Oh gaat te snel voor je?quote:Op maandag 6 februari 2012 20:47 schreef kapiteintje het volgende:
JEZUS STELLETJE BOELERS DAAR AAN TAFEL DOE NOU EENS RUSTIG IK KAN HET NIET VOLGEN HET LIJKT GVD WEL EEN KIPPENHOK!
Moet je eens een keer met me mee gaan bij het familie bezoek aan men moeders kantquote:Op maandag 6 februari 2012 20:47 schreef kapiteintje het volgende:
JEZUS STELLETJE BOELERS DAAR AAN TAFEL DOE NOU EENS RUSTIG IK KAN HET NIET VOLGEN HET LIJKT GVD WEL EEN KIPPENHOK!
Mwa na zo'n trieste tackle hem complimenteren omdat hij zichzelf voor de camera (Ging echt niet perongelulquote:Op maandag 6 februari 2012 20:46 schreef kapiteintje het volgende:
Wat een rommelige kut-uitzending tot nu toe. Ook dat zeiken op Hans omdat het Hans is heb ik nu wel gezien hoor. Als het spontaan is vind ik het veel grappiger.
Ja, laten we gelijk ook Colin terughalen.quote:Op maandag 6 februari 2012 20:50 schreef zatata het volgende:
[..]
ajax kan hem ook wel goed gebruiken
quote:Op maandag 6 februari 2012 20:51 schreef Geo4kant het volgende:
Waarom laten ze nou de gehandicapte tribune zien bij Ajax?
En z'n jas?quote:Op maandag 6 februari 2012 20:51 schreef Friesz het volgende:
Welke tsjappie houdt nu z'n sjaaltje om in de studio?Achter Johan
Dat is trendyquote:Op maandag 6 februari 2012 20:51 schreef Friesz het volgende:
Welke tsjappie houdt nu z'n sjaaltje om in de studio?Achter Johan
Een gelukje, Wesley heeft deze keer de wedstrijd vanuit Milaan gezien.quote:Op maandag 6 februari 2012 20:51 schreef Geo4kant het volgende:
Wow...quote:Op maandag 6 februari 2012 20:51 schreef Geo4kant het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |