Dat is als het een stabiel meisje is ja.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 23:06 schreef benzin het volgende:
[..]
Ik heb verschillende jongens gekend die zelfs erger waren dan ik en echt enorm opknapten toen ze eenmaal een vriendin hadden
Dat is precies wat ik probeer te zeggen, je zal er nog erger aan toe zijn dan daarvoor.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 23:09 schreef VacaLoca het volgende:
[..]
Zeker niet. Ik heb toen ik wat dieper in soortgelijke situatie zat als bv een Richard, aantal jaren terug, een korte relatie gehad met iemand die zich te afhankelijk opstelde en ik moest haast al haar levenskeuzes gaan maken op gegeven moment want ik had volgens haar altijd gelijk... kreeg er koppijn van.. moest 2 levens leiden/lijden
Het gaat niet alleen daarom. Zij kan me er op uit laten trekken, met haar vrienden laten omgaan, ze kan er voor me zijn, ze kan me steunen bij alles wat ik moeilijk vind. En vooral die dingen gaan de problemen oplossen.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 23:08 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
een vriendin is geen medicijn
niet lullig bedoeld benzin maar er is met jou meer aan de hand dan een meisje die eens over je piemel aait op kan lossen
Als het uitgaat dan is dat vervelend, maar ik denk dat sommige van die effecten blijvend zijnquote:wat als het uit gaat? dan is het dal daarna nog dieper
en relaties zijn zelden nog voor altijd, vooral op jou leeftijd
en hoe ga jij, met deze problematiek om het zo maar te noemen, een vaste relatie onderhouden?
oh ze is een soort geest in een magische lamp die alle problemen op doet lossen als sneeuw voor de zon? en ook nog een persoonlijke therapeute? en ze brengt een kant en klaar pakketje vrienden mee waar jij dan outgoing mee kunt zijn?quote:Op dinsdag 24 januari 2012 23:14 schreef benzin het volgende:
[..]
Het gaat niet alleen daarom. Zij kan me er op uit laten trekken, met haar vrienden laten omgaan, ze kan er voor me zijn, ze kan me steunen bij alles wat ik moeilijk vind. En vooral die dingen gaan de problemen oplossen.
als het uit gaat denk jij alleen maar: zie je wel ze houdt niet van me want etc en ze is vast met de buurman die veel beter/knapper/rijker is etcquote:[..]
Als het uitgaat dan is dat vervelend, maar ik denk dat sommige van die effecten blijvend zijn
Nja, ik ben bijna 22, sommige mensen wonen dan al samen enzoIk hoop eigenlijk dat ik mijn eerste vriendin de rest van mijn leven bij me kan houden.
Ik heb nog geen idee. Het is lastig, maar zo'n relatie geeft ook steun en dat geeft me misschien de kracht om alles goed te doen
Kijk, uiteindelijk wil ik gewoon gelukkig zijn, mijn ouders mijn vriendinnetje laten zien en de rest van mijn leven blij zijn
Eigenlijk is het wel logisch. De mensen die actiever zijn met versieren hebben het wat makkelijker.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 22:53 schreef benzin het volgende:
[..]
Misschien wel, maar op mij komt het niet prettig over. Allereerst heeft zo'n meisje zichzelf ermee zoals ik net schreef, maar ik vind het ook oneerlijk. Het is oneerlijk dat die meisjes bij zo'n jongen blijven en niet kiezen voor een lieve jongen
Ten eerste een boel zal je juist moeten leren zelf te doen en ik denk ook dat je te naief naar het leven kijkt . Niemand is constant gelukkig en ook in een relatie niet, sterker een relatie maakt een boel juist moeilijker juist omdat je ook de hoogtepunten maar ook de dieptepunten met elkaar meemaakt. Je moet juist leren stabiel in het leven te staan omdat samen te kunnen , want je kan niet zeggen he meisje hier heb je mijn problemen en los ze maar voor me op.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 23:14 schreef benzin het volgende:
[..]
Het gaat niet alleen daarom. Zij kan me er op uit laten trekken, met haar vrienden laten omgaan, ze kan er voor me zijn, ze kan me steunen bij alles wat ik moeilijk vind. En vooral die dingen gaan de problemen oplossen.
[..]
Als het uitgaat dan is dat vervelend, maar ik denk dat sommige van die effecten blijvend zijn
Nja, ik ben bijna 22, sommige mensen wonen dan al samen enzoIk hoop eigenlijk dat ik mijn eerste vriendin de rest van mijn leven bij me kan houden.
Ik heb nog geen idee. Het is lastig, maar zo'n relatie geeft ook steun en dat geeft me misschien de kracht om alles goed te doen
Kijk, uiteindelijk wil ik gewoon gelukkig zijn, mijn ouders mijn vriendinnetje laten zien en de rest van mijn leven blij zijn
Daar zit wel een kern van waarheid in.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 23:18 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
Eigenlijk is het wel logisch. De mensen die actiever zijn met versieren hebben het wat makkelijker.
Je overdrijft het heel erg, maar ja, een beetje wel.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 23:18 schreef rhubarbje het volgende:
oh ze is een soort geest in een magische lamp die alle problemen op doet lossen als sneeuw voor de zon? en ook nog een persoonlijke therapeute? en ze brengt een kant en klaar pakketje vrienden mee waar jij dan outgoing mee kunt zijn?
klinkt als een topvrouw! waar vind je die een?
ennuh wat breng jij in? waarom zou zo'n topvrouw bij jou blijven als ze al het werk moet doen?
Als je me dan ook nog kan vertellen waar ik mezelf kan vindenquote:Op dinsdag 24 januari 2012 23:18 schreef heloef het volgende:
Jij moet net als usedtoknow niet opzoek naar een relatie, jij moet dringend op zoek naar jezelf. Jezelf meer leren begrijpen.
Mijn enige ervaringen met relaties was dat het 1e dieptepunt binnen die relatie ook gelijk het dumpmoment wasquote:Op dinsdag 24 januari 2012 23:20 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Ten eerste een boel zal je juist moeten leren zelf te doen en ik denk ook dat je te naief naar het leven kijkt . Niemand is constant gelukkig en ook in een relatie niet, sterker een relatie maakt een boel juist moeilijker juist omdat je ook de hoogtepunten maar ook de dieptepunten met elkaar meemaakt. Je moet juist leren stabiel in het leven te staan omdat samen te kunnen , want je kan niet zeggen he meisje hier heb je mijn problemen en los ze maar voor me op.
Dat is ook wel een beetje zo denk ik.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 23:22 schreef DigitalGirl het volgende:
Jezelf leren kennen als antwoord op alles.
Nou nee, maar het helpt wel als je in een relatie zit , als je namelijk een relatie ingaat met allerlei issues krijg je wel een probleemrelatie.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 23:22 schreef DigitalGirl het volgende:
Nee.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 23:22 schreef DigitalGirl het volgende:
Dat gaat niet zo simpel, maar jij wil niet naar de psycholoog dus het is eigenlijk kansloos met deze houding van jou.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 23:22 schreef benzin het volgende:
[..]
Als je me dan ook nog kan vertellen waar ik mezelf kan vinden
Ja maar dan nog juist dan moet je ook sterk in je schoenen staan om juist daaruit te komen.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 23:23 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Mijn enige ervaringen met relaties was dat het 1e dieptepunt binnen die relatie ook gelijk het dumpmoment was
Soms jongen, heel soms...quote:
quote:Op dinsdag 24 januari 2012 23:27 schreef heloef het volgende:
[..]
Dat gaat niet zo simpel, maar jij wil niet naar de psycholoog dus het is eigenlijk kansloos met deze houding van jou.
Ach, net alsof je jezelf ooit gaan vinden. Het komt er gewoon op neer heb je iemand wat te bieden en heeft deze persoon jouw wat te bieden. Zo simpel is het eigenlijk, en daarvoor hoef je echt niet te voldoen aan de standaard persoon die men hier vaak schetst. Het is geen misdaad om passieloos te zijn bijvoorbeeld.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 23:23 schreef usedtoknow het volgende:
[..]
Dat is ook wel een beetje zo denk ik.
ja? waarom niet?quote:Op dinsdag 24 januari 2012 23:47 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Ach, net alsof je jezelf ooit gaan vinden. Het komt er gewoon op neer heb je iemand wat te bieden en heeft deze persoon jouw wat te bieden. Zo simpel is het eigenlijk, en daarvoor hoef je echt niet te voldoen aan de standaard persoon die men hier vaak schetst. Het is geen misdaad om passieloos te zijn bijvoorbeeld.
En wat als mijn passie nou het hebben van een vriendinnetje is?quote:Op dinsdag 24 januari 2012 23:49 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ja? waarom niet?
het is inderdaad geen misdaad om passieloos te zijn maar volgens mij is het ondertussen best wel gewoon bewezen en algemeen geaccepteerd dat mensen er gelukkiger op worden als ze een passie hebben
en mensen die gelukkig zijn met wat ze hebben vinden makkelijker een partner dan zuurpruimpjes
plus door een gezamenlijke passie of het leuk er over kunnen vertellen kun je ook weer aantrekkelijker worden voor een partner
Een passie helpt je inderdaad om jezelf te verkopen maar het kan ook zo zijn dat je passieloos bent. In dit geval kun je beter iemand zoeken die dat accepteert.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 23:49 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
en mensen die gelukkig zijn met wat ze hebben vinden makkelijker een partner dan zuurpruimpjes
plus door een gezamenlijke passie of het leuk er over kunnen vertellen kun je ook weer aantrekkelijker worden voor een partner
nu sla je compleet het eerste stuk over van mijn post wat het belangrijkste wasquote:Op dinsdag 24 januari 2012 23:59 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Een passie helpt je inderdaad om jezelf te verkopen maar het kan ook zo zijn dat je passieloos bent. In dit geval kun je beter iemand zoeken die dat accepteert.
lees je weer maar de helft van een postquote:Op woensdag 25 januari 2012 00:21 schreef DigitalGirl het volgende:
Een passie doe je niet 4 weken per jaar.
En je was 18 en welke reizen heb je inmiddels ondernomen?quote:Op woensdag 25 januari 2012 00:08 schreef usedtoknow het volgende:
Ik heb toch wel passies denk ik als reizen en nieuwe ervaringen opzoeken en beleven - experimenteren daaronder vallen.
is dat ook een passiequote:Op dinsdag 24 januari 2012 23:56 schreef benzin het volgende:
[..]
En wat als mijn passie nou het hebben van een vriendinnetje is?
ja ben ver geweest, veel gezien ook buiten europaquote:Op woensdag 25 januari 2012 00:23 schreef Ayumu2.0 het volgende:
[..]
En je was 18 en welke reizen heb je inmiddels ondernomen?
Nee, dat is het meest kutte aan mijn hele leven. Maar daar gaat het nu niet over.quote:Op woensdag 25 januari 2012 00:34 schreef usedtoknow het volgende:
Doelen heb ik wel. Hebben jullie doelen?
Nieuwe vriend vinden en dat is al een heel groot doel, Vooral wat ik zoek ^^quote:Op woensdag 25 januari 2012 00:34 schreef usedtoknow het volgende:
Ik zei ook maar dat ik doelen had om niet raar over te komen. Ik heb namelijk ook niet echt bepaalde levensdoelen die ik wil behalen zoals de meeste mensen hebben. Ja, mijn rijbewijs zo snel mogelijk. Ik wil nu alleen maar reizen en nieuwe ervaringen op doen. Dit weekend ga ik weer experimenteren in de drugs, leuk is dat.quote:Op woensdag 25 januari 2012 00:34 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Nee, dat is het meest kutte aan mijn hele leven. Maar daar gaat het nu niet over.
Mijn doel is niet voor eeuwig in de snackbar blijven werken en hopen dat ik me ertoe kan zetten weer iets op te pakken qua studerenquote:Op woensdag 25 januari 2012 00:36 schreef usedtoknow het volgende:
[..]
Ik zei ook maar dat ik doelen had om niet raar over te komen. Ik heb namelijk ook niet echt bepaalde levensdoelen die ik wil behalen zoals de meeste mensen hebben. Ja, mijn rijbewijs zo snel mogelijk. Ik wil nu alleen maar reizen en nieuwe ervaringen op doen. Dit weekend ga ik weer experimenteren in de drugs, leuk is dat.
Met een doel in je leven voel je je minder leeg of zinloos. Verbetert je uitstraling. Ergo meer kans op succesvol versieren.quote:Op woensdag 25 januari 2012 00:39 schreef DigitalGirl het volgende:
Niet iets wat dus helpt bij versieren zo'n doel. Of is het versieren van een man om niet eeuwig te blijven werken in een snackbar.
Ik werk nu in een kledingwinkel en ik studeer ook niet meer omdat ik toch niets onderneem en het kut vind, weet ik veel wat ik eigenlijk wil worden. Ooit hoop ik ook weer te gaan studeren. Ik zal ook wel moeten. Ik heb nu mijn vwo en mijn ouders eisen zowaar dat ik iets ga doen met mijn intelligentie. Ik wil ook wel hoor maar iets houdt me tegen. Ik denk de drang om niet te doen wat iedereen doet, al het standaard gedoe. Ik heb zin in hele andere, nieuwe en leuke dingen.quote:Op woensdag 25 januari 2012 00:38 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Mijn doel is niet voor eeuwig in de snackbar blijven werken en hopen dat ik me ertoe kan zetten weer iets op te pakken qua studeren
Wat voor drugs? Experimenteren
Dat is niet een levensdoelquote:Op woensdag 25 januari 2012 00:45 schreef DigitalGirl het volgende:
Mijn doel is om te gaan slapen voel me er echter niet minder leeg of minder zinloos door.
Nee, ik heb niet zoveel ervaringquote:Op woensdag 25 januari 2012 00:47 schreef usedtoknow het volgende:
[..]
Ik werk nu in een kledingwinkel en ik studeer ook niet meer omdat ik toch niets onderneem en het kut vind, weet ik veel wat ik eigenlijk wil worden. Ooit hoop ik ook weer te gaan studeren. Ik zal ook wel moeten. Ik heb nu mijn vwo en mijn ouders eisen zowaar dat ik iets ga doen met mijn intelligentie. Ik wil ook wel hoor maar iets houdt me tegen.
Ik ga cocaïne gebruiken op een feest van een vriend van mij die al ervaring heeft. Ervaring mee?
Dat zijn toch juist levensdoelen lijkt me? Avontuurlijk leven bijvoorbeeld. Of afwijken van de gebaande paden en nieuwe opzoeken zoiets.quote:Op woensdag 25 januari 2012 00:36 schreef usedtoknow het volgende:
[..]
Ik zei ook maar dat ik doelen had om niet raar over te komen. Ik heb namelijk ook niet echt bepaalde levensdoelen die ik wil behalen zoals de meeste mensen hebben. Ja, mijn rijbewijs zo snel mogelijk. Ik wil nu alleen maar reizen en nieuwe ervaringen op doen. Dit weekend ga ik weer experimenteren in de drugs, leuk is dat.
Jammer. Ik woon ook bij mijn ouders maar ik heb echt bekrompen en degelijke ouders die dit willen zien: studie (liefst universiteit maar heb ik geen zin in want dan zal ik iets moeten doen) > vriend > trouwen/samenwonen > kinderen. Nu had ik een corpsbal als vriend en over hem waren mijn ouders erg te spreken. Ik vond hem maar weinig aan. Saai. Niet spannend. Te aardig. Niet ondernemend en veel te serieus. Hij kon er niet tegen als ik experimenteerde met drugs of als ik alleen al dans met jongens. Heb jij een vriend?quote:Op woensdag 25 januari 2012 00:50 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Nee, ik heb niet zoveel ervaring
Ben nieuwsgierig naar vrijwel alles, maar doe het rustig aan nu ik weer bij mijn ouders woon
Je leven lijkt wel een beetje op dat van mij. VWO afgemaakt, naar de universiteit gegaan en binnen 2 maanden nooit meer daar komen opdagen. Nu zit ik met mijn ouders die de hele dag op me inpraten over studeren en dat ik mijn talenten verspil. Het is ook wel zo. Maar ik heb er gewoon allemaal geen zin in
Dingen die ik graag wil beperken zich zo'n beetje tot relaxt leven, tuin met hangmat enzo, beetje rondreizen, leven van weinig geld. Ik heb teveel jaren '70 mentaliteit denk ik
Iedereen heeft doelen. Het is zaak om niet teveel na te denken over dit soort dingen, want het is volkomen nutteloos. Je leeft, je vreet, zuipt en neukt en je gaat dood. Of je leeft, je plant je voort en bouwt een toekomst op met iemand anders en gaat dood. Either way is fine. Uiteindelijk ben je alleen maar een slaaf van je impulsen.quote:Op woensdag 25 januari 2012 00:34 schreef usedtoknow het volgende:
Als dat überhaupt al lukt. Beide scenario's lijken onmogelijkquote:Op woensdag 25 januari 2012 09:00 schreef Mystikvm het volgende:
Iedereen heeft doelen. Het is zaak om niet teveel na te denken over dit soort dingen, want het is volkomen nutteloos. Je leeft, je vreet, zuipt en neukt en je gaat dood. Of je leeft, je plant je voort en bouwt een toekomst op met iemand anders en gaat dood. Either way is fine. Uiteindelijk ben je alleen maar een slaaf van je impulsen.
Ik ben geen boeddhist, maar in mijn ogen is het belangrijk om voorbij het denken te komen. Denken is de rem op je ontwikkeling omdat in dit soort gevallen denken altijd doorschiet in piekeren. Wanneer je accepteert dat je een slaaf bent van je impulsen en wensen en niet nadenkt over hoe deze te vervullen denk ik dat je gelukkiger wordt. Ik heb geen verlichting bereikt o.i.d., maar het lukt me aardig om niet teveel na te denken over dit soort dingen. Ik heb natuurlijk ook gewoon een huis, behoeften en soms wat zorgen. Maar ik accepteer dat die er zijn en sta er verder maar niet te veel bij stil. Dat is nutteloos.quote:Op woensdag 25 januari 2012 09:09 schreef benzin het volgende:
[..]
Als dat überhaupt al lukt. Beide scenario's lijken onmogelijk
Lieve benzin, je vervalt een beetje in je eigen gedragquote:Op woensdag 25 januari 2012 09:09 schreef benzin het volgende:
[..]
Als dat überhaupt al lukt. Beide scenario's lijken onmogelijk
Ik weet het, maar ik ben vaak gewoon erg verbitterd doordat het niet luktquote:Op woensdag 25 januari 2012 09:18 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Lieve benzin, je vervalt een beetje in je eigen gedrag
kom op, je kunt veel beter
je bent iig niet de enige..quote:Op woensdag 25 januari 2012 09:50 schreef benzin het volgende:
[..]
Ik weet het, maar ik ben vaak gewoon erg verbitterd doordat het niet lukt
En met jou nog 30 anderen. Kom op man, trek je kop uit het zand, doe iets. Hoe kan een meisje jou meenemen naar sociale gebeurtenissen en jou veranderen, als je niet eens op uitnodigingen van vrienden in gaat? Wat is daar het verschil tussen? De mogelijkheid op een seksuele relatie? Ik herinner nog een topic, grootste doel behaald en nog ontevreden.quote:Ze moet bij me blijven omdat ik oprecht hartstikke lief ben, ik ontzettend goed voor haar zal zijn en ik ben intelligent en bij vlagen een beetje grappig. Ik hoop dat dat goed genoeg is.
Dit. Het helpt al veel om gewoon dingen te ondernemen.quote:Op woensdag 25 januari 2012 09:57 schreef Cassandra87 het volgende:
Kom op man, trek je kop uit het zand, doe iets. Hoe kan een meisje jou meenemen naar sociale gebeurtenissen en jou veranderen, als je niet eens op uitnodigingen van vrienden in gaat?
Dat is niet helemaal eerlijkquote:Op woensdag 25 januari 2012 09:57 schreef Cassandra87 het volgende:
En met jou nog 30 anderen. Kom op man, trek je kop uit het zand, doe iets. Hoe kan een meisje jou meenemen naar sociale gebeurtenissen en jou veranderen, als je niet eens op uitnodigingen van vrienden in gaat? Wat is daar het verschil tussen? De mogelijkheid op een seksuele relatie? Ik herinner nog een topic, grootste doel behaald en nog ontevreden.
Volgens mij vestig jij al je hoop op iets dat niet bestaat (een vriendinnetje bestaat wel maar de oplossing voor je problemen niet) en kan dit haast alleen maar teleurstellend zijn
Maar er zit wel een kern van waarheid in.quote:Op woensdag 25 januari 2012 10:02 schreef benzin het volgende:
[..]
Dat is niet helemaal eerlijkIk heb sorry gezegd.
Wat bedoeld wordt is toch: Als je je zelfs al geen normale vriendschap kunt onderhouden, hoe moet je dan uberhaupt een liefdesrelatie kunnen onderhouden...quote:Op woensdag 25 januari 2012 10:34 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Maar er zit wel een kern van waarheid in.
Nee, gewoon wat er staat.quote:Op woensdag 25 januari 2012 10:43 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Wat bedoeld wordt is toch: Als je je zelfs al geen normale vriendschap kunt onderhouden, hoe moet je dan uberhaupt een liefdesrelatie kunnen onderhouden...
belangrijkste is 1 keer die bevestiging krijgen dat het überhaupt kan. Ook al is het maar een korte relatie, als die oprecht is geweest gaat dat ontzettend helpen. Ik zie dat ook in mijn omgeving. Verstokte onvrijwillige vrijgezellen die 1 keer die speld in de hooiberg vinden en dat daarna het balletje gaat rollen. Het draait allemaal om dat geloof en zelfvertrouwen. Het is echt niet te onderschatten hoe het iemands eigenwaarde kan ondermijnen. Dat is iets wat mensen in relaties niet zo goed meer doorhebben en het maakt het iets te makkelijk om het meteen maar weer op zelfmedelijden te gooien. Anderzijds is het helemaal waar dat je met dat zelfmedelijden nog meer je eigen glazen ingooit. Maar dan komen we weer op het onderwerp van de vicieuze cirkel.quote:Op woensdag 25 januari 2012 11:02 schreef ook_gek het volgende:
Benzin en een aantal andere met hem denken dat een relatie de oplossing is voor alles.
Feit is dat het niet zo is. Die problemen
Moet je eerst zelf oplossen, als je al geen normale vrienden kan onderhouden, geen beslissinge durft te nemen, zelf niks onderneemd gaat een vriendin dat echt niet verranderen.
Sterker nog, jij zal dan als saai, zwak en kansloos gevonden worden.
Kan je nog zo slim en lief zijn. Maar met dat alleen ga je het niet redden tijdens bv een etentje.
Maar als je maar blijft hangen van ik ben lief en slim kom je niet veel verder.quote:Op woensdag 25 januari 2012 11:52 schreef Bittere_Bal het volgende:
[..]
belangrijkste is 1 keer die bevestiging krijgen dat het überhaupt kan. Ook al is het maar een korte relatie, als die oprecht is geweest gaat dat ontzettend helpen. Ik zie dat ook in mijn omgeving. Verstokte onvrijwillige vrijgezellen die 1 keer die speld in de hooiberg vinden en dat daarna het balletje gaat rollen. Het draait allemaal om dat geloof en zelfvertrouwen. Het is echt niet te onderschatten hoe het iemands eigenwaarde kan ondermijnen. Dat is iets wat mensen in relaties niet zo goed meer doorhebben en het maakt het iets te makkelijk om het meteen maar weer op zelfmedelijden te gooien. Anderzijds is het helemaal waar dat je met dat zelfmedelijden nog meer je eigen glazen ingooit. Maar dan komen we weer op het onderwerp van de vicieuze cirkel.
Je plaatst het buiten jezelf. Alsof het allemaal niet jouw schuld is dat je nog single bent. Zo werkt het natuurlijk niet in de praktijk. Wat ook_gek zegt, je moet wel iets te bieden hebben, en in jouw verhaal lees ik alleen maar een soort desinteresse en hopeloosheid. Dat trekt sowieso niemand aan.quote:Op woensdag 25 januari 2012 11:52 schreef Bittere_Bal het volgende:
[..]
belangrijkste is 1 keer die bevestiging krijgen dat het überhaupt kan. Ook al is het maar een korte relatie, als die oprecht is geweest gaat dat ontzettend helpen. Ik zie dat ook in mijn omgeving. Verstokte onvrijwillige vrijgezellen die 1 keer die speld in de hooiberg vinden en dat daarna het balletje gaat rollen. Het draait allemaal om dat geloof en zelfvertrouwen. Het is echt niet te onderschatten hoe het iemands eigenwaarde kan ondermijnen. Dat is iets wat mensen in relaties niet zo goed meer doorhebben en het maakt het iets te makkelijk om het meteen maar weer op zelfmedelijden te gooien. Anderzijds is het helemaal waar dat je met dat zelfmedelijden nog meer je eigen glazen ingooit. Maar dan komen we weer op het onderwerp van de vicieuze cirkel.
leg eens uit, waar lees je dat precies? Ik geef volgens mij nergens aan wie zijn schuld het is. Alleen het feit dat als het op een bepaalde manier niet lukt, of door je eigen gedrag of van buitenaf, dat het ontzettend je beeld kan beinvloeden.quote:Op woensdag 25 januari 2012 12:41 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Je plaatst het buiten jezelf. Alsof het allemaal niet jouw schuld is dat je nog single bent. Zo werkt het natuurlijk niet in de praktijk. Wat ook_gek zegt, je moet wel iets te bieden hebben, en in jouw verhaal lees ik alleen maar een soort desinteresse en hopeloosheid. Dat trekt sowieso niemand aan.
Ik snap dat je er niet op zit te wachten dat de oplossing voor jouw probleem gewoon bij jezelf ligt, maar zo is het wel.
Oke doen we het anders. Waarom moet een vrouw precies jou kiezen uit 30man?quote:Op woensdag 25 januari 2012 12:53 schreef Bittere_Bal het volgende:
[..]
leg eens uit, waar lees je dat precies? Ik geef volgens mij nergens aan wie zijn schuld het is. Alleen het feit dat als het op een bepaalde manier niet lukt, of door je eigen gedrag of van buitenaf, dat het ontzettend je beeld kan beinvloeden.
Er is in dezen ook geen 'schuld', want het hoeft helemaal geen probleem te zijn. Maar we kennen jouw probleem en door wat jij zegt en de woordkeuze impliceer je wat mij betreft dat het jou niet lukt, op de één of andere manier.quote:Op woensdag 25 januari 2012 12:53 schreef Bittere_Bal het volgende:
[..]
leg eens uit, waar lees je dat precies? Ik geef volgens mij nergens aan wie zijn schuld het is. Alleen het feit dat als het op een bepaalde manier niet lukt, of door je eigen gedrag of van buitenaf, dat het ontzettend je beeld kan beinvloeden.
nu ben je me aan het verwarren met andere posters hier. Problemen met meedraaien in de maatschappij? Nou, nee hoor. Durf er heel veel geld op in te zetten als je mij tegenkomt in RL dat het allemaal niet zo opvalt van wat ik hier schrijf. Op het valk van sociaal leven en werk/vrije tijd heb ik weinig te klagen, ik onderneem genoeg.quote:Op woensdag 25 januari 2012 12:59 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Oke doen we het anders. Waarom moet een vrouw precies jou kiezen uit 30man?
Wat heb jij een vrouw te bieden?
Maar ik wil ook weten welke "problemen" je tegen komt qua sociaal gedrag en mee draaien in de maatschappij?
Hier geef ik je helemaal gelijk in, ik laat het ontzettend mijn leven bepalen en duw mezelf zo wel die slachtofferrol in. Daar moet ik wat aan doen maar ik kan me wel heel goed inleven in andere mensen die zeggen dat een vriendin wel heel erg kan gaan helpen om deze kronkel te kunnen doorbreken.quote:Op woensdag 25 januari 2012 13:11 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Er is in dezen ook geen 'schuld', want het hoeft helemaal geen probleem te zijn. Maar we kennen jouw probleem en door wat jij zegt en de woordkeuze impliceer je wat mij betreft dat het jou niet lukt, op de één of andere manier.
Wat de meeste mensen waarschijnlijk hebben gedaan is zich er niet meer druk over maken. Daarmee zijn ze gestopt 'slachtoffer' te spelen.
Vriendinnen komen niet uit de lucht vallen, die kronkel weerhoudt ze er waarschijnlijk gewoon van om iets met jou te beginnen of je zelfs maar interessant te vinden.quote:Op woensdag 25 januari 2012 14:02 schreef Bittere_Bal het volgende:
[..]
Hier geef ik je helemaal gelijk in, ik laat het ontzettend mijn leven bepalen en duw mezelf zo wel die slachtofferrol in. Daar moet ik wat aan doen maar ik kan me wel heel goed inleven in andere mensen die zeggen dat een vriendin wel heel erg kan gaan helpen om deze kronkel te kunnen doorbreken.
Ik heb niet actief mee gelezen, dus weet niet waar het probleem zit.quote:Op woensdag 25 januari 2012 14:02 schreef Bittere_Bal het volgende:
[..]
nu ben je me aan het verwarren met andere posters hier. Problemen met meedraaien in de maatschappij? Nou, nee hoor. Durf er heel veel geld op in te zetten als je mij tegenkomt in RL dat het allemaal niet zo opvalt van wat ik hier schrijf. Op het valk van sociaal leven en werk/vrije tijd heb ik weinig te klagen, ik onderneem genoeg.
Je kan niet geloven dat het wel eens zou kunnen helpen?quote:Op woensdag 25 januari 2012 13:27 schreef Cassandra87 het volgende:
Dan komt er een meisje langs die zegt, ik wil je vriendinnetje worden, en opeens stap je uit je comfortzone en ben je sociaal en heb je een giga vriendenkring?
Dat gaat erbij mij niet in.
Ik kan niet de switch maken van vriendschappelijk contact naar relatie-materiaal. Het allergrootste probleem is mijn gebrek aan initiatief en assertiviteit op dit gebied. En dat wordt weer grotendeels ingegeven door mijn hele summiere ervaring mbt tot relaties wat mijn onzekerheid en het niet kunnen geloven dat er een meisje echt is geïnteresseerd ontzettendquote:Op woensdag 25 januari 2012 14:34 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Ik heb niet actief mee gelezen, dus weet niet waar het probleem zit.
Maar goed, waarom moeten vrouwen jou uit 30 mannen kiezen?
En waarom gaat het versieren volgens jou niet goed?
Ik denk dat zei bedoeld dat dat vooral niet het uitgangspunt moet zijnquote:Op woensdag 25 januari 2012 14:44 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Je kan niet geloven dat het wel eens zou kunnen helpen?
er worden ook twee zaken door elkaar heen gehaald. Zij heeft gelijk dat niemand komt aanwaaien. Daarvoor moet je actie ondernemen en zo nodig aan jezelf gaan werken. Alleen denk ik dat een relatie wel een positieve duw in de rug kan zijn.quote:Op woensdag 25 januari 2012 14:44 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Je kan niet geloven dat het wel eens zou kunnen helpen?
Dus daar komt de vraag weer, waaromquote:Op woensdag 25 januari 2012 14:44 schreef Bittere_Bal het volgende:
het niet kunnen geloven dat er een meisje echt is geïnteresseerd ontzettend
vergroot.
omdat ik op uiterlijk en innerlijk vlak absoluut niet onderdoe voor de gemiddelde man die wel een relatie heeft.quote:Op woensdag 25 januari 2012 14:54 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Dus daar komt de vraag weer, waarom
Zou een vrouw jou kiezen?
Dat gaat over "normaal" functionerende mensen.quote:Op woensdag 25 januari 2012 14:50 schreef Bittere_Bal het volgende:
Waarom tonen veel onderzoeken dan aan dat mensen in een relatie over het algemeen gelukkiger zijn, stabieler in het leven staan en ouder worden?
Maar goed dat is zo logisch als wat natuurlijk. Met z'n tweeën houd je elkaar over het algemeen meer in balans dan als je alles zelf moet doen.quote:Op woensdag 25 januari 2012 14:50 schreef Bittere_Bal het volgende:
[..]
er worden ook twee zaken door elkaar heen gehaald. Zij heeft gelijk dat niemand komt aanwaaien. Daarvoor moet je actie ondernemen en zo nodig aan jezelf gaan werken. Alleen denk ik dat een relatie wel een positieve duw in de rug kan zijn.
Waarom tonen veel onderzoeken dan aan dat mensen in een relatie over het algemeen gelukkiger zijn, stabieler in het leven staan en ouder worden?
Kom op je onderschat de kracht van een vrouw in een mans leven.quote:Op woensdag 25 januari 2012 14:48 schreef Cassandra87 het volgende:
Je kan niet geloven dat het wel eens zou kunnen helpen
Jezus, is alles zwart en wit bij jou?
Dat sowieso. Hij weet het daarnaast ook nog helder te formuleren met enige vorm van nuance. Zijn gedachtes zijn niet helemaal mijn gedachtes maar hij komt een heel eind.quote:
Het omgekeerde is net zo waar. Zodra iemand aangeeft te falen in sociaal contact stel jij dat zijn omgeving daarin zeer selectief is en gewoon eisen stelt. Daarmee wijs je zelf ook naar een ander die flexibel moet zijn en zich moet aanpassen tot hij voldoet. Zo'n eisende omgeving overdrijft ook en biedt weinig aanknopingspunten. Kortom, je maakt er een zwart-wit tegenstelling van.quote:Op woensdag 25 januari 2012 13:21 schreef ook_gek het volgende:
Wat me vaak opvalt is dat wanneer versieren niet zo goed gaat de persoon in kwestie op een 1 of andere manier faalt in bv sociaal gedrag, comunicatie met als gevolg een laag zelfbeeld.
Het krijgen van een vriendin zien ze als een oplossing voor alles. En ze vinden het raar dat vrouwen niet voor hun kiezen. Want ze zijn trouw, lief, doen alles voor ze.
Vaak vergeten ze het stukje interactie, communiceren, passie, initiatief en een eigen mening.
Veel van de struikel blokken hebben ze zelf in de hand. Maar ipv zelf dat geen op te lossen gaan ze wijzen naar anderen.
Net zoals iemand, die in een bedrijf gaat werken en er te weinig van weet/snapt om productief te kunnen zijn, in een paar jaar tijd stukken capabeler wordt.quote:Op woensdag 25 januari 2012 13:27 schreef Cassandra87 het volgende:
Dat is heel begrijpelijk en dat heb ik vorige keer ook toegegeven. Wat ik niet snap, als je je op je kamer verstopt, overal nee tegen zegt, omdat je niet uit je comfort zone komt, alle sociale verzoeken wijs je af. Dan komt er een meisje langs die zegt, ik wil je vriendinnetje worden, en opeens stap je uit je comfortzone en ben je sociaal en heb je een giga vriendenkring?
Dat gaat erbij mij niet in.
En andersom, waarom zou een meisje jaren geduld hebben tot iemand opeens een stapje durft te nemen? Wat maakt die persoon dan zo bijzonder? Dan liggen de prioriteitehn verkeerd
Het is geen verplichting om een 180 graden te maken hoor.quote:Op woensdag 25 januari 2012 15:06 schreef Cassandra87 het volgende:
Ik weet dondersgoed hoe een relatie voor een omschakeling kan zorgen, maar het maakt je geen 180 graden ander mens. Die groei moet je zelf al persoonlijk inzetten, of er voor open staan
Datingsite-ervaringen topic #167 Thuisdaters en mee-etersquote:Op woensdag 25 januari 2012 15:31 schreef Ayumu2.0 het volgende:
Het bewijst maar weer eens... Op die kut datingsites krijg je vaak het verzoek tot seks dat wijs ik af zoek ik niet nu heb ik vandaag zonder liegen al 3 keer het verzoek afgewezen of ik mezelf dan maar voor geld wil laten uitwonen.
Lekker ego strelend NOT!
Ik doe gewoon iets verkeerd of het is mijn uitstraling ik weet niet meer hoor
Nee, Het gaat om versieren en ik zoek juist geen seks en daar loopt het iedere keer op vastquote:Op woensdag 25 januari 2012 15:33 schreef Bittere_Bal het volgende:
[..]
Datingsite-ervaringen topic #167 Thuisdaters en mee-eters
?
Wat is belangrijker, het alledaagse leven of spanning en sensatie? Als je alleen spanning en sensatie zoekt, dan krijg je eerder het tegenovergestelde: leegte en oppervlakkigheid. Alleen door structureel ergens mee aan de slag te gaan bouw je iets op. Experimenteren kan geen geen 'full-time job' zijn, want alles wordt alledaags. Maar expirimenteren is wel leuk en belangrijk (om je horizon te verbreden en jezelf en je mogelijkheden te leren kennen).quote:Op woensdag 25 januari 2012 08:09 schreef usedtoknow het volgende:
[..]
Jammer. Ik woon ook bij mijn ouders maar ik heb echt bekrompen en degelijke ouders die dit willen zien: studie (liefst universiteit maar heb ik geen zin in want dan zal ik iets moeten doen) > vriend > trouwen/samenwonen > kinderen. Nu had ik een corpsbal als vriend en over hem waren mijn ouders erg te spreken. Ik vond hem maar weinig aan. Saai. Niet spannend. Te aardig. Niet ondernemend en veel te serieus. Hij kon er niet tegen als ik experimenteerde met drugs of als ik alleen al dans met jongens. Heb jij een vriend?
Ik heb precies hetzelfde. En als ik eens heenging deed ik toch niets. Ik praatte maar wat met studiegenoten, dit resulteerde in een avond stappen of ergens iets drinken maar het blijft oppervlakkig. Mijn slb-er heb ik wel een goede band mee en hij heeft mij wel goed geholpen, that's it.
Ik heb precies hetzelfde. Ik heb erg veel te ontdekken in het leven en dat wil ik nu doen. ''Levens''doelen heb ik vooralsnog ook niet. Is dat raar? Ik vroeg aan mijn slb-er of het raar was. Hij meende van niet. Mijn probleem is dat ik 1. veel en veel teveel nadenk > belemmert mijn functioneren in het leven. 2. Ik ben raar > maakt het nog iets gecompliceerder. 3. Ik heb rare dromen en ik wil rare dingen doen en niet de dingen dien die moeten > het is niet wat de mens om mij heen van mij verwacht.
Hier kijk je teveel door je eigen bril. Een mooi meisje is voor een man aantrekkelijker om naar te kijken dan de Grand Canyon. Maar dat kan jij niet zien.quote:Ik heb alle contacten met mannen verwijderd want met jongens schiet ik niet zoveel op. Ik denk dat ik een nieuw nummer ga nemen omdat er mannen zijn die meer willen > een relatie en mij nu lastig vallen omdat ik bijvoorbeeld eens heb gezoend. Mannen zijn raar.
In een fabriek wordt je geholpen om productief te worden. In een relatie ook. De som is groter dan de delen optellen.quote:Op woensdag 25 januari 2012 15:25 schreef Cassandra87 het volgende:
En deelnemer, iemand in een fabriek wordt toch ook door schade en schande wijs?
Die zouden eerst een handje geholpen moeten worden, zoals jij en Halcon doen. Of een wederzijdse liefdesrelatie wonderen doet, hangt ervan af of de relatie een antwoord is op het probleem dat iemand heeft.quote:Maar goed, als mensen willen geloven dat een relatie gerust iemand kunnen helpen, en dat iemand niet eerst een vriendenkring hoeft te hebben, so be it.
Let wel, ik heb het niet over iemand die weinig vrienden heeft en daardoor sociaal wat minder handig is. Ik heb het over mensen die hun kamer niet durven te verlaten, alle aanbiedingen afslaan, thuis blijven, etc.
Dat hoeft niet noodzakelijkerwijs als je ook wat kunt bieden aan die andere persoon.quote:Op woensdag 25 januari 2012 16:04 schreef Ayumu2.0 het volgende:
Een partner is niet de oplossing voor al je problemen kan ook gewoon niet tenzij een Psychologe aan de haak slaat die jou een leuk projectje vind
In sommige gevallen twijfel ik hard of dat mogelijk is.quote:Op woensdag 25 januari 2012 16:06 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Dat hoeft niet noodzakelijkerwijs als je ook wat kunt bieden aan die andere persoon.
Benzin formuleringen getuigen van naiviteit. Hij kan zich geen voorstelling maken van een relatie en versimpeld het tot een toestand van geluk. In de posten van Benzin lees ik een angst voor afwijzing, die hem passief maakt, waardoor hij sociaal geisoleerd raakt.quote:Op woensdag 25 januari 2012 16:06 schreef Cassandra87 het volgende:
Ik draaf een beetje door, lijkt wel een persoonlijke aanval en zo is het absoluut niet bedoeld.
Vandaar mijn edit. Ongeacht wat mijn mening ook is, ik gun benzin uiteraard wel zo'n droommeisje die zijn problemen wegneemt
Al hoop ik wel dat hij wat realistischer wordt
Wel 3 punten met wat ik zoek alleen als dat alles is, Tja dan zou ik me er niet aan kunnen binden.quote:Op woensdag 25 januari 2012 16:10 schreef Cassandra87 het volgende:
Maar wat heeft een passief persoon dan te bieden?
Lief, en goed, en trouw, ja zo ken ik er nog 100en.
Teveel aanbod verziekt de markt.quote:Op woensdag 25 januari 2012 16:10 schreef Cassandra87 het volgende:
Dus als ik het goed begrijp ben je met 2 meiden bezig?quote:Op woensdag 25 januari 2012 16:12 schreef richard_prf het volgende:
Ik heb meisje G een sms gestuurd... of ze toch nog een keer mee wilt naar de film... en dat ik mijn indruk van vorige keer ongedaan wil krijgen.
Ik hoop dat ze ja zegt... ik weet dat het me gaat lukken als ik de kans krijg.
Verder komt meisje V vrijdag bij mij slapen, het is weer uit met haar vriend.
Ik heb afgelopen weekend ontdekt dat ik heel goed brownies kan maken..... dus brownies ook nog.quote:Op woensdag 25 januari 2012 16:10 schreef Cassandra87 het volgende:
Oh wow ik kan in ene quoten hier!quote:Op woensdag 25 januari 2012 16:12 schreef Kevin24 het volgende:
[..]
Ik heb afgelopen weekend ontdekt dat ik heel goed brownies kan maken..... dus brownies ook nog.
quote:Op woensdag 25 januari 2012 16:12 schreef Kevin24 het volgende:
[..]
Ik heb afgelopen weekend ontdekt dat ik heel goed brownies kan maken..... dus brownies ook nog.
Wat moet er zoal nog meer geboden worden?quote:Op woensdag 25 januari 2012 16:10 schreef Cassandra87 het volgende:
Ik vind dat je deze stap hebt genomen een hele goede, en probeer niet te lang te blijven zitten met wat gebeurd is maar maak er een leuke dag van, gewoon genieten van de film zonder geanalyseer over van alles . Gewoon leuk samenzijn.quote:Op woensdag 25 januari 2012 16:12 schreef richard_prf het volgende:
Ik heb meisje G een sms gestuurd... of ze toch nog een keer mee wilt naar de film... en dat ik mijn indruk van vorige keer ongedaan wil krijgen.
Iemand die initiatief neemt is al een hele goede. En initiatief merk je bij mensen die dingen doen die ondernemen dingen en dat is juist belangrijk in een relatie.quote:Op woensdag 25 januari 2012 16:17 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Wat moet er zoal nog meer geboden worden?
Nou wie weet misschien kan die wel heel goed koken en er is niets sexier voor een vrouw dan een man die met plezier kookt . Ik denk wel dat een stukje zelfontplooiing zoals hobbies juist goed is voor je want je krijgt een goed zelfbeeld door de dingen die je doet , daardoor word je ook iniatiefrijker en juist dan word je ook makkelijker benaderbaar.quote:Op woensdag 25 januari 2012 16:15 schreef debeterebob het volgende:
[..]![]()
Ik weet ook niet zo goed wat ik kan bieden hoor, maar volgens mij moet je je daar niet al te zeer op focussen, maar gewoon proberen je situatie te verbeteren.
En als ik dan zie dat benzin sociale uitnodigingen naast zich neer legt, vind ik dat erg jammer.
Als ze ja zegt jaquote:Op woensdag 25 januari 2012 16:18 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Ik vind dat je deze stap hebt genomen een hele goede, en probeer niet te lang te blijven zitten met wat gebeurd is maar maak er een leuke dag van, gewoon genieten van de film zonder geanalyseer over van alles . Gewoon leuk samenzijn.
Minstens 8k.quote:Op woensdag 25 januari 2012 16:17 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Wat moet er zoal nog meer geboden worden?
quote:Op woensdag 25 januari 2012 16:12 schreef richard_prf het volgende:
Kijk, een voorbeeld van de heilzame werking van een relatie.quote:Op woensdag 25 januari 2012 16:27 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Ik was letterlijk een gebroken meisje, en nu niet meer..
Ik heb héél veel zelf moeten doen hoorquote:Op woensdag 25 januari 2012 16:33 schreef deelnemer het volgende:
[..]
Kijk, een voorbeeld van de heilzame werking van een relatie.
En voor een man kan dan niet hetzelfde gelden??? Denkend aan het onderstaande, welke groei had jij zelf al persoonlijk ingezet dan?quote:Op woensdag 25 januari 2012 16:27 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Maar verder is het gewoon een klik, samen lol hebben. Ik was letterlijk een gebroken meisje, en nu niet meer..
quote:Op woensdag 25 januari 2012 15:06 schreef Cassandra87 het volgende:
Nee ik onderschat niets. Als je al te bang bent om met vrienden wat te doen, wat is dan hét wondermiddel dat een vriendin wel voor elkaar krijgt? Je moet ergens beginnen.
Ik weet dondersgoed hoe een relatie voor een omschakeling kan zorgen, maar het maakt je geen 180 graden ander mens. Die groei moet je zelf al persoonlijk inzetten, of er voor open staan
Wat zit je nou te zeuren, hosselaar.quote:Op woensdag 25 januari 2012 16:12 schreef richard_prf het volgende:
het enige wat je hier telkens beschrijft is een frustratie in de zoektocht: dat je niet kunt vinden wat je zoektquote:Op woensdag 25 januari 2012 15:34 schreef Ayumu2.0 het volgende:
[..]
Nee, Het gaat om versieren en ik zoek juist geen seks en daar loopt het iedere keer op vast
omdat dat alleen maar een van de vele excuses wasquote:Op woensdag 25 januari 2012 16:29 schreef VacaLoca het volgende:
Waarom nog energie in meisje G steken als de klik er uiteindelijk totaal niet was?
Studiemateriaalquote:Op woensdag 25 januari 2012 16:29 schreef VacaLoca het volgende:
Waarom nog energie in meisje G steken als de klik er uiteindelijk totaal niet was?
quote:Op woensdag 25 januari 2012 16:42 schreef Cassandra87 het volgende:
Het enige dat mijn vriend heeft gedaan is er voor mij zijn, en van mij houden.
Toch is het in sommige gevallen genoeg is het niet?quote:Op woensdag 25 januari 2012 16:10 schreef Cassandra87 het volgende:
G uit bergen op zoom was het niet, hmmm bijna hyves gaan bezoeken om even te checken waarom dit zo'n geweldig studiemateriaal isquote:
Ik raak je echt kwijt, waar je nou heen wilt, of waar je mij op denkt te pakken.quote:Op woensdag 25 januari 2012 16:45 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
[..]
Toch is het in sommige gevallen genoeg is het niet?
Wil je dit soort dingen even laten, het is best dat hier mensen hun persoonlijke dingen vertellen maar je gaat dit soort dingen dus even niet doen , dat vind ik toch een beetje schending van privacy hoor.quote:Op woensdag 25 januari 2012 16:46 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
G uit bergen op zoom was het niet, hmmm bijna hyves gaan bezoeken om even te checken waarom dit zo'n geweldig studiemateriaal is.
denk je nou serieus dat ie aan een letter en een plaatsnaam genoeg heeft?quote:Op woensdag 25 januari 2012 16:50 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Wil je dit soort dingen even laten, het is best dat hier mensen hun persoonlijke dingen vertellen maar je gaat dit soort dingen dus even niet doen , dat vind ik toch een beetje schending van privacy hoor.
Inderdaadquote:Op woensdag 25 januari 2012 16:51 schreef Bittere_Bal het volgende:
[..]
denk je nou serieus dat ie aan een letter en een plaatsnaam genoeg heeft?
Wat je vriend gedaan heeft had ook door 100en ander gedaan kunnen worden, in dit geval had bezin je dit bijvoorbeeld ook kunnen bieden.quote:Op woensdag 25 januari 2012 16:48 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Ik raak je echt kwijt, waar je nou heen wilt, of waar je mij op denkt te pakken.
Heb nu al enkele malen gezien dat jij voor andere mensen bepaald wat wel of niet in dit topic zou passen. Als je er zo'n probleem mee hebt maak er dan een topic report van of hou anders gewoon je mond.quote:Op woensdag 25 januari 2012 16:52 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Inderdaad
en het was SC dus als er iets gelaten moet worden is het wel er op in gaan
vind ik dan
er is vanuit fok door de modjes van R&P bepaald wat wel en niet kanquote:Op woensdag 25 januari 2012 17:01 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Wat je vriend gedaan heeft had ook door 100en ander gedaan kunnen worden, in dit geval had bezin je dit bijvoorbeeld ook kunnen bieden.
[..]
Heb nu al enkele malen gezien dat jij voor andere mensen bepaald wat wel of niet in dit topic zou passen. Als je er zo'n probleem mee hebt maak er dan een topic report van of hou anders gewoon je mond.
Stuur dat dan gewoon over de DM?quote:Op woensdag 25 januari 2012 17:29 schreef rhubarbje het volgende:
DigitalGirl blijf eens uit mijn pm
als je het niet ziet zitten ga bij een modje zeuren of zo maar hier zit ik echt niet op te wachten
ik snap wat je bedoelt maar djeez.. Ben je een trol of van nature kortzichtig? Mijn vriend is ook in de verste verte niet met benzin te vergelijken. En wat dacht je dat ik met klik bedoelde?quote:Op woensdag 25 januari 2012 17:01 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Wat je vriend gedaan heeft had ook door 100en ander gedaan kunnen worden, in dit geval had bezin je dit bijvoorbeeld ook kunnen bieden.
[..]
Heb nu al enkele malen gezien dat jij voor andere mensen bepaald wat wel of niet in dit topic zou passen. Als je er zo'n probleem mee hebt maak er dan een topic report van of hou anders gewoon je mond.
sorry daar heb je deels een puntquote:Op woensdag 25 januari 2012 17:29 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Stuur dat dan gewoon over de DM?
Et komt over alsof je het niet voldoende vindt om het hem kenbaar te maken maar dat je hem gelijk in een kwaad daglicht moet stellen door het publiekelijk te gooien dat hij een beetje een rare jongen is... Ergo kinderachtig.quote:Op woensdag 25 januari 2012 17:32 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
sorry daar heb je deels een punt
maar ik heb geen zin omdat iemand het niet eens is in wat hier gezegd word het dan op het 'persoonlijke' vlak gaat zoeken
ik heb geen enkele behoefte een of andere woorden wisseling via pm dan wel dm
mijn bedoeling was er 1 keer iets van te zeggen zodat ie weet dat ik er niet van gediend was en het daar bij te laten
wat ik bij deze ook zal doen
Dan hoef ik geen nadere toelichting te geven.quote:Op woensdag 25 januari 2012 17:29 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
ik snap wat je bedoelt maar djeez
Zo was het niet bedoeldquote:Op woensdag 25 januari 2012 17:33 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Et komt over alsof je het niet voldoende vindt om het hem kenbaar te maken maar dat je hem gelijk in een kwaad daglicht moet stellen door het publiekelijk te gooien dat hij een beetje een rare jongen is... Ergo kinderachtig.
Hoe meet je jezelf een asshole persoonlijkheid aan is meer de vraag natuurlijk. Zonder uiteraard gewoon een teringlijer te zijn, dat is teveel van het goede.quote:Op woensdag 25 januari 2012 17:44 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Dan hoef ik geen nadere toelichting te geven.
Maar goed na al die vrouwelijk adviezen waar je geen zak aan hebt, vrouwen neuken niet de aardige jongen, vrouwen neuken assholes die er knap uitzien. Trek je eigen conclusie.
die conclusie trek jij zelf.quote:Op woensdag 25 januari 2012 17:44 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]y
Dan hoef ik geen nadere toelichting te geven.
Maar goed na al die vrouwelijk adviezen waar je geen zak aan hebt, vrouwen neuken niet de aardige jongen, vrouwen neuken assholes die er knap uitzien. Trek je eigen conclusie.
even voor het ego van de mannen: er zitten hier ook zeker mensen aan wie ik wel een dubbelzinnige pm zou sturen als ik single was jaquote:Op woensdag 25 januari 2012 17:52 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
die conclusie trek jij zelf.
ik kan zo 2 mensen uit dit topic noemen met wie ik een beschuitje zou delen als ik vrijgezel was hoor :p
en diegene weten dat zelf ook.
een kluizenaar is niet aantrekkelijk. Dat is alles.
ps verdere reactie hoef je niet te verwachten, je bent mij te kortzichtig
Het is overdreven, in het koppie van desbetreffend persoon boeit het hem geen fuck meer hoe hij met je omgaat... Vrouwen willen toch alleen maar aandacht als ze aandacht willen... Gaan je leuker vinden als ze meer moeite voor je moeten doen.quote:Op woensdag 25 januari 2012 17:52 schreef rhubarbje het volgende:
Asshole of assertief
vrouwen houden namelijk wel van het laatste geloof ik maar niet van het eerste
Een goed startpunt is te negeren wat de meeste vrouwen in dit topic als advies geven. Yep negeren, vrouwen willen niet graag als oppervlakkig gezien worden. Althans dat denken ze graag maar de waarheid is dat iemand nog zo'n sprankelende persoonlijkheid hebben als hij lelijk is gebeurt het niet. Dus zonnebankje, wat fitness, wat goed uitziende kleren en je hebt al wat meer bereikt.quote:Op woensdag 25 januari 2012 17:49 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Hoe meet je jezelf een asshole persoonlijkheid aan is meer de vraag natuurlijk. Zonder uiteraard gewoon een teringlijer te zijn, dat is teveel van het goede.
sommige mensen zijn monogaamquote:Op woensdag 25 januari 2012 18:01 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Een goed startpunt is te negeren wat de meeste vrouwen in dit topic als advies geven. Yep negeren, vrouwen willen niet graag als oppervlakkig gezien worden. Althans dat denken ze graag maar de waarheid is dat iemand nog zo'n sprankelende persoonlijkheid hebben als hij lelijk is gebeurt het niet. Dus zonnebankje, wat fitness, wat goed uitziende kleren en je hebt al wat meer bereikt.
@Cassandra87 en rhubarbje leuk voor die mannen hebben ze vast wel wat aan. Wat een lul praat als je zo graag een beschuitje met iemand zou willen eten dan was je nu zijn vriendin.
ik dacht dat mijn mening daar over al wel duidelijk wasquote:Op woensdag 25 januari 2012 18:06 schreef kingtoppie het volgende:
Ik meen het met mijn post, fijn dat er niet op gereageerd wordt overigens -.-
Zou je er aub inhoudelijk op willen reageren?quote:Op woensdag 25 januari 2012 18:07 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ik dacht dat mijn mening daar over al wel duidelijk was
zag het nut niet zo van herhalen
Oh, wat was het doel dan van jouw en Cassandra87. Kijk eens mannen jullie zouden bijna goed genoeg zijn voor ons of zo?quote:Op woensdag 25 januari 2012 18:04 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
sommige mensen zijn monogaam
mooie inspiratie op een zinvolle en volwassen relatie zouden wij hier zijn als we na 10 forumpost vergaten dat we al in een relatie zaten
sjonge jonge ongeduld. Zal thiis op je reagrrenquote:Op woensdag 25 januari 2012 18:06 schreef kingtoppie het volgende:
Ik meen het met mijn post, fijn dat er niet op gereageerd wordt overigens -.-
wat wil je dan? dat ik weer een lans ga breken voor vrouwen? dat we echt niet allemaal manipulatieve aandachtshoeren zijn?quote:Op woensdag 25 januari 2012 18:07 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Zou je er aub inhoudelijk op willen reageren?
--> Kijk ik vraag het lief
Probeer het? Al is het maar om mij van mijn waanbeelden proberen af te krijgen? Doe het voor je mannelijke medemens die versiertips nodig heeft.quote:Op woensdag 25 januari 2012 18:08 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
wat wil je dan? dat ik weer een lans ga breken voor vrouwen? dat we echt niet allemaal manipulatieve aandachtshoeren zijn?
en dat ik niet geloof dat asshole de way to go is heb ik 4 posts geleden nog gezegd
sorry maar ik zie niks om inhoudelijk op te reageren
Huh, ik weet van niks?quote:Op woensdag 25 januari 2012 17:52 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
die conclusie trek jij zelf.
ik kan zo 2 mensen uit dit topic noemen met wie ik een beschuitje zou delen als ik vrijgezel was hoor :p
en diegene weten dat zelf ook.
een kluizenaar is niet aantrekkelijk. Dat is alles.
Hou gewoon opquote:Op woensdag 25 januari 2012 18:07 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Oh, wat was het doel dan van jouw en Cassandra87. Kijk eens mannen jullie zouden bijna goed genoeg zijn voor ons of zo?
sorry maar daar heb ik nu niet echt trek inquote:Op woensdag 25 januari 2012 18:09 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Probeer het? Al is het maar om mij van mijn waanbeelden proberen af te krijgen? Doe het voor je mannelijke medemens.
Zoveel negatieve vrouwenhatende woorden komen er niet eens in voor weetje.quote:Op woensdag 25 januari 2012 18:11 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
sorry maar daar heb ik nu niet echt trek in
het topic bestaat pas 5 en halve aflevering, lees anders terug? zo veel is het niet
niet lullig bedoeld overigens hoor
maar ik ben het wel een beetje beu dat vrouwen hier op deze manier worden afgeschilderd
terwijl hier ook genoeg vrouwen komen puur en alleen om te helpen
jullie mannen moeten geen advies van ons vrouwrn aannemenquote:Op woensdag 25 januari 2012 18:09 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Probeer het? Al is het maar om mij van mijn waanbeelden proberen af te krijgen? Doe het voor je mannelijke medemens die versiertips nodig heeft.
Daarom vraag ik ook om een inzichtquote:Op woensdag 25 januari 2012 18:11 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
jullie mannen moeten geen advies van ons vrouwrn aannemen
nee maar het is wel weer de zoveelste postquote:Op woensdag 25 januari 2012 18:11 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Zoveel negatieve vrouwenhatende woorden komen er niet eens in voor weetje.
als je sommige posters gelooft is vrouwelijk advies waardeloos, dat bedoel ik te zeggen. Maar als je heel even geduld hebt reageer ik thuis inhoudelijk op jequote:Op woensdag 25 januari 2012 18:12 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Daarom vraag ik ook om een inzicht
Thxquote:Op woensdag 25 januari 2012 18:14 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
als je sommige posters gelooft is vrouwelijk advies waardeloos, dat bedoel ik te zeggen. Maar als je heel even geduld hebt reageer ik thuis inhoudelijk op je
Ja, nee, ik vraag om persoonlijke verheldering, ik vraag om een discussie, die geef jij niet, het is niet zo dat ik persoonlijk met al mijn opvattingen in zo een discussie heb gezeten, en het is ook niet zo dat ik het met al die andere mensen eens ben. Dus ook jouw input in voorgaande discussies is niet relatief tot mij persoonlijk als individu, ik vraag om inzichten in een topic waar die inzichten gegeven behoren te worden, maar dat wil je niet omdat het enigszins vijandig in je oren klinkt. Dat vind ik erg jammer want mijn post is niet eens vijandig geschreven. De inhoud is ook niet negatief.quote:Op woensdag 25 januari 2012 18:13 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
nee maar het is wel weer de zoveelste post
het enige wat ik kan doen is herhalen wat ik gisteren en de dag er voor en de dag daar voor heb gepost
sorry ik heb nu gewoon geen energie en zin om dat weer te doen daarom reageerde ik er bewust niet op
misschien wil iemand anders je helpen
en anders zou ik toch even terug gaan lezen
maar ook hier ga ik mee ophouden want het draagt niet bij aan het topic
sorry
Ik praat nooit over mezelf; dat is iets wat ik vaak te horen krijg. Ik wil geen bevestiging van het feit dat ik raar ben aangezien ik dat heel vaak te horen krijg. Ik post hier mijn problemen die gerelateerd zijn aan versieren en omgang met mannen.quote:Op woensdag 25 januari 2012 09:00 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Iedereen heeft doelen. Het is zaak om niet teveel na te denken over dit soort dingen, want het is volkomen nutteloos. Je leeft, je vreet, zuipt en neukt en je gaat dood. Of je leeft, je plant je voort en bouwt een toekomst op met iemand anders en gaat dood. Either way is fine. Uiteindelijk ben je alleen maar een slaaf van je impulsen.
Het valt op dat je heel veel over jezelf praat. Bijna bij het storende af. Je wilt gewoon een beetje bevestiging van het feit dat je raar bent, maar eigenlijk ben je helemaal niet zo raar.
Ik vraag nadrukkelijk om geholpen te worden hier dacht ik. Ik geef zelfs toe dat mijn denkbeelden wellicht niet kloppen, ik geef dus geen oordeel, ik verwacht oprecht een discussie.quote:Op woensdag 25 januari 2012 18:18 schreef formerjellybean het volgende:
hier oplossing ga vooral door dan gaan zelfs de vrouwen die hier voor advies komen weg en heb je alleen de kerels over en dan vooral veel succes met versieren
Ik klaag dat niemand op mij valt om hoe ik ben maar dat het altijd draait om uiterlijk. Dat is erg en dat maakt mij onzeker.quote:Op woensdag 25 januari 2012 08:56 schreef Kevin24 het volgende:
Beetje laat maar nog even een reactie op Richard : Thanks voor je repyl en de tijd die je erin heb gestoken! Het is een aardige pil om door te lezen! Ik denk/vind dat het altijd goed is om even je ervaringen op papier te zetten / te discusseren omdat het dan ineens verhelderend kan werken.
En ja, ik snap je frustratie mbt usedtoknow heel erg goed hoor. Bedoel personen zoals wij hebben niks en dan komt er zo'n wijfie aan en die gaat klagen dat ze teveel heeft en dat dat ow zo moeilijk is. voelt een beetje hetzelfde als dat bv Bill Gates naar Afrika gaat om te klagen dat hij zoveel geld heeft.
Vrouwen zijn raar. (right back at ya usedtoknow)
Dus mensen vallen op je om je uiterlijk?quote:Op woensdag 25 januari 2012 18:21 schreef usedtoknow het volgende:
[..]
Ik klaag dat niemand op mij valt om hoe ik ben maar dat het altijd draait om uiterlijk. Dat is erg en dat maakt mij onzeker.
Een hele belangrijke tip , doe dat dan zelf ook niet bij anderen . Je gaf zelf al aan heel erg naar uiterlijk alleen te kijken , probeer eens naar de persoon zelf te kijken en dan zul je zelf ook merken dat mensen dat ook bij jou gaan doen.quote:Op woensdag 25 januari 2012 18:21 schreef usedtoknow het volgende:
[..]
Ik klaag dat niemand op mij valt om hoe ik ben maar dat het altijd draait om uiterlijk. Dat is erg en dat maakt mij onzeker.
En waarom is dat dan denk je? Ga je heel sexy gekleed bv? En laat je wel genoeg zien wie je bent als persoon?quote:Op woensdag 25 januari 2012 18:21 schreef usedtoknow het volgende:
[..]
nee dat was niet de reden, de reden is dat ik ondertussen andere dingen aan het doen ben en er gewoon niets voor voel om in een lange discussie te belanden die ik niet eens af ga kunnen makenquote:Op woensdag 25 januari 2012 18:18 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ja, nee, ik vraag om persoonlijke verheldering, ik vraag om een discussie, die geef jij niet, het is niet zo dat ik persoonlijk met al mijn opvattingen in zo een discussie heb gezeten, en het is ook niet zo dat ik het met al die andere mensen eens ben. Dus ook jouw input in voorgaande discussies is niet relatief tot mij persoonlijk als individu, ik vraag om inzichten in een topic waar die inzichten gegeven behoren te worden, maar dat wil je niet omdat het enigszins vijandig in je oren klinkt. Dat vind ik erg jammer want mijn post is niet eens vijandig geschreven. De inhoud is ook niet negatief.
kleding en houding zullen daar ook in uit makenquote:Op woensdag 25 januari 2012 18:21 schreef usedtoknow het volgende:
[..]
Het is geen vrouwenhaat post.quote:Op woensdag 25 januari 2012 18:31 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
nee dat was niet de reden, de reden is dat ik ondertussen andere dingen aan het doen ben en er gewoon niets voor voel om in een lange discussie te belanden die ik niet eens af ga kunnen maken
een discussie die ik hier elke dag voer en die in mijn ogen helemaal nergens op uit draait
mag ik ook een persoonlijke keus daarin maken?
je brand me meteen af omdat ik niet meteen doe wat jij wil?
ik was zo netjes om na jou (sorry dat ik het zeg, zeurende post omdat mensen niet meteen op je reageren) uit te leggen dat ik niet ging reageren en waarom niet
laat het daar gewoon bij? nu komt hier weer een discussie over
ik laat het er in ieder geval wel bij
Ik weet niet waarom. Ik ga niet sexy gekleed maar daar hoef je ook niet sexy gekleed voor te gaan. De meeste vrouwen krijgen erg veel aandacht van allerlei soorten mannen. Ik denk dat ik te vaak inga op de ''slechte'' mannen (heel zelfverzekerd, knap, arrogant) met slechtere intenties (seks). Misschien ligt het daar ook wel aan. Ik weet niet wie ik ben dus ik denk niet dat ik mezelf laat zien.quote:Op woensdag 25 januari 2012 18:24 schreef ook_gek het volgende:
[..]
En waarom is dat dan denk je? Ga je heel sexy gekleed bv? En laat je wel genoeg zien wie je bent als persoon?
Het mannelijke gedrag dat hoort bij een versierder kun je alleen maar leren van ervaren man. Het vrouwelijke advies is goed bedoeld maar zal deze mannen niet verder helpen. Het advies van bijvoorbeeld halcon is tienduizend maal waardevoller dan het advies van noem eens iemand rhubarbje. En nee rhubarbje dat wil helemaal niet zeggen dat ik jullie niet magquote:Op woensdag 25 januari 2012 18:18 schreef formerjellybean het volgende:
hier oplossing ga vooral door dan gaan zelfs de vrouwen die hier voor advies komen weg en heb je alleen de kerels over en dan vooral veel succes met versieren
Een bliksvernauwing. Het is een kwestie van wederzijdse aandacht en waardering voor de andere persoon.quote:Op woensdag 25 januari 2012 18:21 schreef usedtoknow het volgende:
[..]
Dat klopt niet want ik kleed mij echt nooit sexy of bloot tenzij het heel erg warm is (en dan voel ik mij ongemakkelijk omdat er zoveel vieze mannen zijn). Ik heb wel eens een rokje aan maar altijd met een panty en dat is hedendaags vrij normaal. Ik ga wel altijd modebewust gekleed en ik verzorg mijzelf goed, besteed tijd aan mijn uiterlijk maar ook dat is normaal. Ik heb echt geen ''haaaaaaaaai kerels'' houding (om te kotsen), ik ben eerder heel erg introvert, zoals ik al zei: ik ben een dromer en de meeste mannen die mij aanspreken wijs ik af of reageer ik niet eens op.quote:Op woensdag 25 januari 2012 18:34 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
kleding en houding zullen daar ook in uit maken
de mooiste vrouw in 'preutse' kleding en een onbenaderbare houding krijgt dat ook niet
terwijl iemand die een 6je is (om het zo maar te zeggen) in een kort rokje met een 'haaai kerels' houding waarschijnlijk wel genoeg nummers in haar telefoon heeft staan
Hij begint op minuut 9, moet ik hem vanaf daar spelen of gewoon helemaal?quote:
Goedzo en nu niet i paniek raken als ze een keer niet kan ofzo. Have funquote:Op woensdag 25 januari 2012 19:04 schreef richard_prf het volgende:
Ik krijg denk ik nog een kans van meisje G
Ik vroeg of ze mee wilde naar de film... of bij mij wii sports of whatever.
"haha ja kan hoor.. maar wil het nu echt 1000 keer rustiger doen dan de vorige keer..
"
Mooi zooooo ik wil het zelf namelijk ook veel rustiger aan doen
Nu moet ik nog leren een goede timing te maken bij de chicks...
Als ik te snel ga dan kan alleen een ONS ontstaan denk ik.
Dat gaat wel goed komenquote:Op woensdag 25 januari 2012 19:07 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Goedzo en nu niet i paniek raken als ze een keer niet kan ofzo. Have fun
Het populisme druipt ervan af. Maar een conclusie wil ik wel trekken. De vrouwen in de film weten precies wat ze zoeken en welke man ze aantrekkelijk vindenquote:
Serieusquote:Op woensdag 25 januari 2012 19:20 schreef richard_prf het volgende:
@ Mylifeisgrey zo raar is het niet om met mannen te zoenen wegens gebrek aan beter. Ik dacht er ook een tijdje over om homo te worden.
Je ziet het ook in Amerikaanse gevangenissen, wegens gebrek aan vrouwen dan maar homo worden.
Ik snap je eerste zin niet helemaal. en je laatste ook nietquote:Op woensdag 25 januari 2012 17:57 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Het is overdreven, in het koppie van desbetreffend persoon boeit het hem geen fuck meer hoe hij met je omgaat... Vrouwen willen toch alleen maar aandacht als ze aandacht willen... Gaan je leuker vinden als ze meer moeite voor je moeten doen.
Daarnaast vinden ze wanhopige kerels een absolute no-go. Wat met jezelf een asshole persoonlijkheid ook gelijk verholpen is.
Ik geloof niet meer in het sprookje dat het niet zo is.
Nee lusten.quote:Op woensdag 25 januari 2012 19:22 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Serieusdus de verkrachting van gevangen gebeurd uit liefde
Volgens mij is het meer status, en beter dan rukkenquote:Op woensdag 25 januari 2012 19:22 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Serieusdus de verkrachting van gevangen gebeurd uit liefde
ergo geen homo's daar dan.quote:
Overschat advies niet. Het gaat vaak om hele triviale zaken. Advies is leuk, maar je zult het toch zelf moeten uitvoeren en ook nog eens jezelf moeten zien te blijven. Veel dingen kun je zelf ook wel bedenken. Wat jij zegt en wat Mystik al eerder zei: los eerst allerhande problemen op en zorg ervoor dat je ook prima zonder partner een leuk leven kunt leven, sociaal onafhankelijk bent, geen financiële problemen hebt, jezelf netjes verzorgt, etc...quote:Op woensdag 25 januari 2012 18:21 schreef ook_gek het volgende:
Vrouwelijk advies is zeker niet onbelangrijk.
Zelf heb ik heel veel vrouwelijke vrienden. Wat je merkt is dat er een groot verschil zit in wat een vrouw wilt. Maar wat in grote lijnen terug blijft komen is, uiterlijke verzorging, humor, eerlijkheid, sociaal onafhankelijk, een eigen leuk leven hebben en dus niet afhankelijk zijn.
Vrouwelijk advies is goed, maar houd goed in je achterhoofd dat wat vrouw 1 zegt vrouw 2 voor 90% kan tegen spreken.
Het is niet dat lustgevoelens hebben voor mannen zo vanzelfsprekend is. Volgens velen ben je dan al homo.quote:
Mijn kanttekening is meer dat als je als man wanhopig bent maar niet een passieve loner bent, moeite voor je doet etc... Dat die man erg snel niet meer leuk gevonden wordt.. Of hij geeft een benauwend gevoel of ze hoeft de aandacht gewoon niet meer...quote:Op woensdag 25 januari 2012 19:23 schreef Cassandra87 het volgende:
Rest mij het laatste stukje: Een wanhopige, passieve loner is voor mij een no go áls de energie die ik erin stop tevergeefs is. Iemand herhaaldelijk uitnodigen en er niet op ingaan, maar vervolgens wel piepen dat hij nooit iets leuks doet bijv.
Ja vind ik wel ja...quote:Op woensdag 25 januari 2012 19:30 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Het is niet dat lustgevoelens hebben voor mannen zo vanzelfsprekend is. Volgens velen ben je dan al homo.
Dan zijn vele kortzichtig maar dat is niets nieuws.quote:Op woensdag 25 januari 2012 19:30 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Het is niet dat lustgevoelens hebben voor mannen zo vanzelfsprekend is. Volgens velen ben je dan al homo.
Biseksueel mag ook wel hoorquote:Op woensdag 25 januari 2012 19:33 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dan zijn vele kortzichtig maar dat is niets nieuws.
Kortzichtig zou ik het niet willen noemen. Het is maar net welke definitie je hanteert.quote:Op woensdag 25 januari 2012 19:33 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dan zijn vele kortzichtig maar dat is niets nieuws.
Weet je, als een vrouw jou ook leuk vindt, hoef je niet wanhopig te doenquote:Op woensdag 25 januari 2012 19:31 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Mijn kanttekening is meer dat als je als man wanhopig bent maar niet een passieve loner bent, moeite voor je doet etc... Dat die man erg snel niet meer leuk gevonden wordt.. Of hij geeft een benauwend gevoel of ze hoeft de aandacht gewoon niet meer...
Ik snap het niet, waarom is de aandacht dan opeens niet leuk meer als iemand iets wanhopiger wordt om je aandacht?
Ik ben ervan overtuigd dat ik voor ik wanhopig werd wel gewild was. Dat het nu niet meer ''wederzijds'' is kan ik best in komen.quote:Op woensdag 25 januari 2012 19:37 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Weet je, als een vrouw jou ook leuk vindt, hoef je niet wanhopig te doenDat is het eiereten. Naar mijn mening is er geen vrouw die hard to get speelt, puur om te kijken hoe gewild ze is, en vervolgens afhaken omdat ze té gewild is.
Moraal: Als jij wanhopig moet laten merken dat je haar leuk vind, is het gewoon niet wederzijds..
Omdat de gelijkwaardigheid dan weg is binnen de relatie of beginnende relatie.quote:Op woensdag 25 januari 2012 19:31 schreef kingtoppie het volgende:
Ik snap het niet, waarom is de aandacht dan opeens niet leuk meer als iemand iets wanhopiger wordt om je aandacht?
Ga door?quote:Op woensdag 25 januari 2012 19:38 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Omdat de gelijkwaardigheid dan weg is binnen de relatie of beginnende relatie.
en dat jaquote:Op woensdag 25 januari 2012 19:38 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Jij zou een wanhopige vrouw maar al te graag in je armen sluiten? En wat versta jij onder wanhopig?quote:Op woensdag 25 januari 2012 19:41 schreef kingtoppie het volgende:
Nou ok, dan is die gelijkwaardigheid weg, een man zou je er nooit om laten schieten, zou het niet dermate een afknapper vinden dat hij je afwijst.
Daar zit toch wel een verschil vind ik.
Ook zou een man je sneller een 2e kans geven dan een vrouw, ik heb namelijk nog nooit echt meegemaakt dat een vrouw vergevingsgezind was.
Een wahopig iemand bevindt zich al snel in een onderdanige positie (=niet aantrekkelijk) en vrouwen vallen toch over het algemeen niet op onderdanige mannen. Het toont een gebrek in zelfvertrouwen en eigenwaarde aan. Daarnaast kan het ook benauwend werken omdat de wanhopige persoon meer waarde lijkt te hechten aan de relatie dan de ander. Dan zit je dus ook niet op één niveau.quote:
Ze heeft mij door de stad gesleurd. Ik kon nauwelijks nog lopen. Jij had ongeveer dezelfde hoeveelheid bier op, dus kan me niet echt voorstellen hoe je naar BoZ bent gereden. Ik kwam terecht in een of andere hele foute tent. Daar nog wat gedanst en gedronken. Daarna met de taxi (want lopen ging echt niet meer) die dame die jou aan wilde randen afgezet en naar mijn auto gereden. In de taxi zat ze al met haar hand in mijn broek. Daarna sex gehad in mijn auto. Mijn knie ligt er nog open van aangezien ik bij de laatste paar stoten op dat matje zat te schuren met mijn knie.quote:Op woensdag 25 januari 2012 19:32 schreef richard_prf het volgende:
Hee Halcon hoe is het eigenlijk afgelopen met die dame van vorige week? Had je haar bij het station ofzo afgezet?
Ik krijg nog steeds kotsneigingen van die Milf die mij gezoend had![]()
Is nieuw voor mij dat een wijf mij lastig valt... rug naar haar toe keren hielp niet... ze drukte op enter toen ik aan het smsen was.... van mij afduwen hielp ook niet...
Btw ze was 42![]()
Behoorlijke faaldag afgelopen zaterdag
Gewoon onzeker om bepaalde punten die je dmv woorden af kunt sussen. Dan is ze even wanhopig voor je aandacht omdat ze onzeker van je wordt.quote:Op woensdag 25 januari 2012 19:42 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Jij zou een wanhopige vrouw maar al te graag in je armen sluiten? En wat versta jij onder wanhopig?
Mar is dat wanhopig? Als ik het idee krijg een verkeerd mens te zijn (want ja ook ik ben onzeker) heb ik ook soms bevestiging van Detroit nodig.quote:Op woensdag 25 januari 2012 19:43 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Gewoon onzeker om bepaalde punten die je dmv woorden af kunt sussen. Dan is ze even wanhopig voor je aandacht omdat ze onzeker van je wordt.
Daarna vertrouwd ze je weer iets meer en is het verholpen.
Met andere woorden je advies is gedraag je wat meer als een alfa man.quote:Op woensdag 25 januari 2012 19:43 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Een wahopig iemand bevindt zich al snel in een onderdanige positie (=niet aantrekkelijk) en vrouwen vallen toch over het algemeen niet op onderdanige mannen. Het toont een gebrek in zelfvertrouwen en eigenwaarde aan. Daarnaast kan het ook benauwend werken omdat de wanhopige persoon meer waarde lijkt te hechten aan de relatie dan de ander. Dan zit je dus ook niet op één niveau.
Tot zo ver mijn gedachten erover.
Ja heerlijk, vrouwen kunnen wel in afhankelijk tonen aan een man, maar andersom kan het niet. Gebrek aan zelfvertrouwen? Nee, wanhopig om iemand aandacht.quote:Op woensdag 25 januari 2012 19:43 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Een wahopig iemand bevindt zich al snel in een onderdanige positie (=niet aantrekkelijk) en vrouwen vallen toch over het algemeen niet op onderdanige mannen. Het toont een gebrek in zelfvertrouwen en eigenwaarde aan. Daarnaast kan het ook benauwend werken omdat de wanhopige persoon meer waarde lijkt te hechten aan de relatie dan de ander. Dan zit je dus ook niet op één niveau.
Tot zo ver mijn gedachten erover.
Als je niet wanhopig bent en gewoon lekker in je vel zit ben je niet meteen een alfa man...quote:Op woensdag 25 januari 2012 19:46 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Met andere woorden je advies is gedraag je wat meer als een alfa man.
'Tit for that' strategie. Stel je bent je meer bewust, kun je er dan ook afwijken?quote:Op woensdag 25 januari 2012 19:38 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Onzin, claimerige vrouwen (ook teken van wanhoop of onzekerheid) zijn bepaald niet aantrekkelijk.quote:Op woensdag 25 januari 2012 19:46 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ja heerlijk, vrouwen kunnen wel in afhankelijk tonen aan een man, maar andersom kan het niet.
Dat is logisch in het beginstadium van een relatie. Iemand die wanhopig is zal in het beginstadium al te veel druk op de relatie leggen alsof het op dat moment al zoveel voorstelt. Nee, dat schrikt logischerwijs af, dat gevoel kan de ander dan namelijk nog niet beantwoorden.quote:En ja, dat persoon hecht meer waarde aan de relatie als de ander, ligt dat aan dat persoon? Of aan het andere persoon dat die blijkbaar niet zoveel waarde hecht aan de relatie?
Waarom niet zou ik zeggen... lijkt me een prima omschrijving van de alfa man.quote:Op woensdag 25 januari 2012 19:47 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Als je niet wanhopig bent en gewoon lekker in je vel zit ben je niet meteen een alfa man...
Lijkt me gewoon de basis voor een gezonde relatie.
En in mijn nederige positie vind ik dus dat het genoemde van jou dus gewoon zwaar zuigt, Gezien het feit dat je toch echt iemand juist in het begin stadium echt wil leren kennen. Ik hoef er niet pas achteraf te komen hoe iemand werkelijk is dat zie ik graag gewoon direct.quote:Op woensdag 25 januari 2012 19:48 schreef deelnemer het volgende:
[..]
'Tit for that' strategie. Stel je bent je meer bewust, kun je er dan ook afwijken?
Het grappige is dat als men elkaar gevonden heeft men eindeloos lief loopt te doen, maar dat in de route ernaar toe alles afgepast moet worden, om geen tekort te tonen.
Ik heb het niet over claimen, gewoon over onzekerheid een onzeker meisje is geen enorme afknapper.quote:Op woensdag 25 januari 2012 19:50 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Onzin, claimerige vrouwen (ook teken van wanhoop of onzekerheid) zijn bepaald niet aantrekkelijk.
[..]
Dat is logisch in het beginstadium van een relatie. Iemand die wanhopig is zal in het beginstadium al te veel druk op de relatie leggen alsof het op dat moment al zoveel voorstelt. Nee, dat schrikt logischerwijs af, dat gevoel kan de ander dan namelijk nog niet beantwoorden.
Dat is even leuk, omdat in je eigen perceptie ze zo aantoont dat ze je graag heeft, maar ik moet eerlijk zeggen dat ik altijd vrij snel klaar ben met claimerige dames.quote:Op woensdag 25 januari 2012 19:50 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Onzin, claimerige vrouwen (ook teken van wanhoop of onzekerheid) zijn bepaald niet aantrekkelijk.
Niet mee eens, onzekere meisjes zijn vervelend. Zie vaak genoeg topics voorbij komen van vriendjes die het zat zijn dat hun vriendin zoveel bevestiging/aandacht nodig heeft en/of zo jaloers/claimerig doet. Allemaal door onzekerheid.quote:Op woensdag 25 januari 2012 19:53 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik heb het niet over claimen, gewoon over onzekerheid een onzeker meisje is geen enorme afknapper.
Als jij tegen je vriendin zegt dat het niet waar is en het is daarmee klaar, klaar.quote:Op woensdag 25 januari 2012 19:55 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Niet mee eens, onzekere meisjes zijn vervelend. Zie vaak genoeg topics voorbij komen van vriendjes die het zat zijn dat hun vriendin zoveel bevestiging/aandacht nodig heeft en/of zo jaloers/claimerig doet. Allemaal door onzekerheid.
als je zegt dat t niet waar is en daarmee is het klaar, is het geen afknapper. Pas als het herhaaldelijk terugkomt.quote:Op woensdag 25 januari 2012 19:57 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Als jij tegen je vriendin zegt dat het niet waar is en het is daarmee klaar, klaar.
In mijn perceptie is het zo: Je toont je onzekerheid ---> Afknapper.
In plaats van dat het moeizaam en vervelend wordt omdat je alles moet herhalen bedoel ik gewoon een kleinigheidje waar je mee zit, dat je dat niet eens zou kunnen mededelen..
Ik volg je tegenargumentatie niet helemaal, sorry.quote:Op woensdag 25 januari 2012 19:57 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Als jij tegen je vriendin zegt dat het niet waar is en het is daarmee klaar, klaar.
In plaats van dat het moeizaam en vervelend wordt omdat je alles moet herhalen bedoel ik gewoon een kleinigheidje waar je mee zit, dat je dat niet eens zou kunnen mededelen..
Dat bedoelde ik.quote:Op woensdag 25 januari 2012 19:58 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
als je zegt dat t niet waar is en daarmee is het klaar, is het geen afknapper. Pas als het herhaaldelijk terugkomt.
Dat ligt er maar aan. Af en toe onzekerheid tonen is uiteraard geen enkel probleem, maar als het voortdurend het geval is en doorslaat naar claimerig gedrag en extreme jaloezie, dan is het al vrij snel behoorlijk vervelend.quote:Op woensdag 25 januari 2012 19:57 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
dat is dus onzin imho. maar noem eens een voorbeeld?quote:Op woensdag 25 januari 2012 19:59 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Dat bedoelde ik.
Maar ik bedoel dat ik in mijn ervaring, gelijk op me afgeknapt wordt als ik het 1x zeg. (Dus zonder meer bevestiging te vragen dan 1 antwoord)
Kan ik me niet voorstellen.quote:Op woensdag 25 januari 2012 19:59 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Dat bedoelde ik.
Maar ik bedoel dat ik in mijn ervaring, gelijk op me afgeknapt wordt als ik het 1x zeg. (Dus zonder meer bevestiging te vragen dan 1 antwoord)
Dat ja.quote:Op woensdag 25 januari 2012 20:02 schreef Halcon het volgende:
[..]
Als uitzondering wel, als regel niet.
Als iemand niet op je sms reageert terwijl ze er 1 minuut daarvoor zelf een sms stuurde. Dat het lijkt alsof iemand je indirect af lijkt te zeiken en dat je vindt dat iemand anders doet.quote:Op woensdag 25 januari 2012 20:00 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
dat is dus onzin imho. maar noem eens een voorbeeld?
Dit dus de waarheid wat deze man spreekt.quote:Op woensdag 25 januari 2012 20:02 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Als iemand niet op je sms reageert terwijl ze er 1 minuut daarvoor zelf een sms stuurde. Dat het lijkt alsof iemand je indirect af lijkt te zeiken en dat je vindt dat iemand anders doet.
Als je daar mee zit en je maakt het kenbaar --> Killer.
De meeste mensen zullen day (begrijpelijk) ook ervaren als irritant gedrag. Vrijwel niemand vindt het leuk om de hele dag met zijn/haar telefoon in de hand rond te moeten lopen, omdat er anders iemand stennis begint te schoppen.quote:Op woensdag 25 januari 2012 20:02 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Als iemand niet op je sms reageert terwijl ze er 1 minuut daarvoor zelf een sms stuurde. Dat het lijkt alsof iemand je indirect af lijkt te zeiken en dat je vindt dat iemand anders doet.
Ik moet heerlijk zeggen, toen jij rond 6 uur iets postte, en 10 minuten later neerzette, leuk hoor dat niemand reageert, had ik ook iets vanquote:Op woensdag 25 januari 2012 20:02 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik wist dat rhubarbje er niet op zou reageren... Daarom poste ik het. (En ze had hem gelezen want ze had al op de volgende post gereageerd)quote:Op woensdag 25 januari 2012 20:05 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Ik moet heerlijk zeggen, toen jij rond 6 uur iets postte, en 10 minuten later neerzette, leuk hoor dat niemand reageert, had ik ook iets van![]()
Dat soort dingen kan ik dan wel slecht tegenprecies de reden waarom ik mijn online status verborgen heb
Ik vind dat mensen best moeten kunnen begrijpen dat ik niet elke seconde in staat ben om te reageren op berichten.quote:Op woensdag 25 januari 2012 20:05 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Ik moet heerlijk zeggen, toen jij rond 6 uur iets postte, en 10 minuten later neerzette, leuk hoor dat niemand reageert, had ik ook iets van![]()
Dat soort dingen kan ik dan wel slecht tegenprecies de reden waarom ik mijn online status verborgen heb
Oh dat snap ik wel. De wereld draait niet alleen maar om jou.quote:Op woensdag 25 januari 2012 20:02 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik zie het zo:quote:Op woensdag 25 januari 2012 20:06 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Oh dat snap ik wel. De wereld draait niet alleen maar om jou.
hoelang zit er tussen jouw wedervraag en je halllo??quote:Op woensdag 25 januari 2012 20:08 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik zie het zo:
Jij stuurt een berichtje waarin je om aandacht vraagt, je krijgt een berichtje binnen een paar tellen terug waarin iemand dus op jouw aandacht inging, en vraagt iets anders terug... Gewoon sociaal...
En je reageert er vervolgens niet op?
Vind je dat niet heel krom? ''de wereld draait niet alleen maar om jou?'' Is dat echt van toepassing?
?quote:Op woensdag 25 januari 2012 20:09 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
hoelang zit er tussen jouw wedervraag en je halllo??
Waarom maak jij je druk om zoiets onbelangrijks? Er kunnen zoveel redenen voor zijn dat iemand even niet reageert. En als jij daar dan over gaat zeuren ben je irritant bezig en zou ik ook afknappen.quote:Op woensdag 25 januari 2012 20:08 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik zie het zo:
Jij stuurt een berichtje waarin je om aandacht vraagt, je krijgt een berichtje binnen een paar tellen terug waarin iemand dus op jouw aandacht inging, en vraagt iets anders terug... Gewoon sociaal...
Vind je dat niet heel krom? ''de wereld draait niet alleen maar om jou?'' Is dat echt van toepassing?
3 dagen niet reageren --> ''even niet reageren'' Telt niet mee.quote:Op woensdag 25 januari 2012 20:10 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Waarom maak jij je druk om zoiets onbelangrijks? Er kunnen zoveel redenen voor zijn dat iemand even niet reageert. En als jij daar dan over gaat zeuren ben je irritant bezig en zou ik ook afknappen.
Je moet niet altijd verwachten dat mensen gelijk reageren als je het via sms doet. Als het belangrijk genoeg is bel je maar. Echt dat verplichte smsen; donder toch opquote:Op woensdag 25 januari 2012 20:08 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik zie het zo:
Als iemand 3 dagen niet reageert dan heeft die persoon geen interesse blijkbaar. Dan heeft het ook geen zin om daarover te gaan zeuren toch?quote:Op woensdag 25 januari 2012 20:10 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
3 dagen niet reageren --> ''even niet reageren'' Telt niet mee.
Je maakt gelijk de aanname dat ik binnen een halve dag mijn ergernissen toon. Dat het wel aan mij moet liggen...
Nee, ik kreeg een vraag, ik stuur een antwoord + vraag terug, en die wordt ogenschijnlijk genegeerd omdat ze die hoe dan ook gezien moet hebben aangezien die binnen een minuut teruggestuurd werd... + 3 dagen gewacht oid?quote:Op woensdag 25 januari 2012 20:10 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
jij stuurt een vraag. hoelang geef je de ander de tijd om te reageren?
Ze kan het ook gewoon vergeten zijn. Maar serieus, dit zijn toch issues. Ga bellen dan...quote:Op woensdag 25 januari 2012 20:12 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Nee, ik kreeg een vraag, ik stuur een antwoord + vraag terug, en die wordt ogenschijnlijk genegeerd omdat ze die hoe dan ook gezien moet hebben aangezien die binnen een minuut teruggestuurd werd... + 3 dagen gewacht oid?
Natuurlijk niet. Je kunt wel een reactie afdwingen door vervelend te gaan doen, maar dat is de ander ook zo beu.quote:Op woensdag 25 januari 2012 20:12 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Als iemand 3 dagen niet reageert dan heeft die persoon geen interesse blijkbaar. Dan heeft het ook geen zin om daarover te gaan zeuren toch?
Dat is dan een plotselinge switch in gedachtes van de tegenpartij straw... Hoe komt dat dan? Naar mijn gevoel was dat namelijk niet de echte killer, en na het gesprekje waarin ik ''onzeker'' deed, kwam ook naar voren dat het ongegrond was maar dat ik haar een ''benauwend'' gevoel gaf.quote:Op woensdag 25 januari 2012 20:12 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Als iemand 3 dagen niet reageert dan heeft die persoon geen interesse blijkbaar, dan heeft het ook geen zin om daarover te gaan zeuren toch?
Schiet je ook niks mee op inderdaad.quote:Op woensdag 25 januari 2012 20:13 schreef Halcon het volgende:
[..]
Natuurlijk niet. Je kunt wel een reactie afdwingen door vervelend te gaan doen, maar dat is de ander ook zo beu.
Tis niet 1 ding, tis het algemene beeld wat je opeens krijgt. Je moet je zicht niet limiteren tot alleen die sms, dan had er ook niks aan de hand geweest, had ik nooit onzeker geworden.quote:Op woensdag 25 januari 2012 20:13 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Ze kan het ook gewoon vergeten zijn. Maar serieus, dit zijn toch issues. Ga bellen dan...
Hoezo een switch in gedachtes? Misschien waren die eerdere responses uit beleefdheid. Maar dat is moeilijk te zeggen zonder duidelijk voorbeeld.quote:Op woensdag 25 januari 2012 20:13 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Dat is dan een plotselinge switch in gedachtes van de tegenpartij straw... Hoe komt dat dan? Naar mijn gevoel was dat namelijk niet de echte killer, en na het gesprekje waarin ik ''onzeker'' deed, kwam ook naar voren dat het ongegrond was maar dat ik haar een ''benauwend'' gevoel gaf.
Het gaat om het algemene beeld wat ik krijg van de situatie, niet reageren op iets draagt bij aan een ongeinteresseerd overkomen.quote:Op woensdag 25 januari 2012 20:11 schreef Halcon het volgende:
Ik denk dat Kingtoppie maar eens een concept-service level agreement (SLA) moet opstellen met voor toekomstige partners. Dan kan hij daarin mooi vastleggen binnen hoeveel seconde er gereageerd moet worden op zijn berichten en hoeveel tekens dat bericht minimaal moet bevatten. Het is natuurlijk niet de bedoeling dat hij gaat denken dat ze kortaf is of hem af zit te zeiken. Ook kan er een SMS quota in worden vastgelegd, het minimaal aantal berichten dat ze verplicht is om hem dagelijks te sturen.
Om een totaaloverzicht te behouden is ze uiteraard verplicht om hem dagelijks te rapporteren over haar reactietijden, het aantal tekens van haar berichten en het aantal berichten. Dan kan hij mooi bijsturen indien dat nodig mocht zijn.
Om discussie te voorkomen kun je er het beste ook redenen in opnemen die legitiem zijn om niet aan deze SLA te voldoen. Daarbij moet je denken aan een totale wereldvernietiging of een situatie waarbij ze in coma ligt, want als ze net geschept is door een auto, er een direct familielid op sterven ligt of ze aan het werk is, is ze fysiek natuurlijk best in staat om binnen het overeengekomen aantal seconden een sms aan hem te sturen.
Dat was het niet, neem alsjeblieft gewoon aan.. (Maar dat doe je niet zonder voorbeeld natuurlijk...)quote:Op woensdag 25 januari 2012 20:14 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Hoezo een switch in gedachtes? Misschien waren die eerdere responses uit beleefdheid. Maar dat is moeilijk te zeggen zonder duidelijk voorbeeld.
Dus ze moet constant binnen een x-aantal seconde reageren op jouw berichten?quote:Op woensdag 25 januari 2012 20:15 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Het gaat om het algemene beeld wat ik krijg van de situatie, niet reageren op iets draagt bij aan een ongeinteresseerd overkomen.
3 dagen vriend, 3 dagen. Volgens deze feiten, en dat niet eens, maar gewoon omdat er meerdere dingen bijkwamen waar ik raar van zat te kijken. Dat maakte me onzeker in zijn totaal, niet gaan doen alsof het alleen door de sms'jes komt svp.quote:Op woensdag 25 januari 2012 20:16 schreef Halcon het volgende:
[..]
Dus ze moet constant binnen een x-aantal seconde reageren op jouw berichten?
Ik snap wel dat ie na een paar dagen reactie wilt. Ik mail ook met een goeie vriend van me en als ik na een week niets hoor vraag ik ook, heb ik wat verkeerds gezegd? (maar dat kan er ook aan liggen dat ik vrij direct ben en niet iedereen daar even happig op reageertquote:Op woensdag 25 januari 2012 20:16 schreef Halcon het volgende:
[..]
Dus ze moet constant binnen een x-aantal seconde reageren op jouw berichten?
Tsja... misschien heeft iemand soms gewoon even geen tijd. Ik mail ook weleens met wat mensen. Soms reageer ik / reageren ze binnen 'n dag, soms na 2 weken.quote:
Ja maar dat is het hele verhaal niet, selectieve lezer.quote:Op woensdag 25 januari 2012 20:18 schreef Halcon het volgende:
[..]
Tsja... misschien heeft iemand soms gewoon even geen tijd.
Nee het is moeilijk te zeggen waarom ze er 3 dagen over deed om te reageren. Dat doe je doorgaans niet bij iemand waar je interesse in hebt. Dus ja dan is ze eerder afgeknapt, maar waarop dat weet ik natuurlijk niet.quote:Op woensdag 25 januari 2012 20:15 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Dat was het niet, neem alsjeblieft gewoon aan.. (Maar dat doe je niet zonder voorbeeld natuurlijk...)
Al contact gehad daarna via een ander medium, zo een persoon is dus mijn sms'jes vergeten. Vind ze dus niet belangrijk genoeg... Vraagt dus om mijn aandacht, om vervolgens mijn aandacht niet belangrijk te vinden.quote:Op woensdag 25 januari 2012 20:18 schreef Halcon het volgende:
[..]
Tsja... misschien heeft iemand soms gewoon even geen tijd. Ik mail ook weleens met wat mensen. Soms reageer ik / reageren ze binnen 'n dag, soms na 2 weken.
Wat vroeg ze je dan? En wat vroeg jij? Hier kan zo niemand wat mee.quote:Op woensdag 25 januari 2012 20:20 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Al contact gehad daarna via een ander medium, zo een persoon is dus mijn sms'jes vergeten. Vind ze dus niet belangrijk genoeg... Vraagt dus om mijn aandacht, om vervolgens mijn aandacht niet belangrijk te vinden.
Ok ik heb de balance opgemaakt voor mezelf, het slaat gewoon nergens op
Ook dat kan wel. Je krijgt een sms in bv. de auto. Denkt "daar reageer ik later wel op" en eenmaal op het werk komen er andere dingen tussen en ben je het vergeten.quote:Op woensdag 25 januari 2012 20:20 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Al contact gehad daarna via een ander medium, zo een persoon is dus mijn sms'jes vergeten. Vind ze dus niet belangrijk genoeg... Vraagt dus om mijn aandacht, om vervolgens mijn aandacht niet belangrijk te vinden.
Ok ik heb de balance opgemaakt voor mezelf, het slaat gewoon nergens op
''wat ben je aan het doen''quote:Op woensdag 25 januari 2012 20:20 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Wat vroeg ze je dan? En wat vroeg jij? Hier kan zo niemand wat mee.
Als ze eerder op je afgeknapt is, waarom dan wel een sms sturen?quote:Op woensdag 25 januari 2012 20:19 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Nee het is moeilijk te zeggen waarom ze er 3 dagen over deed om te reageren. Dat doe je doorgaans niet bij iemand waar je interesse in hebt. Dus ja dan is ze eerder afgeknapt, maar waarop dat weet ik natuurlijk niet.
Beleefdheid, nog enige vorm van twijfel...quote:Op woensdag 25 januari 2012 20:22 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Als ze eerder op je afgeknapt is, waarom dan wel een sms sturen?
En dan krijg je een beleefd sms'je terug, en dan weet jet het zeker! Het wordt nooit meer wat!quote:Op woensdag 25 januari 2012 20:23 schreef Halcon het volgende:
[..]
Beleefdheid, nog enige vorm van twijfel...
Hehe ja ... we hadden echt teveel bier opquote:Op woensdag 25 januari 2012 19:43 schreef Halcon het volgende:
[..]
Ze heeft mij door de stad gesleurd. Ik kon nauwelijks nog lopen. Jij had ongeveer dezelfde hoeveelheid bier op, dus kan me niet echt voorstellen hoe je naar BoZ bent gereden. Ik kwam terecht in een of andere hele foute tent. Daar nog wat gedanst en gedronken. Daarna met de taxi (want lopen ging echt niet meer) die dame die jou aan wilde randen afgezet en naar mijn auto gereden. In de taxi zat ze al met haar hand in mijn broek. Daarna sex gehad in mijn auto. Mijn knie ligt er nog open van aangezien ik bij de laatste paar stoten op dat matje zat te schuren met mijn knie.
Die Hongaarse was inderdaad vervelend en stonk behoorlijk naar de alcohol.
Ja, wel een beetje een faaldag. Volgende keer moeten we maar iets minder bier drinken, want daar komt alleen maar ellende van.
Ik word momenteel geplayed door een Roemeens meisje. Vol goede moed wilde ik gisteren de boel afkappen, maar het was alsof je met een waterpistooltje de oorlog wilt beeindigen en wordt aangevallen door een leger navy seals. Ik werd compleet weggeblazen, ze kwam met dingen waar geen speld tussen wat te krijgen en dus gaan we gewoon maar door.... Intussen ben ik wel compleet gesloopt.
Ze reageerde er helemaal niet op, na 3 dagen kaarte ik het aan samen met wat andere dingetjes die ik raar vond.quote:Op woensdag 25 januari 2012 20:19 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Nee het is moeilijk te zeggen waarom ze er 3 dagen over deed om te reageren. Dat doe je doorgaans niet bij iemand waar je interesse in hebt. Dus ja dan is ze eerder afgeknapt, maar waarop dat weet ik natuurlijk niet.
Misschien was ze niks boeiends aan het doen en hoopte ze op een boeiender gesprek en had ze spijt van het inhoudsloze smsje.quote:Op woensdag 25 januari 2012 20:22 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
''wat ben je aan het doen''
''wat ben jij aan het doen?''
Kort door de bocht.
Dan zeg je ''O vergeten''quote:Op woensdag 25 januari 2012 20:21 schreef Halcon het volgende:
[..]
Ook dat kan wel. Je krijgt een sms in bv. de auto. Denkt "daar reageer ik later wel op" en eenmaal op het werk komen er andere dingen tussen en ben je het vergeten.
Volgende keer niet aankaarten als het gesprek zo triviaal is. Gewoon een nieuw gesprek beginnen. Ik heb ook wel eens niet gereageerd op smsjes met een vraag als het eigenlijk nergens over ging. Nog nooit gezeur mee gehad.quote:Op woensdag 25 januari 2012 20:24 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ze reageerde er helemaal niet op, na 3 dagen kaarte ik het aan samen met wat andere dingetjes die ik raar vond.
quote:Op woensdag 25 januari 2012 20:24 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Misschien was ze niks boeiends aan het doen en hoopte ze op een boeiender gesprek en had ze spijt van het inhoudsloze smsje.
Als ik om 5 voor negen een smsje stuur, om 9 uur krijg ik er een terug, kan ik toch echt pas om 12 uur reageren hoor. Ik zit achter de balie, en het staat zo stom tegenover klanten om te smsen. dus slap excuus of nietquote:Op woensdag 25 januari 2012 20:27 schreef Ayumu2.0 het volgende:
Bij mij word er binnen 10 minuten terug gereageerd en te druk vind ik zelf een slap excuus het is een vorm van beleefdheid en als ik het druk heb dan meld ik dat direct door een standaard tekst te sturen die al standaard op de mobiel staan.
Zo moeilijk is dat niet.
Ja, je greep gewoon elk willekeurig glas wat binnen handbereik was.quote:Op woensdag 25 januari 2012 20:23 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Hehe ja ... we hadden echt teveel bier op... ik dronk gewoon van volle glazen van anderen volgens mij :S wist echt niet meer welk glas nou van mij was
![]()
Aankomend weekend ga ik even rustig aan doen... maar die week daarop wil ik wel weer uit... en ja ik ga zeker weten minder bier drinkenEerst volgende keer dat ik weer veel bier ga drinken is tijdens carnaval.
Oh ja dat smsde je ja dat je sex met haar had gehad en dat je op weg was om kebab te eten dacht ik... vond het wel grappig dat smsje.... meisje G trok toen mijn telefoon uit mijn handen en las het smsje... zij vond het niet zo leuk lol. Vieze smerige Bulgaarse wijven zei ze.
Toen ik wakker werd wist ik echt even niet waar ik was... eerst dacht ik dat ik naast die milf wakker werd maar dat bleek gewoon meisje G te zijn zonder makeup![]()
![]()
... ze vond het echt zo grappig hoe ik verbaast keek.
Ja volgende keer dat we gaan.... echt minder alcohol, laten we dat compenseren met roken !!!
Ook jammer dat er deze keer minder wijven waren...
Trouwens die chinees met enorme kop was er ook weerheel laat kwam hij nog binnen.
Het gaat mij om het punt dat er om aandacht gevraagd wordt en dat ze die dan krijgt dat ze er niks mee doet en zelfs vergeet.quote:Op woensdag 25 januari 2012 20:26 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Volgende keer niet aankaarten als het gesprek zo triviaal is. Gewoon een nieuw gesprek beginnen. Ik heb ook wel eens niet gereageerd op smsjes met een vraag als het eigenlijk nergens over ging. Nog nooit gezeur mee gehad.
True.quote:Op woensdag 25 januari 2012 20:28 schreef usedtoknow het volgende:
[..]
Ze vindt je niet interessant, duidelijk.
Je vraagt haar wat ze aan het doen is. Misschien was ze niks boeiends aan het doen en reageerde ze er daarom maar niet op. De reden van de vraag naar jou was in de hoop op een boeiender gesprek en toen er niks leuks was om op in te haken liet ze het gesprek maar zitten. Bijvoorbeeld.quote:
Op zo'n onnozele sms?quote:Op woensdag 25 januari 2012 20:25 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Dan zeg je ''O vergeten''
Ipv te doen alsof het heel normaal is dat er niet op gereageerd wordt en het wanhopig te vinden.
Wat een hoeren gedrag dan.quote:Op woensdag 25 januari 2012 20:29 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Je vraagt haar wat ze aan het doen is. Misschien was ze niks boeiends aan het doen en reageerde ze er daarom maar niet op. De reden van de vraag naar jou was in de hoop op een boeiender gesprek en toen er niks leuks was om op in te haken liet ze het gesprek maar zitten. Bijvoorbeeld.
Jij noemt het aandacht, misschien hoopte ze gewoon op een leuk gesprek en dat kwam er niet uit.quote:Op woensdag 25 januari 2012 20:29 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Het gaat mij om het punt dat er om aandacht gevraagd wordt en dat ze die dan krijgt dat ze er niks mee doet en zelfs vergeet.
Ik kan dus met 3 klikjes op de handy even een stanaard tekstje terugsturen dat lukt me dus gewoon altijdquote:Op woensdag 25 januari 2012 20:28 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Als ik om 5 voor negen een smsje stuur, om 9 uur krijg ik er een terug, kan ik toch echt pas om 12 uur reageren hoor. Ik zit achter de balie, en het staat zo stom tegenover klanten om te smsen. dus slap excuus of niethet is toch echt zo
Ja, 75% man, 25% vrouw. Dat zijn niet de verhoudingen waar je vrolijk van wordt.quote:Op woensdag 25 januari 2012 20:30 schreef Cassandra87 het volgende:
Jammer dat er deze keer minder wijven waren???
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |