Ik en de rest van het team van SigaarSnor hebben helemaal geen zin om via allemaal omwegen video's te uploaden. Ze moeten bij RTL maar niet zo moeilijk doen en beetje dankbaar zijn. Wij hebben hier allemaal voor gezorgd dat ze die Gouden Televizier-Ring hebben gewonnen.quote:Op maandag 6 februari 2012 20:58 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Probeer anders video's te spiegelen, soms helpt dat. Hielp ook bij mij met filmpjes van het spaanse voetbal.
Of Johan gewoon thuis laten. Momenteel voegt Hansie meer toe aan het programma dan Johan.quote:Op maandag 6 februari 2012 21:00 schreef marcodej het volgende:
Hansie gewoon nooit meer uitnodigen als Johan er niet mee weet om te gaan. Wordt een beetje irritant.
Klopt.quote:Op maandag 6 februari 2012 21:00 schreef Geo4kant het volgende:
Durf ik het te zeggen......SV was gister leuker dan eerste half uur VI vandaag..
Voetbal inhoudelijk zijn Gijp en Derksen voor iedereen inwisselbaar, maar ze moeten wel een mening hebben anders zijn het geen analysten. Spijtig af en toe, maar zoals Gijp zou zeggen 'Laat gaan'quote:
Vroeger ... ja vroeger stelden de onzin users massaal vragen.quote:Op maandag 6 februari 2012 20:57 schreef GGMM het volgende:
Stel je vraag
Hartelijk dank voor het inzenden van je vraag!
Heb sv niet gezien en schakel net in op 7, maar niks mis mee tot nu toe, ouderwetse Kraaij bash.quote:Op maandag 6 februari 2012 21:00 schreef Geo4kant het volgende:
Durf ik het te zeggen......SV was gister leuker dan eerste half uur VI vandaag..
Het is niet echt intelligent.quote:Op maandag 6 februari 2012 21:01 schreef Wessiej het volgende:
Wat is er beledigend aan: Er is maar een echte Sneijder?
Spreekkoren zijn dat nooit.quote:
Ok, zet de tv maar weer uit, zoals zo vaak.quote:Op maandag 6 februari 2012 21:00 schreef Geo4kant het volgende:
hohoh, die ene van ado was wel leuk. Was met kerst tegen ik geloof willem 2. Even opzoeken.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |