56 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Waar heb die Derksen last van vandaag.![]()
Derksen zegt zelf altijd dat je niet in de top gespeeld hoeft hebben om een mening over bijv. Barcelona te hebben maar Hans mag geen opstelling maken.Op vrijdag 14 april 2023 07:00 schreef Lokale_Notabele het volgende:
quote:Op maandag 6 februari 2012 20:59 schreef Littlerabbit het volgende:
Genee probeert het te sturen. Die heeft ook door dat dit kansloos begint te worden.
[/b]
Eindbaas ^O^![]()
Derksen flikker op man.
Hans heeft gewoon gelijk, het typische Ajax voetbal werkte niet dus dan maar de lange bal.Snelle Egel![]()
Ik hoorde trouwens vandaag geruchten dat Frank de Boer weg gaat omdat hij een ander aanbod heeft gekregen...Frank de Boer naar Pro RailSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Wat is Derksen goddamn irritant vandaag.
Lekker makkelijk op het verleden praten met papiertje, over zijn vader beginnen..
Die prijzen hebben Derksen geen goed gedaan.![]()
Derksen kan wel eens iets minder extreem reageren op Hans hoor.![]()
Nu is het gewoon Hansje pakken om het Hansje pakken.-![]()
Hansie gewoon nooit meer uitnodigen als Johan er niet mee weet om te gaan. Wordt een beetje irritant."Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé![]()
Ik en de rest van het team van SigaarSnor hebben helemaal geen zin om via allemaal omwegen video's te uploaden. Ze moeten bij RTL maar niet zo moeilijk doen en beetje dankbaar zijn. Wij hebben hier allemaal voor gezorgd dat ze die Gouden Televizier-Ring hebben gewonnen.quote:Op maandag 6 februari 2012 20:58 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Probeer anders video's te spiegelen, soms helpt dat. Hielp ook bij mij met filmpjes van het spaanse voetbal.
Nu zijn we afhankelijk van een kut-site van RTL XL. Maar goed genoeg mijn frustratie geuit. Weer genieten van de discussie van Hans en Johan![]()
![]()
Wel een topshow., Bashen als een malijer!!!Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen.![]()
Of Johan gewoon thuis laten. Momenteel voegt Hansie meer toe aan het programma dan Johan.quote:Op maandag 6 februari 2012 21:00 schreef marcodej het volgende:
Hansie gewoon nooit meer uitnodigen als Johan er niet mee weet om te gaan. Wordt een beetje irritant.![]()
Klopt.quote:Op maandag 6 februari 2012 21:00 schreef Geo4kant het volgende:
Durf ik het te zeggen......SV was gister leuker dan eerste half uur VI vandaag..
Snelle Egel![]()
Heerlijke vrije dag gehad.
Maar avond is nog niet super met die Hansie Hansie. Wat blijft dat toch een rare gozer.![]()
Voetbal inhoudelijk zijn Gijp en Derksen voor iedereen inwisselbaar, maar ze moeten wel een mening hebben anders zijn het geen analysten. Spijtig af en toe, maar zoals Gijp zou zeggen 'Laat gaan'quote:![]()
Derksen moet nog even z'n 2 minuutjes Feyenoord-afzeiken van deze week doen.
Dat we te hoog staan, en een paar punten teveel hebben.-![]()
Vroeger ... ja vroeger stelden de onzin users massaal vragen.quote:Op maandag 6 februari 2012 20:57 schreef GGMM het volgende:
Stel je vraag
Hartelijk dank voor het inzenden van je vraag!
Methodmitch had een vraag ingestuurd namens zijn poes Katja.
Kwam er in de uitzending :
'Katja vraagt waarom...?'
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !![]()
Heb sv niet gezien en schakel net in op 7, maar niks mis mee tot nu toe, ouderwetse Kraaij bash.quote:Op maandag 6 februari 2012 21:00 schreef Geo4kant het volgende:
Durf ik het te zeggen......SV was gister leuker dan eerste half uur VI vandaag..
.![]()
Het is niet echt intelligent.quote:Op maandag 6 februari 2012 21:01 schreef Wessiej het volgende:
Wat is er beledigend aan: Er is maar een echte Sneijder?[b]Doe'k 't now wel, doe'k 't now niet of krieg ik spiet
[/b]
Eindbaas ^O^![]()
Ok, zet de tv maar weer uit, zoals zo vaak.quote:Op maandag 6 februari 2012 21:00 schreef Geo4kant het volgende:
![]()
derksen heeft zijn sterkste tijd gehad. Karikatuur van een eenling.11/1/11 verloor ik mijn geloof in de rechtstaat![]()
hohoh, die ene van ado was wel leuk. Was met kerst tegen ik geloof willem 2. Even opzoeken.quote:Indien 't hier in 't vaderlandt zoo gelegen is dat men de waarheit niet magh spreeken, zoo is 't er ellendigh gestelt. Nochtans zal ik die spreeken zoo lang als myn oogen open staan. Zyn trouw en oprechtigheit.![]()
Wat een truc
funniest videosOp vrijdag 14 april 2023 07:00 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Dan stampt 'ie boos wegquote:Op maandag 6 februari 2012 21:04 schreef Rodawa het volgende:
Filmpje van Hansie die z'n jasje op de grond gooit a.u.b.
[/b]
Eindbaas ^O^![]()
Wat stelt Hans zich weer aan joh! Dit is wel mooie tv dat weer wel
[ Bericht 29% gewijzigd door #ANONIEM op 06-02-2012 21:06:40 ]![]()
Geen Dos Bast?[b]Doe'k 't now wel, doe'k 't now niet of krieg ik spiet
[/b]
Eindbaas ^O^![]()
quote:Op maandag 6 februari 2012 21:05 schreef Rens-Reith het volgende:
Het is dat de treinen niet op tijd rijden door problemen met de sneeuw, anders was Hansie er al lang voor gesprongen.
Wat stelt hij zich weer aan joh! Dit is wel mooie tv dat weer wel![]()
![]()
Denk dat Hans niet meer terugkomt. Wordt gewoon onterecht belachelijk gemaakt door Derksen.Snelle Egel![]()
Geen Dost of Malki?
HAHA WAT EEN TOPSHOW!!!Op zaterdag 5 maart 2011 23:17 schreef Geo3kant het volgende:
Nee vriendelijke mensen zoals jou.. alles wat andere zeggen afkraken en mongool noemen en noem het maar op.. jij bent een prachtuser ^O^ :')![]()
Leuk voor hem.quote:Op maandag 6 februari 2012 21:06 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
cLASIE STAAT GEWOON EERSTE IN HET GILLETE PRO KLASSEMENTAFC AJAX![]()
OH DAT WAS EEN ANDER KLASSEMENTquote:Op maandag 6 februari 2012 21:06 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
cLASIE STAAT GEWOON EERSTE IN HET GILLETE PRO KLASSEMENT![]()
Hansie gaat bijna huilen[b]Doe'k 't now wel, doe'k 't now niet of krieg ik spiet
[/b]
Eindbaas ^O^![]()
Ik vind het grappig hoe ongelofelijk mis hij zitquote:Op maandag 6 februari 2012 21:06 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Wat is daar grappig aan? Die had best speler van de week mogen zijn.
AFC AJAX![]()
Bedankt Hans.quote:Op maandag 6 februari 2012 21:06 schreef Ajacied422 het volgende:
Heb mijn klassement zo:
1 Malki
2 Dost
3 Clasie
4 Schenkeveld
5 Nemeth.![]()
Hij had liever Koppers, maar die stond er helaas niet bijquote:Op maandag 6 februari 2012 21:06 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Wat is daar grappig aan? Die had best speler van de week mogen zijn.
quote:Op maandag 6 februari 2012 21:06 schreef satecl het volgende:
[..]
Hij had liever Koppers, maar die stond er helaas niet bij
AFC AJAX
Forum Opties Forumhop: Hop naar: