quote:Op maandag 6 februari 2012 20:57 schreef Quyxz_ het volgende:
Ik hoorde trouwens vandaag geruchten dat Frank de Boer weg gaat omdat hij een ander aanbod heeft gekregen...Advocaat grapjes recyclenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
In sturenquote:Op maandag 6 februari 2012 20:57 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Dit.
Wat hij zegt:
1. Raymond Verheijen mag zonder uitgebreid onderzoek niks zeggen over Frank de Boer en z'n trainingen.
2. Hans Kraay jr. moet z'n bek houden over de opstelling van Ajax, want hij is geen trainer.
--> Geldt dit ook voor Johan of is dit weer makkelijk gezeik?
Ik hoorde trouwens vandaag geruchten dat Frank de Boer weg gaat omdat hij een ander aanbod heeft gekregen...Lachen manSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Doe'k 't now wel, doe'k 't now niet of krieg ik spiet
[/b]
[b]Op vrijdag 15 januari 2010 10:36 schreef boudemaniak het volgende:[/b]
Eindbaas ^O^
Ja, Hans is een mongool maar het is wel echt opzichtig en goedkoop om alles wat Hans zegt maar af te zeiken omdat je weet dat het publiek hem vaak een mongool vind.quote:Op maandag 6 februari 2012 20:58 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik zei dat Derksen Hans eens met rust moest laten.
Probeer anders video's te spiegelen, soms helpt dat. Hielp ook bij mij met filmpjes van het spaanse voetbal.quote:Op maandag 6 februari 2012 20:57 schreef Rens-Reith het volgende:
Dit had echt op mijn YouTube kanaal gemoeten! Bij deze uitzending baal ik nog erger dan ik al deed, dit zijn echt topfragmenten! Video's voor in het archief voor later zeg maar.
KUT RTL!
Ik hoorde trouwens vandaag geruchten dat Frank de Boer weg gaat omdat hij een ander aanbod heeft gekregen...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."
quote:Op maandag 6 februari 2012 20:54 schreef kapiteintje het volgende:
Gelukkig zijn Johan z'n meningen altijd op uitgebreid onderzoek en feitenkennis gebaseerd.![]()
![]()
![]()
Lekker ongenuanceerd weer.
quote:Op maandag 6 februari 2012 20:56 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Waar heb die Derksen last van vandaag.
quote:Op maandag 6 februari 2012 20:59 schreef Littlerabbit het volgende:
Genee probeert het te sturen. Die heeft ook door dat dit kansloos begint te worden.
Ik hoorde trouwens vandaag geruchten dat Frank de Boer weg gaat omdat hij een ander aanbod heeft gekregen...Frank de Boer naar Pro RailSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |